قیمت گچ برگ باتیس با قیمت خرید باورنکردنی با کیفیتی فوق العاده بالا در مدل های متنوع و متفاوت طراحی و تولید شده است.آیا تا به حال درباره گچ برگ و کارایی آن چیزی شنیده اید.امروزه در ساختمان سازی به جای استفاده از روش های سنتی و قدیمی از روش ها و مصالح جدید استفاده می کنند.امروزه در نمای داخلی ساختمان ها ،مراکز اداری و تجاری ،شیروانی ،از گچ برگ استفاده می کنند.تا بنا یا ساختمان ظاهری زیبا و شکیل داشته باشد و هم از لحاظ استحکام مقاومت بالایی را دارا باشد.یکی از محصولات گچی که در نمای داخلی ساختمان کاربرد زیادی پیدا کرده است،گچ برگ می باشد.

قیمت خرید گچ برگ باتیس با کیفیتی باورنکردنی

انواع گچ برگ برا ساس جنس مواد اولیه به کاربرده شده

انواع گچ برگ برا ساس جنس مواد اولیه به کاربرده شده گچ برگ با داشتن هسته ی گچی و پوشش سلولزی از جنس کاغذ کرافت تشکیل شده است.حال که متوجه شدیم گچ برگ چیست،در قسمت زیر می خواهیم،انواع گچ برگ براساس جنس مواداولیه به کار برده شده بیشتر توضیح دهیم.

انواع گچ برگ

گچ برگ در ضخامت ها و ابعاد مختلفی ساخته می شوند اما نوع کاربردشان به چهار دسته ی زیر طبقه بندی می شوند.

۱-گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت

گچ و کاغذ به کار برده شده در این گچ برگ ها از مواد مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده و برای مکان هایی که در معرض رطوبت می باشند استفاده می شود.مانند:آشپزخانه،دست شویی و حمام مناسب می باشد.

۲-گچ برگ مقاوم در برابر آتش

گچ این نوع از گچ برگ ها با الیاف فایبرگلاس ساخته شده تا مقاومت کافی و بالایی در برابر آتش داشته باشد از کارایی این نوع گچ برگ ها می توان به پوشش دیوارهای سنتی،پوشش ستون،دیوارهای جدا کننده و تیرهای فلزی و بتنی و …اشاره کرد.

۳-گچ برگ یا صفحات روکش دار گچی ساده

از مزایایی این نوع از گچ برگ ها این است که سطح و لبه ی آن از کاغذ مقاوم و محکمی ساخته شده است،از استفاده ی این گچ برگ ها می توان به سقف کاذب و پوشش دیوارهای سنتی و … اشاره نمود. گچ برگ های ساده در دو نوع ساده و رنگی در طرح های مختلف وجود دارد.

۴-گچ برگ های مقاوم در برابر رطوبت و آتش

این نوع از گچ برگ ها موادی به کار رفته است که در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و جنس آن از الیاف فایبرگلاس می باشد.و در بیشتر مکان ها می توان از آن استفاده نمود.

معتبرترین عمده فروشی گچ برگ های باتیس در بازار

معتبرترین عمده فروشی گچ برگ های باتیس در بازار اگر به دنبال خرید گچ برگ با کیفیتی باور نکردنی و قیمتی مناسب در بازار هستید ما به شما خرید گچ برگ باتیس را پیشنهاد می کنیم.همچنین گچ برگ باتیس هم به صورت عمده و هم به صورت خرده نیز به فروش می رسد.کیفیت عالی گچ برگ های باتیس با قیمتی مناسب را فقط فقط می توان در معتبر ترین عمده فروشی بازار یعنی گچ برگ باتیس جستجو کرد.

گچ برگ باتیس در انواع متفاوتی از جمله: گچ برگ باتیس ضدحریق،گچ برگ باتیس ضد رطوبت ،طراحی و تولید شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید