تعریف تایل گچی : 

یکی از بهترین سقف های کاذب برای دکوراتیو کردن تایل گچی می باشد.  زیبایی و شیک بودن این سقف ها سبب شده که امروزه طرفداران زیادی جذب کرده است. این تایل ها از ترکیب گچ و کاغذ درست شده و در ابعاد ۶۰×۶۰برش می خورد و برای پوشاندن سقف در هنگام نصب سقف کاذب کاربرد دارد. قیمت هر تایل گچی بر اساس اندازه و کیفیت و طرح قیمت گذاری می شود . 

جدیدترین قیمت هر تایل گچی در بازار 98

فروشنده مرغوب ترین تایل گچی پی وی سی در کشور

فروشنده مرغوب ترین تایل گچی پی وی سی در کشور

تایل گچی از دو نوع روکش دار ، از آلومینیوم و پی وی سی استفاده می شود. برای اینکه سقف ها راحت تمیز شود،  استفاده می شود. تایل گچی یکی از انواع محصولاتی است که نه تنها خریداران خود را زیاد جذب کرده بلکه به بازار اقتصادی کشور هم بها داده است . در مقابل مشتریان محصولی می خواهند و برای آن هزینه می کنند که دارای کیفیت و مرغوبیت بالا باشد و رضایت مشتریان را جلب کند . تولید کنندگان با توجه به نظر و سلیقه مشتریان بهترین و زیباترین مدل تایل گچی را می سازند و برای فروش به بازار ارائه مز دهند نا تمام مصرف کنندگان بتوانند با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند . این تایل ها قابلیت نصب در هر کجای ساختمان را دارد. تایل گچی پی وی سی جزء جدید ترین محصول گچی می باشد. این مدل از سقف کاذب برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی خیلی مهم است زیرا برای عایق کردن در برابر گرما و سرما و همچنین صدا کاربرد دارد. از این مدل و نوع تایل ها برای آشپز خانه ها و مغازه ها و ساختمان اداری و تجاری و مسکونی و سرویس های بهداشتی و سالن های سینما و کنفرانس ها قابل اجرا است. مهم ترین دلیل استفاده از آن این است که سقف ها راحت تمیز می شوند. برای خرید مرغوب ترین تایل گچی پی وی سی با سایت ما تماس بگیرید. فروشنده مرغوب ترین تایل گچی پی وی سی در کشور هستیم . برای سفارش تایل با ما تماس بگیرید تا بهترین و مرغوب ترین تایل گچی پی وی سی را به شما معرفی کنیم . 

کارخانه تولیدی تایل گچی دیواری طرح دار

امروزه کشور ما ایران در زمینه ساختمان سازی و نما و دکور فضاهای داخلی و خارجی پیشرفت کرده است و به خاطر همین موضوع کارخانه های معروف و معتبری در ایران وجود دارد تا تامین کننده این محصولات باشند . کارخانه تایل گچی یکی از این موردها است که به عنوان کارخانه تولیدی تایل گچی دیواری طرح دار به تلاش و جدیت مشغول به کار می باشد . این کارخانه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و علم روز ، بهترین مدل ها و مرغوب ترین محصول را تولید می کند و به بازار خرید و فروش این محصول عرضه می کند . در این دوره و زمان به زیبایی ساختمان چه از نظر سقف ها و چه دیوارها اهمیت می دهند . به این دلیل طراحان و مهندسان ساختمان ، از تایل های دیواری ساده و طرح دار برای زیبا تر شدن ساختمان استفاده می کنند . از جمله این تایل ها که می توان استفاده کرد در فضای ساختمان ، تایل بین کابینت ها است که جایی بین کابینت ها در آشپزخانه قرار می گیرد و نصب می شود . تولید کنندگان و کارخانجات از روش های گوناگونی برای تولید و فروش و پخش تایل گچی به دست خریداران می کنند . تولید کنندگان یکی از بهترین شاهکار خود را برای خریداران عرضه می کنند . تولید کنندگان با این محصول توانسته اند رضایت و جلب توجه خریداران را کسب کنند . خریداران و مصرف کنندگان زیادی این محصول رد استفاده می کنند و از آن حمایت می کنند . قیمت تایل گچی با توجه به نوع نام تجاری ، نوع کیفیت و روش خرید (عمده و جزئی و مستقیم و اینترنتی ) می تواند تغییر کند . کیفیت یک محصول باعث جذب و حفظ خریداران و مشتریان خود می شود و این بهترین دلیل برای پیشرفت فروش یک محصول می باشد . برای اینکه شما مستقیم خرید خود را از کارخانه تایل گچی انجام دهید با سایت ما تماس بگیرید تا همکاران پاسخ گوی شما باشند . 

نمایندگی رسمی فروش دکوراسیون و تایل گچی داخل ساختمان

نمایندگی رسمی فروش دکوراسیون و تایل گچی داخل ساختمانتایل گچی نوعی از سقف های کاذب می باشد که در مدل های گوناگون طرح دار و ساده می باشد . تایل گچی به خاطر وزن سبکی که دارد و همچنین تنوع مدل ها از جدیدترین نمونه های موجود در بازار می باشد . قیمت عمده تایل گچی با توجه به مدل و سایز آن متفاوت است . این کارها نمای قشنگ و بسیار زیبایی به ساختمان ها و خانه ها می دهد . تایل گچی ، جانشین گچ کاری های سنتی شده است  و علاوه بر رنگ و طرح های زیبا کاربرد نصب بسیار راحتی دارد . امروزه در مکان ها و بخش های گوناگون ساختمان ، فراوان استفاده می کنند . تایل های گچی به جای گچ کاری ساختمان استفاده می شود . از دوره قدیم تا به امروز مواد اولیه ساختمان سازی تغییرات زیادی داشته است . دکوراسیون و تاید گچی ساختمان در نمایندگی فروش تایل گچی به طور کلی و جزئی انجام می شود . از تایل های گچی برای زیبا و قشنگ کردن دکوراتیو منزل یا محل کار استفاده می شود . تایل ها تنوع بی شماری دارند . حتی در مورد عبور صدا هم با هم دیگر فرق دارند . درزیر دو مدل تایل گچی را نام می بریم که در مورد عایق صدا می باشد :

۱_ تایل گچی ساده : تایل های گچی ساده امکان جذب صدا را ندارند .

۲_ تایل گچی آکوستیک : تایل های گچی آکوستیک صدا را خوب جذب می کنند و از ورود و خروج صدا جلوگیری می کنند . 

تایل های گچی فواید زیادی دارند . از جمله مزایای استفاده از تایل های گچی :

۱_ در جاهایی که لوله ها و کابل برق و سیم های تاسیسات ساختمان به زیبایی ساختمان نمای ناپسند و زشتی  می دهد ، برای پوشاندن ، از تایل های گچی سقفی یا دیواری استفاده می کنند . 

۲_ به خاطر نصب آسان و سرعت نصب از تایل های گچی استفاده می کنند در صورتی که قبلا ً به خاطر گچ کاری و نازک کاری و همچنین به خاطر این که چند روز زمان می برد برای خشک شدن ، کارهای ساختمان کلی به عقب می افتاد .

جهت خرید این محصول از نمایندگی فروش تایل گچی ، با شماره های زیر تماس بگیرید تا ما بتوانیم به شما در انتخاب و خرید کمک کنیم . 

بزرگترین مرکز خرید تایل گچی در تبریز

بزرگترین مرکز خرید تایل گچی در تبریز اولین و بهترین مدل های مختلف و گوناگونی را از این محصول در دسترس خریداران قرار می دهد. خرید به صورت کلی و جزئی مطابق سلیقه و نیاز خریداران انجام می شود . آن ها می توانند با توجه به شرایط خود خرید را حضوری و غیر حضوری انجام دهند . استفاده از تایل گچی تمام ناقصی ها و ایراد های سقف را می پوشاند . تایل گچی مرغوب و باکیفیت با نام ها و برند های تجاری مختلف در شهر تبریز تولید می شود . در بزرگترین مرکز خرید تایل گچی این محصول با مدل های مختلف با کیفیت های گوناگون به مشتریان و خریداران معرفی می شود . تایل گچی در سایز های گوناگون ساخته می شود . نصب این مدل از تایل ها خیلی راحت و سریع می باشد . تعویض آن خیلی راحت و با سرعت انجام می شود . و به صورت جدا هم انجام پذیر می باشد . از نظر قیمت و اقتصادی خیلی به صرفه هستند . به علت اینکه عرضه درخواست این محصول زیاد می باشد . پس تولید کنندگان در عرصه رقابت به دنبال با کیفیت و مرغوب این محصول می باشند تا بتوانند کالاهای خود را در بازار به وفور به فروش برسانند . برای نصب ، تایل های گچی را انتخاب می کنند به خاطر اینکه چون خیلی آسان و راحت نصب می شود ودر مدت زمان کوتاه نصب می شود . تایل ها وزن پایین و سبکی دارند و در مواقع زلزله مقاوم هستند و اگر ریزش کنند به خاطر وزن پایین ضرر و زیان کمی به ساختمان می زنند . این تایل ها بعد از نصب به خاطر طرح های زیبایی که دارند احتیاجی به رنگ کردن ندارند . به دلیل این که این تایل ها و طرح ها یک سره نیستند ، اگر خراب شوند امکان این وجود دارد که در مدت زمان کم می شود آن را تعویض کرد . به دلیل اینکه در مواقع ساخته شدن این تایل ها از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می کنند از استقامت و استواری بالائی برخوردار هستند و در مقابل هر گونه آسیب و ضربه مقاومت بالائی دارد .

دلیل رونق استفاده از تایل گچی

دلیل رونق استفاده از تایل گچی

برترین کشورهای تولید کننده تایل گچی با استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین و مدرن ترین دستگاه و ابزار اقدام به تولید تایل های گچی متفاوت از نظر کیفیت ، مرغوبیت ، رنگ و طرح و سایز فعالیت می کنند . تایل ها ، متشابه محصولاتی که در بازار خرید و فروش تولید می شود ،مانند مواد غذایی و صنعتی ، در اندازه های مختلف و با کیفیت های گوناگون تولید می شود . این محصولات بسته به مواد اولیه و کیفیت آن ها در مدل ها و اندازه های گوناگون با کیفیت های مختلف در بازار ارائه داده می شود که هر کدام قیمت خاص خودش را دارد . قیمت تایل گچی بستگی به مواد اولیه مورد استفاده شده و کیفیت آن دارد . 

قیمت هر تایل گچی بستگی به کیفیت ، نوع ، اندازه و نحوه فروش و میزان تقاضا مشخص می گردد. خریدار می تواند با این مقیاس ه خرید راحتی داشته باشید. هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت و ارزش بالاتری هم دارد . 

مدل و نحوه فروش هم میتواند بر روی قیمت هر تایل گچی موثر باشد به این طریق که اگر فروش به صورت عمده باشد قیمت ارزان تری نسبت به بسته بندی شده ها دارد به این دلیل خریداران بیشتر خرید عمده انجام می دهند تا محصول با حجم زیاد در قیمت مناسب تری خریداری کنند .

 استفاده از تایل به این دلیل است که نصب آسان و ساده ، تنوع رنگ ، عایق صدا و حرارت و گرما و همچنین بعد از نصب می توان سریع از آن مکان استفاده کرد، رونق زیادی در کارهای ساختمانی دارد .

شرایط جوی مناسب به کارگیری تایل گچی

شرایط به کارگیری تایل گچی با توجه به این که در محیط سر بسته اجرا می شود این است که به راحتی تعویض می گردد. این محصول بعد از نصب به راحتی تمیز و شسته می شود . یکی از دلایل استفاده فراوان این محصول ، تعویض آسان و جابه جایی راحت آن است . برای این که وقتی بخواهیم برای تعمیرات به فضای پشت تایل ها  که تاسیسات ساختمان قرار گرفته دسترسی راحت و آسان داشته باشیم. شرایط به کار گیری تایل گچی در تمام شرایط جوی امکان پذیر می باشد و در مناطق شرجی و گرم و همچنین ساحلی کارایی بهتری دارد . 

چه خصوصیاتی در تایل گچی وجود دارد؟

چه خصوصیاتی در تایل گچی وجود دارد؟

 تایل های گچی ساختمان به آسانی در سازه های سقفی نصب می شوند . به دلایل اینکه وزن سبکی دارند به سقف سنگینی وارد نمی کنند . تایل های گچی علاوه بر زیبایی ، از دوام بالائی هم برخوردار است . تایل ها در مدل ها و طرح های زیبا تولید و ساخته می شود . این تایل ها می تواند تمام نیاز های طراحان و معماران و خریداران را پشتیبانی کند . کلاً محصولات تایل گچی ضد آب ، عایق صوتی و حرارتی ، در برابر زلزله مقاوم می باشد . برای همین امروزه استفاده از تایل در ساختمان سازی فراوان شده است .

برای اجرا کردن سقف کاذب و دیوار کاذب از تایل گچی استفاده می شود . با گچ ساخته می شود . 

انواع و مدل های تایل ها :

  1. تایل سقفی ساده 
  2. تایل PVC
  3. تایل آلومینیومی
  4. تایل طرح سفال
  5. تایل شیشه ای 
  6. تایل گچی سقفی

از مزایای تایل گچی ساختمان  :

  1. نصب کردن سریع و تند و راحت 
  2. در مواقعی که تایل ها آسیب ببیند نیازی به تعمیرات نیست و با برداشتن تایل و جایگزین کردن ، آسیب دیدگی تعمیر می شود . 
  3. احتیاجی به رنگ کاری ندارد .
  4. کاربرد اصلی تایل گچی از خروج و ورود صدا تا حد زیادی جلوگیری می کند . عایق صوتی می باشد . 
  5. دسترسی سریع و آسان به زیر ساخت های پشت سقف کاذب با برداشتن و در آوردن تایل گچی

برای اینکه از دیگر خصوصیات تایل گچی بدانید بهتر است با شماره های زیر تماس بگیرید تا جواب گوی شما باشیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید