بازار فروش انواع تایل گچی طرح دار و ساده دز یزد و دیگر شهرهای ایران، بازاری داغ و پر رونق است که خریداران برای کسب اطلاعات بیش تر در این مورد و نحوه خرید با این مطلب همراه باشند.

بازار فروش انواع تایل گچی طرح دار و ساده در یزد

بزرگترین مرجع فروش انواع تایل گچی

بزرگترین مرجع فروش انواع تایل گچی تایل ها به طور کلی نوعی سقف کاذب به شمار می روند که در ساختمان های مختلف از جمله ساختمان های اداری،مسکونی، تجاری و صنعتی به کار گرفته می شود. تایل گچی در  میان انواع تایل ها یکی از پرطرفدارترین ها می باشد که خود نیز دارای انواع و مدل های گوناگونی می باشد که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم و بیش تر با آن آشنا می شویم.

تایل های گچی در چندین حالت دسته بندی  می شوند، یکی از این حالت ها تقسیم بندی تایل از نظر عایق صوتی بودن می باشد که به دو نوع تایل گچی ساده و تایل گچی آکوستیک طبقه بندی می شود. تایل ساده عایق صوتی نیست و جلوی خروج صدا را نمی گیرد، اما تایل آکوستیک مانع خروج صدا می شوند و عایق صوتی به شمار می رود.

نوع دیگر دسته بندی که برای تایل های گچی در نظر گرفته شده است یک دسته بندی کلی می باشد که آن ها را به دو مدل تقسیم می کند؛ یکی تایلی که از پایین قابل نصب می باشد و یک مدل تایلی که از بالا قابل نصب است.  

 نکته مهم در مورد تایل ها بعد از دسته بندی آن؛ مربوط  می شود به مزیت های این محصول که آن را به یکی از تایل های پرفروش تبدیل کرده است.

اولین مزیت تایل گچی این است که به آسانی و در زمان کوتاهی به سرعت قابل نصب می باشد. مزیت دوم آن این است که در کنار نصب سریع، از قابلیت و نگهداری آسان برخوردار است؛ یعنی اگر دچار خرابی، شکستگی و یا آسیب دیدگی شود، نیازی نیست آن را تعمیر کنید بلکه فقط کافی است که تایل آسیب دیده را به راحتی بردارید و یک نوع سالم را جایگزین آن کنید. سومین مزیت تایل گچی عدم نیاز به عملیات رنگ آمیزی می باشد. مزیت دیگری که تایل های گچی دارند، برداشتن راحت تایل ها می باشد که باعث می شود عمل تعمیر آن با کمترین هزینه انجام شود و دردسر خاصی را نداشته باشد.
عایق صوتی بودن  و جلوگیری از خروج صدا که یک مدل از تایل گچی آن را دارا می باشد، از دیگر ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود که در برخی از مکان ها بسیار کاربردی است.

تایل گچی توسط مراکز فروش مختلفی در بازار عرضه می شود و به دلیل مزیت هایی که دارد بسیار پرطرفدار است و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و به میزان زیادی خرید و فروش می شود. در میان مراکز فروش مختلف، برخی از مراکز، مرجع فروش بزرگی می باشند که این کالا در میزان زیادی به شکل عمده  خرید و فروش می کنند و به همین دلیل نیز با قیمت های ارزان تری به مشتریان خود عرضه می کنند.

صادرات بهترین مارک تایل گچی به کشور عراق

تایل گچی کالایی است که در کشور ما تولید می شود و در میزان زیادی نیز در بازارهای  داخلی به فروش می رسد. تایل گچی توسط  کارخانه هاش زیادی در با طرح ها و اندازه های گوناگونی تولید می گردد. تایل های گچی تولید شده در ایران از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار می گیرد و همچنین دارای تنوع گوناگونی از نظر طرح و اندازه می باشد و در کنار این موارد قیمت مناسبی را نیز دارا است؛ همه این موارد در کنار یکدیگر باعث شده است که از استقبال زیادی در بازارهای داخلی برخوردار شود و هم فروش خوبی را در کشورهای دیگر به خود اختصاص دهد که یکی از این کشورها، عراق می باشد.

 صادرات بهترین مارک تایل گچی به کشور عراق به وسیله تاجران و بازرگانان زیادی انجام می شود. تاجران همواره سعی می کنند تا آن ها را  با قیمت مناسبی صادر کنند تا بتوانند بازار فروش خوبی را در کشورهای همسایه از جمله کشور عراق برای خود رقم بزنند. 

 فروش خوب و با قیمت مناسب تایل گچی در دیگر کشورها مستلزم این است که بازرگانان فعال در این حوزه، انواع تایل را به صورت عمده با قیمتی ارزان خریداری کنند تا بدین شکل بتوانند با بهترین قیمت صادر کنند.
برای این مظور، صادرکننده تایل گچی معمولا آن را به طور مستقیم از کارخانه های تولید کننده یا مراکزی که فروش را به صورت مستقیم انجام می دهند، خریداری می کنند که این شیوه خرید، موفقیت آن ها در تجارت تضمین می کند. مراکز فروش و  توزیع تایل گچی که به صورت بدون واسطه فعالیت می کنند از طریق اینترنت می توان به آن ها دسترسی داشت.

 نکته دیگر لازم به ذکر دیگر در مورد تایل گچی صادراتی این می باشد که این نوع تایل ها نسبت به انواع دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. در حقیقت تایل صادراتی، کالایی است که به دلیل کیفیت بالا، معتبر بودن برند،طرح های گوناگون به محصول صادراتی تبدیل شده است که هم در بازارهای خارج و هم در بازارهای داخلی مورد استقبال واقع شده است.

این مساله هم را باید اینجا اشاره کنیم که قیمت تایل گچی ساده معمولی با صادراتی تفاوت دارد و هر کدام  مشتریان خود را دارا هستند.

بهترین مرکز خرید تایل گچی سقف کاذب در یزد

بهترین مرکز خرید تایل گچی سقف کاذب در یزد  بهمان طور که بیان کردیم تایل گچی، به عنوان سقف کاذب به کار برده می شود. این نوع تایل از جنس گچ می باشد و که طراحی شده و از این رو در طرح های مختلف قابل خریداری است. تایل گچی برای سقف بسیاری از  مکان ها مورد  استفاده قرار می گیرد. یکی از جاها و مکان هایی که از تایل گچی برای سقف آن استفاده می شود، پارکینگ ها می باشد. پارکینگ ساختمان های مسکونی و  پارکینگ بسیاری از مجتمع های تجاری، تایل گچی به کار گرفته می شود که استفاده از این نوع مصالح ساختمانی در سقف، جلوه زیبایی را به نمای داخلی ساختمان می دهد. 

 در واقع می توان گفت که تایل یکی از  انواع مصالح ساختمانی مدرن به شمار می رود که در حال حاضر بسیار طرفدار پیدا کرده است و به میزان زیادی در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
سایز و  اندازه تایل ها متفاوت است و  مهندسان با توجه به نوع ساختمان و سلیقه صاحب ملک و همچنین میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته شده است، اندازه ها و طرح های گوناگونی از این تایل به کار می  برند. اما بین تایل ها با اندازه های گوناگون، سایز 60*60 بیش ترین کاربرد دارد و به میزان بیش تری استفاده می شود.

 برای خرید تایل گچی سقف کاذب در یزد و دیگر شهرها، روش های و راه های متفاوتی وجود دارد که مشتریان آن ها را انتخاب می کنند. یکی از شیوه ها برای تهیه این محصول، همان روش قدیمی و سنتی است که مشتری به بهترین مرکز خرید اون کالا در شهر خود مراجعه می کند و آن را خریداری می کند.
اما در حال حاضر روش های بهتر و سریع تری نیز وجود دارد که می توان از طریق آن انواع تایل گچی را به راحتی و  سادگی تهیه نمود که آن روش، خرید از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین می باشد.

 از طریق خرید آنلاین بسیاری از مشتریان، بهترین و معتبر ترین مرکز خرید تایل گچی را در شهر خود پیدا کنند و سپس مدل مد نظر خود  را سفارش می دهند و خریداری می کنند.

تولید و توزیع تایل گچی ساده حصیری در سراسر کشور

ستولید و توزیع تایل گچی ساده حصیری در سراسر کشور توسط تولیدکننده تایل گچی سقف به میزان گسترده ای انجام می گیرد و سپس در بازار به فروش می رسد.  تایل حصیری، نوعی تایل گچی طرحدار می باشد که طرح آن به شکل طرح حصیر می باشد و جلوه فوق العاده زیبا و شیکی را به سقف می دهد. 

 مدل تایل های گچی فقط محدود به طرح حصیری نیست، بلکه طرح ها و مدل های دیگری را نیز دارا می باشد که در اینجا آن ها را بیش تر مورد بررسی قرار می دهیم.
تایل گچی کناف ساده نوعی دیگر از مدل های این کالا می باشد. این تایل ها دارای روکش هستند و روکش آن ها به صورت پی وی سی است و جنس گچی آن را پنهان می کند و ظاهری زیباتر در سقف به وجود می آورد. این مدل تایل جلوی نفوذ رطوبت را می گیرد، از این رو  در مناطقی که رطوبت بالایی دارد  و در بخش های از ساختمان مثل سرویس بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند استفاده می شود.
این نمونه محصول علاوه  بر عایق رطوبت بودن، عایق حرارت نیز می باشد و از ورود و خروج حرارت به داخل ساختمان جلوگیری می کند، به همین دلیل در  فصل زمستان به گرم تر ماندن محیط داخلی ساختمان و در فصل تابستان به خنک تر ماندن آن کمک زیادی می کند.

 همه این مدل های تایل گچی مثل ساده، حصیری،کناف و دیگر مدل های آن توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می شود که بهتر با روش تولید آن نیز تا حدودی آشنا شوید.

برای تولید تایل گچی به این شکل عمل می گردد که  در ابتدا دوغاب گچ درست شده که از ترکیب گچ، آب و چسب به دست می آید. پس از این مرحله دوغاب به ضخامت 60 سانتی متر و وزن 300 گرم روی نوار متحرکی قرار داده می شود و حرکت می کند. سپس در مرحله بعد در غلتک های شکل دهنده قرار داده می شود تا فرم بگیرد و ابعاد آن مشخص شود. در مرحله بعدی نیز طرح های مورد نظر مثل طرح حصیری روی تایل های گچی آماده شده چاپ می شود. 
در آخرین مرحله نیز در سایزهای مختلف برش داده می شود که بیش تر در اندازه یک متری  60*60 آماده می شود و روانه بازار می گردد.

انواع مدل های تایل گچی طرح دار

انواع مدل های تایل گچی طرح دار مدل های تایل های گچی طرح دار بسیار متنوع هستند و در شکل های متعددی و با اندازه های گوناگون قابل خریداری می باشد. تایل ها که یکی از مصالح ساختمانی مدرن به شمار می رود در طراحی دکوراسیون داخلی به کار گرفته می شود و به عنوان سقف کاذب در ساختمان های مختلف به کار گیرد و جلوه ای زیبا و مدرن را برای ساختمان به ارمغان می آورد.

از انواع تایل گچی در جاهای گوناگون یک ساختمان استفاده می شود و با توجه به نوع مکان مورد نظر می توان از طرح ها و مدل های گوناگون استفاده کرد.
برای نمونه، از تایل گچی طرح دار که از نظر ظاهری زیبایی خاصی  دارد، در سقف های منازل مسگونی در بخش هایی مثل سالن پذیرایی استفاده می شود. همچنین از این نوع تایل ها برای ساختمان های تجاری نیز استفاده می گردد.

به طور کلی تایل های گچی دارای انواع گوناگونی هستند که از جمله آن می توان تایل گچی طرح دار، تایل گچی ساده، تایل گچی آلومینیومی، تایل گچی پوشالی، تایل گچی کناف و تایل گچی فلزی اشاره کرد.

در کنار موارد و  مدل های گفته شده، تایل  دیواری نیز در بازار موجود می باشد که خرید تایل گچی دیواری در سایزها و طرح های مختلف، توسط بسیاری از مشتریان خریداری می شود.

معرفی شرکت فرآورده های پیشرفته تایل گچی

شرکت های فرآورده های پیشرفته تایل گچی، انواع تایل گچی را در مدل های گوناگون تولید می کنند. تایل های گچی مدل ها و طرح های متنوعی را دارا می باشند و استفاده از آن ها مزیت های زیادی دارند که همین مزیت ها و مدل ها گوناگون باعث شده است که از آن استقبال زیادی شود  و توسط شرکت های مختلفی به صورت پیشرفته و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات تولید شود.

مهندسان زیادی تمایل دارند تا از انواع تایل گچی برای سقف کاذب ساختمان ها استفاده کنند. دلیل به کاربردن این نوع  مصالح ساختمانی، موارد زیادی می باشد که یکی از این موارد عایق بودن تایل گچی در برابر رطوبت، گرما می باشد. این کالا همچنین از خاصیت ضد زلزله نیز برخوردار است  و در برابر زمین لرزه مقاومت خوبی از خود نشان  می دهد. از دیگر مزایای  تایل گچی، جلوگیری از عبور صدا می باشد که این ویژگی منحصر به تایل گچی آکوستیک است که بسیار مور توجه قرار گرفته است.

انواع صفحات گچی روکش دار در بازار

انواع صفحات گچی روکش دار در بازار انواع صفحات گچی روکش دار در بازار قابل تهیه و خریداری است. این صفحات که از گچ و آب ساخته شده است برای عایق بندی سقف و دیوار مورد استفاده می گیرد و دارای مدل های گوناگونی هستند که صفحات گچی کناف یکی از م مدل های آن می باشد. 
نوع دیگر صفحات گچی ساده دارای روکش کرم رنگ  می باشد که در ساختمان های مختلفی به کار برده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید