تایل گچی یکی از محصولاتی است که برای ایجاد عایق در مقابل صدا کاربرد دارد.

این محصول به عنوان پوششی در سقف و یا دیوار ها به کار می رود که از خروج صدا جلوگیری می کند.

این محصول علاوه کاربرد ها و مزایای بسیاری که دارد کاربرد تزئینی نیز دارد و برای دیزاین سقف و زیباتر کردن فضا به کار می رود.

این محصول در کشورمان تولید می شود و علاوه بر پاسخگویی نیاز داخل کشور به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

در ادامه مطالب مربوط به انواع تایل گچی و تایل گچی صادراتی عمده را بررسی می کنیم.

فروش عمده تایل گچی صادراتی به زیر قیمت بازار

خرید تایل گچی pvc روکش دار به قیمت درب کارخانه

خرید تایل گچی pvc روکش دار به قیمت درب کارخانههمانطور که گفته شد کشور عزیزمان ایران با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در آن وجود دارد همچون نیروی متخصص و دارای دانش فنی، ماشین آلات به روز و پیشرفته و نیز کارگران زحمت کش و با مسئولیت در زمینه تولید انواع و اقسام تایل های پی وی سی با تنوع بسیار زیاد از پیشگامان تولید این صنعت است.

این محصول در کشور ما در جنس های گوناگون از جمله پی وی سی و فلزی و… و همچنین طرح های متنوع از جمله معرق، سنتی، فانتزی و… تولید می گردد.

این محصول در کاربرد های مختلفی طراحی و تولید می گردد.

تولید کنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز هایی که در داخل کشور به این محصول وجود دارد بتوانند نیاز های خارج از کشور را نیز برطرف کنند و انواع و اقسام تایل در طرح های متنوع را به کشور های خارجی صادر کنند.

صادرات این محصول باعث ارز آوری به کشورمان شده و باعث می گردد تا چرخ تولید رونق داشته باشد و اقتصاد کشورمان بهبود پیدا کند و روز به روز تقاضا برای این محصول به بالا ترین حد خود برسد و یکی از بزرگ ترین مزیت های آن این است که فرصت های شغلی برای نیرو های جوان و متخصص به وجود می آید و آن ها می توانند از نیرو و تخصص خود استفاده کرده و درآمد کسب کنند.

همچنین صادرات باعث می شود تا نام و آوازه محصول ایرانی در همه جای دنیا پیچیده شود و با توجه به اهمیتی که به کیفیت این محصولات داداه می شود روز به روز شاهد درخواست های بیشتری برای این محصولات تولید شده در کشور عزیزمان خواهیم بود.

ما به عنوان یک حامی از تولیدات داخلی وظیفه داریم تا با خرید کردن از محصولات ساخت داخل به رونق چرخه ی تولید کمک کنیم تا تولید کنندگان و کارگران نیز با انگیزه و امید بیشتری به کار خود ادامه دهند.

شما نیز اگر قصد خرید انواع و اقسام تایل برای اجرای سقف کاذب را دارید به شما توصیه می کنیم تا این محصول را از تولید کننده  اصلی آن خریداری کنید.

خرید از تولید کننده مزایای فراوانی دارد که از جمله مزایای آن می توان به قیمت بسیار مناسب این محصول اشاره کرد زیرا هنگامی که خرید از تولید کننده اصلی و بدون واسطه و به صورت مستقیم صورت می گیرد به دلیل اینکه در این روش دلال ها وجود ندارند قیمت محصول بسیار مناسب خواهد بود و این مزیت برای کسانی که قصد خرید عمده دارند بسیار مقرون به صرفه است .

علاوه بر این ها مزیت دیگری که خرید از تولید کننده اصلی دارد این است که در این روش شما از کیفیت محصول مطمئن هستید زیرا تولید کننده را می شناسید و محصول را بدون واسطه از او خریده اید.

یکی از راه هایی که برای ارتباط با تولید کننده اصلی برای تهیه محصول وجود دارد این است که شما خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاینی که وجود دارند انجام دهید.

خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی نسبت به خرید حضوری دارد از جمله مزایای آن می توان به عدم نیاز به خروج از منزل اشاره کرد.

مزیت دیگر آن این است که شما در هر ساعت از شبانه روز حتی روز های تعطیل می توانید خرید خود را انجام دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که خواستید تحویل بگیرید.

از دیگر مزیت های آن این می باشد که شما می توانید نظرات کاربران و مشتری های قبلی آن فروشگاه را در رابطه با محصولات و نیز کیفیت محصولات بخوانید همچنین میتوانید نظر آن ها را راجع به سرعت ارسال محصولات و نیز پیگیری های لازم جهت ارسال مرسوله را بپرسید.

نکته ای که لازم به ذکر است این است که هنگامی که قصد خرید محصولی را دارید قبل از انتخاب فروشگاه اینترنتی خود حتما فروشگاه های مختلف را از نقطه نظرات مختلف با یکدیگر بررسی کنید به عنوان مثال آن ها را از لحاظ کیفیت و قیمت بررسی کنید و پس از بررسی های فراوان فروشگاهی را انتخاب کنید که در اصطلاح منصف است و علاوه بر منافع خود منافع مشتریان خود را نیز در نظر می گیرد و فقط به فکر سود خود نیست

تولید کننده برند صادراتی تایل گچی در کشور

همانطور که گفته شد این محصول در کشور ما در انواع کارخانجات تولیدی با کیفیت بالا تولید می گردد و تعداد کارخانجات تولید کننده تایل گچی در ایران بسیار است و این کارخانه ها نیاز داخل کشور را به انواع و اقسام تایل گچی برطرف می سازند علاوه بر پاسخگویی به نیاز داخل کشور صادرات این محصول به کشور های مختلف نیز انجام می شود.

تولید کنندگان انواع تایل گچی در کشور بسیار زیاد هستند و هر کدام از آن ها با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند از ظرفیت های تولید متفاوتی در کارخانه خود برخوردار هستند به عنوان مثال برخی از آن ها فقط توانایی پاسخگویی به نیاز داخلی را دارند و برخی دیگر از ظرفیت تولید بسیار بالایی برخوردار بوده و میتواند این محصول را به کشور های خارجی که این محصول را تقاضا می کنند صادر کنند.

برای اطلاع از لیست کارخانجات صادر کننده تایل گچی می توانید به اینترنت مراجعه کرده و با سرچی ساده در آن جا لیست این صادر کننده ها را پیدا کنید.

لیست شرکت های صادر کننده تایل گچی سقف کاذب در تهران

لیست شرکت های صادر کننده تایل گچی سقف کاذب در تهرانهمان طور که می دانید شرکت های بازرگانی کار صادرات و واردات انواع کالا ها را انجام می دهند و محصولات مختلف را از کشور های دیگر به ایران وارد کرده و یا محصولات ایرانی با کیفیت تولید شده در داخل کشور را به کشور های دیگر صادر می کنند.

رسالت اصلی و وظیفه شرکت های بازرگانی همین امر است یعنی این شرکت با عمل صادرات و واردات کالا ها را بسیار سهل و آسان می کنند و دیگر نیازی نیست تا خود شما درگیر مشکلات مربوط به صادرات و واردات کالا های خود باشید.

همانطور که گفته شد صادرات انواع کالا از جمله تایل گچی نیز در کشور ما انجام می گیرد و برای این کار شما می توانید کار خود را به شرکت های متخصص در زمینه بازرگانی بسپارید.

برای مشاهده لیست شرکت های صادر کننده این محصولات نیز می توانید با جست و جویی ساده در اینترنت به این لیست دست یابی پیدا کنید.

عرضه مستقیم انواع تایل گچی ساده و رنگی در کشور

همانطور که می دانید تایل های گچی در انواع و اقسام مختلف با تنوع بسیار زیادی تولید می گردد و هرکدام از این ها در حوزه مخصوص به خود کارایی دارند.

به عنوان مثال از انواع آن می توان به تایل های گچی ساده و تایل های گچی رنگی اشاره کرد.

اگر شما هم قصد تهیه انواع و اقسام این محصولات از جمله خرید تایل گچی روکش دار و یا ساده را دارید می توانید به فروشگاه های عرضه تایل گچی ساده و رنگی و نیز فروشگاه های عرضه کننده دکوراسیون داخلی در شهر خود مراجعه کرده و این محصولات را تهیه کنید.

اما راه بهتر و آسان تری نیز برای خرید این محصولات وجود دارد و این است که به صورت غیر حضوری خرید کنید.

خرید غیر حضوری مزیت های بسیار زیادی نسبت به خرید حضوری دارد به عنوان مثال در خرید غیر حضوری نیاز نیست تا شما از منزل و یا محل کار خود خارج شوید و در هر ساعت از شبانه روز و در هر کجا که باشید حتی در روز های تعطیل می توانید تنها با اتصال به اینترنت و چند کلیک ساده خرید خود را انجام داده و سفارش خود را ثبت کنید و آن را در هر کجا که خواستید تحویل بگیرید و دغدغه جابجایی و حمل کالا های خریداری شده را نداشته باشید.

یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی این است که می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده های اصلی محصول در ارتباط باشید و محصولات مورد نظر خود را در هر تعداد و ابعادی که می خواهید به آن ها سفارش دهید.

خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده این مزیت بزرگ را دارد که شما با قیمتی بسیار مناسب خرید می کنید به جهت این که در این روش خرید واسطه ها و دلالان حذف شده اند و دیگر آن ها سودی نمی برند قیمت محصولات بسیار مناسب است این روش برای کسانی که قصد خرید عمده و تعداد بالا دارند بسیار روش خوبی است زیرا بسیار مقرون به صرفه است.

به عنوان مثال اگر شما مغازه دار هستید و برای تامین اجناس مغازه خود به دنبال خرید عمده مستقیم و بدون واسطه می گردید این روش برای شما بسیار توصیه می گردد و یا مثلا نصب کننده این سقف ها هستید و مواد اولیه را نیز خودتان تامین می کنید این روش به شما پیشنهاد می گردد.

مزیت دیگری که خرید اینترنتی دارد این است که شما می توانید در بخش نظر دهی سایت نظرات کاربر هایی که قبلا خرید کرده اند را بخوانید به عنوان مثال می توانید نظر آن ها را درباره کیفیت محصولات خریداری شده بپرسید و یا درباره آن فروشگاه اینترنتی از آن ها نظرخواهی کنید به عنوان مثال سرعت و سهولت در ارسال مرسوله های پستی از این فروشگاه چگونه بوده است یا پیگیری آن ها تا چه حدی بوده است و سایر سوالاتی از این دست.

از دیگر مزیت های خرید آنلاین این است که شما می توانید محصولات مختلف در این فروشگاه را با یکدیگر مقایسه کنید به عنوان مثال آن ها را از نقطه نظر های مختلف کیفیت و قیمت بررسی کنید و علاوه بر آن ها می توانید محصولات فروشگاه های اینترنتی مختلف را نیز با یکدیگر مقایسه کنید مثلا شما می توانید یک محصول یکسان در دو فروشگاه مشاهده کنید و آن ها را از لحاظ قیمت با یکدیگر بررسی کنید و پس از آن فروشگاهی را انتخاب نمایید که از همه لحاظ منافع مشتریان خود را نیز در این شرایط اقتصادی در نظر گرفته است و تنها به فکر سود و منافع خود نبوده است و در اصطلاح فروشگاه منصفی است.

نکته قابل توجه این است که قبل از خرید حتما تمامی فروشگاه ها را با دقت بررسی کنید تا منصف ترین آن ها را پیدا کنید این کار باعث می شود تا این فروشگاه ها به این کار بیشتر ترغیب شوند.

روش های تعمیر و نگهداری انواع تایل گچی

روش های تعمیر و نگهداری انواع تایل گچی از روش های تعمیر و نگهداری تایل گچی می توان به این نکته اشاره کرد که اگر قسمتی از تایل گچی آسیب ببیند امکان تعمیر آن وجود دارد مراحل تعمیر آن بدین گونه است که در محلی که آسیب ایجاد شده است پنل با استفاده از چاقویی برش داده می شود و دور تا دور آن با سوهان برش داده می شود تا حفره ای به شکل هندسی منظم مثل مستطیل و یا مربع به دست بیاید.

بعد از آن در محل آن پنل زیر سازی انجام می شود پس از انجام زیر سازی یک قطعه پنل مناسب با اندازه آن حفره در آن قسمت جای گذاری می کنند و به زیر سازی متصل می کنند.

در انتها نیز درزهای به وجود آمده را پوشانده و درز گیری می کنند.

بهترین نوع تایل گچی برای پارکینگ

معمولا پنج گروه اصلی برای سقف کاذب پارکینگ به کار می رود

این پنج گروه عبارتند از:

سقف کاذب گچی روکش پی وی سی

سقف کاذب تمام پی وی سی

سقف کاذب آکوستیک ماینرال

سقف کاذب تایل آلومینیومی

سقف کاذب کناف

که با توجه موقعیت و شرایط موجود از یکی از این سقف ها برای پارکینگ استفاده می گردد.

عوامل مختلفی در انتخاب سقف کاذب برای پارکینگ نقش دارند یکی از آن ها توجه به قیمت است.

شرایط محیطی نصب انواع تایل گچی

شرایط محیطی نصب انواع تایل گچی تایل های گچی در انواع مختلفی تولید می شوند به عنوان مثال تایل گچی ساده در پوشش محافظ به عنوان عایق صدا کاربرد دارد.

تایل های گچی انواع مختلفی دارند که با توجه به نوعی که دارند ویژگی های مختلفی نیز دارند.

از ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد

در مقابل آتش سوزی و ایجاد دود بسیار مقاوم هستند

رنگ آن بر اثر تابش نور خورشید تغییر نخواهد کرد.

در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند.

تهیه هوا از آن ها مناسب است.

این سقف ها به دلیل این که مواد سازگار با محیط زیست در آن ها استفاده شده ضرری برای محیط زیست ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید