سقف های مشبک یا همان کناف از تایل های سقفی و شبکه ی سازه های سپری استفاده می شود که با استفاده از آویز های تعبیه شده و براساس اصول اولیه ایمنی در ساختمان ها به سقف مجکم وصل می شوند و تایل ها به صورت وزنی درون این سقف ها جای می گیرند و می توان مواد عایق صوت و حرارت را به کار برد.

هدف استفاده از این نوع تایل ها علاوه بر عایق بودن، از رطوبت و شرجی پشت سقف جلوگیری می کند و یکی از آنها استفاده از تایل روکش دار pvc در منازل یا مناطقی که از سقف های کاذب به کار رفته است استفاده می شود و به دلیل این ویژگی ها استفاده در ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی شده است.

مراکز فروش تایل روکش دار pvc طرح لوزی

مزایای استفاده از انواع تایل روکش دار pvc

مزایای استفاده از انواع تایل روکش دار pvc مزایایی استفاده از انواع تایل روکش دار PVC: پلی وینیل کلراید یکی از هزاران پلاستیک تولید شده می باشد که در زندگی روزمره دارای کاربرد های بسیاری به دلیل انعطاف پذیر بودن، قابلیت شکل دهی راحت، مقاوم بودن که اغلب در تاسیسات لول کشی ساختمان ها استفاده می شود.

از این نوع تایل ها بیشتر در سقف های که امکان تعرق پشت تایل وجود دارد یا مناطق شمال یا جنوب کشور به دلیل شرجی هوا استفاده می شود؛ همچنین در انواع تایل های ساختمانی با نام تایل روکش دار pvc به علت عایق و ضد آب بودن، نصب سریع و آسان، بدون نیاز به رنگ آمیزی، ظاهری زیبا و تعمیر و نگهداری راحت تر و دسترسی به سیستم تاسیساتی که از روی سقف عبور کرده باشد می باشد.

پخش تایل گچی در ابعاد شصت در شصت سانتیمتر و در دو مدل فاقد جذب صوت یا دارای ویژگی جذب صوت و طرح لبه دار یا لبه صاف انجام می شود که به صورت روکش دار با PVC و رنگ سفید به بازار عرضه می شوند و می توان آنها را ازنمایندگی های که در کشور وجود دارد یا سایت های اینترنتی معتبر خریداری نمود.

عرضه کننده بهترین تایل روکش دار pvc طرح لوزی

عرضه کننده بهترین تایل روکش دار pvc طرح لوزی تایل های روکش دار PVC با تنوع زیاد در طرح های هندسی متفاوت و شیک و در دو مدل سبک و سنگین با توجه به مواد به کار رفته در آنها به بازار عرضه شده اند از جمله لوزی، مربع، مشبک، دایره ای. که تایل طرح لوزی همانند طرح لوزی بزرگ، لوزی متوسط و لوزی کوچک نامگذاری می شوند .

برای اطلاع از بهترین عرضه کننده تایل روکش دار PVC طرح لوزی می توان با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده مصالح ساختمانی و دکوراسیون از جدیدترین تایل های لوزی با طرح ها و رنگ های متنوع با قیمت مناسب دیدن کرده و پس از ثبت سفارش آن را تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید