تایل ها از جمله مواردی هستند در معماری مدرن از آن های استفاده می شود. این تایل ها با کیفیت بسیار مطلوبی در کشور تولید می شوند که شما می توانید با پرداختی قیمتی مناسب آن ها را تهیه کنید. در مقاله زیر همه چیز در مورد تایل فروش کفپوش pvc تایل عمده ای توضیح داده شده است پس با ما باشید این مطلب را از دست ندهید. 

نمایندگی فروش کفپوش pvc تایل عمده ای

قیمت روز تایل کفپوش مدرن

قیمت روز تایل کفپوش مدرناگر کاشی های کفپوش را به صورت رایگان خریداری می کنید، بخشی که مناسب تر از خرید با کمک یکی از مؤثرترین عناصر در دکوراسیون داخلی، کفپوش است، قیمت کفپوش پی وی سی به عوامل مختلفی بستگی دارد. بدون شک یکی از عوامل تأثیرگذار در این زمینه برند محصول است.

البته هرچه کیفیت کفپوش بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. امروزه با توجه به تعداد زیاد تولید کنندگان، مقایسه کیفیت و قیمت این محصول می تواند در خرید آن به شما کمک کند. این عنصر نه تنها زیبایی و جذابیت فضای خانه را دو چندان می کند بلکه از کف ساختمان نیز محافظت می کند. کفپوش در انواع مختلفی تولید می شود و در دسترس مشتریان است.

هر کدام از آن ها مطابق جنسیت از معایب و مزایای منحصر به فردی برخوردار هستند و مطابق بودجه مردم و سبک دکوراسیون منزل انتخاب می شوند. در پست های قبلی، سازنده انواع مختلف کفپوش را معرفی کرده و ویژگی های آن ها را بررسی کرده است.

در این پست قصد داریم کفپوش های PVC را به طور خاص معرفی کنیم. این کفپوش که به وینیل نیز معروف است، رایج ترین و محبوب ترین کفپوش خانه های امروزی است زیرا از عمر طولانی برخوردار است و به دلیل دوام و استحکام بالا، نگهداری آن آسان است.

معروفترین برند کفپوش pvc

کفپوش کاشی Pvc یا Vinyl Plank یکی از کفپوش های جدید و مدرن است که در طراحی داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. و در مارک های مختلف به بازار عرضه می شود. طراحی کفپوش کاشی به گونه ای است که باعث می شود در فضای دلخواه و دکوراسیون داخلی از آن خلاقانه تر استفاده شود. این کفپوش برای نصب در خانه های مسکونی و فضاهای اداری کارآمد است.

کفپوش کاشی در اندازه های استاندارد و متفاوت تولید می شود که اغلب به شکل مربع هایی با ابعاد 90 در 15 سانتی متر مرتب می شوند. نصب این کاشی های جداگانه می تواند در سطوح مختلف انجام شود. در این روش، نه تنها می توان از کفپوش کاشی بر روی سطوح صیقلی و صاف استفاده کرد، بلکه می توان از سطح خاک نیز برای کفپوش کاشی PVC استفاده کرد.

به دلیل ضخامت کم و خاصیت ارتجاعی برای نصب، می توان از کفپوش PVC استفاده کرد. زیرساخت های اولیه مورد نیاز خواهد بود. پس از زیرسازی، کفپوش PVC توسط چسب روی زمین گذاشته خواهد شد. به دلیل خاصیت ارتجاعی کفپوش های PVC، نیازی به استفاده از کف خاموش در زیر آن نیست.

معمولاً برای افزایش زیبایی و ظاهر انواع کفپوش های پی وی سی و همچنین کفپوش چند لایه در امتداد دیوارها معمولاً از گوشه ها و ابزارهای مناسب استفاده می شود. برای نصب کفپوش PVC در کف، ابتدا باید زیرسازی انجام شود. در صورت نصب کف سرامیکی یا سنگی، سرامیک های آسیب دیده باید تعمیر شوند تا هرگونه پستی و بلندی از بین برود.

در غیر این صورت، زیرا ضخامت بسیار پایین کفپوش PVC مورد نظر باعث می شود که تمام پست ها و ارتفاعات کف از پشت کفپوش احساس شود. کفپوش PVC به کف چسبانده شده است و امکان جابجایی آن وجود ندارد. همچنین بهتر است به دلیل ضریب بالای انبساط PVC، دمای اتاق را بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد نگه دارید. 

فروش کفپوش pvc از کارخانه تولیدی

فروش کفپوش pvc از کارخانه تولیدیفروش کفپوش پی وی سی از کارخانه ها با قیمت مناسب به بازار کفپوش پی وی سی علاوه بر مقاومت در برابر ضربه و سایشی، یکی از ویژگی های مهم ای نوع کفپوش این است که در برابر آب مقاوم است. برای خرید کفپوش PVC باید نکاتی را در نظر بگیرید. شما دارید توجه داشته باشید که قصد استفاده از این کفپوش را دارید.

این کفپوش بسیار مقاوم و بادوام است، بنابراین در اکثر مکان ها قابل استفاده است. به عنوان مثال، کفپوش های PVC در کلیه قسمت های خانه و حتی در مکان های شلوغ قابل استفاده هستند. اگرچه آن ها با داشتن یک لایه محافظ UV در برابر نور خورشید مقاوم هستند، اما استفاده از آن ها در جاهایی که خورشید دائما روی زمین می درخشد می تواند در دراز مدت رنگ آن ها را تغییر دهد.

با اطمینان می توانید این محصول را در اتاق رختکن حمام و اماکنی که رطوبت دارد نصب کنید. قرار گرفتن طولانی مدت و مستقیم نور خورشید در برابر کفپوش های PVC می تواند باعث از بین رفتن یا تغییر رنگ آن شود.

البته این در خانه ها بسیار نادر است، زیرا معمولاً پرده، فرش و موارد دیگر از آن جلوگیری می کنند. کفپوش PVC ضد باکتریایی اساساً، این نوع کفپوش با ایجاد یک سطح حاوی یون های نقره میکروب ها را از بین می برد.

بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی ضد باکتری نخواهد بود.این تکنیک به قدری کارآمد است که حتی با ضربه دیدن و آسیب رسیدن به سطح پوشش، کماکان خاصیت ضد باکتری کفپوش حفظ خواهد شد .

صادرات گسترده تایل کفپوش به ترکیه

صادرات تایل کفپوش امروزه به طور گسترده ای انجام می شود و به کشورهای دیگر از جمله ترکیه صادر می شود. یکی از مهمترین مزایای کفپوش کاشی این است که نصب آن راحت تر از کف رول است. بسیاری از کف های کاشی مانند فرش های کاشی با ابزار ساده در خانه یا محل کار قابل نصب هستند.

همچنین نگهداری و مراقبت از کف کاشی بسیار ساده تر است. مصرف کننده این کفپوش ها می تواند در صورت آسیب دیدن قطعه تخریب شده را با یک قطعه سالم جابجا کرده یا لکه های ناپاک ایجاد کند، بدون آنکه تمام کف را تعویض کند یا هزینه های اضافی را به تعمیرکاران و نصاب کف بپردازد. مزیت استفاده و انتخاب کفپوش کاشی، طراحی خلاقانه و آزادی عملی مصرف کننده است.

با استفاده از این محصول، طراحان دکور می توانند ده ها رنگ و طرح را با هم ترکیب کنند و نتیجه ای تازه و خلاقانه را به مشتریان خود ارائه دهند. این ها مهمترین مزیت کفپوش کاشی بود. از نوعی پلاستیک به نام پلی وینیل کلراید برای ساخت کفپوش PVC استفاده می شود.

از خصوصیات این ماده می توان به استحکام و انعطاف پذیری بالایی اشاره کرد. آنچه در ترکیب کفپوش PVC استفاده می شود مواد فشرده شده PVC، الیاف و چندین لایه دیگر هستند. لایه بالایی این کفپوش ضد اشعه ماوراء بنفش است و در نور مستقیم خورشید محو نمی شود. لایه دوم لایه روکش است که استفاده از آن باعث افزایش مقاومت کفپوش می شود.

لایه سوم لایه طراحی است و لایه بعدی به آن لایه اصلی گفته می شود از مواد PVC ساخته می شود. لایه زیرین نیز که همان لایه آخر می باشد، در زیر کفپوش چسبیده و از ایجاد انحراف در کفپوش جلوگیری به عمل می آورد. این کفپوش از طرح و رنگ های متفاوتی برخودار می باشد.

تفاوت کفپوش pvc تایلی و رولی

تفاوت کفپوش pvc تایلی و رولی کفپوش کاشی نوعی کفپوش است که در جلوی کف های یکنواخت یا رول که یک تکه قرار دارند قرار می گیرد. در حقیقت کلمه کاشی به کفپوش ها اضافه شده است زیرا این نوع کفپوش ها ابتدا به صورت کاشی به بازار کفپوش ها معرفی شدند. اما این بدان معنا نیست که تمام کف کاشی مربع است.

در هر صورت، با این مقدمه، به راحتی می توان دریافت که تقریباً همه انواع کفپوش ها به صورت کاشی تولید می شوند و در بازار کفپوش آنلاین یافت می شوند. اما در بین انواع کفپوش کاشی انواع مختلفی وجود دارد که از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر انواع کفپوش ها در بازار کف سازی آنلاین برخوردار است. ممکن است کلمه پارکت کلمه رول را شنیده باشید، اما با آن آشنایی ندارید.

مواد این محصول مانند خود پارکت است و از جنس چوب و سطح HDF است، یکی از مواردی که باعث محبوبیت بسیار زیادی شده است، کیفیت و مقاومت بالای آن است که روی آن لایه سطحی یا لایه سطحی در برابر عوامل محیطی مانند آب و گرما بسیار مقاوم است. آن ها می توانند تعمیر شوند و ضخامت های مختلفی برای ارز وجود دارد. توجه داشته باشید 6، 7، 8، 10، 12، که هر یک برای استفاده خاص ساخته شده است.

مزایای اجرای پارکت رول بسیار زیاد است، زیرا این پارکت از آنجایی که دارای ضمانت بسیار بالایی است، باید نصب شود همانطور که می توان آن را به صورت دقیق انجام داد و هنگام نصب، می توانید به راحتی برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، اما چند نکته را دنبال کنید نصب آن برای افزایش زمان استفاده، قبل از نصب می توانید به راحتی زیر سازی هایی را برای عایق کردن زمین در برابر صدا، گرما و آب ایجاد کنید که این امر تأثیر بسیار بالایی در دوام و ماندگاری پارکت دارد.

آنچه در ترکیب کفپوش PVC استفاده می شود مواد فشرده شده PVC، الیاف و چندین لایه دیگر هستند. لایه بالایی این کفپوش ضد اشعه ماوراء بنفش است و در نور مستقیم خورشید محو نمی شود. لایه دوم لایه روکش است که استفاده از آن باعث افزایش مقاومت کفپوش می شود.

مشخصات فنی کفپوش pvc آرتا ایرانی

مشخصات کفپوش pvc در ایران، ضخامت هر کاشی: 2 میلی متر، عرض هر کاشی: 20 سانتی متر، طول هر کاشی: 120 سانتی متر، تعداد هر کاشی در بسته بندی: 18 قطعه، سطح هر پوشش بسته: 32.4 متر مربع کفپوش pvc آرتا از جنس PVC است که به صورت کاشی تولید می شود

. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مارک های ایرانی در زمینه لمینت، پارکت و کفپوش پی وی سی است. کفپوش پی وی سی Arta به شکل کاشی تولید می شود. کفپوش PVC از PVC (پلاستیک فشرده) ساخته شده است.

کفپوش های پی وی سی به ضخامت های 1.5 میلی متر، 1.6 میلیمتر، 2 میلی متر، 3 میلی متر و غیره به شکل کاشی و رول در بازار موجود است که برای خانه های مسکونی، ادارات، فروشگاه ها، بیمارستان ها و غیره طراحی شده است.

VC 100٪ قابل شستشو است و در هر سطح مسطح قابل نصب است و از چسب صنعتی برای نصب کف استفاده می شود. کفپوش pvc تایلی یکی از بهترین کفپوش های موجود در بازار می باشد و از نظر قیمت و کیفیت یک ماده با ارزش است.

Arta خرید بسیار بالایی دارد،آرتا PVC کفپوش گزینه بسیار مناسبی برای پوشش کف فضاهای اداری و شرکت ها، مغازه ها و اماکن تجاری و خانه های مسکونی است، کفپوش pvc رولی قابل شستشو است تعمیر و نگهداری ساده است، در صورت نیاز به شستن کف، شما می تواند به دوام پوشش های ما اعتماد کند.

کفپوش آرتا از پی وی سی ساخته شده و از طبیعت الهام گرفته شده است که در ابعاد بزرگتر از کفپوش پی وی سی معمولی تولید می شود و این بدان معنی است که آرتا ظاهری جدید دارد.

این سبک جدید آرتا همچنین تأثیر زیادی در کیفیت کف دارد، با ابعاد بزرگتر باعث کاهش تعداد درزها می شود که تاثیر عوامل جسمی مانند انبساط و انقباض در کف را کاهش می دهد. کفپوش آرتا از طراحی رنگی بسیار دقیقی برخوردار است و ظاهری شبیه به چوب واقعی دارد.

گاهی اوقات کفپوش پی وی سی آسیب می بیند و یکی از کاشی های آن ظاهر اصلی خود را از دست می دهد. در این حالت، می توانید به راحتی کاشی (قطعه) را جایگزین کرده و ظاهر اصلی و بدون هیچ گونه نگرانی را دوباره ترمیم کنید، که هر کدام نقش مهمی در عملکرد کفپوش آرتا دارند.

کفپوش پی وی سی در مقایسه با سایر انواع کفپوش ها

کفپوش پی وی سی در مقایسه با سایر انواع کفپوش هابرند کفپوش pvc از پلاستیک ساخته شده است. قیمت کفپوش مدرن پی وی سی بسیار ارزان است. مزایای آن این است که می توان آن را شستشو داد. کفپوش های PVC معمولاً مطابق با رنگ کابینت و در فضای اداری و تجاری در آشپزخانه استفاده می شوند که به شستشوی مداوم نیاز دارد.

مجهز به آتش سیگار، گرما و اسید آن را به بهترین انتخاب برای کف آشپزخانه، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها تبدیل می کند. این ماده دارای خاصیت ضد استاتیکی بوده و در تمام سطوح با کیفیت و طول عمر بالا قابل نصب است.

منحصر به فرد دارای انواع ضد باکتریایی مناسب برای نصب در راهرو و راه پله های بیمارستان ها، داروخانه ها، بخش های اورژانس بیمارستان و غیره، نصب و راه اندازی آن آسان و سریع است. مقرون به صرفه و کم هزینه بودن آن به دلیل یکنواخت بودن با نمای کفپوش لمینت از محبوبیت خاصی برخوردار است. چسب را می توان با خود کفپوش و از همان فروشگاه تهیه کرد، یا جداگانه خریداری کرد.

با این وجود، در حین نصب نیاز به نصب دارد و بهتر است قبل از نصب نصاب آماده باشید. نصب کفپوش PVC به روش های مختلفی انجام می شود. از جمله روش هایی که برای نصب کفپوش PVC استفاده می شود عبارتند از: رومبوس، آجر و غیره. استفاده از هرکدام از آن ها هدفی دارد. به عنوان مثال از روش نصب رومبوس برای بزرگتر شدن فضا استفاده می شود.

استفاده از روش نصب آجر بیش از چهار گوشه کف محافظت می کند. این روش نصب در مکان هایی که ترافیک بیشتری نیز دارد استفاده می شود. کفپوش PVC خاک رس معمولاً در آجرسازی استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید