از پر استفاده ترین مصالح ساختمانی، می‌توانیم به تایل گچی اشاره داشته باشیم؛ این تایل ها مقاومت بسیار بالایی دارند و ضد حرارت، رطوبت و عایق صدا هستند. قیمت تایل گچی دیواری به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و شما با تهیه عمده آن ها می توانید؛ در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیت تر دست یابید و افراد واسطه را از معامله حذف کنید.

برای استعلام قیمت تایل گچی حصیری کلیک کنید.

قیمت عمده تایل گچی دیواری با کیفیتی بی نظیر

دسته بندی تایل های گچی برحسب کیفیت

دسته بندی تایل های گچی برحسب کیفیت تایل های گچی کارا؛ همان گچ برگ هایی هستند، که از آن ها برای ساخت سقف و دیوار کاذب استفاده می شود، این محصولات ابعاد متنوعی دارند و نمونه قالب موجود این کالا در بازار، به ابعاد ۶۰ در ۶۰ و ماده اولیه ساخت آن ها گچ می باشد؛ این محصول دارای طرح و تنوع رنگ بسیار بالایی است، تایل های گچی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، به همین دلیل نمونه‌های کثیری از آن ها وجود دارند، که یکی از آن ها تایل گچی آکوستیک می باشد؛ این نمونه تایل معمولاً، به شکل مشبک تولید شده و پشت آن به کمک پشم شیشه پر میشود و سوراخ هایی بر روی آن وجود دارد، که می توانند صدا را جذب کرده و از خروج صدا جلوگیری کنند؛ این نمونه تایل های گچی بسیار زیبا هستند و طرح های مشبک آن ها در سه دسته منظم، نامنظم و مربعی قرار می‌گیرند، که هر یک از آن ها ظاهر جذابی دارند.

نمونه دیگری از تایل های گچی، مدل های سقفی می باشند. همان طور؛ که از نام آن پیداست از این تایل برای اجرای سقف استفاده خواهد شد

تایل های سقفی دارای چندین نمونه هستند، که از آن ها می توانیم به نمونه حصیری، تخم مرغی، برفی و ساده اشاره داشته باشیم.

در بین آن ها، نوع تخم مرغی و ساده طرفداران بسیار زیادی دارند؛ تایل سقفی، دارای روکش آلومینیومی و یا روکش پی وی سی می باشد، همچنین عایق صدا، رطوبت و حرارت بوده و یکی از مزایای آن این است، که احتمال خراش یا شکستگی آن ها در برابر ضربه پایین است.

صادرکننده تایل گچی دیواری با کیفیت به کشورهای همسایه

صادرکننده تایل گچی دیواری با کیفیت به کشورهای همسایه با توجه، به کیفیت بالای این سری محصولات؛ بازار صادرات تایل های گچبری بسیار داغ بوده و کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپایی نسبت به تهیه، با کیفیت ترین آن ها از خود رغبت نشان داده اند، در این زمینه بازرگانان بسیار زیادی روی کار آمده و با صادر تایل های گچی به کشورهای خارجی، ارز بسیاری را وارد کشور کرده و در نهایت، به سود خوبی رسیده اند.

مشتریان گرامی؛ می توانند این محصول را، به دو صورت اینترنتی و حضوری خریداری فرمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید