بهترین تایل گچی در کشور با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید شده و به بازار ارائه می‌شود و توانسته است بازارهای داخلی و همچنین علاوه بر آن بازارهای خارجی را قیمت این محصول به از تولید و سطح کیفیت این تایل های تولید شده بستگی دارد.

تولید بهترین نوع تایل گچی ارزان قیمت در سراسر کشور

خرید تایل گچی و گچ برک با بهترین قیمت و کیفیت

خرید تایل گچی و گچ برک با بهترین قیمت و کیفیت

در خرید تایل گچی با بهترین قیمت و کیفیت یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که مشتریان موارد به آن توجه کرده و آن را یکی از اولویت های مهم خود قرار می دهند بنابراین برای خرید این محصول باید  به فاکتورهایی از جمله کیفیت و قیمت متناسب با آن توجه کرد.

استفاده از انواع تایل ها در تزیینات و دکوراسیون داخلی منزل می تواند بسیار کاربردی باشد جراحی زیبایی را به داخل منزل درخشان همچنین از این تایل ها می‌تواند در دکوراسیون هتل ها، سالن های بزرگ و مکان های لوکس نیز کاربردی باشد.

تفاوت تایل گچی با کناف در چیست؟

تایل گچی و کناف از هر نظر با یکدیگر تفاوت دارند که ما در اینجا را توضیح داده و به بررسی آنها می پردازیم.

امروزه زیبایی و دکوراسیون فضا به قدری اهمیت دارد که جای تعجب نیست که شرکت های ساختمانی انواع مختلفی از مصالح ساختمانی را ارائه دهند. از طرف دیگر تایل سقفی که به عنوان نوعی سقف کاذب در نظر گرفته می شوند بسیار مفید هستند و در انواع مختلف با مواد مختلف تولید و عرضه می شوند. این سقف ها معمولاً در ابعاد 60 * 60 استفاده می شوند و نقش بسیار مهمی در ظاهر سقف دارند.

استفاده از این سازه ها معمولاً در جاهایی که لوله های نصب زیر سقف عبور می کنند، مناسب است و منظره ای مطلوب ایجاد می کند. با استفاده از این ماده می توان فضاهای زیبایی با پوشش مناسب ایجاد کرد. با این وجود، یک سقف تایل کاری شده می تواند گزینه بسیار مناسبی برای پوشش لوله های نصب شده باشد.

از جمله موارد دیگر در مورد این نوع سقف کاذب، کاربرد آن در تهیه انواع عایق به خصوص عایق صوتی در ساختمان است.
علاوه بر این، سرعت نصب سریع است، بنابراین می توان آن را به راحتی در مکان های مختلف استفاده کرد.

همچنین از دیگر مشخصات این سقف ها می توان به مقرون به صرفه بودن آنها، پنهان کردن نمای نامطلوب سقف، امکان تعبیه نور پنهان در داخل، تنوع بی نظیر مواد و رنگ ها، نصب در فضاهای مسکونی و اداری و غیره اشاره کرد.

از دیگر مصالح ساختمانی پر مصرف کناف است که نوعی دیواره خشک محسوب می شود. کناف بیش از 90 سال در صنعت ساخت و ساز بوده است.  کناف که از نام مخترعان اصلی خود گرفته شده است یکی از شرکت های بین المللی در صنعت ساخت و ساز می باشد.

کناف می تواندسقف و دیوار را از هم جدا کند و یک سازه فلزی گالوانیزه یکپارچه است که بر روی یک ورق گچی و سیمانی پوشیده شده است. درزهای بین صفحات با بتونه آب بندی پر شده و سطح صاف ایجاد شده رنگ آمیزی می شود.

مزایای استفاده از پارتیشن های داخلی کناف عبارتند از این نکات مهم: این نوع دیوار تقریباً 10-15 برابر سبک تر از یک دیوار سنتی است. بنابراین، با کاهش وزن ساختمان، اثر نیروی لرزه ای بر ساختمان کاهش می یابد. در صورت تخریب ساختمان، سبک بودن سیستم این محصول خطر مرگ را به شدت کاهش می دهد.

علاوه بر سبک بودن پنل کناف، اتصال انعطاف پذیر بین پانل و پروفایل سب کاهش نیروهای لرزه ای می شود. سبک بودن مواد این محصول، کار کارگران را آسانتر می کند و پروژه ها را تسریع می بخشد. همچنین در زمان حمل و نقل مسافت طولانی به مواد بسته بندی  شده صدمه نمی زند.

مزیت دیگر سیستم کناف دسترسی آسان آن به تجهیزات مکانیکی و برقی است. در مورد لوله نصب یا پارگی، شناسایی و تعمیر قطعات آسیب دیده آسان است. اگر دیواره کناف در اثر ضربه آسیب دیده باشد، می توان قسمت آسیب دیده را به راحتی تعویض و ترمیم کرد. این دو ویژگی باعث افزایش عمر مفید ساختمان می شود.

در صورت نیاز به تغییر کاربری، این کار به راحتی با استفاده از سیستم آن قابل انجام است. از روش کناف می توان برای بازسازی ساختمانهای قدیمی نیز استفاده کرد. در مناطقی که ساخت و ساز سریع لازم است، مانند مناطقی که تحت تأثیر زلزله قرار دارند، استفاده از این محصول در اولویت قرار دارد.
دیوارهای کناف بعد از نصب نقاشی می شوند و در این مرحله نیازی به گچ و ملات خاکی ندارد. همچنین موجب صرفه جویی و تسریع در اجرای پروژه می شود.

همچنین نوار سیلانت درزها را جمع می کند و از ترک دیوارها جلوگیری می کند. سطح پیچ، که کمی پایین تر از سطح پانل است، با بتونه پوشانده می شود و در محل پیچ یک سطح صاف ایجاد می کند. پس از رنگ آمیزی دیوار، می توان لایه ای از ماستیک بر روی آن اعمال کرد، در نتیجه سطح بیشتری برای رنگ آمیزی و جذب کمتر رنگ ایجاد می شود.

سرانجام، استفاده از دیوارهای کناف باعث می شود یک سطح کاملاً صاف آماده برای نقاشی با دقت بالا تهیه شود.
با استفاده از دیوارهای کناف می توان مقاومت در برابر انتقال صدا را افزایش داد و با استفاده از پشم سنگ و عایق پلی استایرن می توان دیوارها را به راحتی از روی حرارت عایق بندی کرد.

عایق بین دو صفحه گچی قرار می گیرد.
سیستم پانل گچ کناف بدون ساختار نیز استفاده می شود. در این حالت، پانل گچی با استفاده از چسب پرلیفکس به عنوان یک پوشش به یک دیوار معمولی متصل می شود. بدین ترتیب فضای خالی در پشت آن برای عایق کاری و عبور از تاسیسات ایجاد می شود.

یکی دیگر از مزایای این سیستم این است که ضخامت کاهش یافته دیواره کناف در مقایسه با مواد معمولی، شکل های تزئینی و منحنی را فراهم می کند و سطح زیرساخت ساختمان را بالا می برد.

صادرات انواع تایل گچی طرح دار سقف کاذب به عراق

صادرات انواع تایل گچی طرح دار سقف کاذب به عراق

صادرات تایل گچی طرح دار به کشورهای دیگر از جمله کشور عراق یکی از عمده ترین محصولات صادراتی این کشور می‌باشد که ارز آوری خوبی را به همراه دارد وجود کیفیت بالا و به کارگیری مواد و مصالح بسیار عالی در شکل‌گیری بازار جهانی برای کشور ایران موثر واقع شده است.

می توان گفت که خرید سقف کاذب گچی نیز یکی از خدمات دیگر شرکت تولید کننده است و این محصولات امروزه در دکوراسیون داخلی تمامی ساختمان ها استفاده شده و راه خود را در بازارهای جهانی در کنار انواع و اقسام تایل های ارائه شده پیدا کرده است.

از انوع سقف کاذب می توان به این موارد اشاره کرد. سقف گچ موقت، سقف معلق چوبی، فلز غیر آهنی پلی وینیل کلرید، سقف معلق

شیشه ای، صفحه فلزی روکش دار، سقف آلومینیومی، سقف آسمان مجازی (الاستیک)

کامپوزیت.

استفاده از سقف های کناف در واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، پزشکی و سایر مکانها فراوان است.
به دلیل انعطاف پذیری طراحی و نقش و همچنین انواع زیاد این محصول طرفداران بسیاری در سراسر جهان به ویژه در ایران به دست آورده است.

هریک از طرح و الگوی سقف کاذب کاملاً مطابق با سلیقه مشتریان است.
اجرای سقف کناف به شما این امکان را می دهد تا طراحی مدرن را با طراحی دلخواه خود ادغام کنید.
سقف های تزئینی کناف  هر روزه خلاق تر و مدرن تر می شوند، بنابراین می توانید با مراجعه به نمونه های موجود سقف تزئینی مورد نظر خود را انتخاب کنید و  همچنین با ایده گرفتن از نمونه سقف تزئینی در ساخت و طراحی داخلی ساختمان موفق عمل کنید.

دلیل دیگر محبوبیت سقف های تزئینی علاوه بر زیبایی و تطبیق پذیری آنها، قیمت مناسب آن است که ارزان تر از سقف های سنگین و بتونی است.
با توجه به فعالیت لرزه ای اکثر شهرهای ایران، سقف کناف یک انتخاب ایمن است و وزن سبک آن، مواد و ابزار استاندارد آن باعث ایمنی ساختمان در برابر زلزله می شود.

فروشنده ارزان ترین تایل گچی تخم مرغی در کشور

فروشنده تایل گچی تخم مرغی عرضه با کیفیت ترین و ارزانترین نوع محصولات به بازار توانسته است در همپوشانی محصولات تولیدی داخل کشور بسیار قوی عمل کرده و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند.

به طور کلی می‌توان گفت که فروش این محصولات توانسته است تا حد قابل قبولی نیاز داخلی کشور به این مصالح را تامین کرده و از مرزها فراتر رفته و در کشورهای دیگر نیز  محصول خود را ارائه کند تایل تخم مرغی در کشور با طراحی های روز طراحان داخلی زمینه مناسبی را برای استفاده در ساختمانها فراهم آورده است.

با استفاده از این نوع سقف ها، می توانید با هزینه کم تغییرات قابل توجهی در اثاثه یا لوازم داخلی ایجاد کنید.از این تایل ها همچنین ممکن است برای جدا کردن قسمت های خاصی از خانه استفاده شود. هنگام استفاده از سقف های معلق، یکنواختی سقف از بین می رود و مناطقی که استفاده می شود قابل توجه است. سقف موقت نه تنها در اتاق های نشیمن  بلکه در حمام ها و سقف توالت نیز استفاده می شود. سقف های نصب شده در این قسمت از خانه معمولاً ضد آب بوده و در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند.
کاشی های سقفی موقت در طرح های متنوعی و در انواع مختلفی از مدل ها به بازار عرضه می شوند.

عاملیت های فروش بهترین تایل گچی در تهران

عاملیت های فروش بهترین تایل گچی در تهران

 فروش این محصولات به صورت حضوری و به صورت آنلاین برای مشتریان امکان پذیر بوده و آنها می‌توانند با مراجعه به سایت و دیدن انواع و اقسام گوناگون تولید شده محصولات با توجه به سطح کیفی و فاکتورهایی که مورد نظر خود دارند محصول مورد نظر را انتخاب کنند و با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کرده و ضمن گرفتن اطلاعات لازم خریدی رضایتمندانه را تجربه کنند.

همچنین عاملیت فروشی که توسط خود شرکت تولید کننده در سراسر کشور تعیین می شود می تواند تامین کننده بخش عمده‌ای از این تایل ها در استانها باشد.

تایل های مورد استفاده در طراحی سقف کاذب چیست؟

انواع تایل گچی در کشور با مدلهای گوناگون و کاربردهای متنوع ساخته شده است و در بازار در اختیار مشتریان قرار گرفته است در طراحی سقف کاذب باید نکات بسیار زیادی مورد توجه قرار داد و استفاده از آنها نیاز به تجربه، هنر و خلاقیت بالایی دارد.

اساسی ترین فایده استفاده از سقف آکوستیک شبیه سازی شده این است که از آلودگی صوتی جلوگیری می کند، اما این تنها ویژگی سقف آکوستیک نیست. این سازه دارای ویژگی های دیگری است که می توان از آنها در داخل خانه و در محیط ها و فضاهای مختلف استفاده کرد.

 بخش های زیر این ویژگی ها را شرح می دهد.
اول از همه ساخت و نصب سقف کاذب کوتاه است و استفاده از آنها نیاز به نقاشی داخلی را برطرف می کند ومی تواند بیشتر هزینه ها را کاهش دهد.

همچنین گاهی اوقات سیم کشی ممکن است در پشت بام انجام شود و امکاناتی وجود دارد که باید تحت پوشش قرار گیرند. این امر در دفاتر کار بسیار رایج است. در این موارد، استفاده از سقف آکوستیک شبیه سازی شده امکان دسترسی آسان را در هر زمان فراهم می کند چرا که این سیم ها پوشانده شده  و دسترسی به فضای پشت آن آسان تر خواهد بود.

در خاط داریمدکه یک خانه قدیمی با یک سقف بلند مشخص می شود. سقف های بلند علاوه بر مشکلات خاص خود باعث از بین رفتن انرژی زیادی نیز می شوند. در این حالت می توان از این محصول برای کوتاه کردن سقف، زیبایی بیشتر فضا و جلوگیری از اتلاف بیش از حد انرژی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که نصب سقف های معلق آکوستیک دائمی نیست ودر هر زمان، می توانید به راحتی می توان آن را از سقف جدا کرده و آنها را به حالت اولیه برگردانید.

ارتفاع مجاز سقف کاذب گچی چقدر است؟

ارتفاع مجاز سقف کاذب گچی چقدر است؟

 ارتفاع مجاز سقف معلق 2.6 متر است. دوربین ها و کابل کشی برای سیستم های نظارت تصویری نیز ممکن است در سقف های معلق نصب شوند.
حداقل ارتفاع سقف در اتاق کامپیوتر باید 2.6 متر باشد. این ارتفاع از بالای کف موقت تا پایین ترین عناصر (دوربین، نازل آتش، وسایل روشنایی و غیره) که در زیر سقف موقتی نصب شده است محاسبه می شود. که ممکن است تا حدی موجب کوتاه شدن سقف گردد.

سقف های کاذب یکی از سقف های پرکاربرد است. به دلیل قیمت مناسب، وزن سبک، نصب آسان و سریع و انعطاف پذیری بالا، این مدل امروزه در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول به دو مدل تزئینی ساده تقسیم می شود.
سقف معلق کناف که با نصب گچ ساده و مسطح انجام می شود. سقف های معلق تزئینی که طراحی منحصر به فردی و خاص دارند.

خصوصیات آکوستیک سقف کاذب گچی مربعی با داشتن خاصیت آکوستیکی می تواند حجم بالایی از صدا را جذب کند.
این صفحات می تواند صدا را در بالاترین سطح ممکن در سینماها، تئاترها، موسیقی و ساختمان های اداری جذب کند چرا که این صدا از طریق سوراخ های لایه پشم سنگ یا از طریق جاذب های موجود در سقف کاذب نمی تواند منتقل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید