تایل ها، یکی از محصولات تزئینی در نمای داخلی و بیرونی ساختمان های هستند. آن ها را در ابعاد و همین طور جنس های مختلفی تولید می کنند. قیمت هر کدام از این کالا نیز بر اساس فاکتورهای گوناگونی، متغیر است. در همین حال، فروش 60 × 60 pvc که یکی از پرکاربردترین سایزها می باشد، به روش های متنوعی انجام می شود. فروش تایل 60 × 60 pvc به قیمت تولید

قیمت عمده pvc در بازار روز

قیمت عمده pvc در بازار روزپلی وینیل کلراید (PVC) از جمله محصولات بسیار کاربردی به شمار می رود. این نوع از محصول که از خانواده پلاستیک های پلیمری به شمار می رود، در جاهای گوناگونی از آن استفاده می شود. آن را به عنوان لوله، پنجره، سقف های کاذب و غیره موارد دیگر به کار می گیرند. این جنس، در عین حال که سفت است، منعطف نیز می باشد. 

از این محصول به عنوان یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی یاد می کنند و مصرف آن به گونه نامحدود خوانده شده است. از جانب دیگر، امروزه پلی ونیل کلرایدها توانسته اند که جایگزین خوبی بر سایر فلزات و پلاستیک های دیگری در موارد مختلفی شوند. آنان مقاوم و از طرفی، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند. 

در حال حاضر، یکی کاربرد زیاد آن در صنعت ساختمان سازی است. امروزه از آن حتی در ساخت کابینت، در و پنجره، کفپوش، تولید نماهای بیرون و غیره موارد کار می گیرند. 

اما این محصول به روش های متفاوتی ارائه می شود و همین طور نرخ های آن نیز متغیر است. این مسئله بستگی به این دارد که در چه اموری و چه میزانی از آن کار گرفته شود. برای مثال اگر می خواهید قیمت عمده pvc در بازار روز را به دست آورید، خوب است که به جنبه های متفاوت آن دقت کنید. 

برای نمونه، نرخ گذاری ها عموماً بر اساس ضخامت، رنگ و از سویی، شرکتی که آن را تولید کرده بستگی دارد؛ ولی آن چه آشکار می باشد، این است که نرخ کلی با نرخ جزئی تفاوت زیادی داشته، چون که محصول را خریدار به این شکل تهیه می کند، طبعاً همراه با تخفیف هایی که فروشنده در نظر می گیرد، خواهد بود. 

در کل، پی وی سی، را امروزه می شود در همه جای مشاهده کرد. از لوله های کوچک ساختمانی گرفته تا لوله های بزرگ فاضلاب، پوشش های گوناگون کارخانه ای و سایر صنایع پوشاک و حتی درست کردن توپ های مختلف ورزش ها. این ها هم نشان می دهد که تا چه اندازه این محصول از ارزش بالایی برخوردار است. 

سایت معروف تایل مدرن

تایل، یکی از جمله محصولاتی می باشد که امروزه در ایجاد زیبایی در سقف های مختلفی به کار می برند؛ البته از آن گاهی به عنوان بخش های دیکوری دیگر یک سازه نیز استفاده می کنند؛ ولی بیشتر در سقف ها از آن کار گرفته می شود. این محصول، از جنس های متفاوتی به گونه پیش ساخته تولید می گردد که عبارت می باشند از: 

  • تایل ساده پی وی سی: یکی از پر کاربردترین محصولات در حال حاضر است. نوع کالا را می شود در مدل ها و رنگ بندی های گوناگونی به دست آورد. 
  • تایل آلومینیومی: همان گونه که از نامش پیدا است، از جنس آلومینیوم تولید شده یکی از بهترین تایل هایی است که می شود در مکان هایی که لوله های تأسیسات ساختمانی از آن گذشته، استفاده کرد. این کالا، به دلیل یک دست بودن، امروزه بیشتر در مکان هایی مانند پارکینگ ها به کار گرفته می شود. 
  • تایل گچی: شاید قدیمی ترین نوع این محصول به شمار برود که امروزه در قالب های مختلف و طرح های گوناگونی ساخته می شود و ارائه می گردد. 

ولی می توان با مراجعه به سایت تایل مدرن، جدیدترین مدل ها را مشاهده کرد و حتی اقدام به خریدشان نمود. این سایت معروف انواع تایل های دکوراتیو را که با برش های سه بعدی همراه است، برای بازدید کنندگان پیشنهاد می دهد. این تایل ها جایگزی بسیار خوبی برای انواع قدیمی می باشند. 

می توان سفارش آن را در طرح های دل خواه نیز ارائه داد و به شکل عمده ای به دست آورد. حتی شما خواهید توانست انواع طرح های سنتی و مدل های جدید را سفارش دهید. این تایل ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برای نمونه، مدل های خیره کننده ای را دارا می باشند که می توان نور پردازی را در آن تعبیه کرد. 

اگر می خواهید، به راحتی انواع تایل را مشاهده کنید و از طرفی، راحت و بدون دغدغه نیز آن را به دست آورید، خوب است که به این سایت مراجعه نمایید. از این طریق خواهید توانست که مقالات سودمندی نیز درباره این محصولات مطالعه کرده و به معلومات خود در این حوزه بیافزایید. این گونه بهتر نیز محصول مورد نظر خود را پیدا می کنید. 

خریداران برتر تایل pvc معرق

خریداران برتر تایل pvc  معرقمعرق، یکی از طراحی های فوق العاده ای می باشد که از دوران گذشته تا کنون مورد توجه بسیاری از معماران بوده است. امروزه ما حتی شاهد این هستیم که این مدل شاهکارگونه را با روش های مدرن تلفیق کرده اند که موارد کاربرد آن را افزایش داده است؛ به خصوص در زمینه تایل ها که از جنس های مختلفی ساخته شده اند. 

خریداران برتر تایل pvc معرق، می توانند این محصول را به هر رنگ و طرحی که بخواهند، مناسب هر مکان ویژه ای، آن را سفارش دهند. به دلیل منعطف بودن جنس پلیمر پی وی سی و به همین گونه مقاومت بالای آن، امکان آن وجود دارد که بهترین نقوش معرق را در آن اجرا کرد. گفتنی است که می شود آن را به صورت نور مخفی نیز نصب کرد. 

از طرف دیگر، مزیت استفاده از این تایل را می توان در موارد گوناگون دید. مثلاً این محصول رنگ پذیری بالایی دارد. شما در هر الوانی که بخواهید، می توانید آن را سفارش دهید. اکثر تایل ها به شکل خام ارائه می شوند که طبق سفارش مشتری، رنگ آمیزی می گردند. طبق مکانی که می خواهید از آن کار بگیرید، فام مورد نظر را انتخاب می کنید. 

همین طور پی وی سی در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و حتی می شود در مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی، سونا، استخر و غیره نیز از آن کار گرفت. این تایل ها سبک و در ضخامت های متفاوتی ارائه می شوند. عموماً به شکل رایج از ضخامت های 8 تا 16 میل در زمینه ساخت تایل کار می گیرند. 

موضوع دیگر در این زمینه تایل های پی وی سی این است که آنان از آن ها می توان به عنوان یک کالا چند منظوره استفاده کرد. برای نمونه در دکور دیوار، کابینت، کمد، درها، پارتیشن ها و غیره موارد دیگر از این دست. پس گستره کالی آن بسیار وسیع می باشد. 

تایل های معرق به گونه طراحی می شوند که به راحتی از آن نور نیز عبور می کند. پس می توانید لامپ های مختلفی را در آنان نصب کنید. 

شرکت بازرگانی انواع تایل pvc 60 ×60

تایل های پی وی سی، در سایزهای مختلفی تولید می گردند؛ ولی عموماً از نوع 60*60 بیشتر استفاده می شود. تجارت این گونه از محصولات به دلیل موارد کاربرد آن رونق خوبی دارد. در حال حاضر، مشاهده می کنیم که در بیشتر ساختمان های مدرن از این نوع تایل کار می گیرند که در انواع گوناگون طراحی و رنگ تعبیه می شوند. 

باید گفت، شرکت این تایل را در دو نوع تولید می کند که می شود به رنگ شده و روکش دار اشاره کرد. نوع روکش این محصول، جنس اصلی آن از آلومینیوم و پی وی سی ساخته شده است. این کالا، ویژگی ها و خواص زیادی را نیز دارا می باشد که در این بخش برای وضاحت بیشتر، به آن اشاره می کنیم: 

  • به راحتی می شود آن را با دکوراسیون های مختلفی تلفیق کرد. 
  • رنگ آمیزی آن آسان است و به هر رنگی که بخواهید می توانید آن را سفارش دهید. 
  • تمیز کردن شان بسیار ساده است و نگرانی ای بابت خراب و یا شکسته شدن شان ندارید. 
  • از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. 
  • در برابر صدا و حرارت نیز یک عایق خوب به شمار می رود. 
  • در هر فضایی می شود از آن استفاده کرد و کاربردهای گوناگونی دارد. 
  • در برابر خوردگی و همین طور حشرات مقاوم است. 
  • نصب شان راحت می باشد. 
  • و سایر مزیت های دیگر 

از طرفی محصول، مدل های زیادی هم دارد که می شود از شاخص ترین و همین طور پرفروش ترین شان این طور نام برد: تایل های لوزی شکل، مدل دیجیتالی، ستاره، بامبو، معرق، سه بعدی، فانتزی و غیره موارد دیگر از این دست. 

پس اگر به دنبال یک تایل بسیار مرغوب می باشید، خوب است که این نوع از محصول را انتخاب کنید. بازرگانی انواع تایل پی وی سی نیز به دلیل همین مزایای مختلف آن است که سود آورد است. 

معرفی تایل پی وی سی خط در هم با زمینه سفید

معرفی تایل پی وی سی خط در هم با زمینه سفیدیکی از مدل هایی که اصولاً در تالارها و همین طور مراکز خرید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، تایل پی وسی خط در هم با زمینه سفید می باشد. 

سفید، یکی از جذاب ترین رنگ ها می باشد. دلیل این موضوع این است که شما به راحتی هر نوع نقش و نگار، خط و غیره را که خواسته باشید در هر فامی می توانید با آن ترکیب کنید. به آسانی این کار انجام پذیر است بدون این که ضربه ای به فام زمینه آن بخورد. یکی از علت هایی که نوع زمینه سفید این تایل ها مشهور هستند، همین است. 

در هر حال، در هر حال اگر بخواهیم آن را برای تان معرفی کنیم می شود گفت که انواع طرح هال تایل پی وی سی خط خطی و با زمینه های سفید وجود دارد. تنوع در آن بسیاری زیاد است و می توانید با رنگ ثابت زمینه آن را در دکوراسیون داخلی به هر صورتی که بخواهید طبق سلیقه خود، تهیه کرده و سپس اقدام به تعبیه آن نمایید. 

انواع تایل PVC زمینه سفید را می توان در ضخامت های و همین طور طول های گوناگونی به دست آورد. 

مشخصات تایل پی وی سی المپیک

تایل پی وی سی المپیک، به دلیل طراحی آن به دایره های رنگی مختلف که به شکل منظم و یا درهم کنار یک دیگر و یا دور از هم قرار گرفته اند، به این نام مسماء شده است. باید گفت، این محصول را نیز شما در زمینه های متنوعی می توانید به دست آورید. همین طور هر گونه فامی را که برای دایره های آن خواسته باشید، می توانید انتخاب کنید. 

از طرفی، آن را در ابعاد و ضخامت های گوناگونی ارائه می دهند. این ها از جمله مشخصات عمده چنین محصولی می باشد که در مکان های متعددی می شود از آن کار گرفت. بر اساس سلیقه شما هر طرحی را که بخواهید، آن را می سازند. 

ولی از ابتدای این مطلب همواره به این اشاره کردیم که می شود از این تایل ها در مکان های مختلفی کار گرفت؛ ولی چه جاهایی کاربرد دارند؟ در این بخش به چند جای داخل ساختمان اشاره می کنیم که می توانید به راحتی این تایل ها را مورد استفاده قرار دهید. به این موارد دقت کنید: 

  • لابی 
  • راه پله ها 
  • اتاق های خواب 
  • سالن پذیرایی 
  • آشپزخانه 
  • سرویس های بهداشتی 
  • پارکینگ 
  • و سایر مکان های دیگر یک ساختمان 

مدل تایل پی وی سی خط در هم با زمینه مشکی

مدل تایل پی وی سی خط در هم با زمینه مشکیاگر به دنبال رنگ خاصی برای مکان های پر نور یا دنج هستید، تایل زمینه مشکی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این محصول را عموماً در فضاهای خاصی می شود به کار گرفت. برای نمونه کافی شاپ ها و یا جاهای دیگری از یک ساختمان به راحتی می شود مدل تایل PVC خط درهم را استفاده کرد. 

البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که خط های در هم آمیخته چنین محصولی باید روشن تر باشند. یعنی رنگ هایی را انتخاب کنید که بتوانند برجسته گردند و خود را از رنگ زمینه به نوعی جدا کنند. این تایل به مانند نوع زمینه سفید نیست که بشود هر خطی در هر فامی را در آن به کار گرفت. 

روی هم رفته، تایل های زمینه مشکی هم ویژگی های خاص خود را دارند و از جانب دیگر آن ها را می توان در کیفیت های متفاوتی نیز به دست آورد. 

با همه این ها، تایل ها امروزه نقش بسزایی در دکوراسیون سازه های مختلف دارند. بیشتر ساختمان هایی که تازه بنا می شوند، از این نوع محصولات استفاده می کنند که پیش نیز مزایای به کارگیری از جنس پی وی سی را برای تان بیان کردیم و گفتیم که مقاومت و انعطاف بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید