تایل گچی روکش دار نوعی سقف کاذب پیش ساخته گچی است که در صنعت ساختمان سازی مدرن به کار می رود. هم اکنون نمایندگی فروش و صادرات تایل PVC به عراق شروع شده است و همچنین فروش آن در داخل، این مصنوعات پیش ساخته را در سطح وسیعی به سراسر کشور ارسال می‌کند و با فروش بی واسطه و مستقیم، آنها را با بهترین قیمت در دسترس خریدار قرار می‌دهد. اگر شما خریدار عمده این محصول هستید جهت اطلاع از آخرین قیمت تایل گچی صادراتی می‌توانید با نمایندگی های فروش در ارتباط باشید و لیست قیمت را از آنها دریافت نمایید. 

مرکز صادرات تایل pvc ایرانی به عراق

قیمت بازاری سقف کاذب پلاستیکی

قیمت بازاری سقف کاذب پلاستیکیخرید بازاری سقف کاذب پلاستیکی به صورت گسترده به روش های مختلفی انجام می‌شود. شرکت های پخش با توزیع بی واسطه این محصول به سراسر کشور آن را با نازلترین قیمت به دست خریداران می‌رسانند. شرکتها توزیع این محصول را به صورت عمده و خرده انجام می‌دهند و آن را به صورت حضوری و یا از طریق وب سایت های اینترنتی به فروش می‌رسانند.
روش حضوری در واقع یکی از روش های معمول خرید محسوب می‌شود که از گذشته تا به حال رواج داشته و خریدار با مراجعه حضوری به مراکز فروش محصول را در اندازه دلخواه خریداری می‌کند. اما یکی از ساده ترین روشهایی که امروزه بیشتر مورد توجه مراکز پخش و خریداران قرار گرفته است روش خرید اینترنتی است.
شرکت های پخش با طراحی سایت های اینترنتی به معرفی قیمت سقف کاذب پلاستیکی و معرفی محصولات خود در این سایتها می پردازند و شرایط آسانی را برای خرید فراهم می‌کنند. در این سایتها تمامی مدلها و طرحهای تایل گچی به همراه مشخصات و قیمت های آن درج شده است و خریدار می تواند با مشاهده آنها و بر اساس سلیقه خود مدل دلخواه خود را انتخاب نماید.
در این روش به دلیل اینکه امکان مقایسه قیمتها وجود دارد و تنوع محصولات ارائه شده در سایت زیاد است خریدار می‌تواند انتخاب بهتری داشته باشد. به علاوه بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی، و در هر ساعت از شبانه روز می تواند به این سایتها دسترسی داشته باشد و سفارش خود را ثبت نماید. پس از ثبت سفارش این محصول در سریعترین زمان برای وی ارسال خواهد شد.  

صادرات جهانی pvc بسته بندی شده

فروش تایل PVC توسط نمایندگی های معتبر ما در کشور انجام می‌شود. نمایندگی تایل PVC با فروش بی واسطه و مستقیم، این محصول را با نرخ بسیار ارزانی در دسترس مشتریان داخلی و خارجی قرار می‌دهد.

این مراکز در واقع با تبلیغ برند شرکت های تولیدی و ثبت سفارشات مشتریان و تحویل به موقع این محصولات، توزیع تایل PVC را در سراسر کشور و صادرات را به عهده دارند و به این طریق سبب فروش بیشتر محصولات تولیدی و در نتیجه سودآوری و ارز آوری بالایی به کشور می‌شوند.برای آشنایی بیشتر شما با تایل PVC در ادامه مطلب به شرح مختصری از ویژگی های این محصول می‌پردازیم. تایل گچی PVC ویژگی های منحصر به فردی دارد و در مکان های مختلفی قابل استفاده است.

بیشترین مزیت این تایل ها این است که آنها را به راحتی می‌توان در مکانهایی که در معرض رطوبت قرار دارند استفاده نمود. تایل PVC روکش دار فلزی یکی از زیباترین انواع تایل است و جزء پر فروش ترین تایل ها به حساب می‌آید و متقاضیان زیادی دارد. این نوع تایل از دو نوع روکش آلومینیومی و  و یا همان PVC ساخته شده است که توسط چسب مخصوصی به هم متصل شده اند. لبه های کناری این تایل ها نیز توسط روکش فلزی جداگانه ای جهت محافظت پوشانده شده است.

این نوع تایل گچی بسیار سبک است و به راحتی قابل تعویض است. این تایل به دلیل داشتن ظاهر شیک برای محیط های گوناگون کاربرد دارد و به دلیل اینکه سبب کاهش ارتفاع و کم شدن فضای مورد نیاز جهت سرد کردن و گرم کردن محیط می شود سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و با پوشاندن سیستم های تاسیساتی باعث زیباتر شدن نمای محیط می شود.

تایل های PVC روکش دار به دلیل اینکه تا حدود زیادی سبب مقاومت سقفها می‌شوند باعث کاهش هزینه های تعمیرات می‌گردند و در صورت داشتن هر گونه نقصی به دلیل دسترسی آسان به فضای پشت به راحتی قابل تعمیر می‌باشند.اگر شما یکی از خریداران تایل PVC روکش دار هستید می‌توانید جهت اطلاع از لیست قیمت تایل PVC صادراتی در سال 98 با نمایندگی های فروش در ارتباط باشید آنها همواره به شما کمک می‌کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید و به این صورت خرید موفقی داشته باشید.

لازم به ذکر است صادرات تایل PVC به صورت بسته بندی شده سبب جلوگیری از آسیب آن در زمان حمل و نقل و ارسال می‌گردد و باعث رضایت خاطر مشتری در داخل و خارج از ایران می‌گردد.

توزیع و پخش تایل pvc با کیفیت

توزیع و پخش تایل pvc با کیفیتشرکت‌های توزیع و پخش تایل PVC در ایران با بهره گیری از کادر مجرب و مواد اولیه درجه یک موفق به تولید نوع خاصی از تایل PVC مربعی با کیفیت شکل شده‌اند که با دارا بودن رویه مشبک و سوراخ های تعبیه شده روی آن به عنوان نوعی عایق صوتی عمل می کند و مانع از خروج صدا می‌شود.

این تایل‌ها دارای ظاهر زیبایی هستند و می‌توان گفت بیشترین کاربرد تایل گچی روکش دار برای استفاده در مکان‌های لوکس می‌باشد. وجود طرح های مشبک به صورت نامنظم و یا مربعی شکل جلوه زیبایی به آنها می‌بخشد و نظر هر بیننده ای را جلب می‌کند.

ایران یکی از بزرگترین کارخانه داران در زمینه فروش PVC مربعی شکل و انواع پانچ محسوب می‌شود که توانسته با ارائه مدلها و طراحی های زیبا و جدید در این صنعت موفقیت بسیار زیادی کسب نماید. شرکت های ایرانی این محصولات را با استانداردهای روز دنیا تولید می‌کنند. سطح کیفی این تایل ها بسیار بالا است، به همین دلیل سبب رضایت خاطر مشتری می‌شود.

مرکز فروش انواع PVC مربعی شکل این تایل ها را در وزن های بسیار سبک تولید می‌کنند که این امر علاوه بر اینکه سبب نصب راحت تر تایل می‌شود سرعت روند کار را نیز بالاتر می‌برد. این تایل ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند در برابر زلزله بسیار مقاوم هستند. همچنین به دلیل ضد آب بودن به راحتی می‌توان آنها را در سرویس های بهداشتی استفاده کرد.

تایل های  PVC سفید و براق در انواع مختلفی تولید می‌شوند و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. به دلیل تنوع زیاد و قیمت مناسب، این نوع تایل طرفداران زیادی دارد و مناسب هر سلیقه ای است. 

مراکز فروش تایل pvc سفید و براق

در هنگام خرید تایل PVC معمولا سوالی که برای خریداران پیش می‌آید این است که معتبرترین شرکت‌های تولید کننده و صادر کننده این نوع تایل کدام است و از کدام مرکز فروش می‌توانیم یک تایل PVC سفید و براق با کیفیت بخریم؟ چگونه می‌توانیم این تایل را با قیمت مناسبی از شرکت‌های یزرگ خریداری کنیم؟
در سال های اخیر با توجه به اینکه پیشرفت های نوینی در حوزه صنعت ساختمان سازی حاصل شده است تایل گچی در کشور با برند های مختلفی تولید شده و جهت صادرات به بازار بین‌المللی عرضه می‌گردد. این تایل ها با استفاده از فناوری روز دنیا توسط شرکت های معتبری که در زمینه تولید مصنوعات ساختمان و سقف کاذب فعالیت می‌کنند تولید شده است.
اما اکنون این سوال پیش می‌آید که معتبرترین مرکز فروش تایل تیغه ای PVC کدام است؟
با توجه به وجود کارخانه های متعدد در کشور ایران و فعالیت آنها در زمینه تولید تایل گچی، می‌توان گفت که بهترین شرکت‌ها و مراکز فروش و تولید کننده این محصول در واقع شرکت‌هایی هستند که رضایت مشتری را در دستور کار خود قرار می‌دهند و با تولید با کیفیت ترین و پیشرفته ترین تایل ها سبب اطمینان خاطر مشتریان و بالا بردن عمر مفید سازه های ساختمانی می‌شوند.
در هنگام خرید تایل گچی باید با در نظر گرفتن ویژگی های محیط و فضا اقدام به خرید یک نوع تایل گچی کنید . برای مثال باید تعیین کنید که آن را برای یک محیط خشک می‌خواهید یا مرطوب؟ و همچنین بر اساس نورپردازی که قرار است روی سقف انجام شود نمونه مناسبی را خریداری نمایید.
قبل از خرید تایل سفید می‌توانید با جستجوی کوتاهی معتبرترین برند این تایل در کشور را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

نمونه طرح های تایل PVC سقف کاذب

نمونه طرح های تایل PVC سقف کاذبهمانطور که در مطالب قبل اشاره شد، تایل PVC صادراتی در طرح‌های مختلفی در کشور تولید می‌شوند. انواع تایل PVC در دکوراسیون داخلی بر اساس ویژگیهایی که دارند در مکان های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تایل‌ها معمولا روی سازه اصلی ساختمان قرار می‌گیرند و به کلاف بندی و اسکلت ساختمان متصل می‌شوند تا در اثر ضربات ناشی از زمین لرزه به دیوار های مجاور خسارتی وارد نگردد.

تایل PVC مناسب با ماندگاری و مقاومت بالا در واقع ساختمان را در برابر بسیاری از خطرات احتمالی مانند زمین لرزه و آتش سوزی و باران و رطوبت بیمه می‌کند و سبب عمر طولانی سقف می شود. از ویژگی های دیگر تایل های می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تایل های گچی PVC صادراتی به دلیل اینکه از آلومینیوم ساخته می‌شوند، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و به راحتی قابل نصب هستند.

دارای تهویه هوای مناسبی می‌باشند.

مجهز به سیستم عایق صوتی می باشند همچنین دارای ثبات رنگ هستند و رنگ آنها در شرایط محیطی مختلف تغییری نمی‌کند.

تایل PVC صادراتی با رنگ آکریلیک سفید رنگ می‌شوند و بسیار مقاوم هستند و با خاصیت ضد باکتریایی موجب جلوگیری از رشد میکرو ارگانیسمهایی که روی سطح تایل قرار گرفته‌اند، می‌شوند. این تایل‌ها به دلیل هزینه پایینی که دارند گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شوند و در ابعاد مختلفی تولید شده و برای صادرات و فروش در بازارهای داخلی و خارجی آماده می‌گردند.

امروزه از این نوع تایل ها به صورت گسترده ای در پروژه های عظیم ساخت و ساز های حمام استفاده می‌شود و در واقع جایگزین روش های قدیمی ساخت و ساز شده است. تایل های گچی دارای وزن سبکی هستند به همین دلیل حمل و نقل آنها بسیار راحت است. از این تایل ها به راحتی می‌توان در اجرای دیوارهای داخلی ساختمان و سقف‌ها استفاده نمود.

همانطور که مشاهده کردید تایل‌های سفید برفی به دلیل ویژگی های مذکور علاوه بر اینکه در بازارهای داخلی مورد توجه زیادی از طرف مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند باعث جلب مشتری در بازارهای خارجی نیز شده‌اند.

ایده هایی ناب برای سقف حمام با تایل pvc

تایل گچی PVC یکی از بهترین انواع تایل های گچی است که در طرحها و رنگ بندی های بسیار زیبایی تولید شده به بازار عرضه می‌شود. این تایل ها با روکش مخملی لطافت خاصی دارند و معمولا به صورت دو جداره و نحوه استفاده از آن توسط متخصصان اجرا و تولید می‌شوند.

تایل سقف PVC با قابلیت دو جداره بودن مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارند و در زمان بارش از ورود هر نوع رطوبت و نم به سقف جلوگیری می‌کنند و به این ترتیب مانع از فرو ریختن سقف می‌گردند. بنابراین با استفاده از آن در حمام می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. به علاوه در هنگام ضربه های ناشی از زلزله استقامت بالایی دارند و باعث پیشگیری از هر گونه ضرر و زیان و خسارت های احتمالی می‌شوند.

تایل سقف حمام ضخامت بالایی دارند و عایق نسبتا خوبی در برابر صدا محسوب می‌شوند. این تایل ها در ابعاد استانداری تولید شده اند و ظاهر بسیار لوکسی به خانه می‌بخشند و با نورپردازی تایل PVC جلوه زیبایی به مکان‌های قابل استفاده برای خود بی آفرینید.

اما از تایل گچی دیواری PVC نیز به راحتی می‌توان در مکانهایی که در معرض رطوبت قرار دارند جهت نور پردازی استفاده نمود. این تایل ها معمولا فاقد جذب صوت هستند و در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. جنس روکش این تایل ها به گونه ای است که به راحتی می‌توان آنها را تمیز کرد. تایل های گچی دیواری را می‌توان در مکانهایی که رطوبت زیاد وجود دارد و یا محل عبور لوله های تاسیساتی می‌باشد نیز استفاده کرد اما باید یک سیستم تهویه مناسب و کنترل شده در این مناطق وجود داشته باشد.

بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی با تایل pvc

بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی با تایل pvc انواع تایل PVC در مقایسه با تایل های قدیمی سقفی علاوه بر قیمت مقرون به صرفه ای را که شامل می‌شوند، از نظر مقاومت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند. همچنین سقف کاذب قدیمی که از توفال پوشانده شده اند برای اجرا از آجر استفاده می‌کنند که این کار سبب نفوذ نم و رطوبت و همچنین ورود صدا به سطح کار می‌شود.بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت بازسازی ساختمان‌های خود و اجرای دکوراسیون داخلی از تایل PVC استفاده نمایید. مطمئن باشید محصول نهایی کار برای شما بسیار رضایت بخش تر خواهد بود.

بنابراین شرکت تولید کننده و صادراتی سقف کاذب در ایران با آغاز فعالیت خود در این زمینه به انجام هر گونه صادرات انواع تایل گچی PVC پرداخته و هدف خود را در جهت کمک به رشد اقتصاد و سودآوری برای کشور قرار داده است. این شرکت توانسته با دسترسی به بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه درجه یک این محصول را به بازارهای جهانی عرضه کند و با ارائه بهترین نمونه کار سبب افزایش میزان تقاضا در این کشور گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید