تایل های گچی کناف، پر استفاده ترین انواع مصالح در ساختمان سازی به حساب می‌ آیند؛ که با استفاده از آن ها می توانید زیبایی منحصر به فردی را، به دکوراسیون داخلی خود ببخشید؛ عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت تایل گچی کناف اثر دارند، که از مهم‌ ترین آن ها می‌توانیم به تقاضای فراوان محصول توسط مشتریان اشاره، داشته باشیم. با تهیه‌ عمده آن ها می‌ توانید در ازای پرداخت هزینه کم تر به محصول بیش تر و با کیفیت تری دست پیدا کرده و افراد واسطه را از معامله حذف کنید.

برای استعلام قیمت تایل گچی حصیری کلیک کنید.

قیمت فروش تایل گچی کناف با کیفیتی عالی

صفر تا صد ساخت تایل گچی کناف

صفر تا صد ساخت تایل گچی کناف

گچ مورد استفاده؛ برای تولید تایل گچی کناف، سنگ گچ متشکل از کلسیم سولفات آب دار طبیعی می باشد؛ این نمونه سنگ ها در چندین فرم یافت می شوند و فرم های ضخیم آن در بازار نسبت به فرم های نازک آن بیشتر می باشند، که آن ها را از دل زمین بیرون می آورند و برای ساخت این سری محصولات استفاده می نمایند.

گچ را پس از استخراج از معدن، به کوره انتقال می دهند و آن را به دمای حدود ۱۸۰ درجه سانتیگراد می رسانند؛ شماری از مولکول های آب متبلور شده و به گچ قابل به کارگیری تبدیل می شود؛ در نهایت، گچ را در آسیاب های مخصوص به صورت پودر در می‌ آورند و در کارخانه ها به صورت پانل های گچی در ضخامت های مختلف فرم می دهند؛ سپس، آن ها را در کیسه ریخته و یا به صورت فله ای به فروش می رسانند.

گاهی اوقات برای ساخت پانل ها، از گچ های پوک شده استفاده می‌ نمایند؛ گچ های پوک شده موادی هستند، که به هنگام سخت شدن دارای خلل بسیار زیادی می شوند و زمان ساخت آن ها، به آبی که با آن ملات گچ را می سازند، موادی همچون آب اکسیژنه اضافه می نمایند؛ در زمان سفت شدن این مواد، حباب هایی ایجاد می شوند و در نهایت در گچ خلل و فرجی به وجود می آید.

صادرات کلی تایل گچی کناف با بهترین کیفیت به کشور های همسایه

صادرات کلی تایل گچی کناف با بهترین کیفیت به کشور های همسایه

با توجه به کیفیت بالای این نمونه از محصولات؛ بازار صادرات تایل گچی کناف، بسیار خوب بوده و در این زمینه کشورهای کثیری از جمله کشور های حاشیه خلیج فارس، نسبت به خرید تایل گچی کناف صادراتی از خود رغبت نشان می‌ دهند.

در این زمینه بازرگانان بسیار زیادی روی کار آمده اند و با فروش و صادرات با کیفیت ترین این محصولات در نهایت به سود خوبی می‌ رسند و ارز خوبی را نیز وارد کشور می کنند؛ بنابر این، با این روش کمک شایانی به پویایی اقتصاد کشور می کنند.

تمامی مشتریان؛ می توانند این محصول را به دو صورت عمده و جزئی، خریداری فرمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید