شرکت پخش تایل pvc سقف کاذب در تناژ بالا محصولات خود را راهی بازار داخلی و خارجی می کند. مصرف محصول آمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده که جهت اطلاعات بیشتر درباره آن می توان به ادامه مراجعه نمود. این محصول بسیار پرطرفدار بوده و همه روزه به صورت عمده سفارش داده می شود.

برای استعلام قیمت تایل سقفی pvc کلیک کنید

شرکت پخش تایل pvc سقف کاذب

مراحل تولید تایل pvc سقف کاذب

مراحل تولید تایل pvc سقف کاذب جهت تولید تایل pvc سقف کاذب در مرحله اول مواد اصلی تشکیل دهنده که از مهم‌ ترین آنها می‌ توان پلی وینیل کلراید را نام برد با یکدیگر مخلوط می شوند و کاملا یکدست می گردند؛ در ادامه باید توسط فرایند اکستروژن به مخلوط تشکیل شده طبق مدل و اندازه دلخواه شکل داد که به وسیله قالب های مخصوص صورت می گیرد

پس از آن باید شکل نهایی قالب توسط حمام های آب سرد خنک می شود؛ جهت طراحی این محصول از تکنولوژی و فناوری روز اکستروژن استفاده می شود و در ادامه با استفاده از مواد پایدار کننده حرارتی خصوصیات مکانیکی تایل را بهبود می بخشند تا با قرار گرفتن در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید دچار تخریب نشود.

از دیگر ترکیبات افزودنی جهت تولید تایل سقف می توان اصلاح کننده ضربه را نام برد که استحکام آن را در برابر شکستن بسیار بالا می برد و با استفاده از مواد پرکننده مقاومت آن را در برابر ضربه افزایش می دهند.

خرید عمده تایل pvc سقف کاذب

خرید عمده تایل pvc سقف کاذب خرید عمده تایل گچی سقف کاذب pvc به صورت اینترنتی و غیر حضوری برای مشتریان در سراسر کشور مقدور می باشد و می توانند این محصول را به صورت عمده با نازلترین قیمت تهیه کنند؛ تهیه این محصول به صورت غیر حضوری و از راه دور می باشد و جهت ثبت سفارش آن کارشناسان فروش همه روزه در محل در حال فعالیت می باشند، علاوه بر ثبت سفارشات با فروشندگان می توان هر گونه سوالی که در رابطه با محصولات دارید از جمله استعلام نرخ مطرح نموده و به رفع نیازهای خود بپردازید.

این کالا به تمامی استان‌ های کشور ارسال می ‌شود؛ مشتریان می توانند از جهت کیفیت محصولات دارای خیال آسوده باشند چرا که این کالا از بین بهترین و با کیفیت ترین تولیدات انتخاب شده است و مارک های مطرح در این زمینه مشاهده می شود که هدف آنها جلب رضایت و اعتماد خریداران می باشد.

کالا را می توان به صورت عمده سفارش داد که در این صورت مبلغ آن بسیار پایین می ‌آید و می ‌توان سود خوبی از این راه به دست آورد؛ فروشندگانی که دارای فروشگاه خرده فروشی هستند می ‌توانند جهت تهیه کالا این راه را انتخاب نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید