قیمت تایل گچی سوراخ دار، به فاکتورهای مختلفی وابسته است و موارد متعددی در تعیین قیمت‌ این محصول تأثیر دارند که از مهمترین این عوامل می توان به کیفیت و نحوه تولید آن، ابعاد و اندازه، میزان عرضه و تقاضا، روش خرید کردن، هزینه های طراحی و ساخت این تایل و شرکت تولید کننده اشاره کرد. شما می توانید برای استعلام قیمت بهترین تایل های گچی به مرکز ما، به عنوان مطرح ترین نمایندگی های کشور مراجعه نمایید و از قیمت روز آن باخبر شوید.

برای استعلام قیمت تایل گچی حصیری کلیک کنید.

قیمت تایل گچی سوراخ دار در مطرح ترین نمایندگی های کشور

دسته بندی تایل گچی بر اساس کاربرد آنها

دسته بندی تایل گچی بر اساس کاربرد آنها تایل های گچی بر اساس کاربرد دارای انواع مختلفی هستند و بیشتر آنها در سقف های کاغذ ساختمان ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری پاساژ ها و … نصب می شوند، از طرف دیگر اندازه و ابعاد آن ها با هم متفاوت می باشند که مشتری می تواند طبق نیازی که دارد، هر کدام از بهترین تایل ها را برای ساختمان خود با قیمت مناسب از مرکز ما خریداری نماید.

امروزه استفاده از تایل های گچی بسیار رواج پیدا کرده است، این کالا جزء محصولات پیشرفته و مدرنی هستند که از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند و به نسبت دیگر کارهایی که برای سقف های ساختمان ها انجام می دانند، ارزان تر می باشد. ضخامت این محصولات بسیار مناسب است و دوام و مقاومت آنها در برابر حرارت و سرما، فشار و ضربه بسیار بالا می باشد.

استفاده از تایل های گچی نمای بسیار زیبا و جذابی را به ساختمان شما می دهد. لازم به ذکر است که نصب و راه اندازی تمامی تایل های گچی بسیار راحت و آسان بوده و همین باعث شده تا موقع استفاده کار سقف ساختمانی شما در کمترین مدت زمان به پایان برسد. وزن این محصولات بسیار سبک می باشد و در کاهش وزن ساختمان تاثیر فوق العاده خوبی دارد.

انواع تایل گچی عبارتند از:

  • تای گچی آکوستیک
  • تایل پوشالی
  • تایل فلزی
  • تایل رنگ شده
  • تایل پی وی سی

سفارش عمده انواع تایل گچی سوراخ دار مستقیم از درب کارخانه

سفارش عمده انواع تایل گچی سوراخ دار مستقیم از درب کارخانه سفارش عمده انواع تایل مشبک گچی، از مراکز فروش معتبر باعث کاهش هزینه و قیمت این نوع تایل می شود. تایل های گچی سوراخ دار در سقف های کاذب کناف کاربرد دارند. ویژگی اصلی این تایل ها علاوه بر زیبایی بسیار آن ها، بخاطر نوع روکش تمیز کردن آنها نیز می باشد و مراحب نصب آسانی دارند.

برای سفارش تایل گچی ترک، نیاز به مراجعه به مراکز تخصصی در این زمینه مانند این سایت خواهید داشت. تنوع محصولات عرضه شده در این مرکز بسیار بالا بوده و مجموعه بسیار کاملی از انواع تایل در اختیار مصرف کننده قرار می دهد، از این رو محصولات عرضه شده محدودیت سلیقه ای خاصی نداشته و همه مصرف کنندگان با هر سلیقه ای می توانند آنچه را که در نظر دارند مستقیم از درب کارخانه سفارش دهند و با نازل ترین قیمت محصول درخواستی را دریافت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید