قیمت تایل  pvc در بازار شهر های کشور متفاوت است.  این گونه از سقفها در چند دهه ی گذشته به یک بخش جدایی ناپذیر در غالب مصالح و سازه های اداری و مسکونی در سراسر جهان تبدیل شده است. این سازه که معمولا از جنس پلاستیک سختی به نام pvc ساخته می شوند به عنوان سقف دوم در محیط های داخلی ساختمان اجرا می شود.این محصول با ایجاد کردن فضایی کاربردی کمک شایان ذکری به معمار می کند و البته باید این را هم عنوان کرد که از این سازه فقط به عنوان سقف های کاذب استفاده نمی شود بلکه این قابلت را دارد که بر روی هر دیواری در ساختمان عامل پوشش باشد. که کارایی آن در محیط های زیادی مشاهده می گردد و عواملی از این قبیل در لنج قیمت گذاری این محصول تأثیر گذار است.

قیمت روز تایل pvc در بازار جهانی

قیمت روز تایل دکوراتیو

قیمت روز تایل دکوراتیو تایل دکوراتیو معمولا از تایل های چوبی و pvc ساخته می شوند. هدف استفاده نمودن از تایل به این جهت است که لوله ها و سیم های زیر سقف را می پوشانند و زیبایی را ایجاد می کنند.

این سازه ویژگی های زیادی دارد که برای تکمیل کردن اطلاعات افرادی که اقدام به حرید آن کرده اند مفید است از این ویژگیها می توان گفت که:

  • مجهز به عایق صوتی و حرارتی است.
  • به آسانی اجرا می شود.
  • تمیز کردن و غبار روبی آن راحت است.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر مصالح ساختمانی دارد.
  • وزن آن بسیار سبک است.

این عوامل نقش مهمی در تهیه و افزایش خرید این سقفها دارد. قیمت تایل دکوراتیو بستگی به مواد اولیه، درجه کیفی و … دارد. مواد اصلی که در این محصول به کار برده می شود در قیمت گذاری آن اهمیت دارد. با توجه به گران یا ارزان شدن قیمت هر یک از مواد به کار برده قیمت این محصول نیز تغییر می کند که نمی توان قیمت یکسانی را برای آن در نظر گرفت.

فروش تایل سقفی آشپزخانه

آشپز خانه یکی از اماکنی هستند که هنگام فعالیت در آن انسان به خصوص خانم های خانه دار نیاز به روحیه دارند و در ساخت و ساز های امروزی در این مکانها پنجره ندارند و نیز فضای کافی در آن بسیار نا چیز است که با تمام این عوامل شلوغی و به هم ریختگی لوله ها و سیم کشیها هم مورد دید قرارداشته باشد. معماران برای این معضل تصمیم گرفته اند که با اجرا سقف کاذب یا تایل های سقفی جذابیت این مکان را چند برابر کنند با نصب این سازه ها لوله کشی و سیم کشیها هم پنهان می گردد و آشپز خانه را مرتب تر نشان می دهد.

این محصولات به دلیل اینکه قابلیت هر گونه اجرا را دارند بسیار حائز اهمیت هستند مثلا اینکه می توان با استفاده از این سازه در قسمت سینک ظرفشویی و اجاق گاز نور مناسبی را قرار داد و اینکه اگر آشپزخانه دارای دو قسمت نهار خوری و مطبخ است در سقف  می توان تفاوتهایی ایجاد کرد.

با توجه به عوامل ذکر شده افراد زیادی هستند که نسبت به تهیه این محصولات هستند. فروش تایل آشپزخانه در فروشگاه ها و نمایندگی های مخصوص انجام می شود این نمایندگی تایل ها را با طرحها و رنگ های جذابی پخش می کنند. همچنین سایت های اینترنتی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند که علاوه بر خرید حضوری می توان به صورت مستقیم هم این محصولات را تهیه کرد.

فروش در این سایتها مزیت های فراوانی دارد چرا که فروشنده هزینه آب، برق، گاز و اجاره را متحمل نمی شود و غیر از همه این موردها مشکل مقدار فضای کاربردی برای او دردسر ساز نیست چرا که در برخی از فروشگاه های فضای کافی وجود ندارد و فروشنده باید مقدار ناچیزی از محصولات خود را در جلوی دید مشتریان قرار بدهد.

مرکز خرید تایل استیل pvc

مرکز خرید تایل استیل pvcتایل استیل امروزه یکی از جدیدترین و بروزترین مصالح ساختمانی محسوب می شود. این سازه مدرن در ابعاد و اندازه 30 در 30 تولید و به بازار ارائه می شوند. این محصول با تابیدن نور زیبایی دو چندانی را به ارمغان می آورد که بسیار جالب است و افراد زیادی خاطر خواه آن هستند.

این نوع سازه در شکلها و بعد های مختلفی تولید شده اند که تکه های آن در هنگام نصب کردن در روی سطحی توری مانند، مونتاژ شده و بر روی کلیه سطوح منحنی و …. قرار می گیرند.

این محصول در هنگام شستن با یک دستمال نم دار و مرطوب تمیز می شوند و در مقابل شستن و حرارت مقاومت دارند و کاربرد آن در منزل، بین کابینت ها، روی در های کمد، روی ستون و …. است. برش دادن قطعه های تایل استیل به وسیله دستگاه کاتر یا مینی فرز انجام می شود و همچنین در هنگام نصب باید از چسب آکواریوم یا چسب های فوری استفاده شود.

همه این موارد باعث شده که خرید تایل pvc استیل  افزایش یابد. این محصولات توسط کارخانجات و شرکت های زیادی تولید می شوند و از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های مخصوص به مشتریان عرضه می شوند. این مراکز در شهر های بزرگ وجود دارند که محصولات را با تنوع و کیفیت بالا ارائه می دهند.

شرکت تجاری انواع تایل طرح دار ایران

کارخانجات زیادی در زمینه تولید انواع تایل فعالیت می کنند که تولیدات خود را به عنوان یک کالای تجاری به سایر کشورها صادر می کنند. در کشور ما ایران هم شرکت های تجاری وجو دارند که محصولات خود را در داخل و خارج از کشور ارائه می دهند.

در این گونه مکانها انواع تایل های طرح دار و ساده عرضه می شوند که نوع طرح دار آن عبارت اند از:

  • تایل ستاره ای
  • تایل بامبو
  • تایل به شکل لوزی های کوچک و بزرگ
  • تایل حصیری

که تجارت تایل طرح دار در اولین طبقه سقف های کاذب قرار دارند. از این سازه در موارد زیادی استفاده می شود که این موارد به شرح زیر است:

  1. سقف خانه: این محصول با تنوع و رنگ و طرحی که دارند قابل نصب کردن در سقف منزل، اداره محل کار و …. هستند و می توان آنها را در سرویس بهداشتی، حمام ، هال پذیرایی و ….نیز استفاده کرد.
  2. دیوار خانه: که در این مورد وظیفه پوشیدن دیوار داخل ساختمان بر عهده تایل ها است پانل زیبایی را میهمان منزل و محیط کار شما می کند.

همچنین طرفداری زیادی که از تایل طرحدار می شود به این دلیل است که طول عمر بالایی دارند و بسیار ماندگار هستند.همچنین از نظر اقتصادی بسیار کم هزینه و به صرفه اند. در هنگامی که طرح و رنگ این سازه برای افراد دل زده و تکراری شد می توانند آن را تعویض کنند و امکان جابه جایی آن وجود دارد.در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم و محکم هستند. این محصول قابلیت خم شدگی را دارد و در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیاری دارند.

خرید و فروش و به گونه ای دیگر تجارت این سازه بسیار اهمیت دارد و دسترسی به اهداف بلند را برای فعالان فراهم می سازد. همچنین حمایت بسیاری از تولید کنندگان می شود و چرخه اقتصادی و تولیدی افزایش می یابد و این امر موجب فراهم کردن شغل برای افراد متخصص در این زمینه است.

تايل 60*60 ستاره 7 رنگ زمینه سفید pvc

تايل 60*60 ستاره 7 رنگ زمینه سفید pvc برای توضیح دادن تايل 60*60 ستاره 7 رنگی با زمینه سفید که جنس آن از pvc است. باید اینگونه بیان کرد که این سازه معمولا یه دو دسته تقسیم بندی می شوند که موارد زیر هستند:

  1. دسته اول سقفهایی هستند که دسترسی به فضای میانی سقف اصلی و سقف کاذب را مهیا می کنند و سقف هایی که از قبل وجود دارند و به صورت دایمی هستند و قسمت پشت آنها باید خراب شوند. از این دسته از سازه ها می توان به سقف های کلیک، آی گلس، دامپا و گریلیوم اشاره نمود.
  2. دسته دوم سقف های رابیتس و گچ و کناف در این دسته جا می گیرند که در این محصولات می توان طرح های زیادی رابه کار برد. همچنین سقف های از این دسته شامل: پی وی سی، کناف، آی گلس یا پلکسی گلس و …هستند.

این نوع تایل هم ویژگی های دارد که این ویژگیها عبارت اند از: نصب کردن سریع و آسان آن، دست یابی به فضای تأسیساتی ساختمان راحت است، فضای آکوستیکی ساختمان به آسانی تنظیم می گردد، نگهداری آن راحت است و قابل تعمیر کردن نیز می باشد و به رنگ آمیزی احتیاج ندارد چرا که خود از رنگ های متنوع تولید می شود.

روش تولید تایل pvc هات استمپ

در ابتدا اینگونه باید توضیح داد که پانل های هات استمپ نوعی متفاوت از سقف کاذب است که در مرحله چاپ قابل منتقل کردن است. حال منتقل نمودن دو نوع دارد که: انتقال با گرما و انتقال با حلال از این موارد هستند.

این سازه در موارد زیادی از جمله: دیوار پوش، سقف کاذب، به عنوان ورق های wpc ،pvc ، پلی استایرن، انواع درب های upvc ،pvc ، کاربرد دارد. این محصول کاملا براق است و همچنین ضد خش می باشد و علاوه بر این موارد در برابر گرما و رطوبت دوام بالایی دارد و به طور تقریبی عملکردش از روکش های شبیه آن بهتر خواهد بود.

به دلیل اینکه به این محصول هات استمپ می گویند با تابیدن نور بر روی آن تغییراتی در زاویه دید ایجاد می شود و نور به رنگ های هفت رنگ  براق و شبرنگی مانند تغییراتی پیدا می کند.

حالا سوال روش تولید این محصول چگونه است را باید این گونه پاسخ داد که دستگاهی به نام استمپ عمل کرد و اجرای هات استمپینگ یا چسباندن روکش هات استمپ بر روی تایل های pvc را انجام می دهد.

این محصولات با عرض 21 سانتی متر و طول 210 سانتی متر تولید می شوند و در 30 رنگ و طرح متنوع ارائه می گردند.                                                                                                                                             

عوامل تاثیر گذار برای انتخاب pvc با کیفیت

عوامل تاثیر گذار برای انتخاب pvc با کیفیت  انتخاب pvc نقش مهمی در انتخاب مطمعن یک جنس با کیفیت است . چرا که این سازه مزیت و کاربرد های زیادی دارد و در عصر امروزی از آن بسیار استفاده می شود.

 امروزه از این سازه در تمام محیط ها و اماکن می توان استفاده کرد حتی در ساختمان هایی که عمر ساخت و ساز آنها بالا است و صاحبان آن می خواهند که ملک خود را مدرن کنند از این سازه استفاده می گردد.

ویژگیها و مزیت های مهمی که در این سازه وجود دارد به شرح زیر است:

  1. با استفاده از تایل  pvc  دیگر نیازی نیست که وقت و هزینه خود را برای رنگ کردن سقف هدر بدهیم. چرا که این محصول از تنوع طرح و رنگ های بی نظیر تولید می شود که مشتریان بتوانند با سلیقه دلخواهشان طرح و رنگ آن را انتخاب کنند.
  2. عایق حراراتی به وفور در این نوع از سقف دیده مشاهده می شود که از هدر رفتن گرما و حرارت در ساختمان جلوگیری می کند و برای استفاده از این ویژگی به طور حتمی از تایل مخصوص و عایق استفاده کنند.
  3. این محصول قابل نور پردازی است و می توان لامپ های ال ای دی را در آن نصب کرد و فضا را زیباتر و جذاب تر نمود. البته یک چیز را باید خاطر نشان کرد که اگر معماری بخواهد بر روی دیوار یا سقف طرح جدیدی را اجرا کند باید لایه ای که روی دیوار قرار گرفته است را خراب کند و بعد از اجرا نمودن دکور دوباره آن را باز سازی کند که این مسائل بسیار زمان بر است و هزینه و مشکلاتی را فراهم می کند. استفاده کردن از این محصول تمام مشکلات و آسیبها را محدود کرده و طرح های جدید به آسانی بر روی این نوع تایل قابل اجراست.
  4. شستشو و نظافت یکی از موارد مهم در کارکرد این سقفها است. این محصول ضد آب است و می توان آن را با آّب شستشو داد و غبار و آلودگی را از روی آن پاک کرد. به دلیل داشتن این چنین ویژگی از این سازه در سقف و دیوار حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود. این قابلیت در ساختمان های تجاری و اداری بیشتر اهمیت دارد. همچنین در محیط های قدیمی تمیز کردن یک معضل بزرگ است که با به کار بردن این سازه تمام مشکلات این چنینی بر طرف می گردد.
  5. این سقفها قابلیت عوض کردن را دارند و پس از مدت زمان استفاده می توان آن را با موارد دیگر از طرحها و رنگ های دیگری جابه جا کرد.
  6. این پانل ها قابل نصب کردن با هر طرح و رنگی با توجه به شرایط مکان هستند.
  7. سبک بودن این محصول این امکان را فراهم می کند که بار و فشار اضافی بر سقف وارد نگردد و این گونه مسائل زمانی دیده می شود که طول عمر بنا زیاد باشد و این اماکن تحمل فشار مشخص شده ای دارند که زیاد بودن عمر ساختمان توانایی و تحمل آنها کم است.
  8. این گونه از سقفها عایق صوتی به حساب می آیند و از منتقل کردن و پراکندگی صدا جلوگیری می کند.
  9. پانل های پی وی سی استحکام و مقاومت بسیار بالایی نسبت به دیگر سقف های کاذب دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید