تایل سقفی یک نوع سقف کاذب به شمار می رود. سقف از کنار هم قرارد دادن تایل هایی با ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شوند.

بیشتر در مکان هایی کاربرد دارد که زیر سقف آن لوله های تاسیسات رد شده باشند در این مکان تایل سقفی چهره زیبایی به سقف و محیط خواهد داد. در این مقاله در مورد انواع و قیمت روز تایل سقفی pvc در ایران بیشتر بحث خواهیم کرد.

برای استعلام قیمت تایل سقفی pvc کلیک کنید.

لیست قیمت روز تایل سقفی pvc در ایران

قیمت بازاری تایل سقفی

قیمت بازاری تایل سقفی قیمت روز تایل سقفی pvc در ایران را چگونه می توان برآورد کرد؟

ابتدا باید بدانیم قیمت تایل سقفی به صورت تمام شده و در پایان کار  در بازار بسته به چه پارامتر هایی است. و همینطور اینکه چه عواملی روی این پارامتر ها تاثیر می گذارند.

کلا سقف های کاذب موجود در بازار براساس معایب و مزایا، متریال، اجرا و دستمزد قیمت گذاری می شوند.

بهتر است ابتدا با انواع سقف های کاذب آشنا شویم:

  1. آلومینیومی
  2. کناف
  3. چوبی
  4. پی وی سی
  5. گریلیوم
  6. رابیتس
  7. کشسانی

منظور از متریال سقف کاذب همان صفحات آن است. همچنین مصالح دیگری هستند که صفحات سقف های کاذب را روی آنها قرار می دهند و به این ترتیب سقف روی آن ها ثابت باقی می ماند.

هزینه اجرا شامل دستمزد و هزینه قطعاتی است که خریداری یا کرایه می شود تا سقف کاذب اجرا شود.همینطور هزینه رفت و آمد کارگران، بیمه آنها و …

نوسان دو عامل هزینه متریال و هزینه اجرا باعث تغییر برآورد قیمت تمام شده اجرایی سقف کاذب می شود.

اگر بخواهیم بدانیم نسبت متریال و اجرا در قیمت تمام شده سقف کاذب به چه شکل است، با وجود تفاوت ها و استثنا ها می توان به طور کلی گفت، متریال حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد و هزینه های اجرایی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه تمام شده و پایانی را شامل می شود. یا می توان گفت هزینه متریال ۷۵ درصد و هزینه مختص دستمزد را ۲۵ درصد در نظر می گیرند.

تغییرات نرخ ارز و تورم روی قیمت نصب سقف کاذب اثر می گذارد. و نمی توان همیشه قیمت مشخص و تعرفه ثابت برای آن در نظرف گرفت. به همین دلیل اگر قصد اطلاع از قیمت روز تایل سقفی pvc در ایران را دارید حتما به کمک کارشناسان وب سایت های تخصصی اطلاعات کامل را کسب کنید.

معمولا همیشه هزینه متریال تحت تاثیر تغییرات قیمت ارز و هزینه دستمزد تحت تاثیر تورم است.

فروش ویژه تایل سقفی طرح دار

تایل های سقفی یا تایل های دکوراتیو، جزو شاخه های معماری و دکوراسیون داخلی است.

تاسیسات لوله کشی زیر سقفی، سیستم های تهویه هوا، ترک های روی سقف و … باعث می شوند سقف محل زندگی یا کار چهره مناسب و زیبایی نداشته باشند و تایل های دکوراسیون مثل تایلند سقفی منقش می تواند آن عیوب را بپوشاند و به زیبایی سقف کمک کند. همچنین این تایل های سقفی به عنوان عایق های صوتی و حرارتی عمل می کنند.

انواع مدل تایل ها برای سقف به دلیل متنوع و انعطاف پذیری آنها در طراحی و دکوراسیون خیلی کاربرد دارند چرا که می توان انواع نور مخفی را ایجاد کرد. همینطور  این سقف ها را می توان بسته به دکوراسیون و معماری داخلی در انواع رنگ های دلخواه اجرا کرد. این سقف ها باعث ایجاد یک فضایی اکوستیک می شود. همچنین می توان سیستم اطفاء حریق روی سقف نصب کرد.

این تایل ها در جنس های پی وی سی، چوبی، گچی و فلزی اجرا می شوند و برای محیط های مختلفی به کار می روند مثل بیمارستان ها، راه رو ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی، دفتر کار و مغازه ها و فروشگاه ها، مترو ها و ایستگاه ها، سالن های کنفرانس و …

اگر شما هم قصد تغییر در دکوراسیون داخلی محل زندگی یا محل کارتان را دارید می توانید به سایت هایی مراجعه کنید که شرایط فروش ویژه را معرفی می کنند و با مشاوره و صحبت با کارشناسان فروش آنها از بهترین شرایط معامله و مشخصات تایل سقفی مورد نظر خود  اطلاع یابید. همچنین کارشناسان معماری و طراحی دکوراسیون داخلی از طریق همین وب سایت ها شما را راهنمایی می کنند تا طبق دانش روز طراحی منزل و محیط کار، بهترین انتخاب را داشته باشید تا محیط دلنشین تری ایجاد کنید.

خرید تایل pvc با کیفیت

خرید تایل pvc با کیفیتتایل های پی وی سی دارای ضخامت های ۸ میل و ۱۶ میل هستند. بیشتر در سرویس های بهداشتی فروشگاه ها و هتل ها، فضاسازی سنتی برای سقف مساجد، کافی شاپ ها، رستوران ها، سفره خانه ها و، برای اجرای فضا های سه بعدی حتی برای جداسازی فضا ها استفاده می شود.

اگر قصد خرید تایل pvc را داشته باشید ابتدا بهتر است بدانید چه نوع نمونه ای هماهنگ  با نیاز شما است. انواع سقف های کاذب های pvc موجود در بازار عبارتند از :

  1.  دیوار پوش
  2. سقفی
  3. پارتیشن
  4. تزئینات

استفاده از انواع این ها در طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد گسترده ای دارند و در زیبا سازی دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار بسیار اهمیت دارند. به ویژه نوع pvc آن در اجرای نور پردازی ها بسیار پر کاربرد اند.

تایل های pvc بسیار سبک هستند و هزینه کمترین نسبت سقف های کاذب نسبتا قدیمی دارند، پس برای نصب این ها نیازی به شاسی نیست و در نتیجه هزینه اجرا و متریال پایین تری خواهد داشت و به صرفه تر خواهد بود.

نوع pvc تایل ها، این قابلیت را دارد که به صورت ثابت و ایده آل باقی بماند و به مرور زمان تغییر فرم ندهد. پس به طور کلی می توان گفت نوع pvc هم هزینه پایین تر و در عین حال کیفیت بالاتری دارد. در مورد زمان نصب آن می توان گفت برای محیط های کوچک مثل سرویس بهداشتی حداکثر سه ساعت و برای محیط های بزرگتر مثل سالن های منازل مسکونی، تجاری و رفاهی یا بیمارستان ها و … حداکثر سه روز الی یک هفته زمان می برد البته این مسئله بستگی به تعداد نیرو هم دارد.

تجارت جهانی انواع تایل سقفی

pvc نام اختصاری پلی وینیل کلراید است. یک نوع پلیمر ترموپلاستیک که امروزه در صنعت نوین و جهانی ساختمان سازی بسیار پر کاربرد است. این ماده به دلیل سبک بودن و در عین حال داشتن استحکام کافی، امروزه در سراسر دنیا جایگزین خوبی برای مصالح ساختمانی است. از طرف دیگر اهمیت بهینه سازی انرژی در جهان در هر پروژه ای اولویت اول را دارد و این مواد به عنوان عایق می تواند برای این هدف مناسب باشد. از طرفی پیشرفت علم و دانش نوین معماری و طراحی دکوراسیون،  تنوع طرح ها و سلیقه ها در سطح جهانی مهندسان و هنرمندان ساختمانی را بر آن داشته است که به دنبال مواد و پلیمر های جایگزین جدید باشند تا انعطاف پذیری بیشتری در اجرا داشته باشند.

می دانیم که امروزه با افزایش جمعیت و تراکم منازل مسکونی، افزایش آپارتمان ها و مجتمع ها و … باعث شده است تا آلودگی صوتی بیشتری برای همدیگر ایجاد کنیم این سقف ها یا تایل های pvc علاوه بر اینکه به عنوان عایق حرارتی عمل می کند، می تواند از آلودگی صوتی هم جلوگیری کرده و به عنوان یک عایق صوتی خوب برای واحد ها عمل کند.

از طرفی اکنون در جهان مسئله افزایش عمر مفید مواد جهت کاهش میزان زباله ها و مواد زاید تولید شده و کنترل میزان دفع یا دفن این مواد مطرح است. موادی که اکثرا شیمیایی بوده و زیست تخریب نبوده  و آسیب آنها به محیط زیست غیر قابل چشم پوشی می باشد. به همین دلیل سقف های کاذب از جنس pvc از این جهت هم مناسب هستند چون طول عمر بیشتری دارند و استفاده از آنها در سراسر جهان برای حفاظت بیشتر از محیط زیست بهتر است.

همین دلائل سبب رونق تجارت انواع تایل های سقفی به ویژه نوع pvc در دنیای مدرن امروزه و در سراسر جهان می باشد.

انواع تایل سقفی pvc

انواع تایل سقفی pvc از انواع مدل صفحات  pvc می توان به pvc تزئینی اشاره کرد. حتما با اهمیت پنجره های دو جداره در پنجره ساختمان های امروزه اطلاع دارید. با افزایش سر و صدا، آلودگی های صوتی و پارازیت های شهری، اکثر شهر نشین ها به ویژه در شهر های بزرگ از پنجره های دو جداره استفاده می کنند که زیبایی و تنوع خاصی ندارند. می توان با استفاده از صفحات pvc منقش شده در بین لایه های پنجره هم نیاز خود را به عایق صوتی و حرارتی تامین کرد و هم به پنجره زیبایی بخشید.

صفحه pvc پارتیشن هم یک نوع دیگر است. این صفحات هم بیشتر منقش هستند چون در طراحی فضایی داخلی استفاده می شوند و جدا کننده فضا ها و بخش های مختلف یک مجموعه به زیبا ترین، سریع ترین و آسان ترین روش هستند.

از این صفحات به عنوان دیوار پوش هم استفاده می شود. از دیرباز زیبایی دیوار ها خیلی مهم بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علوم معماری و طراحی دکوراسیون دیگر به جای استفاده از سنگ، گرانیت، رنگ نقاشی، کاغذ دیواری و … از دیوار پوش های pvc استفاده می شود که هم سریع نصب می شوند، هم آسان چون سبک هستند، هم قابلیت نورپردازی دارند، طرح های متنوع دو بعدی و سه بعدی دارند و فضای بسیار زیبا و جذاب ایجاد می کنند. این صفحات را بیشتر روی دیوار پشت تلوزیون ، دیوار اصلی سالن یا راهرو ها و سرویس های بهداشتی استفاده می کنند.

صفحات pvc سقفی هم یک نوع دیگر هستند که هم به صورت منقش، دو بعدی، سه بعدی، با انواع طرح ها و میزان نور پردازی مختلف وجود دارند و استفاده می شوند. امروزه این صفحات در مقایسه با سقف های کاذب طرفدار بیشتری دارند چون هم سبک اند و هم عایق و ضد حشره و اجرا و نصب آنها سریع تر و آسان تر و کم هزینه تر است. وجود این مزیت های و پیشرفت علم زیبا شناسی و هنر در معماری باعث افزایش پتانسیل فروش تایل طرح دار شده است.

مدل های برتر تایل سقفی pvc در تهران

مهندسان شهر تهران به عنوان یکی از شهر های پیشرفته و مدرن دنیا، در طراحی دکوراسیون و معماری فضا های داخلی از تکنولوژی و دانش روز دنیا استفاده می کنند.

صفحات pvc برای سقف، دیوار و پارتیشن بندی بسیار استفاده می شوند. و بنا به تنوع در کاربرد و سلیقه، انواع مختلفی طراحی، ساخته و روانه بازار می شود. و افراد متخصص و متبحر در این زمینه بیش از پیش تربیت می شوند و نوآوری در این زمینه بسیار پر رونق است.

از انواع سقف های زیبای pvc در بازار تهران می توان به سقف pvc معرق، آسمان مجازی، ترکیبی، طرح دار و … اشاره کرد.

اگر بخواهید تمام طرح ها، ابعاد و هزینه های این صفحات و جنس ها و مواد مختلف آنها را یکجا ببینید، می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی، بدون صرف هزینه رفت و آمد، محصولات موجود در بازار را ببینید، قیمت صفحات و هزینه اجرایشان را برآورد کنید. حتی اگر نمی دانید برای محیط مورد نظر خود از کدام یک استفاده کنید، می توانید از طریق لینک ها و یا شماره های تماسی که در سایت هستند با مشاوران و کارشناسان مجرب صحبت کنید و از آنها کمک بخواهید تا بهترین انتخاب را برای داشتن فضایی زیبا تر و دلنشین تر داشته باشید.

مخصوصا تنوع این صفحات و نمایندگی شرکت های بزرگ تولید کننده در شهر تهران زیاد است و اگر می خواهید با صرف کمترین ترین هزینه زمانی و مالی، تایل مورد نیاز خود را بیابید بهترین روش مشاوره و خرید آنلاین است.

مشخصات تایل پی وی سی سقفی منقش

مشخصات تایل پی وی سی سقفی منقشتایل های pvc سقفی منقش در دو نوع در بازار  موجود اند:

در اندازه و ابعاد مساوی و یا سفارشی.

نوع اول در ابعاد ۶۰ در ۶۰ و یا در ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ موجود است. اندازه مناسب برای ساختمان ها ابعاد ۶۰ در ۶۰ است.

نوع دوم بسته به در خواست خود مشتری است اما این نکته را هم باید در نظر داشت که نهایت اندازه طول ۲۴۰ سانتی متر و عرض باید حداکثر ۱۲۰ سانتی متر باشد.

اگر ابعاد بزرگتری درخواست شود روش اجرا هم باید تغییر کرده و به صورت دو تکه اجرا شود. ابعاد و ضخامتی که کارشناسان و متخصصان و افراد صاحب تجربه در اجرا برای این نوع سقف پیشنهاد می دهند، ضخامت ۸ میلی متر و عرض کمتر از ۶۰ سانتی متر است.

توصیه می شود هنگام انتخاب طرح برای تایل سقفی  منقش این نکته را در نظر داشته باشید که میزان نوردهی مد نظر شما چقدر است. چون هر چقدر کم طرح تر باشد باعث می شود نور بیشتری عبور داده و پشت آن بیشتر دیده شود.  اما نمونه پر طرح آن نور کمتری عبور می دهد پس اگر هدفتان پوشاندن عیوب سقف باشد، بهتر است از این نمونه استفاده کنید که عیوب دیده نشوند.  حتی می توان از این صفحات منقش برای جداسازی فضا ها یا پارتیشن بندی در طراحی دکوراسیون محیط های باز و بدون دیوار به خوبی استفاده کرد.

امروزه با وجود تنوع و انعطاف پذیری pvc های منقش یا همان CNC شده، کاربرد های زیادی در طراحی ها و معماری های شیک و مدرن جهان دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید