بعضی از مشتری ها هستند که همیشه به دنبال تهیه تایل های گچی بسیار مرغوب برای نصب در ساختمان های خودشان می باشند. از این رو می توانند نمونه های صادراتی این کالا را خریداری نمایند زیرا این محصول ها برای صادر شدن به کشورهای دیگر و به بازار بین المللی تولید می گردند. به همین دلیل هم از نوع درجه یک می باشند. بزرگترین مرکز خرید تایل گچی صادراتی در مشهد نمونه های مختلفی از این محصول های بسیار مرغوب و با کیفیت را در دسترس آن دسته از مشتری هایی که قصد خرید کالا های صادراتی را دارند قرار می دهد و علاوه بر این که محصولات مد نظر را در اختیار مشتری ها در داخل ایران می گذارد آنها را به بازار خارجی نیز ارسال می کند. خریدارها با تهیه تایل گچی صادراتی خرید مطلوبیت با انجام می دهند. 

بزرگ ترین مرکز خرید تایل گچی صادراتی در مشهد

بزرگ ترین وارد کنندگان تایل گچی در استان فارس

بزرگ ترین وارد کنندگان تایل گچی در استان فارس همان‌طور که تایل کناف در داخل کشور ما توسط شرکت های مختلف تهیه می شود در خارج از ایران نیز کارخانه های متعددی وجود دارند که این محصول را به مرحله تولید می رسانند.

سپس تولیدات خود را در دسترس خریدارهایشان می گذارند. در داخل ایران افرادی حضور دارند که خواهان نمونه‌ های خارجی این تایل‌ ها می باشند. برخی از این افراد در استان فارس زندگی می کنند. 

از این رو باید شرکت‌های وارداتی که در این استان وجود دارند را به خوبی بشناسند تا بتوانند معتبرترین آنها را برای تهیه محصولات مورد نیاز خودشان در نظر بگیرند.

بزرگترین وارد کنندگان تایل گچی در استان فارس سعی بر این دارند که انواع و اقسام مختلفی از این کالاها را از خارج از کشور به ایران وارد نمایند و در اختیار آن دسته از خریدارهایی قرار دهند که خواهان تایل های وارداتی مرغوب و منحصر به فرد هستند. 

این شرکت‌ های وارداتی و صادراتی تمام کارخانه‌ های موجود در خارج از کشور که معتبر هستند را به خوبی می‌ شناسند و با تولید کننده های برتر خارجی همکاری بسیار خوبی دارند تا از این طریق بتوانند تولیدات منحصر به فرد این شرکت های تهیه کننده برتر و معتبر را به دست مشتری های خود در داخل کشور ایران قرار دهند.

درست است که این وارد کننده ها در استان فارس واقع شده اند. اما باید بدانید که کار خود را به طریق اینترنتی نیز انجام می دهند  و محصول های خارجی مورد نظر را به صورت آنلاین به مشتریهایی که در خارج از استان فارس قصد خرید این کالاها را دارند عرضه می دارند. 

این وارد کننده ها برای این که بتوانند نیازهای تمام مشتری‌ های خود را بر طرف سازند محصول های خود را با طرحها و مدل های گوناگونی به افراد خریدار ارائه می نمایند.

برخی از این تایل ها به شکل دایره هستند و بعضی دیگر از آنها به شکل مربع هستند. گاهی اوقات هم مشتریها می توانند طرح دلخواه خودشان را برای خرید سفارش دهند و بدون شک این وارد کننده ها بهترین نمونه از تایل های گچی را به سفارش دهنده ها ارائه می کنند. 

فروش بهترین محصولات گچی به قیمت عمده

فروش تایل گچی به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. به این دلیل که مشتری‌ ها می‌توانند محصولات دلخواه خودشان را به شیوه مورد نظر خود خریداری نمایند. 

یکی از روش‌ های خریدی که برای مشتریها بسیار مناسب است و البته که برای خود فروشنده نیز مزیت‌ های زیادی را در بر دارد روش عمده می باشد. فروش بهترین محصولات گچی به قیمت عمده به این دلیل انجام می‌شود که افراد خریدار زیادی هستند که خواهان تهیه این تایل ها به صورت عمده یعنی به تعداد زیاد می باشند. 

زیرا زمانی که افراد خریدار می خواهند این محصول های گچی را به میزان زیاد بخرند ترجیح می دهند که از روش عمده استفاده کنند و به این صورت در هزینه های پرداختی خود صرفه جویی های لازم را به عمل آورند. 

البته باید به عرض شما عزیزان برسانیم که می توانید محصول های گچی مد نظر خودتان را به طریق اینترنتی نیز خریداری نمایید و به این صورت دیگر نیازی به حضور شما در بازار برای تهیه این کالاها وجود ندارد.

می توانید از راه‌ های دور این تایل ها را به هر تعداد که در نظر دارید تهیه کنید. اصولاً قیمت عمده این صفحه های گچی بسیار مناسب تر از نرخ خرده آنها می باشد و امروزه بیشتر مردم همیشه به دنبال این هستند که بتوانند این سقف های کاذب را با قیمت های عمده بخرند. 

به شما پیشنهاد می نماییم که اگر بودجه های کافی را در دست ندارید و قصد خرید ارزان قیمت این کالاها را دارید روش کلی و یا عمده را برای این کار در نظر بگیرید. 

خریدار عمده تایل گچی ساده در کشور

خریدار عمده تایل گچی ساده در کشوراگر در امر ساخت و ساز مشغول به کار و فعالیت باشید حتماً از این نکته آگاه هستید که صفحه های گچی دارای نمونه های متنوعی می باشند.

هر فرد با توجه به عامل های گوناگونی که یکی از این عاملها شکل ظاهری این صفحات می باشند ترجیح می دهد که نمونه‌ های مورد نظر خودش را برای نصب در ساختمان خود طبق سلیقه خودش در نظر بگیرد. 

یک نمونه از این محصولات که در بازار به شما عرضه می گردد تایل ساده است. اگر شما هم خواهان این محصولها هستید و به تعداد زیادی از این نمونه ها در ساختمان سازی نیاز دارید می‌توانید اقدام به خرید عمده آنها نمایید. 

در نظر داشته باشید که خریدار عمده تایل گچی ساده در کشور می تواند بهترین نوع این محصولها با کیفیت های بسیار عالی را برای انجام خرید خود به طور کلی و به میزان زیاد انتخاب نماید. 

افرادی که خریدار تایل گچی ساده به طور عمده هستند قطع به یقین از قیمت این کالاها اطلاع دارند و به این طریق قصد دارند که محصول های ارزان و با صرفه ای را بخرند. 

باید بدانید که این نمونه ها در عین سادگی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشند. رنگ روکش این محصولات عمدتاً کرم می باشد که با هر رنگی که شما برای دیوارهای خودتان و حتی برای مبلمان های خود انتخاب کنید تطبیق می یابد. زیرا جزو رنگ های خاص است و جلوه بسیار زیبایی به ساختمان شما ارائه می کند. 

اولین کارخانه تولیدی تایل گچی و کناف درجه یک در یزد

همانگونه که مستحضر هستید کارخانه های مختلفی در ایران وجود دارند که به تهیه و تولید صفحات گچی اقدام می نمایند. اما در میان این واحد های تولیدی یک شرکت وجود دارد که نخستین تولید کننده این محصولات به شمار می رود. 

این واحد تولیدی در شهر یزد واقع شده است و سالیان متمادی است که اقدام به تهیه این محصولات می نماید. اولین کارخانه تولیدی تایل گچی و کناف درجه یک در یزد همیشه در ایران و در کشورهای خاورمیانه زبانزد مشتری هایی است که در امر ساختمان سازی کار می کنند و خریدار این محصول های تولیدی شرکت موجود در یزد می باشند. 

این کارخانه تایل گچی از همان زمانی که شروع به کار کرده است، یک مرکز را به عنوان نماینده خود تعیین نموده است و از طریق این مرکز تولیداتش را به دست مردم می رساند. 

این شرکت همیشه در خط تولید خود به موارد و نکته های بسیار مهم توجه دارد تا به این واسطه بتواند بهترین و مرغوبترین نوع صفحات گچی را به بازار ارائه نمایند. 

برخی از نکات با اهمیتی که توسط این تولیدی در نظر گرفته می شود عبارت می باشند از این که: 

  • تلاش دارد که محصولات خودش را در رنگ ها و همین طور در طرح های مشتری پسند تولید نماید. 
  • از گچ خالص در تهیه این سقف های کاذب استفاده می نماید تا به این صورت از بروز آسیب‌ های جدی به این تایل ها جلوگیری نماید و از ترک خوردن آنها پیشگیری کند. 
  • این سقف های کاذب را در اندازه ها و ابعاد مختلف تهیه نمایند. 

استاندارد های لازم برای انتخاب تایل گچی

استاندارد های لازم برای انتخاب تایل گچی در این بخش لازم است که در مورد استاندارد های لازم برای انتخاب تایل گچی اقدام صحبت نماییم.از این رو باید بگوییم که زمانی که قصد خرید این محصول را دارید باید به نکات اساسی دقت نمایید تا از این طریق بتوانید کالاهای استاندارد و بهینه ای را خریداری کنید. 

یکی از این استانداردها این است که در هنگام خرید این کالاها باید به این موضوع اهمیت زیادی بدهید که این تایل ها کاملاً ضد زلزله باشند.

به این معنی که در تهیه آنها موادی به کار گرفته شود که باعث گشته است که صفحات گچی در برابر زلزله بسیار مقاوم باشند.

یکی دیگر از معیارها برای خرید این سقف های کاذب این است که عایق بسیار خوبی برای صدا به شمار روند. به این صورت که در تولید این کالاها از روش‌ هایی استفاده شود که به این وسیله این محصولها به عنوان یک پوشش خوب برای جلوگیری از انتقال صدا به بازار روانه گردند. 

در تهیه این کالاها باید مواد اولیه ای به کار روند که در برابر رطوبت دوام زیادی داشته باشند. البته نمی توانیم بگوییم که این مواد به طور صد در صد در مقابل رطوبت مقاوم هستند.

اما کارخانه برتر تلاش دارند که بتوانند این استانداردهای لازم را در خط تولید خود را مورد توجه قرار دهند تا با استناد بر این معیارها بتوانند تا جایی که در توان دارند تولیدات خودشان را با مرغوبیت هر چه تمام تر به بازار فروش وارد کنند . 

موارد به کارگیری تایل گچی با ضخامت 12.5 میلی‌متر

تایل ها با ضخامت های مختلفی به بازار عرضه می گردند. یک نمونه از این ضخامتها 12.5 میلی متر می باشد. هر کدام از این نمونه‌ ها دارای کاربردهای مختص به خودشان هستند.

برای مثال یک نمونه از موارد به کارگیری تایل گچی با ضخامت 12.5 میلی‌متر استفاده از این محصولات در سقف ساختمان های لوکس و شیک می باشد. 

از آنجا که این کالاها بسیار زیبا و ظریف می باشند در خانه هایی که بسیار شیک و زیبا هستند مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که این تایل ها در سقف های ساختمان های لوکس نصب می شود زیبایی منحصر به فردی به ساختمان‌ های مدنظر ارائه می دهد. 

به همین دلیل هم است که تایل 12.5 میلی‌متر مورد توجه معماران قرار گرفته است. زیرا آنها با استفاده از این محصولها باعث می شوند که ساختمانهایی که قصد دکوراسیون آنها را داریم زیبا تر و شکیل تر به نظر بیایند. 

در این سقف های کاذب، کانال های بسیار باریکی تعبیه شده است که سیم های برق از میان این کانالها به راحتی عبور می کنند و روشناییهایی در این صفحه ها به کار گذاشته می شوند که رنگ این روشناییها بستگی به سلیقه فرد خریدار دارد. 

البته رنگ روکش این صفحه های ضخیم نیز کاملاً انتخابی می باشد. نکته قابل توجه این است که این سقفها با ضخامتی که دارا هستند، از ظرافت بی نظیری نیز برخوردار می باشند و در سالنهایی که برای مجلسها و میهمانی های بزرگ در نظر گرفته می شوند نیز کاربرد دارند. زیرا شکیل بودن این سقفها باعث می شود که سالن های عروسی و میهمانی زیباتر و لوکس تر شوند. 

تایل گچی مناسب جهت سینماها

تایل گچی مناسب جهت سینماها در این قسمت جا دارد که در مورد تایل گچی سینما به شما اطلاعاتی را ارائه نماییم. از این رو باید بگوییم به این دلیل که سالن سینما دارای متراژ بالایی می باشد تایل هایی که در این سالنها مورد استفاده قرار می گیرند نیز باید در ابعاد و اندازه های بزرگی تهیه شوند. 

در مورد تایل گچی مناسب جهت سینماها باید به عرض شما برسانیم که گاهی اوقات این سقف های کاذب به صورت سه بعدی طراحی می گردند. 

نمونه هایی که در این سقفها توسط متخصصها طراحی می‌شوند به گونه‌ای هستند که از نظر رنگ و نور کاملا مناسب جهت دیدن فیلم می باشند و این موضوع سبب می شود که تماشاگرها بتوانند فیلم دلخواهشان را با نور بسیار زیبا مشاهده نمایند. 

این سقف های مخصوص سینما در طرح های مختلف تولید می گردند. البته این امکان هم وجود دارد که معمارها طرح مدنظر خودشان را برای نصب در سقف های این سالنها سفارش دهند و به جای این که محصول های آماده را خریداری نمایند، طراحی‌ های مطابق با سلیقه خودشان را برای تولید به کارخانه سفارش دهند. 

این محصولها دارای ضخامت های مختلفی هستند که تعیین ضخامت مربوط به این تایل ها نیز بر عهده معمار دکوراسیون داخلی می باشد که هم رنگ و هم نور و طرح این کالاها را با توجه به خواسته خودش و همین طور با توجه به مکانی که قصد نصب این سقفها را در آن دارد انتخاب می کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید