تایل گچی یکی از مصالح مهم ساختمانی به شمار می رود که می توان به عنوان پوشش برای دیوار و سقف از آن استفاده نمود. صادرات انواع تایل گچی درجه یک تولید شده در ایران از جمله محصولات غیر نفتی است که به کشور های همسایه صورت می گیرد. برای صادرات و خرید عمده و انبوه این محصولات می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا علاوه بر تامین کالا، روش های متفاوت صادرات تایل گچی را نیز به شما مشاوره دهند.

صادرات انواع تایل گچی درجه یک به کشورهای همسایه

تولید انواع تایل گچی رنگی باکیفیت

تولید انواع تایل گچی رنگی باکیفیتتایل امروزه یکی از جدیدترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی محسوب می گردد که از آن برای پوشاندن نمای سقف و دیوار استفاده می کنند. طراحی تولید انواع تایل گچی در رنگ ها و طرح های گوناگون امکان پذیر است و بسیاری از شرکت های تولیدکننده این تایل ها توانسته اند محصولاتی با طرح ها مختلف تولید کنند که متناسب با هر ذوق و سلیقه ای می باشد.

رایج ترین نوع استفاده از تایل برای ساخت و ایجاد انواع سقف کاذب در محیط های مختلف مسکونی، اداری، فروشگاهی، بیمارستانی و حتی ورزشی می باشد. یکی از جذابیت های تایل ها این است که قابلیت تولید با استفاده از مواد اولیه مختلف را دارند.

برخی از آن ها با استفاده گچ تولید می شوند که هم به صورت ساده و همچنین طرح سوراخ دار آن را در بازار به وفور دیده اید که علاوه بر آن ها نقوش و طراحی های مختلفی نیز می توان روی گچ پیدا سازی کرد و با رنگ های مختلف آن را در اختیار مشتریان قرار داد.

انواع تایل گچی رنگی را نمی توان برای فضاهایی که حالت رسمی و اداری دارند استفاده نمود اما برای فضاهایی مانند بخش مخصوص کودکان در بیمارستان ها، خانه های بازی، مدارس و مهد کودک ها استفاده نمود.
ابعاد و اندازه استاندارد و رایجی که تولیدکننده ها از آن برای تولید انواع تایل استفاده می کنند ابعاد 60*60 سانتی متر می باشد که می تواند جلوه زیبایی به فضا القا کند. تولید تایل گچی رنگی این روز ها به سادگی توسط کارخانه های تولیدکننده این محصول امکان پذیر است و خریداران می توانند به راحتی نسبت به سفارش آن ها اقدام کنند.

ارزن ترین و گران ترین برند تایل گچی دیواری در سال 98

تایل ها همانند سایر محصولاتی که در بازار تولید می شود چه صنعتی، چه مواد غذایی و چه مصرفی در گرید های مختلف و با کیفیت های متفاوت تولید می شوند. میزان ترکیب مواد اولیه و همچنین کیفیت آن ها می توانند سبب تولید انواع تایل گچی دیواری در کیفیت های متفاوت گردد که با قیمت های مختلف در بازار عرضه می شود.

از مهم ترین تولیدکننده های انواع تایل گچی در ایران می توان به شرکت هایی همچون زیر اشاره نمود:

  • شرکت نما پوشش شرق
  • شرکت سافیت
  • کارخانه پلاست وان
  • شرکت نوین سازه

این ها برخی از تولیدکنندگان انواع تایل گچی در کشور می باشند که علاوه بر تایل های گچی سایر تایل های استاندارد و مرسوم مورد استفاده در کشور را نیز تولید می کنند. تایل شیشه ای، PVC، آلومینیوم و آکوستیک از جمله تایل هایی که این شرکت ها در حال تولید آن ها هستند.

ارزن ترین برند تایل گچی را نمی توان به راحتی از روی نام برند شناسایی کرد چرا که اغلب کارخانه برای فروش بیشتر و جذب مشتری زیاد این محصولات را در طرح ها مختلف و با کیفیت های متفاوت تولید می کنند.

در واقع دامنه محصولاتی که این شرکت ها تولید می کنند دارای انواع تایل گچی ارزان قیمت و انواع تایل گچی گران قیمت است. در حالت کلی اگر بخواهید این تایل را با قیمت ارزان تر خریداری کنید گاهی اوقات برخی کارخانه ها با دادن آفر و تخفیف های شگفت انگیز محصولاتشان ارزان تر از بقیه به فروش می رسد.

در سال 98 نیز شرایط به گونه ای بود که رقابت قیمت برای فروش بیشتر انواع تایل گچی بسیار زیاد بود و همواره این کالا با قیمت معقول و مقرون به صرفه ای خرید و فروش می گردید.

خرید مستقیم تایل گچی سفید سقف کاذب با بهترین قیمت

خرید مستقیم تایل گچی سفید سقف کاذب با بهترین قیمتفروشنده های مصالح ساختمانی در شهر های مختلف بسیار زیاد هستند و هر یک محصولات مختلف اعم از گچ، سیمان، دیوارپوش، پارکت و انواع تایل گچی سفید و رنگی را به فروش می رسانند.

خرید تایل گچی سفید آن ها با بهترین قیمت از این فروشگاه ها برای پروژه های عظیم و بزرگ به صلاح نیست چرا که نمی توانند مناسب ترین را برای شما ارائه کنند. همانطور که می دانید تایل گچی اغلب برای ساخت و تجهیز انواع سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه پروژه های عظیم ساختمانی تولیدکنندگان را مجاب کرده تا بتوانند برای سقف ایده های مختلفی طراحی کنند که یکی از آنها تایل گچی بوده است. همانطور که می دانید این گونه به میزان قابل توجهی سیم کشی ها و لوله کشی و انواع کابل و تجهیزات از سقف ها عبور داده می شوند.

با توجه مساحت زیادی که سقف دارند نمی توان برای سرعت بخشیدن و تمیز نشان دادن نما از گچ استفاده نمود. بنابراین تایل گچی سفید مناسب ترین گزینه برای پوشاندن مساحت زیادی سقف ها با قیمت ارزان و سرعت زیاد است.

به خاطر حجم زیادی از تایل ها که بایستی روی سقف های کاذب اجرا شود بسیاری از سازندگان برای خرید آن ها باید به صورت مستقیم از کارخانه یا تاجر فروشنده آن ها اقدام نمایند.

دلیل این امر شرایط تامینی است که بازرگانی های فروش انواع تایل گچی در کنار قیمت مناسبی که ارائه می کنند می باشد. کافی است این بازرگانی ها را شناسایی کنید و برای خرید از آن ها وارد مذاکره شوید.

بازرگانی فروش تایل گچی درجه یک

بازرگانی های فروش انواع تایل های گچی می توانند یکی از مناسب ترین مکان ها برای خرید عمده و انبوه انواع تایل در کشور باشند که دلایل متعددی برای این امر وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

بازرگانی فروش تایل گچی به خاطر تمرکزی کاری که روی یک محصول دارد می تواند به راحتی تولیدکنندگان تایل گچی در کشور را شناسایی کند و با بررسی محصولات این بازرگانی نسبت به کیفیت، طرح ها، قیمت و نوع متریال به کار رفته در محصولات آن ها پی ببرد.

بنابراین این مجموعه ها چون اشراف کامل به تمامی محصولات تولید شده در ایران دارند می توانند متناسب با نیاز شما، از تایل گچی درجه یک گرفته تا انواع تایل گچی با درجه پایین تر اختیار شما قرار دهد.

از طرفی امروزه ساخت و ساز ها و پروژه ها در مساحت های قابل توجهی انجام می پذیر و نیاز است که یک تامین کننده ای در دسترس باشد که بتواند به صورت دائمی انواع تایل گچی را در طرح های یکسان تا پایان پروژه در اختیار خریدار بگذارد.

درست است که بازرگانی های فروش به عنوان یک رابط میان مصرف کننده و کارخانه قرار می گیرند ولی به خاطر اطلاعات کامل و اعتباری که نزد کارخانه ها دارند می توانند تاثیر گذاری بیشتری روی تولیدکنندگان از بابت تامین جنس با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشند.

یکی دیگر از دلایلی که بازرگانی فروش را از سایر مجموعه ها متمایز می کند ارائه محصولات به قیمت منصفانه و در برخی موارد به قیمت کارخانه است که خیلی فروشندگان خرد و فروشگاه های مصالح ساختمانی چنین کاری از دست شان بر نمی آید.

آنالیز مقدار مصالح به کار رفته در سقف کاذب گچی

آنالیز مقدار مصالح به کار رفته در سقف کاذب گچی قبل از هر چیز برای اجرای سقف کاذب گچی نیاز است که نصاب و یا مجری این پروژه به صورت تمام و کامل محاسبات دقیق و مشخصی از میزان مصالح و مواد اولیه ای که قرار است برای اجرای پروژه مصرف شود را بررسی و آنالیز نماید.

این امر به نصاب کمک می کند تا در حین کار مشکلی از بابت کمبود تجهیزات نداشته باشد و کار به سرعت پیش رود. برای محاسبه و آنالیز مقدار مصالحی که برای اجرای سقف کاذب نیاز است با توسط یک متخصص و بلد کار انجام پذیر چرا که این کار نیاز به تخصص و فوت و فن خاصی دارد.

در حالت کلی برای اندازه گیری و آنالیز مقادیر مصالح نیاز به اطلاعات کلی از پروژه می باشد که به برخی از آن ها در ادامه اشاره می کنیم.
یکی از آن موارد مساحت اجرای کار می باشد تعیین و مشخص شدن مساحت کار می توان جزئیات دقیق تری برای اجرای سقف کاذب در اختیار نصاب قرار دهد تا بتواند به میزان کافی پیچ، رولپلاک، آویز، تایل گچی، پایه، انواع عایق صوتی و حرارتی، مصالح مورد نیاز برای زیر سازی را سفارش دهد.

باید به این نکته اشاره کنیم که اغلب اندازه گیری ها به صورت متر مکعب صورت می گیرد تا محاسبات آن ساده تر و دقیق تر باشد. یکی دیگر از موارد که نصاب به آن اهمیت می دهد ارتفاع کار است به طوری که هم ارتفاع کار از زمین را اندازه گیری می کند و هم ارتفاع کار از سقف که اغلب کمتر از 50 سانتی متر است را اندازه گیری می کند تا سایر ابزار های لازم برای شروع کار را در اختیار داشته باشد.

بررسی آنالیز می تواند در استخراج هزینه هایی که قرار است برای اجرای سقف کاذب شود را نیز به صورت دقیق تر نیز در اختیار صاحب پروژه قرار می دهد.

مشخصات صفحه روکش دار گچی لبه صاف

تایل های گچی در انواع مدل ها مختلف تولید می شوند که از قسمت لبه نیز با یکدیگر می توانند تفاوت داشته باشند. تایل های گچی را اگر بخواهیم از نظر لبه تقسیم بندی کنیم به شکل زیر خواهند بود:

  • تایل لبه صاف
  • تایل لبه پخ دار
  • تایل لبه نیم گرد صاف
  • تایل لبه نیم گرد پخ دار

تایل های لبه صاف کاربرد و طرفدار بیشتری نسبت به سایر تایل های قوس دار و پخ دار دارند که از مهم ترین آن ها عایق بندی درست و اجرای صحیح کار می باشد. البته در کنار این ویژگی می توان به سادگی و زیبایی نمای اجرا شده نیز اشاره نمود.

کار کردن با تایل گچی لبه صاف بسیار آسان است و بر سرعت انجام کار نیز تاثیر گذار است. لبه های صاف موجود در تایل ها باعث می شود نصب و اجرای آنها بیش از پیش ساده تر باشد.

تایل های گچی اغلب در طرح های گوناگون قابل تولید هستند از طرح های متفاوت نظیر کبری گرفته تا طرح های سوراخ دار آکوستیکی که علاوه بر ایجاد فضایی شیک و مدرن باعث می شود به عنوان عایق صوتی نیز به کار می روند.

پنل های گچی می توانند با خصوصیات متفاوتی نیز تولید شوند که هر یک از آن ها ویژگی منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال تایل گچی ساده هستند که برای کاربری های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر مشخصه های و خصوصیات صفحه روکش گچی صاف که تولید می شوند خصوصیات مقاوم در برابر رطوبت هستند که از آن اغلب در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی، حمام، تی شور خانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگری از صفحات گچی که برای سقف کاذب تولید می شود که مقاوم در برابر حریق هستند که برای تولید آن ها از الیاف و مواد ضد آتش استفاده شده است و خطرات و آسیب های ناشی از آتش سوزی را در ساختمان ها به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

تایل های مقاوم در برابر حرارت و حریق، صفحات گاردکس، صفحات سیمانی نیز از دیگر پانل های تولید شده در کشور برای اجرای انواع سقف های کاذب برای فضاها، محیط ها و کاربری های مختلف می باشد که با قیمت های متفاوت در بازار خرید و فروش می گردد.

چطور می توان بار به سقف گچی وارد کرد ؟

چطور می توان بار به سقف گچی وارد کرد ؟یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از افرادی که قصد دارند سقف کاذب برای محیط های مختلف اجرا کنند این است که آیا بار یا وسایلی که قرار بود از سقف آویزان شود را می توان از سقف کاذب نیز آویزان کرد و نصب کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله امکان پذیر است. برای این امر اتصالات بخصوصی وجود دارد که با مشخص نمودن نواحی که قرار است بار به سقف گچی وارد شود به نصاب یا اجرا کننده، می تواند اتصالات مخصوص برای آن را نیز تعبیه نمایند تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

بسیاری از وسایل تزئینی منزل مانند پرده، انواع چراغ، لوستر و انواع نمای سقفی هستند که باید به سقف متصل شوند. برای این کار آن قسمت از کار که نیاز به اتصال سقفی دارد را با افزودن تعداد سازه های بیشتر مقاوم می کنند تا تحمل وزن سقف در نقطه متمرکز شده که بار اضافی خواهد داشت بیشتر شود.

البته نمی توان هر نوع وسیله ای را از سقف کاذب وصل نمود. باید شرایط محیط و نوع وسیله از نظر خطر زا بودن نیز بررسی گردد چرا که سقف های کاذب در برخی موارد از نظر آتش سوزی و زلزله با این که به صورت محکم و سفت اجرا شده اند، دوام و پایداری کافی ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید