تایل گچی یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی به شمار می آید که در انواع طرح و مدل های متنوع تولید می شود و یکی از زیباترین آن، تایل سه بعدی است که مشتریان زیادی دارد. قیمت تایل گچی سه بعدی به پارامتر های مختلفی وابسته است و موارد‌ متعددی نظیر، کیفیت ، جنس آن، نحوه خرید ، فروش، ابعاد‌، هزینه های تولید ، انبارداری، میزان عرضه ،تقاضاو .. بر قیمت این محصول مؤثر می باشند. ‌‌

برای استعلام قیمت تایل گچی حصیری کلیک کنید.

قیمت تایل گچی سه بعدی با بهترین کیفیت و قیمت

تفاوت انواع تایل های گچی در چیست

تفاوت انواع تایل های گچی در چیست تایل های گچی از لحاظ جنس و نوع متریال به کار رفته در آنها، نحوه ساخت، طراحی، مدل ، اندازه و … با هم متفاوت می باشند و از پرفروش ترین نمونه های آن می توان به تایل آلومینیومی، تایل و سازه Tشکل، تایل سه بعدی، تایل گچی pvc، تایل آکوستیک ، تایل ساده و .. اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی و خصوصیات خاصی می باشند ، همچنین از نظر قیمت نیز با هم تفاوت دارند‌.

به طور مثال تایل آکوستیک در سالن های همایش، سینما و .. کاربرد زیادی دارد و عایق صوتی خوبی به شمار می آید و از خروج صدا به بیرون ساختمان پیشگیری می کند.

تایل گچی پی وی سی، وزنی سبک دارد ،نصب و اجرای آن آسان بوده ، در مقابل رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاومت دارد ودر اندازه های متنوع طراحی و تولید می شود.

تایل گچی پشت آلومینیومی از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد و در قسمت های مختلف از جمله سقف کاذب ، دیوار داخلی و .. مورد استفاده قرار می گیرد و در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد و در نتیجه با توجه به وزن کمی که دارد ، در کاهش وزن سازه بسیار مؤثر است.

صادرات ویژه تایل گچی سه بعدی به کشورهای مطرح جهانی

صادرات ویژه تایل گچی سه بعدی به کشورهای مطرح جهانی امروزه صادرات تایل گچی سه بعدی توسط شرکت های صادر کننده معتبر به اغلب کشورهای جهان انجام می شود. البته باید مراحل مختلفی برای صادرات این محصول طی شود و شرکت های بازرگانی باید از مراجع و سازمان های مربوطه مجوز لازم برای صادرات را اخذ نمایند و محصول مورد نظر ، باید شرایط لازم برای صادرات را دارا باشد، در نتیجه ازنظر کیفیت، نوع بسته بندی و استاندارد بودن، بایدمورد تایید قرار گیرد.

سپس باید هزینه ترخیص کاری ، کارشناسی و انبارداری پرداخت شود تا بتوان از طریق مرز های دریایی ، هوایی و .. این محصول را صادر کرد. صادرات انواع تایل گچی باعث تامین ارز مورد نیاز کشورمان شده و در نتیجه سود خوبی برای شرکت های صادراتی به همراه دارد ،همچنین به برقراری روابط تجاری ایران با سایر کشور های مقصد کمک شایانی می کند و زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید