ضخامت قیمت پانل گچ برگ 9.5 میلیمتر و 12 میلیمتر میباشد و درابعاد 1.20 متر * 2.40 متر است . صفحات روکش دار گچی یا تابلویی که روی آن اعلان یا ابزارهای اندازه گیری نصب شوددرشتی در زمان ساخت گچبرگ، مخلوط گچ و هوا به صورت کاملا فشرده بین دو ورق قرار می گیرد که این ورقه ها کاغذی یا مقوا هستند. گچبرگ نازک است و در ضخامتهای مختلفی تولید می شوند. گچ برگ با نام هایی همچون پانل گچی، صفحات روکشدار گچی نیز شناخته شده است .گچ برگ به صفحات گچی روکش داری گفته می شود که کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. پانل گچی به عنوان دیوار کاذب مورد استفاده قرار میگیرد.مانع بسیار سبک و مناسب است. به دلیل انعطافی که در این ها وجود دارد در انواع طر حا قابل اجرا و مقرون به صرفه بوده است .

برای استعلام قیمت تایل گچی حصیری کلیک کنید.

قیمت عمده پانل گچ برگ با کیفیتی فوق العاده

چه مواردی بر کیفیت ساخت گچ برگ های pvc موثر است

چه مواردی بر کیفیت ساخت گچ برگ های pvc موثر است در گچ برگ سیمانی به دلیل استفاده از دیوار های گچی و سیمانی و نوع این گچ برگ ها باعث محکم بودن و مقاومت میشود ودر موارد بسیاری میتوان از آن استفاده کرد .با پیچ های مخصوصی به کف و سقف نصب میشوند.این گچ برگ ها با ضخامتی یک دست و با استاندارد مناسب تولید میشوند. نوع دیگر پانل سیمانی الیاف دار است که از مخلوط یک دست سیمان و با مواد معدنی تولید میشوند . که توانسته در صنعت ساختمان سازی طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کند. سعی شده در تولید آن از مواد مرغوب و با کیفیت تهیه و تولید بشود.علاوه بر زیبایی که به بیرون و داخل ساختمان میافزاید و برای حفاظت هم از پانل های با کیفیت استفاده شده است به همین دلیل جایگاه خیلی ویژه ای بین مردم برای خود کسب کرده است . از دیگر گچ برگ های با کیفیت میتوان گچ برگ جی برد را نا برد . نصب آن بسیار آسان است و تعمیر آن به راحتی میتوان انجام داد.نگهداری آن راحت ودر مقابل آتش سوزی مقام است .و همچنین زباله های ساختمانی را کاهش میدهد.

توزیع بی واسطه پانل گچی روکش دار در مراکز استان ها

توزیع بی واسطه پانل گچی روکش دار در مراکز استان ها پانل های گچی یکی از ملزواتی هست که در ساخت وساز صنعت ساختمان سازی به صورت یکپارچه و موازی به شکل مکعب مستطیل هستند استفاده میشود. این پنل ها از ترکیب آب و گچ درست میشوند.پانل های گچی انواع مختلفی دارند که میتوان مواردی را نام برد عبارتند از :1- پانل گچی معمولی یا ساده (RG) 2-پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت (MR) 3-پانل گچی مقاوم در برابر حریق (FR) 4-پانل گچی مقاوم در برابر حریق و رطوبت (FM) شهر سمنان به خاطر تعدد معادن سنگ گچ از مهمترین تولید کنندگان این پانل است .شهر هایی از جمله تهران کرج و اصفهان نیز از تولیید کنندگان این پانل ها هستند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید