یکی از مصالح تزئینی زیبا و کاربردی در ساختمان ها انواع تایل می باشد که ضمن زیبایی ظاهری از استحکام بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از پرفروش ترین انواع تزئینات دکوراسیون داخلی است. در کارخانه های تولید کننده با استفاده از تکنولوژی پیشرفته انواع تایل در طرح و مدلهای زیبا با جنسهای مختلف تولید می شوند و یکی از پرمصرف ترین آنها تایل pvc می باشد که از محیوبیت زیادی برخوردار می باشد. تایل pvc فروش بسیار بالایی دارد و مورد توجه متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور واقع شده است.

فروش ویژه تایل pvc طرح دار بادوام

لیست قیمت انواع تایل pvc در سال ۹۸

لیست قیمت انواع تایل pvc در سال ۹۸قیمت تایل pvc  به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت مواد اولیه استفاده شده در آن،برند و شرکت تولید کننده،روش خرید و فروش تایل، میزان عرضه و تقاضا،ابعاد و اندازه تایل،طرح و مدل تایل، نوسانات اقتصادی موجود در کشور و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. انواع تایل پی وی سی برای پوشش دهی دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در آن دارای قیمت متفاوتی می باشند.

امروزه انواع تایل های تزئینی به دلیل زیبایی و دوام بالایی که دارند مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و فروش خوبی دارند. از ویژگی های تایل پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در برابر عوامل اسیدی و بازی مقاوم می باشند.
  • ضد آب و رطوبت هستند.
  • نظافت آسان و سریعی دارند.
  • در برابر پوسیدگی مقاوم هستند.
  • عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی می باشند.
  • از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.
  •  نصب سریع و قیمت مناسبی دارند.

تایل های پی وی سی بسیار منعطف بوده و به همین دلیل امکان اجرای هر طرح و رنگی بر روی آن مهیا می باشد. این تایل ها طرح های زیادی دارند که با سلیقه مشتری رنگ آمیزی می شوند. امروزه طراحان دکوراسیون داخلی،رنگ این تایلتها را متناسب با فضای مورد نظر انتخاب می کنند.

رنگ های شاد زیبایی منزل را دو چندان نموده و برای فضای پذیرایی و اتاق ها قابل استفاده می باشد. برای نورپردازی معمولا از لامپ های ال ای دی استفاده می کنند. تایل هات پی وی سی کاربرد وسیعی دارند و نمونه های ساده آن در سرویس های بهداشتی و نمونه های سنتی با طرح های زیبا در اماکن زیارتی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش تایل مدل ستاره باکیفیت

با توجه به کاربرد فراوان انواع تایل های سقفی و محبوبیت زیاد، بازار فروش بسیار پررونقی دارند و تایل مدل ستاره به دلیل زیبایی و جذابیت زیاد، طرفداران زیادی دارد. یکی از مراکز فروش تایل مدل ستاره همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان و مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید همچنین از طریق فضای مجازی نیز می توانید با آنها در ارتباط باشید.

شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند. از مزیت های خرید از این مرکز می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب،ارائه برندی معتبر،کیفیت مرغوب و درجه یک،امکان مشاوره رایگان قبل از خرید،ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری،تسریع و سهولت در خرید و … اشاره نمود.

این روزرها بسیاری از شرکت های تولید کننده انواع تایل های سقفی و دیواری را با برترین کیفیت تولید می کنند که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی این محصول را به بسیاری از کشورهای خارجی ارسال می کنند. برخی از کشورهای همسایه متقاضی این محصول کاربردی و زیبا می باشند و به همبین منظور شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع تایل در جنس و طرح های مختلف در حال فعالیت می باشند و انواع این محصول را به کشورهایی نظیر عراق،قطر،ترکیه،کویت،امارات و … صادر می کنند که در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار می باشند.

در حال حاضر تجارت تایل ایرانی در بازارهای جهانی به یکی از تجارت های پرسود تبدیل شده است، زیرا این تایل ها ار دوام و استحکام بالایی بوده و زیبایی خاصی را به محیط می بخشند. تاجران ایرانی سود بسیار خوبی از فروش و پخش تایل در داخل و خارج از کشور می برند. صادرات این محصول برای کشور ارزاوری بسیار خوبی به همراه دارد و باعث شناخته شدن انواع برندهای معتبر ایرانی در بازارهای بین المللی می شود.

برند معروف تایل سقفی PVC

برند معروف تایل سقفی PVCاین روزها برندهای متعددی در کشور در زمینه تولید انواع تایل پی وی سی در حال فعالیت می باشند که سعی می کنند تا با استفاده از متریال درجه یک و تکنولوژی پیشرفته انواع این محصول را تولید و ارائه نمایند تا رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند و در این امر رقابت زیادی با یکدیگر داشته و مسلماً هر چه کیفیت بالاتر و قیمت مناسبتر باشد، فروش نیز بیشتر می شود.

اهداف بهترین برند تایل pvc چیست؟ کسب رضایتمندی مشتریان، کاهش هزینه های تولید و ارتقاء کیفیت محصولات می باشد که در این امر بسیار موفق بوده و مشتریان زیادی از خرید این محصول استقبال می کنند.

تایلهای سقفی در دو نوع ساده و طرح دار تولید می شوند که نوع ساده به صورت رنگ شده و روکش دار ارائه می شود. این تایلها به راحتی تمیز می شوند و در فضاهای مختلف قابلیت استفاده را دارند. 

یکی از تایل های زیبا و بادوام پی وی سی تایل pvc با طرح سفال می باشد که برای پوشش دهی سقفهای شیبدار استفاده می شود که در رنگ های متنوعی ارائه می شود. جنس تایلهای پی وی سی طرح سفال از پلی وینیل کلراید با پوشش رزین می باشد که در ساختمان سازی مصرف زیادی دارد.

این مدل از سقف های کاذب جایگزین مناسبی برای ورق های گالوانیزه، ایرانیت و .. هستند و از مهمترین ویژگی های تایل پی وی سی طرح سفال می توان به مقاومت در برابر فشار، ضربه و وزن بالا، عایق الکتریسیته بودن، مقاوم بودن در برابر اسید، باز و مواد خورنده و … اشاره کرد.

نمایندگی خرید و پخش تایل

نمایندگی خرید تایل سقفی را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا می کنید. امروزه استفاده از متریال های متنوع در ساخت انواع مراکز مسکونی و تجاری اهمیت زیادی دارد و انواع سقف های کاذب از زیباترین این محصولات به شمار می روند. تایلهای سقفی دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که از انواع پرفروش آن می توان به انواع تایل های گچی پی وی سی، تایل گچی کناف، سقف کاذب آکوستیک و انواع سقف کاذب تیغه ای اشاره نمود.

هر یک ار این سقف ها از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و برای مکان های مختلفی استفاده می شوند. بسیاری از آنها دارای وزنی سبک می باشند که انتقال شان بسیار راحت است. امکان نور پردازی و قابلیت نصب در فضاهای مختلف از ویژگیهای این سقفها می باشد.

 از انواع تایلها می توان به تایل گچی،تایل فلزی،تایل های پوشالی،تایل های روکش آلومنیوم،تایل های طرح دار گچی با روکش پی وی سی،تایل گچی ساده و … اشاره کرد. که هر کدام دارای کیفیت و ویژگی های متفاوتی می باشند.

به طور مثال  استفاده از تایل های با روکش آلومنیوم در اماکنی که مرطوب باشند و در محل عبور لوله ها به دلیل مقاومت و پایداری در برابر آب، گزینه مناسبی است. تایلهای گچی با روکش pvc در طرح های متنوعی تولید می شوند که دارای زیبایی خاصی بوده و نیازی به رنگ آمیزی ندارند.

یکی دیگر از انواع این محصول تایل سقفی گچی است که دارای طرح های بسیار جذابی است و در طرح های حصیری،تایل سوراخ منظم،تایل سوراخ نامنظم،تایل مدل تخم مرغی و … با روکش پی وی سی با بهترین کیفیت در شرکت های تولید کننده طراحی و ارائه می شوند.

تایل های گچی پی وی سی ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارند و در طرح های متنوع تولید می شوند و دارای ابعاد و ضخامت استانداردی می باشند تا به آسانی جابجا و نصب شوند. تایل های گچی از نظر ساختار به دسته های مختلفی از جمله سفید،چاپی و روکش دار تقسیم بندی می شوند.

ترکیب تایل پی وی سی معرق و آسمان مجازی

ترکیب تایل پی وی سی معرق و آسمان مجازیهمان طور که می دانید سقف کاذب سقفی است که در سطحی پایینتر از سقف اصلی قرار می گیرد و به نوعی پوشش برای سقف اصلی محسوب می شود. یکی از بهترین و زیباترین این سقف های کاذب پی وی سی می باشد که انعطاف پذیری بالایی در زمان تولید دارند و در برابر حرارت و صدا نیز عایق بسیار خوبی هستند و تجهیزات ساختمانی موجود در سقف را به راحتی پوشش داده همچنین زیبایی خاصی به فضا می بخشند و در صورت لزوم نیز به راحتی تعویض می شوند.

تایل های پی وی سی به شکل شبکه ای بوده و با پروفیل های سپری شکل آلومنیومی پوشانده می شوند. از مزیت های خوب و ویژه تایل های پی وی سی و ترکیب با سایر تایل های دیگر می باشد و همین امر باعث شده تا افراد زیادی برای تزئینات دکوراسیون خود از این نوع تایل بهره ببرند.

تایل پی وی سی معرق ضمن زیبایی ظاهری ضد آب بوده و برای فضاهای مرطوب گزینه مناسبی است و با برش لیزری به شکل های مختلفی می توانند طراحی و ارائه شوند. آسمان مجازی یکی از طرح های بسیار زیبا و منحصر به فردی است که محبوبیت زیادی دارد و از قابلیت های این طرح می توان به تنوع بالا در تصویر، ابعاد و اندازه استاندارد، سهولت در نصب و جابجایی، تداعی کننده آسمان در فضای داخلی منزل و دسترسی راحت به پشت تایلها در مواقع ضروری و … اشاره نمود.

مشخصات تایل پی وی سی تزئینات

اندازه استاندارد تایل پی وی سی معمولا شصت در شصت می باشد. این تایلها نقش مهمی در زیبا سازی فضای دکوراسیون داخلی دارند و امروزه در اکثر ساختمان های نوساز و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. این تایل ها دارای وزن سبکی بوده و قابلیت حمل و جابجایی بسیار راحتی دارند و یکی از پرفروش ترین انواع تایل سقفی هستند.

از اجزای تشکیل دهنده این تایلها می توان به گرانول پی وی سی به عنوان رزین،کربنات سدیم به عنوان ماده پر کننده،تیتان، روان کننده ها و سایر مواد افزودنی دیگر اشاره نمود. مواد اولیه توسط دستگاه های میکسر با یکدیگر ترکیب شده و برای پخت به دستگاه حرارتی انتقال می یابد و سرعت همزن، حجم میکسر و دمای دستگاه در پخت نقش مهمی دارند و در آخرین مرحله مواد مخلوط شده وارد دستگاه اکسترودر شده تا پخت نهایی انجام شود و در پخت نهایی، ترکیب حاصل شده به حالت مذاب در آمده تا برای قالب گیری آماده شود و پس از قالب گیری و سرد شدن،این محصول آماده بسته بندی و ارائه می شود.

این روزها بازار خرید و فروش انواع تایل تزئینی بسیار داغ می باشد و تقاضا برای عرضه و فروش این محصول رو به گسترش بوده و به همین منظور شرکت های تولید کننده انواع تایل را در مدل و طرح های متنوع با بهترین کیفیت و طرح های جدید و مدرن تولید می کنند تا نیاز مشتری با هر سلیقه ای را تأمین نمایند.

معرفی تایل pvc پارتیشن

معرفی تایل pvc پارتیشن تایل  pvc پارتیشن یکی از بهترین جدا کننده ها در محیط های اداری، درمانی، تجاری و فروشگاه ها و … می باشد که دارای طرح های زیبا و بسیار جذابی بوده و به علت سبک بودن در مدت زمان کوتاهی نصب می شود. این محصول دارای ویژگی ها و قابلیت های فراوانی می باشد و غیر قابل اشتعال بوده و بر روی تمام سطوح قابلیت نصب را دارد. این تایل کاملا بهداشتی و ضد باکتری می باشد و در برابر ضربه و فشار نیز بسیار مقاوم است.

امروزه شرکت های تولید کننده انواع این محصول را در طرح و رنگ های متنوع و با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می کنند. دیوار پوش های پی وی سی در مکان های مرطوب نیز کاربرد دارند و دارای ثبات رنگ می باشند.

این محصول با توجه به دکورایسیون و فضای داخلی رنگ آمیزی می شود و رنگ خام پارتیشن سفید بوده که قابلیت رنگ پذیری خوبی دارد. پارتیشن پی وی سی هر چه ضخامت بیشتری داشته باشد،محکمتر بوده و باعث زیباتر شدن فضا نیز می شود. از ویژگی های پارتیشن پی و ی سی می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه،استحکام کششی بالا،مقاومت و دوام بالا و .. اشاره نمود. امروزه انواع پارتیشن پی وی سی به دلیل زیبایی و کاربردی بودن مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده و یکی از محصولات پرفروش می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید