در سال های اخیر، دکوراسیون داخلی در صنعت ساخت و ساز،  تحولات عظیمی رخ داده است و هر روزه شاهد تولید محصولات جدیدی در راستای استفاده در دکوراسیون داخلی هستیم و یکی از موارد پر کاربرد در صنعت دکوراتیو، تایل گچی می باشد و با توجه به تنوع و محبوبیت این محصول، تولید کنندگان آن برای رفاه حال مشتریان اقدام به فروش آنلاین تایل گچی نموده اند. 

مراکز فروش آنلاین انواع تایل گچی به قیمت فوق العاده

بزرگترین تولیدکنندگان تایل گچی با روکش در کشور

بزرگترین تولیدکنندگان تایل گچی با روکش در کشور

تایل گچی از جمله اقلامی است که در انواع مختلف تولید می شود و از این رو تولید کنندگان بزرگ و نام آشنایی قدم در عرصه تولید این محصول گذاشته اند. در حقیقت تولیدکننده تایل گچی سقف با روکش دار کردن این محصول، وسعت انتخاب بیشتری را برای خریداران ایجاد کرده، ولی در مجموع تایل گچی به چندین دسته، تایل گچی ساده، تایل گچی با روکش پی وی سی،  تایل آلومینیومی و تایل آکوستیک تقسیم بندی می شوند، که هر کدام از این دسته تایل های گچی به منظور هدفی خاص تولید شده اند.

به عنوان نمونه، برای مکان های که هوای مرطوبی دارند، از تایل آلومینیومی استفاده می کنند و در حقیقت علاوه بر زیبایی در دکوراسیون داخلی، از نفوذ رطوبت به دیواره های داخلی هم جلوگیری می نماید.

و یا از تایل آکوستیک به منظور عایقی برای صدا استفاده می گردد و در مکان های خاصی مانند سینما، سالن آمفی تئاتر و یا دفاتر کار به منظور جلوگیری از انتقال صدا به قسمت های دیگر مجموعه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ولی ساده ترین نمونه از تایل ها که بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان دارد، تایل گچی ساده می باشد و ممکن است، این نمونه از تایل های گچی را به صورت ساده و بدون هیج روکشی در ساختمان استفاده کنند، که در این حالت بعد از نصب تایل گچی، نیاز است که آن را رنگ کنیم، ولی در بسیاری موارد تایل گچی را با روکش پی وی سی تولید می کنند و معمولا تایل هایی که از روکش پی وی سی برخوردار هستند، در پشت تایل هم از ورقه های آلومینیوم استفاده می کنند، تا علاوه بر زیبایی از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان هم جلوگیری نمایند و در ضمن تایل های روکش دار، دیگر نیازی به رنگ آمیزی نداشته، بلکه روکش های آن ها از تنوع در رنگ و طرح بهره برده است.

بنابراین تایل های گچی روکش دار تاثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون داخلی داشته و هم چنین نصب آسانی خواهند داشت، در نتیجه این نمونه از تایل گچی در صنعت ساخت و ساز از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و تولیدکنندگان بزرگی در این صنعت فعالیت کرده و هر کدام از آن ها با تغییر در اندازه و تولید روکش های مختلف، در جهت رضایت مشتریان تلاش خواهند کرد.

برترین شرکت های واردکننده تایل گچی در تهران

تایل گچی از نمونه مصالح ساختمانی می باشد، که علاوه بر تولیدات داخلی، نمونه های وارداتی آن ها هم موجود بوده و در حقیقت بازار فروش تایل گچی از تنوع بالایی برخوردار است و زمانی که اقدام به خرید تایل گچی می کنید با دنیایی از رنگ ها، طرح ها و برندهای مختلف آشنا می شوید، که این تنوع در محصول کار را برای خریداران آسان کرده، به طوری که برای هر شخص و سلیقه ای، تایل گچی برای طراحی سقف کاذب و دکوراسیون داخلی موجود می باشد.

و به جرات می توان گفت که تنوع این محصول به قدری زیاد بوده، که علاوه بر تولیدکنندگان داخلی، شرکت هایی هم هستند، که اقدام به واردات این محصول نموده اند و در نتیجه واردکنندگان تایل گچی طرح دار، نسل جدیدی از تایل های گچی را وارد عرصه دکوراسیون داخلی نموده اند.

خرید و فروش عمده انواع تایل گچی دیواری به قیمت روز

خرید و فروش عمده انواع تایل گچی دیواری به قیمت روز

تایل گچی دیواری، از گروه تایل های گچی بوده، که در صنعت دکوراسیون داخلی به عنوان دیوار کوب استفاده می شود و کاربرد آن ها در داخل ساختمان، منجر به تغییرات اساسی می گردد و در اصل تایل گچی دیواری، به عنوان پوشاننده دیوار می باشد، که هم می توان از این محصول در ساختمان های نوساز و یا به عنوان پوششی برای دیوار های تخریب شده در ساختمان های قدیمی استفاده نماییم.

هم چنین تایل گچی دیواری می تواند، عملکرد حرارتی، بهره مندی از نور طبیعی و آکوستیک را بهبود بخشد و همانند تایل های گچی سقفی از انواع مختلفی برخوردار بوده و نصب آسان این گونه از تایل های گچی دیواری، مصرف کننده را ترغیب به استفاده از این محصول خواهد کرد و در حقیقت افرادی که به دنبال تغییراتی در محل زندگی و یا محل کار خود هستند، به جای این که خود را درگیر کارهایی مانند رنگ کردن و حتی تخریب بخشی از ساختمان نمایند، به راحتی می توانند، که با استفاده از تایل های گچی دیواری تحول عظیمی در دکوراسیون داخلی خود ایجاد نمایند.

البته لازم به ذکر است که، تایل های گچی دیواری از نمونه های دیگر دیوارپوش ها متمایز شده، زیرا در برابر عواملی چون رطوبت مقاومت کرده، در نتیجه دیگر درگیر مشکلاتی چون پوسته شدن دیوار نخواهیم شد و هم چنین به دلیل خاصیت عایق صوتی بودنش، می توانیم از بروز صداهای داخلی به بیرون از محیط کار و زندگی جلوگیری نماییم.

بنابراین با توجه به نکات گفته شده، تایل گچی دیواری، هر روزه در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی، طرفداران زیادی پیدا کرده است و معمولا در صنعت ساخت و ساز های انبوه به صورت عمده خریداری می گردد. البته خرید عمده این محصول، منجر به کاهش قیمت تایل گچی دیواری خواهد شد، ولی باید به یاد داشتهَ باشیم که نمونه های زیادی از تایل گچی دیواری در بازار موجود می باشد، که هر کدام بنابر کیفیت و طرح آن، قیمتی متفاوت خواهد داشت. 

  البته با توجه به تحولات بازار و نوسانات قیمت ارز، قیمت های تایل گچی دیواری هم هر روزه تغییر خواهد کرد و برای اطلاع از قیمت ها باید به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه نماییم.

قیمت روز تایل گچی ساده در بازار 98

همان طور که می دانیم تایل گچی انواع مختلفی داشته و هم چنین از قطعات مختلفی ساخته شده است. بنابراین هر کدام از این قطعات به کار رفته در ساخت تایل گچی هزینه ای جداگانه را به خود اختصاص خواهد داد. در ضمن بعد از ساخت تایل های گچی، حمل و نقل محصول مورد نظر، به محل فروش را هم باید در نظر بگیریم.

با توجه به نکات گفته شده، عوامل زیادی در قیمت تمام شده تایل گچی در بازار فروش نقش خواهند داشت و مجموع هزینه های تمام شده، قیمت نهایی تایل گچی ساده می باشد.

البته لازم به ذکر است که در سال 98، نوسانات بازار و نوسانات ارز بسیار زیاد بود و این نوسانات بر روی قیمت تایل گچی ساده هم بی تاثیر نبوده، بنابراین برای تایل گچی، قیمت ثابت و قطعی نمی توان مشخص کرد و بهترین کار این است که در زمان خرید، با مراجعه به سایت های معتبر، که اقدام به فروش آنلاین این محصول نموده اند و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش از قیمت تایل گچی اطلاع پیدا نماییم.

تفاوت تایل گچی و تایل آسمان مجازی

تفاوت تایل گچی و تایل آسمان مجازی تایل آسمان مجازی از نمونه های مدرن سقف کاذب می باشد، که از طراحی مدرن و ویژه ای برخوردار بوده و در دکوراسیون داخلی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده  است.

در حقیقت تایل آسمان مجازی به صورت یک دست نمی باشد و با قرار گرفتن تایل ها با اشکال مختلف مناظری مانند کوه، دریا، جنگل و غیره را بر روی سقف به وجود می آورد و از جنس طلقی یا پلکسی گلس  و یا تایل شیشه ای می باشد و با توجه به سلیقه مشتری به صورت مات یا براق تولید می گردند. البته تصاویری که بر روی تایل آسمان مجازی چاپ شده است، متنوع بوده و حتی این امکان وجود دارد که مشتری، تصاویر دلخواه خود را برای چاپ بر روی تایل آسمان مجازی سفارش دهد.

هم چنین تایل آسمان مجازی قابل نصب بر روی تمامی سقف ها بوده و برای تمامی سقف های ساختمان مانند اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق کودک، حمام و استخر طراحی شده است و نصب بسیار آسانی برخوردار بوده به طوری که قطعات تایل آسمان مجازی به صورت پازل و به وسیله اتصالات فلزی به یکدیگر متصل می گردند و در زیر تایل آسمان مجازی نورپردازی می شود، تا تصاویر به صورت جذاب نمایش  داده می شوند.

حال که با تایل آسمان مجازی آشنا شدیم به مقایسه آن با تایل گچی می پردازیم. اولین تفاوتی که نظر ما را به خود جلب می کند تفاوت در جنس تایل آسمان مجازی با تایل گچی بوده و این تفاوت در جنس باعث شده تا تایل گچی سنگین تر از تایل آسمان مجازی باشد. از طرفی دیگر تایل گچی پس از نصب قابلیت جا به جایی ندارد، ولی تایل آسمان مجازی قابلیت جابجایی داشته و با تغییر مکان می توانیم تایل آسمان مجازی را هم به مکان دیگر انتقال دهیم و از طرفی دیگر تایل های آسمان مجازی به گونه ای نصب می شوند که قابلیت دسترسی به پشت سقف کاذب خواهیم داشت و امکان تمیز کردن و تعویض لامپ را خواهیم داشت.

تنوع تایل گچی کم تر از تایل آسمان مجازی می باشد و در تایل آسمان مجازی با دنیایی از تصاویر مختلف رو به رو خواهیم شد، اما باید به یاد داشته باشیم که تایل گچی، وسیله ای است برای پوشاندن تاسیساتی که بر روی سقف قرار گرفته اند، ولی نکته مثبت استفاده از تایل گچی این است که قابلیت دسترسی به این تاسیسات را باقی می گذارد و در صورتی که تاسیسات نیاز به تعمیرات داشته باشد، احتیاجی نیست که تخریب انجام دهیم، در صورتی که تایل آسمان مجازی برای پوشانندگی استفاده نمی شود و صرفا جنبه زیبایی خواهد داشت و حتی برای دکوراسیون داخلی می توان از ترکیب تایل آسمان مجازی و تایل گچی در سقف استفاده نماییم.

مهم ترین ویژگی ها در انتخاب تایل گچی

تایل گچی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و ویژه ای که دارد، موفق گردیده تا جایگاه خوبی در دکوراسیون داخلی داشته باشد و در اصل نسل جدیدی از سقف های کاذب و دیوارپوش ها محسوب خواهد شد.

در حقیقت ویژگی های تایل گچی عبارتند از:

نصب سریع و آسان تایل های گچی، که باعث شده تا طرفداران زیادی به خود اختصاص دهد و با وجود این ویژگی شما می توانید، بدون هیچ گونه تخریب و در کم ترین زمان ممکن ، تنوعی در محیط کار یا زندگی خود به وجود آورید.

برخی از مدل های تایل گچی به دلیل آلومینیومی که در پشت تایل استفاده شده، در برابر رطوبت مقاوم گردیده و بهترین گزینه برای استفاده در مناطقی است، که دارای هوای مرطوب و شرجی می باشد.

در مدل های گچی روکش دار تایل پی وی سی، از طرح ها و رنگ های متنوعی برخورداریم و هم چنین بر روی تایل های گچی هم گچ کاری های متنوعی صورت می گیرد.

معمولا ابعادی که برای تایل های گچی در نظر می گیرند، به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد.

تایل های گچی عایق صوتی و حرارتی بوده و هم چنین ضد اشتعال می باشد و به دلیل ساختاری که دارند، در برابر حشرات مقاوم هستند.

تایل های گچی بهترین پوشاننده، برای مکان هایی از سقف هستند که لوله تاسیسات عبور کرده و با استفاده از این تایل های گچی می توان این قسمت ها را پوشانده در حالی که هم چنان امکان دسترسی به لوله ها و قسمت های دیگر تاسیسات موجود می باشد.

تایل های گچی نسبت به نمونه های دیگر سقف کاذب، قیمت مقرون به صرفه ای دارند و همین امر باعث شده که طرفداران زیادی را پیدا کند.

بنابراین با تمام ویژگی های گفته شده، محبوبیت تایل های گچی در صنعت دکوراتیو روز به روز بیشتر خواهد شد.

مقایسه تایل گچی و آلومینیومی

مقایسه تایل گچی و آلومینیومی تایل آلومینیومی در گروه سقف های کاذب می باشد، که از جنس ورقه های آلومینیوم آلیاژ 3035 بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. هم چنین به دلیل انعطاف بالای تایل های آلومینیومی، از خاصیت شکل پذیری هم برخوردار می باشند و نکاتی که در زمان تهیه تایل آلومینیومی باید توجه کنیم، جنس پوشش رنگ تایل می باشد، که باید از جنس الکترواستاتیک بوده و هم چنین نمدی که در پشت تایل آلومینیومی به منظور جلوگیری از خروج صدا پانچ شده است و معمولا تایل هایی که دارای نمد هستند، در وسط سقف به کاربرده می شوند.

و اما اولین تفاوت بارز تایل آلومینیومی با تایل گچی، همان طور که از نامش پیداست، تفاوت در جنس ساختاری این دو تایل می باشد و از سوی دیگر تایل های آلومینیومی قابل شست و شو بوده و هم چنین به دلیل خاصیت انعطاف پذیری در سقف هایی که ناهمواری داشته، مورد استفاده قرار می گیرد .

در تایل های گچی روکش دار، به دلیل طرح و نقش هایی که بر روی روکش های پی وی سی وجود دارد، از  تنوع بیشتری نسبت به تایل های آلومینیومی برخوردار هستند، ولی ضخامت تایل های آلومینیومی نسبت به تایل های گچی کمتر بوده و از نصب آسانی برخوردار می باشند.

در مجموع تایل های گچی و تایل های آلومینیومی، هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند، که هر فرد با توجه به سلیقه و مکانی که می خواهد از تایل استفاده نماید، نمونه مورد نظر خود را انتخاب خواهد کرد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید