تایل های  پی وی سی  یک انتخاب عالی برای طراحی داخلی و بیرونی بناها و ساختمان ها محسوب می شوند. تایل ها اندازه های متنوع دارند که در بین آنها تایل 60×60 pvc پرکاربردترین محسوب می شود. برای خرید این تایل یه فروشنده تایل 60×60 pvc مراجعه نمایید‌.

فروشنده بهترین و جدید ترین تایل  60 ×60 pvc در کشور

بازار فروش انواع تایل پی وی سی سقف کادب

بازار فروش انواع تایل پی وی سی سقف کادبتایل ها استفاده فراوان دارند. از آنها برای سقف، کف، دیواره در داخل ساختمان استفاده می شود. کاربرد تایل  پی وی سی بیشتر متنوع است اما بیشتر برای سقف و کف  در داخل ساختمان استفاده می شود. در بازار فروش انواع تایل پی وی سی توسط نمایندگی شرکت ها تولیدی صورت می گیرد.

کاربرد تایل پی وی سی در نمای داخلی ساختمان

کاربرد تایل پی وی سی در داخل ساختمان بسیار زیاد است یکی از مواردآن استفاده در کف خانه ها است. تصمیم گیری در مورد کف جدید برای خانه شما هرگز یک روند ساده نیست.  با تصمیم گیری در مورد بهترین راه حل کفپوش برای خانه خود ، می توانید با گزینه های بسیار زیادی در بازار اشتباه بگیرید.  مبلمان و لوازم منزل شما ممکن است به مرور زمان تغییر کند اما کف شما چیزی است که برای مدت طولانی باقی خواهد ماند و در نتیجه می خواهید اولین بار دور مناسب را انتخاب کنید.  هنگام تصمیم گیری در مورد کفپوش شما ، صاحبان خانه اغلب از کفپوش های پی وی سی چشم پوشی می کنند و روی کفپوش هایی که به نظر می رسد از تجملات بیشتری مانند چوب های چوبی یا سنگی و سرامیکی استفاده می شود ، تمرکز می کنند.  بسیاری از مالکان خانه نیز بر اساس تأثیر موجودی در تراز بانکی خود تصمیم خود را اتخاذ می کنند و تصمیم می گیرند کفپوش ارزان قیمت مشمع کف اتاق ، وینیل یا ورقه ورقه ای را انتخاب کنند تا در چند سال بعد به دلیل آسیب دیدن ، شروع به کشیدن آن کنند.  نکته اصلی انتخاب کف مناسب برای خانه شما پیدا کردن تعادل مناسب بین لوکس و قیمت است.  این تعادل را می توان در سه حرف ساده – PVC – یافت.

 بنابراین چه چیزی باعث می شود کفپوش پی وی سی یک انتخاب عالی برای خانه شما باشد؟

 کفپوش پی وی سی می تواند در هر اتاق خانه شما از جمله گاراژ ، سالن بدنسازی یا حتی محل کار شما استفاده شود.  اصلی ترین مزایای انتخاب کفپوش پی وی سی برای خانه شما به شرح زیر است:

 نصب آسان:

 نکته جالب در مورد کاشی های PVC سهولت نصب آنها است.  کاشی های پی وی سی به راحتی می توانند ساختار در هم تنیده را جمع کنند به این معنی که شما به راحتی می توانید روی هر کاشی نصب کنید تا نصب شود.  این امر باعث می شود كه كاشیهای پی وی سی برای هر یك از علاقه مندان به DIY آنجا انتخابی عالی باشند.  آنها به آمادگی بسیار کمی احتیاج دارند و با استفاده از شیر ساده لاستیک لاستیک می توانید کف خواب خود را در هیچ زمان نداشته باشید.  کاشی های پی وی سی در صورتی که تصمیم به حذف آنها گرفتید نیز در آینده آسان است.

 ساده در نگهداری:

 کفپوش تمیز همیشه برای بازدید کنندگان و برای آن دسته از خانواده هایی که دارای حیوانات خانگی یا بچه های کوچک هستند ، اولین جلوه عالی را ایجاد می کند ، تمیز کردن و مرتب کردن کف کف اتاق شما اغلب کار دشواری است.  کاشی های پی وی سی می توانند کمک کنند تا برخی از استرس ها را از تمیز کردن کف خود دور کنید زیرا تمیز کردن آنها به راحتی انجام می شود.  اگر به دنبال طبقه ای هستید که به راحتی لکه دار نشود ، کاشی های پی وی سی دقیقاً همان چیزی هستند که به دنبال آن هستید.  برخی از ریخت و پاش ها می توانند کفپوش را لکه دار کنند یا به آن آسیب وارد کنند اما کاشی های پی وی سی به راحتی پاک می شوند به این معنی که مدت ها پس از نصب ، ظاهر و احساس جدیدی پیدا می کنند.

 مقاوم:

 کاشی های PVC محصولی بسیار مقاوم هستند.  همه ما در گذشته با کفپوش مشکل داشتیم ، خواه پارگی فرش باشد یا رنگ آمیزی.  کف چوبی در هنگام تماس با آب یا کاشی های سنگی و سرامیکی شما وقتی سنگینی روی آنها ریخته می شود خرد می شوند یا ترک می شوند.  انعطاف پذیری کاشی های PVC در برابر آب و سایر مواد شیمیایی به این معنی است که با ریخته شدن آنها آسیب نمی بینند.  تمیز کردن هر نوع ریخت و پاش نیز آسان است به این معنی که دیگر نیازی به نگرانی در مورد آن لکه های شراب قرمز یا نشانگر نخواهید داشت که می توانند راه خود را به کف شما بیابند.  پایان نرم و شفاف کاشی های کفپوش PVC همچنین به معنای آن است که بخاطر ضربه چیز سنگین بر روی آن ، می توانید نگران آسیب دیدن کفپوش خود باشید.

 بادوام:

 هنگام تصمیم گیری در مورد طبقه مناسب برای خانه خود ، کفپوشانی را می خواهید که برای مدت طولانی دوام داشته باشد و بتوانید در برابر سایش عمومی و پارگی که کف آن باید روزانه مقاومت کند ، مقاومت کنید.  کلر مورد استفاده در تولید کاشی کف PVC باعث شده است که آنها در برابر اکسیداسیون بسیار مقاوم باشند و به آنها امکان می دهد عملکرد خود را برای مدت طولانی حفظ کنند.  کاشی های پی وی سی همچنین می توانند در گاراژ شما به عنوان یک انتخاب عالی برای کفپوش استفاده شوند.  آنها می توانند سنگین وزن وسایل نقلیه را تحمل کنند و به دلیل سهولت در نگهداری ، می توان هرگونه ریختن روغن یا سوخت را به راحتی تمیز کرد و خطر ابتلا به رنگ آمیزی کف گاراژ شما را کاهش داد.

 آسایش:

 چیزی که می خواهیم هنگام انتخاب کف خانه خود فراموش کنیم این است که پیاده روی در آن چقدر راحت خواهد بود.  شما اغلب می توانید از اینکه به نظر می رسد چقدر کاربردی و راحت باشد ، بیشتر از این که چگونه به نظر می رسد ، پریشان باشید.  کاشی های PVC هنگام انتخاب کفپوش شما منبع خوبی برای راحتی ایجاد می کنند ، زیرا آنها زیر کف نرم و گرم هستند و به شما امکان می دهند از احساس پیاده روی در خانه در پاهای برهنه خود حتی بیشتر لذت ببرید.  کاشی های پی وی سی همچنین با یک ضد لغزش حک شده یا بافت دار ارائه شده اند که محافظت بیشتری در برابر سرریز ها می کند.  این امر باعث می شود کاشی های پی وی سی یک انتخاب طبقه ایده آل برای حمام ، اتاق دوش یا اتاق ابزار شما باشد.

 رنگ – سرانجام ، کاشی های پی وی سی در طیف گسترده ای از رنگ ها و اتمام ها در دسترس هستند ، به شما امکان می دهد رنگی را تهیه کنید که با هر اتاق خانه شما کار کند.  رنگی را انتخاب کنید که وسایل ، مبلمان و دیوارهای اطراف شما را تکمیل کند.  همچنین یک کف رنگی می تواند اتاق های شما را زنده کند و یک بیانیه واقعی بیان کند.

 کف شما قسمت بزرگی از خانه شما است ، بنابراین حتماً وقت بگذراید و آنچه را که از کف خود می خواهید و در نظر بگیرید که چگونه کاشی های کفپوش پی وی سی می توانند به رفع این نیازها کمک کنند ، توجه کنید.

بزرگترین کشورهای تولید کننده تایل متری 60 در 60 در دنیا

بزرگترین کشورهای تولید کننده تایل متری 60 در 60 در دنیاخوشیختانه کشور ما در زمینه طراحی داخلی خیلی پیشرفته است. ایران جزو بزرگترین کشور ها در زمینه تولید تایل متری 60 در 60  محسوب می شود. البته کشورهای زیادی در این زمینه فعالیت زیادی دارند مثل: آمریکا، روسیه و…

قیمت جدید تایل pvc و کناف در بازارهای جهانی

شما می توانید برای دسترسی به قیمت ها به سایتهای مختلف اینترنتی مراجعه نمایید و از قیمت انواع دیوار پوش و سقف کاذب و تایل ها از جمله قیمت جدید تایل pvc اطلاع یابید و خریدی مطمئن داشته باشید.

مقایسه قیمت تایل pvc و سقف کاذب کشسان

مقایسه قیمت تایل pvc و سقف کاذب کشسان علیرغم جدید بودن ، سقف های کششی تقریباً در حدود 30 سال مورد استفاده قرار می گیرند.  فن آوری های مدرن تولید و نصب به ما این امکان را می دهد تا به راه حل های فنی منحصر به فرد دست یابیم.  سقف های کشش ماده ای متنوع هستند و به راحتی این امکان را به شما می دهند تا با شکل و ساختار سقف آزمایش کنید.  بدین ترتیب راه حلهای طراحی منحصر به فرد در دسترس و آسان ساخته شده اند.

 ویژگی مهم سقف های کششی این است که می توانید به راحتی فن آوری ها را درون یک شی واحد ترکیب و متحد کنید.  به همین دلیل امکان مرتب سازی فضای سقف به طور مکرر گسترش می یابد.  تایل های pvcاز قیمت مناسبتری نسبت به سقف کاذب کشسان دارند.

 

تایل گچی pvc بدون نیاز به رنگ آمیزی

 مزایا  تایل های گچی زیاد است که در زیر به چند مورد اشاره می شود.

از مهمترین مزایای استفاده از دیوار خشک نسبت به سایر اشکال دیوارها و سقفها ، نصب نسبتاً ساده و کم هزینه بودن آن است.  اگرچه متخصصان باتجربه بهترین کیفیت را ارائه می دهند ، اما برای صاحبان خانه امکان نصب و پایان دادن به خود خشک کن وجود دارد. از دیگر مزایای آن این است که این تایل بدون رنگ است و آن ها نیاز به رنگ آمیزی ندارند و خود بسیار شفاف و یکدست هستند. 

در داشتن دیوارها و سقف های دیوار خشک دارای معایب کمی است.  گچ خیلی خوب صدا را جذب نمی کند ، بنابراین اگر عایق صوتی نگران کننده باشد ، ممکن است انواع دیگر مواد ترجیح داده شود.  همچنین محصولات گچی بسیار مستعد آسیب آب هستند.  برای مناطقی که از رطوبت بالایی برخوردار هستند ، مانند حمام یا زیرزمین های تانک ، شما نیاز به استفاده از یک کاغذ دیواری گچی تحت درمان با مواد شیمیایی دارید که از مقاومت در برابر رطوبت برخوردار است.

تایل گچی pvc مناسب جهت تزئین سقف تالارها

تایل گچی pvc مناسب جهت تزئین سقف تالارها  صاحبان تالار ها امروز هنگام سقف و دیوارهایشان گزینه های زیادی دارند.  در گذشته ، کار با زحمت نصب دیوارها و سقفهای گچ تنها گزینه موجود بود.  اما از زمان ظهور کاغذ دیواری گچی ، صاحبان خانه اکنون می توانند ارزان و سریع جایگزین سطوح داخلی قدیمی خود شوند.  همچنین کاغذ دیواری گچی متداول ترین محصول برای دیوارها و سقف در خانه های تازه ساخته است.  در ادامه بخوانید تا دریابید که آیا سقف و دیوارهای گچی برای شما مناسب است یا خیر. 

 سقف گچ چیست؟

 گچ یک ماده معدنی رایج است که در سنگهای رسوبی در هر قاره یافت می شود.  استفاده از آن هزاران سال به اهرام بزرگ مصر برمی گردد.  در دوران مدرن ، از آن برای ساختن کاغذ دیواری و گچ برای ساختمانهای مسکونی و تجاری استفاده می شود. دیوار پوش گچی که به عنوان دیوارپوش یا تایل گچی نیز شناخته می شود ، لایه ای از گچ است که بین دو صفحه کاغذ ضخیم ساندویچ شده است.  کاشی های سقفی گچی کوچکتر بوده و در سقف های تعلیق استفاده می شود که به سقف های معلق نیز معروف است.

 ورق های  دیواری گچی

  به طور کلی در ورق های 4 فوت 8 پا قرار می گیرد.  اندازه های دیگری نیز وجود دارد ، مانند 4 پا با 12 یا حتی 16 پا.  همچنین در ضخامت های مختلفی قرار می گیرد ، از 1/4 اینچ تا 5/8 اینچ.  از آنجا که گچ قابل اشتعال نیست ، برخی از کدهای ساختمان سازی داخلی دستور می دهند از دیوار خشک 5/8 اینچی در گاراژها و کوره های فراتر از آن استفاده شود تا از آتش بیشتری محافظت کند.  از آنجایی که خشکبار مستعد آسیب رطوبت است ، فقط در دیوارها و سقفها در قسمت داخلی ساختمانها استفاده می شود.

 تایل گچی تالار را می توان به شاخه های فلزی یا چوبی بست.  پنل های دیواره خشک به اندازه برش خورده و با استفاده از پیچ های دیواری به دیوارها و سقف ها متصل می شوند.  اتصالات یا خطوطی که دو صفحه جداول جداگانه با هم در آن قرار دارند ، با مرکب از دیواره های جلویی پر می شوند و با نوار باریک ، یک نوار باریک از کاغذ مخصوص پوشانده می شوند.  پس از خشک شدن ، نوار به طور مکرر روکش می شود تا پنهان شود.  علائم ابزار یا پشته ها صاف و روان هستند.  سرانجام ، برای اطمینان از یک سطح یکنواخت برای نقاشی نهایی ، از یک کت رنگ آغازگر استفاده می شود.

 کاشی های سقفی گچی

 سیستم های تعلیق سقفی از یک شبکه مشبک تشکیل شده است که توسط سیم یا سیم از سقف معلق است.  کاشی های سقفی روی مشبک قرار داده شده است.  سقف های معلق اغلب در ادارات و ساختمان های تجاری استفاده می شوند.  طرح های مختلف کاشی سقفی گچی کیفیت آکوستیک و زیبایی شناسی مختلفی را ارائه می دهد.  آنها در انواع مختلفی موجود هستند.  نصب کاشی ها دشوار نیست ، اما نصب سیستم تعلیق به طور کلی توسط نصاب های حرفه ای انجام می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید