خرید اینترنتی و آنلاین تایل گچی با تخفیفات ویژه همراه است. گرانترین مدل های تایل گچی دارای بالاترین کیفیت هستند. ارائه بهترین و مقاوم ترین تایل های گچی در اندازه ها و طرح های زیبا صورت می گیرد  و فضا را دلباز نشان می دهد. برای انتخاب تایلی مناسب، حتما به آب و هوای محل زندگی خود توجه کنید.

برای خرید تایل دیواری کلیک کنید.

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین و مقاوم ترین تایل گچی

جدیدترین قیمت تایل گچی دیواری در اصفهان

جدیدترین قیمت تایل گچی دیواری در اصفهانقیمت تایل های گچی دیواری جدید، همواره دچار نوساناتی بوده است. این تایل ها فرم های شیک و عامه پسندی دارند. تنوع طرح، رنگ، جنس محصول و اندازه موجب شده است تا قیمت های تایل گچی دچار تغیراتی شود.

فروشنده جدیدترین مدل های تایل گچی سقفی در کشور

فروش تایل گچی سقفی به دلیل مزیت های فراوان و مدل های جدید همواره از رونق قابل قبولی برخوردار بوده و نظر طرفدارانش را به خود جلب کرده است.

در دنیای صنعتی امروز، مدل های گوناگون و جدیدی از مصالح جهت پیشبرد امور ساختمانی به وجود می آید و فروشندگان همواره سعی دارند تا بهترین و مدرن ترین محصولات را ارائه دهند. جدیدترین مدل های تایل، نه تنها از نظر طرح، بلکه از نظر قیمت نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

تایل های گچی که مناسب برای سقف می باشند، در برابر رطوبت و باران های فصلی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و تا سال ها کیفیت اولیه خود را حفظ می نمایند.

بزرگترین نمایندگی تایل گچی و کناف در ایران

بزرگترین نمایندگی تایل گچی و کناف در ایرانبزرگترین نمایندگی تایل گچی بهترین نوع تایل های گچی و کناف در ایران را ارائه می کند. پس از گذشته سال ها کسب تجربه و تلاش های مستمر، پیشرفت زیادی در فناوری تهیه تایل های گچی به وجود آمد و به همین منظور وجود یک نمایندگی بزرگ جهت تامین نیاز مشتریان، ضروری به نظر می رسید.

این تایل ها جایگزین فوق العاده ای برای مصالح ساختمانی پر هزینه سنتی به شمار می روند و علاوه بر آن زیبایی بی نظیری به دکوراسیون محل سکونت می بخشند.

راحتی در نصب این محصولات نیز یکی از عواملی بوده است که موجب گسترش استفاده از گردیده است. نمایندگی تایل گچی و کناف در ایران افتخار دارد تا با ارائه کالایی با کیفیت همواره رضایت مشتری را در نظر بگیرد.

بازار فروش انواع تایل گچی حصیری با کیفیت

تجارت تایل گچی ساده و طرح دار رونق بسیاری دارد. یکی از طرح های زیبای تایل های گچی حصیر است که از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشد و در انواع گوناگون عرضه می گردد. همچنین بازار فروش زیادی را به خود اختصاص داده است.

این محصولات از مرغوب ترین تایل ها به شمار می روند و برای ایجاد دکوراسیونی چشم نواز، ایده آل می باشند. تایل های گچی حصیری به دلیل طرح و نقشی که دارد، مناسب خاص پسندان است و از طرفداران بی شماری برخوردار می باشد، زیرا:

  • دارای روکش آلومینیومی و پی.وی.سی بسیار مقاوم هستند که خاصیت ضد زنگ دارد و به راحتی می توان آن را با آب و محلول پاک کننده شست.
  • انواع لایه های تایل حصیری با استفاده از چسب های مقاوم به یکدیگر متصل شده اند.
  • با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار می باشند.
  • وزن کم محصول موجب سبکی سقف می شود و هنگام بروز زلزله آسیبی به آن وارد نمی گردد.
  • با سازه های مختلفی مانند شبکه سقف از نوع کاذب آرمسترانگ مونتاژ می شود.

بهتر است از تایل های حصیری در مکان های وسیع مانند سالن های عمومی استفاده شود. هم اکنون نیز بازار فروش این محصول برای استفاده در مکان های عمومی داغ می باشد و استقبال گسترده ای از آن به عمل آمده است.

این محصولات به راحتی قابل تعویض هستند، به همین دلیل هنگام صورت تعویض، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. تاسیسات ساختمانی از جمله سیم های برق و لوله های آب را به راحتی تحت پوشش قرار می دهند و به زیبایی ساختمان فزونی می بخشند.

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و فروش رو به بالایی دارند. از دیگر دلایل محبوبیت تایل حصیری ضد حریق بودن آن است.

راهنمای خرید بهترین نوع تایل گچی در تهران

راهنمای خرید بهترین نوع تایل گچی در تهران برای خرید تایل گچی مناسب ابتدا نیاز است با انواع تایل ها و کاربرد آنها آشنا شوید و سپس به خرید محصول اقدام نمایید. در متن زیر به معرفی هر یک از تایل ها خواهیم پرداخت، تا با ویژگی های هر یک آشنا شوید.

  • تایل های گچی آکوستیک یا عایق صدا

این نوع تایل ها در حالت های مشبک تهیه می گردند و در اصل عایقی برای صدا به شمار می روند. در تهیه این تایل ها از پشم شیشه استفاده شده است. سوراخ های موجود بر روی تایل صدا را به خود جذب می کنند و مانع از خروج صدا می گردند. این تایل ها از نظر ظاهری زیبایی منحصر به فردی دارند و حالت مشبک آنها به شکل های نا منظم، منطک و …، است.

  • تایل های گچی مخصوص سقف

از این تایل ها برای شکل دادن و به عنوان پوششی برای سقف استفاده می شود. در صورتی که سقف اصلی ظاهر مناسبی نداشته باشد، از تایل های سقفی جهت زیباتر کردن سقف استفاده به عمل می آید. این تایل ها انواع متنوعی دارند و ممکن است از طرح های تخم مرغی، ساده و … بر روی آن ها استفاده شده باشد. همچنین از نظر جنس نیز با یکدیگر متفاوت هستند، برخی آلومینیومی و برخی از پوشش پی.وی.سی ساخته شده اند. انواع تایل های سقفی از نظر عایق، رطوبت، صدا و حرارت با یکدیگر تفاوت هایی دارند و برخی ممکن است تمامی ویژگی های بیان شده را داشته باشد. بسیار کم پیش می آید که این محصولات بشکنند یا خراش بردارند.

آگاهی از انواع گوناگون طرح تایل ها نیز در هنگام خرید به شما کمک خواهد کرد، تا بهترین محصول ممکن را انتخاب نمایید. انواع تایل ها از نظر جنس، رنگ، مدل، طرح  با یکدیگر تفاوت هایی دارند. در متن زیر به معرفی طرح های گوناگون تایل های گچی پرداخته ایم.

  1. تایل گچی با طرح های ساده: همانطور که از نامشان پیداست، دارای طرحی ساده هستند که این طرح ممکن است روکش دار یا بدون روکش باشد. تایل های ساده ای که سوراخ دار نیستند، نمی توانند به عنوان عایقی در برابر صدا عمل کنند. ممکن است روکش  آنها رنگی یا سیاه و سفید باشد.
  2. تایل هایی که رنگ شده اند: این تایل ها نیز شباهت زیادی به تایل های ساده دارند، با این تفاوت که به وسیله رنگ آکرلیک سفید که ضد باکتری هستند رنگ شده اند و اگر بخواهید از سقف های مشبک کاذب استفاده نمایید، از نظر قیمت بهترین گزینه به شمار می روند.
  3. تایل های طرح دار با روکش پی.وی.سی: این نوع تایل های در طرح های متنوع تولید می گردند و در برخی طرح ها پوششی آلمینیومی نیز در پشت طرح به کار رفته است.
  4. تایل هایی که دارای روکش آلومینیومی هستند: از این جنس تایل ها بیشتر در نواحی که در معرض رطوبت بالایی قرار دارند استفاده می شود. نواحی شمالی کشور که هوای شرجی دارد، بهترین منطقه برای استفاده از این تایل ها به حساب می آید. اگر می خواهید تاسیسات لوله کشی خود را از دیوار عبور دهید، برای روکش حتما از این نوع تایل بهره ببرید، زیرا نسبت به سایر محصولات مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و به هیچ عنوان زنگ نمی زند.
  5. تایل فلزی: در تهیه این نوع، از روکش های آلومینیومی یا فلیس مشکی استفاده می گردد. جهت نصب این تایل از سپرهایی استفاده می شود و روی این نوع از محصولات، سوراخ های دایره ای به وجود می آورند.
  6. تایل پوشالی: اگر در محلی هستید که احتمال ایجاد ضربات به تایل بالاست از این نوع استفاده نمایید. این محصول مقاومت زیادی در برابر ضربات مکانیکی از خود نشان می دهد و به دلیل جنسی که دارد، به راحتی رنگ آمیزی می گردد، انواع صداها را به خود جذب می کند و مناسب استفاده در فضاهای بزرگ و عمومی مانند، باشگاه ها، استخرها، سالن های همایشی و … است.

لیست کارخانه های تولید کننده تایل گچی در کشور

کارخانه تایل گچی در کشور محصولات بسیاری را عرضه می کند. تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور مشغول به تولید تایل های گوناگون هستند و از این طریق افراد زیادی شاغل گشته اند.

همچنین نیاز کشور به این کالا تامین گشته است. در بسیاری از شهرهای کشور کارخانه هایی جهت تولید این محصولات وجود دارند، در متن زیر تنها برخی از شهرها را آورده ایم. از جمله شهرهایی که بیشترین میزان تولید تایل های گچی را دارند، عبارتند از:

  1. بندر عباس یکی از بزرگترین کارخانه های تولید انواع تایل را در خود جای داده است.
  2. شهر مشهد از برترین تولید کنندگان تایل های گچی مستحکم به شمار می رود.
  3. در تهران کارخانه های متعددی مشغول به تولید انواع تایل ها می باشند.
  4. اصفهان به دلیل داشتن معادن گچی فراوان، تایل های گچی با کیفیتی را تولید می نماید.
  5. شهر بابل نیز یکی از تولید کنندگان برتر تایل های گچی محسوب می گردد.
  6. شیراز هم از کارخانه های تولیدی بسیاری، در این زمینه برخوردار است.

مزایای استفاده از تایل گچی

مزایای استفاده از تایل گچی تایل های گچی به دلیل مزایای این نوع محصول، طرفداران خاص خود را یافته است. از مزایا تایل گچی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. برای اینکه بتوان لوله های تاسیساتی را از کناره دیوارها عبور دهیم، طوری که نمای خوبی به ساختمان ببخشم، لازم است تا از انواع تایل ها استفاده کنیم تا دکوراسیون بنا زیبایی بیشتری یابد.
  2. انتشار صدا از ساختمان و ورود صداهای ناهنجار به داخل ساختمان بسیار آزار دهنده است، انواع تایل هایی که عایق صدا هستند، بهترین پوشش برای جلوگیری از تبادل صدا بین دو محیط است.
  3. برای اینکه حرارت تامین شده ساختمان به بیرون نفوذ نکند و همچنین در مصرف سوخت صرفه جویی شود، بهتر است از تایل هایی که عایق حرارتی هستند استفاده نماییم.
  4. این محصولات در تمامی بناها به راحتی قابل نصب هستند و زمان زیادی را نمی گیرند، بر خلاف سفید کاری که زمان بسیار طولانی برای پیاده سازی آن صرف می گردد و سپس باید صبر کنیم تا خشک گردد و بعد آن را رنگ کنیم، همچنین پس از رنگ کاری نیز باید صبر کنیم تا رنگ خشک گردد. تایل های گچی بعد از نصب قابل استفاده هستند.
  5. در صورتی که می خواهید طراحی و نور پردازی خاصی در دکوراسیون خود به عمل آورید، استفاده از تایل های گچی بهترین گزینه خواهد بود، تا فضایی لذت بخش و چشم نواز به دکوراسیون شما بدهد.
  6. تایل های گچی از تنوع رنگ و طرح بسیار بی نظیری برخوردارند، طوری که نیاز تمامی سلایق را پوشش می دهند.
  7. این محصولات در اندازه های گوناگون تهیه می شوند و به راحتی می توان آن ها را برش داد تا با اندازه دیوار متناسب گردد.
  8. این محصولات از نظر وزن بسیار سبک می باشند. معمولا وزن هر متر مربع آنها بین 15 تا 18 کیلوگرم می باشد.
  9. برای اینکه تایل ها به یکدیگر متصل شوند از اتصالات آلومینیومی استفاده می گردد، که از سیستم های پیشرفته ساختمانی به حساب می آیند. این اتصالات موجب گشته تا تایل به راحتی و با سرعت بیشتری نصب گردد و سپس قابل استفاده باشد.
  10. اگر از افرادی هستید که از طرح های لاکچری و منحصر به فرد لذت می برید، امکان ایجاد طرح های زیبا و منحصر به فرد در این محصولات وجود دارد.
  11. انواع تایل های گچی در برابر هر گونه حریق مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و دود ایجاد نمی کنند.
  12. رنگ کاری هایی که بر روی تایل ها صورت می گیرد از پرداخت کمی برخوردارند و ثبات بالایی دارند. این رنگ ها طی سالیان دراز نمای اولیه خود را از دست نمی دهند، حتی اگر در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند.
  13. از آنجایی که قطعات مختلف تایل به راحتی بر روی یکدیگر نصب می شوند، قابلیت تعویض و تعمیر قطعات به آسانی انجام می پذیرد.
  14. از استحکام بالایی برخوردارند و در اثر ضربات پی در پی حالت اولیه خود را حفظ می کنند. در صورتی که بخواهید قوس هایی به نمای ساختمان بدهید، حالت پذیری خوبی خواهند داشت.
  15. جریان هوا را به خوبی بین و محیط و خارج برقرار می نمایند.
  16. این محصولات این خاصیت را دارند که میزان رطوبت و دمای موجود بین خانه و بیرون را طوری تنظیم کنند که هوای خانه دلپذیر باشد.
  17. انواع جنس های تایل گچی برای محیط زیست هیچ ضرری ندارند، به دلیل آنکه در تهیه آنها از مواد مضر استفاده نشده است. در هنگام اجرای این تایل ها از کمترین مصالح ساختمانی استفاده خواهید نمود.
  18. انواع تایل ها از زیبایی و طرح های خاصی برخوردارند و بعد از نصب نیازی به رنگ آمیزی ندارند.
  19. هنگام وقوع حوادث ناگواری مانند زلزله این سقف ها مقاومت خوبی از خود به نمایش می گذارند و حتی اگر دچار ریزش شوند به دلیل وزن کمی که دارند، هیچ آسیبی به افراد وارد نمی آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید