خریدار تایل pvc   معمولاً طراحان و متخصصان صنعت ساخت و ساز هستند که از این محصولات به علت سبکی و قابلیت اجرا در مکان های مختلف و متنوع استفاده می کنند. برترین واحد های تولیدی تایل پی وی سی در سال ۹۸ توانستند با کمک نیرو های متخصص و  به کار گیری دستگاه های به روز دنیا این محصول را در صد ها نمونه طراحی و تولید کنند. در راستای این موضوع این فعالان توفیق صادرات این محصول به کشور های حاشیه خلیج فارس را از آن خود نمودند.

برترین خریدار تایل pvc در سال ۹۸

قیمت عمده تایل چوبی سقف

قیمت عمده تایل چوبی سقف

امروزه طراحان به روز و حرفه‌ ای در صنعت ساختمان سازی از سقف های کاذب استفاده های گسترده می کنند. سقف کاذب در واقع به پوششی گفته می‌ شود که به اسکلت ساختمان‌ ها متصل می شود و بار آن به صورت مستقیم به سازه اصلی ساختمان اعمال می گردد. در راستای ترتیب این موضوع بین سقف‌ کاذب ایجاد شده و قسمت زیرین سازه اصلی فضای خالی به وجود می آید.

سقف های کاذب دارای نمونه های مختلفی هستند. معمولاً در طراحی و تولید سقف کاذب از مصالح سبک استفاده می شود. در راستای این موضوع سقف های کاذب با طرح های چوبی و پی وی سی در بازار موجود می باشند که استفاده از هر یک از آن ها برای ساختمان های مختلف مورد توجه فعالان قرار می‌ گیرد.

از مهم ترین مزیت های اجرای سقف کاذب در ساختمان می توان به این موضوع اشاره کرد که این سازه ها می توانند به میزان قابل توجهی مصرف سوخت را کاهش دهند. سقف های کاذب با حذف بخشی از فضای مورد سرمایش و گرمایش می‌ توانند میزان مصرف انرژی را تا حدودی کاهش دهند و این سازه ها در طبقات فوقانی ساختمان ها می‌ توانند از انتقال حرارت بین فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها بکاهند.

زمان طراحی و اجرای سقف های کاذب از عایق های حرارتی همانند پشم سنگ استفاده می‌ شود که استفاده از این محصولات باعث می‌ شود که هیچ گونه درزی در سقف وجود نداشته باشد و از این رو تبادل حرارتی به صفر می‌ رسد.

تایل چوبی پوشش داده شده به کمک روکش های پی وی سی یکی از پرفروش ترین نمونه تایل سقف های کاذب می باشند. قیمت عمده تایل چوبی در بازار بسته به کیفیت تولیدی این محصول مختلف است. 

البته ناگفته نماند که نحوه سفارش و خرید این محصولات نیز می تواند روی قیمت نهایی آن ها تاثیر بسزایی داشته باشد. به عنوان مثال خرید مستقیم محصول از تولیدی ها می تواند دارای قیمت متعادل تری نسبت به خرید از بازار های سنتی و حضوری داشته باشد. جهت سفارش مستقیم انواع تایل چوبی می توانید از روش های نوین اینترنتی استفاده نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر  در این زمینه با ما در ارتباط باشید. راه های ارتباطی با مجموعه ما در انتهای همین صفحه نمایش داده می شود.

فروشگاه مرکزی انواع تایل pvc

فروشندگان تایل pvc، نمونه های مختلفی از این محصول را که از نظر طرح و رنگ با یکدیگر متفاوت هستند را به مشتریان معرفی می‌ کنند. تایل پی وی سی یکی از طرح های سقف کاذب مدرن و به روز است که اجرای آن در پروژه‌ های مختلف امکان پذیر است.

سقف کاذب پوشش داده شده به کمک روکش pvc دارای ویژگی های مختلفی است که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دارای نظافت آسان و سریع
  • عدم اشتعال زایی
  • دارای خاصیت ضد آب 
  • به عنوان عایق صوتی و حرارتی  به کمک استفاده از پشم سنگ
  • مقاوم بودن در برابر عوامل اسیدی و قلیایی
  • مقرون به صرفه از نظر اقتصادی
  • دارای خاصیت ضد حشره گی و دارای خاصیت ضد پوسیدگی

در زمان خرید این محصول در فروشگاه مرکزی مشخصات و اطلاعاتی در زمینه مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید این محصولات به شما ارائه داده می‌ شود که توجه به آن ها می‌ تواند در افزایش طول عمر این محصولات کمک شایانی نماید.

مرجع خرید تایل فلزی در یزد

مرجع خرید تایل فلزی در یزد مرجع خرید تایل فلزی در یزد نمونه های مختلفی از این محصول را به مشتریان ارائه می دهد. تایل فلزی در گروه سقف های کاذب فلزی است که استفاده از آن ها نسبت به دیگر سقف های کاذب در صنعتی معماری امروزه بیشتر می باشد.

تایل های فلزی به عنوان نمونه‌ ای از سقف های کاذب در بین معماران مدرن محبوبیت خاصی به خود گرفته اند. همان طور که در مباحث قبل اشاره شد سقف های کاذب در واقع به پوشش‌ های گفته می‌ شود که برای پوشاندن سقف ساختمان ها با سازه های فلزی در نظر گرفته می شود.

از این محصولات معمولاً برای پوشش دهی بنا های مسکونی، اداری، تجاری، مراکز اقامتی، مراکز درمانی، پارکینگ‌ ها و… استفاده می شود .سقف های کاذب دارای نمونه های مختلفی هستند که هر یک از آن ها می توانند بسته به مواد اولیه در تولید آن ها به کار گرفته شده است از خواص و فواید منحصر به فردی برخوردار باشند.

مهم ترین و پرفروش ترین انواع سقف کاذب موجود در بازار با نام‌ های تجاری زیر به مشتریان معرفی می شوند:

  • سقف کاذب چوبی
  • سقف کاذب فلزی
  • سقف کاذب دامپا
  • سقف کاذب طلقی
  •  سقف کاذب گریلیوم
  • سقف کاذب کناف
  • سقف کاذب ترکیبی
  • سقف کاذب رابیتس

 تایل فلزی خریداری شده به عنوان سقف کاذب معمولاً در طراحی ساختمان های مورد استفاده قرار می گیرد که زیر ساختار آن از فلز باشد. یا به عبارت ساده تر در ساختمان هایی از این محصولات استفاده می‌ شود که دارای اسکلت فلزی باشند.

تجارت بین المللی تایل ایرانی

تجارت تایل ایرانی در بازار های بین الملل جزو کسب و کار های پرسود شناخته شده می باشد زیرا امروزه در زمینه طراحی انواع تایل ها  یا به عبارت دیگر سقف های کاذب از نیرو های متخصص و دستگاه های به روز دنیا در ایران استفاده می‌ شود.

ظرفیت تولید کارخانه های تولید کننده سقف های کاذب در ایران به حدی است که می‌ توانند در زمینه صادرات این محصول به کشور های حاشیه خلیج فارس نام خود را سرفراز نمایند.

در کارخانه های تولید کننده تایل های کاذب؛  این محصولات در ابعادی به سفارش مشتری مورد تولید قرار می‌ گیرند و استفاده از آن ها در پوشش سقف کاذب، دیوار پوش های سه بعدی، دیوار پوش های دکوراتیو و پارتیشن های لاکچری دیده می‌ شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید