به گچبرگ هایی که برای ساخت سقف کاذب و اجرای دیوار کاذب استفاده می شود، تایل گچی می گویند.گچ ماده اولیه در ساخت تایل گچی، است. این تایل ها دارای تنوع طرح و رنگ های بالایی هستند و می توان با استفاده از نورپردازی، زیبایی بیشتری به آن اعمال کرد.تایل گچی در انواع و طرح های متنوعی وجود دارد بر همین مبنا هر کدام دارای قیمت های متفاوتی می باشند و تعیین قیمت آن تعداد مورد نیاز و نوع تایل انتخابی مد نظر است.برای قیمت به روز تایل گچی میتوانید باهمکاران ما نماس بگیرید و از قیمت محصول و شرایط پرداخت آن اطلاع یابید. این محصولات با روکش پی وی سی باعث ضد رطوبت شدن این محصول شده و برند کناف ایران توانسته در این حوزه جایگاهی در بازار داشته باشد.

برای استعلام قیمت تایل گچی حصیری کلیک کنید.

قیمت به روز تایل گچی با کیفیت و سود کم

کدام نوع تایل گچی برای ساختمان های عظیم مناسب است

کدام نوع تایل گچی برای ساختمان های عظیم مناسب است تایل های گچی انواع مختلفی دارند از جمله :

تایل گچی ساده : تایل گچی ساده بدون سوراخ (فاقد خاصیت جذب صوت) و در انواع رنگ شده یا روکش دار عرضه می شوند، تایل هایی با روکش PVC آنتی استاتیک سفید که ویژگی این گونه تایل ها امکان تمیزکاری آنها (با توجه به جنس روکش) می باشد. از تایل ها با لایه آلومینیوم در مکان هایی که احتمال تعرق و ریزش آب بر پشت تایل وجود دارد (مانند محل عبور لوله های تاسیساتی و مناطق مرطوب و شرجی) در صورتی که دما و رطوبت (حین نصب و در دوره بهره برداری) به وسیله سیستم تهویه مطبوع کنترل شده باشد، استفاده نمود.

تایل گچی آکوستیک : ویژگی اصلی تایل های آکوستیک، قابلیت جذب صوت بالای آنها می باشد. این صفحات به دلیل هدایت صوت از طریق سوراخ های روی تایل به فضای پشت سقف کاذب، بخشی از امواج صوتی را مستهلک می نمایند. در صورت استفاده از لایه پشم سنگ بر پشت تایل، جذب صوت به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. تایلهای آکوستیک غالباً در ساختمان هایی نظیر سینماها، آمفی تئاترها، بانک ها، فروشگاه های بزرگ، دفاتر کار و فضاهای آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند.

تایل گچی طرح دار: تایل های گچی طرح دار در سقفهای کاذب مشبک Kplus کاربرد دارند. این نوع تایل ها در چهار طرح متفاوت تولید و عرضه می گردند که قابلیت تولید این نوع تایل با پوشش آلومینیوم در پشت آن نیز وجود دارد. تایلهای با پوشش آلومینیوم در مکانهایی که احتمال ریزش آب ناشی از تعرق بر پشت تایل وجود دارد (مانند محل عبور لوله های تاسیساتی) و یا در مناطق مرطوب نوار شمالی یا جنوبی کشور در صورتی که دما و رطوبت (حین نصب و در دوره بهره برداری) به وسیله سیستم تهویه مطبوع کنترل شده باشد، مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش مستقیم انواع پانل گچی پرکاربرد در امور ساختمانی

فروش مستقیم انواع پانل گچی پرکاربرد در امور ساختمانی مزایای استفاده از تایل گچی چیست؟ تنوع رنگ و طرح بالایی دارد‌. طرح های آن بسیار زیبا و جذاب هستند. در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاومت بالایی دارند. بلافاصله پس از نصب می توان از فضا استفاده کرد. نصب آن بسیار ساده است و و در کمترین زمان اجرا می شود. نسبت به سایر تایل ها دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند. یکی از بهترین عایق های صدا به حساب می ‌آید و از خروج صدا جلوگیری می ‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید