تایل های pvc به عنوان سقف و دیوارهای کاذب در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، کنسرت  ها و… بسیار استفاده می شوند. این تایل ها دارای کیفیت بالایی هستند و با قیمتهای بسیار مناسبی فروخته می‌شوند. همچنین ضد رطوبت، ضد حریق و عایق صوت می باشد بنابراین کاربرد های بسیاری در انواع ساختمان ها دارند. ارزان ترین قیمت تایل pvc در فروشگاه ها و مراکز فروش اصلی این تایل ها می باشد و شما می توانید با مراجعه به این مراکز و نمایندگی ها از محصولات با کیفیت آن ها خریداری کنید.

ارزان ترین قیمت تایل pvc در بازار مشهد

قیمت روز تایل تازه پنهان

قیمت روز تایل تازه پنهانتایل سازه پنهان از جنس آلومینیوم تولید می شود و دارای لبه های خمیده به سمت داخل و بالا هستند و پس از نصب بر روی سقف یا دیوار هیچ فاصله ای بین آنها و تایل دیده نمی شود.  از ویژگی‌های خوب این تایل ها این است که تاب برنمی‌دارند به در برابر پیچش مقاوم هستند.‏ این تایل ها برای محیط های بهداشتی مانند:بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و کارخانجات تولید مواد غذایی دارویی بسیار مناسب هستند. همچنین به صورت پانچ شده و در انواع سایزها قابل سفارش می باشند. در هنگام نصب تایل سازه پنهان، سقف و یا دیواری مورد نظر و تایل با نیروی تکیه گاه با یکدیگر تحت فشار قرار می گیرد و همچنین شما می توانید این تایل ها را با استفاده از یک نیروی کششی به سمت پایین در بیاورد. از ویژگیهای تایرهای سازه پنهان می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  •  این تایل ها را می توان با دیگر سقف های کاذب ترکیب و تلفیق کرد.
  • از نور پردازی های بسیار زیبا بر روی آن ها می توان استفاده کرد
  • تنوع رنگی بسیار زیادی دارند
  • بدون شکاف هستند
  • عایق صوت می باشند
  • ضد رطوبت و ضد حریق هستند.

قیمت تایل سازه پنهان نسبت به کارایی، کیفیت و زیبایی که دارند بسیار مناسب می باشد و صرفه اقتصادی برای خریداران دارد. برای استعلام قیمت این تایل ها باید به مراکز فروش و نمایندگی های این تایل ها مراجعه کنید، همچنین می توانید به وب سایت های اینترنتی مراجعه کنید در این وب سایت ها انواع مختلفی از تایل ها وجود دارند و شما میتوانید ویژگی ها، کیفیت و قیمت این تایل ها را مشاهده کنید.

فروشندگان تایل سقفی با کیفیت

برای تهیه تایل های سقفی باید به مراکز فروش و نمایندگی های موجود در سراسر کشور مراجعه کنید.  این محصولات در این نمایندگی ها و مراکز فروش تایل های پی وی سی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند. تایرهای عرضه شده در این نمایندگی ها دارای طرح های بسیار زیاد و جذاب می باشند این تایل ها ضد حریق و ضد آب هستند به این معنی که قابل شستشو  می باشند و به راحتی تمیز می شوند و در هنگام آتش سوزی به راحتی فرو نمی ریزند. همچنین تایل های پی وی سی آنتی باکتریال  و ضد حشره هستند، میکروب ها و باکتری ها بر روی این تایل ها رشد نمی کنند و همچنینآلوده و کثیف نمیشوند و از طرفی حشرات نمی‌توانند در درزها و منافذ این تایل ها نفوذ کنند. نصب این تایل ها سریع و بسیار آسان می باشد و به دلیل طرح و رنگ های بسیار زیادی که دارند سبب زیبایی هرچه بیشتر محیط می شوند. برای انتخاب بهترین و مناسب ترین تایل برای محیط مورد نظرتان می توانید از فروشنده تایل سقفی کمک بگیرید، این فروشندگان کارایی و کاربرد هر تایل را رای شما توضیح خواهند داد. همچنین برای خرید این تایل ها می توانید به وب سایت های فروشگاهی مراجعه کنید. این وبسایت ها دارای تنوع زیادی در کیفیت، رنگ و طرح هستند و شما می توانید این تایل ها را با یکدیگر در این وبسایت ها را مقایسه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین برای خرید بهتر و رضایت بخش تر می توانید با کارشناسان فروش این فروشگاه های آنلاین تماس بگیرید و از مشاوره های آنها استفاده کنید. کارشناسان به شما کمک می کنند تا با توجه به سطحی که میخواهید این تایل ها را نصب کنید بهترین و کارآمدترین تایل موجود در بازار را انتخاب کنید.

خرید تایل پوشالی کناف

خرید تایل پوشالی کناف تایل های پوشالی کناف از مخلوط پشم چوب طبیعی و پودر مگنزیت با آب ساخته و مستحکم می شوند. این تایل ها به دلیل ساختاری که دارند نسبت به انواع دیگر تایل ها استحکام بیشتری دارند و در برابر ضربات و برخوردهای مکانیکی مقاوم تر است، همچنین این تایل ها در برابر آب و رطوبت نیز مقاوم هستند و به عبارتی ضد رطوبت هستند. این تایل ها از ویژگی‌های خاصی برخوردارند که که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم:

  • از مقاومت و استحکام خوبی برخوردارند و در برابر ضربه مقاوم هستند
  • ضد آب هستند و در برابر رطوبت مقاوم هستند
  • قابلیت رنگ آمیزی دارند
  • قابلیت جذب صوت را دارند و از خروج صدا جلوگیری می کنند.
  • برای آکوستیک کردن فضا ها و سالن هایی مانند سینما و استخر مناسب می باشند
  • شما می توانید چندین رنگ مختلف را در هنگام رنگ آمیزی بر روی آنها اجرا کنید.

تایل های پوشالی کناف علاوه بر جلوگیری از ورود و خروج صدا و آکوستیک کردن فضا به دلیل طرح ها  ومدل های زیبا و جذابی که دارند فضا را بسیار دلنشین می کنند. این طرح ها  معمولاً در اندازه های ۶۰×۶۰ تولید می شوند اما تولید کنندگان می توانند این تایل ها رادر اندازه های دلخواه شما نیز تولید کنند و همچنین به دلیل قابلیت رنگ آمیزی به راحتی با دکوراسیون محیط هماهنگ می شوند. برای خرید تایل پوشالی باید به مراکز و نمایندگی های فروش آن ها در سراسر کشور مراجعه کنید همچنین می توانید از فروشگاه های اینترنتی از تایل های متنوع موجود در این سایت ها سفارش دهید.

صادرات گسترده تایل سقفی pvc مشکی

تایل های زمینه مشکی یکی از خاص ترین و بهترین  گزینه ها برای فضاهای خاص و پر نور مانند کافی شاپ ها می باشند. بهتر است تایل هایی را انتخاب کنید که دارای خط های در هم آمیخته روشن باشد به عبارتی این طرح ها رنگ ها حالت برجسته به خود می گیرد و از رنگ زمینه به صورت جدا دیده می شوند. در این تایل ها مانند تایل های سفید نمی‌توان هر طرح و هر خطی در طراحی آن ها به کار گرفت. این تایل ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و در کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارند، اندازه استاندارد این تایل ها مانند دیگر تایرها ۶۰×۶۰ می باشد اما فروشندگان می‌توانند سایز سفارشی شما را نیز تولید کنند. این تایل ها ضد آب و ضد حرارت هستند و از انعطاف و مقاومت خوبی برخوردارند.

همچنین یکی از محصولات صادراتی هستند که به کشورهای همسایه صادر می شوند. امروزه نمایندگی ها و مراکز فروش بسیاری از محصولات با کیفیت در طرح ها و مدل های زیبای خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند که یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات صادراتی، تایل زمینه مشکی می باشد. همچنین خریداران در خارج از کشور نیز می توانند تایل سقفی PVC مشکی را از طریق وب سایت های اینترنتی نیز خریداری کنند.صادرات تایل مشکی سقف بسیار سودآوری خوبی برای صادر کنندگان دارد و همچنین ارزآوری بالایی برای کشور دارد و به دلیل سود زیادی که دارد سبب اشتغال زایی برای برای مردم خوب کشورمان شده است.

مشخصات تایل pvc مناسب برای آشپزخانه

مشخصات تایل pvc مناسب برای آشپزخانه سقف کاذب pvc  آشپزخانه  یکی دیگر از انواع سقف های کاذب می باشد، تایل های pvc علاوه بر کفپوش و دیوار پوش آشپزخانه ها را می توانید به عنوان سقف کاذب نیز استفاده کنید. تایل های pvc دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و بسیار پرفروش می باشند. این تایل های pvc  امروزه در ۴ نوع ارائه می شوند از جمله :

  1. سقف کاذب سقف کاذب pvc سفید و چاپی
  2. سقف کاذب pvc روکش دار
  3. سقف کاذب pvc با روکش هات استمپ
  4. سقف کاذب pvc با روکش  مخم

 تایل های PVC عایق صوت می باشند و ضد آب و ضد حرارت هستند، بنابراین به راحتی قابل شستشو می باشند و در برابر حرارت مقاوم هستند و این سقف ها را می توانید به راحتی تمیز کنید. همچنین آنتی باکتریال و ضد حشرات هستند به معنی اینکه میکروب ها و باکتری ها بر روی این تایل ها رشد نمی کنند و حشرات نمی‌توانند به درزها و منافذ این تایل ها نفوذ کنند. سقف های کاذب pvc از یک نوع پلاستیک فشرده به نام پلی وینیل کلراید تولید می شوند، این ماده در صنعت پتروشیمی بسیار تولید می شود به دلیل وجود صنعت پتروشیمی در ایران  ساخت و تولید سقف کاذب pvc بسیار رونق دارد و سبب اشتغال زایی زیادی در کشورمان شده است. یکی از پرطرفدار ترین تایل pvc مناسب برای آشپزخانه سقف کاذب آسمان مجازی می باشد که فروش بسیار بالایی دارد و یکی از جذاب ترین طرح ها می باشد.

تفاوت فیمت تایل pvc و تایل ساده

تایل های سقفی دارای دو دسته ساده و طرح دار هستند که پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین آن ها تایل های ساده می باشد. تایل طرح دار معمولاً روکش آلومینیومی و pvc دارند که به راحتی قابل شستشو هستند و بسیار راحت تمیز می شوند. همچنین آنها را می توان در مکان ها و محیط های مختلف اجرا کرد. تایل های pvc از پلاستیکی به نام پلی وینیل کلراید ساخته  می شود که عایق صدا و حرارت هستند و همچنین ضد آب میباشند. تایل ساده بدون سوراخ هستند و معمولاً با آلومینیوم پوشش داده می‌شوند و بیشتر برای پوشاندن تاسیسات ساختمان استفاده می شوند، این تایل ها نیز ضد آب و ضد حریق هستند و برای استفاده در محیط های مختلف کارایی دارند.

فرمت های مختلفی در قیمت تایل ها تاثیرگذار است که بررسی آنها در این قسمت می پردازیم. از مهمترین پارامترهای تعیین کننده قیمت تایل ها می توان به  موارد زیر اشاره کرد:

مواد اولیه و متریال به کار رفته در تایل های  pvc :

منظور  مواد و متریال استفاده شده در صفحات تایل ها است که نمای ظاهری این تایل ها می باشد و همچنین مواد به کار رفته در قطعات زیر سازها که سقف کاذب بر روی آنها نصب می شود و همچنین سبب استحکام و پایداری سقف می شوند نیز در قیمت نهایی سقف کاذب تاثیر گذار است.

 هزینه اجرا:

هزینه اجرا شامل دستمزد کارگران و همچنین  لوازم و وسایلی که هنگام اجرای تایل ها بر رو  سقف به کار می روند، علاوه بر این ها مالیات و هزینه حمل و نقل نیز بر روی قیمت نهایی کار تاثیر گذار است. تغییرات نرخ ارز:

تغییرات قیمت ارز در افزایش و یا کاهش قیمت مواد اولیه و کالاهای وارداتی بسیار تاثیر گذار می باشد. افزایش قیمت ارز سبب افزایش هزینه تولید و تمام محصولات می‌شود و بنابراین در قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد.

تورم:

تورم معمولاً سبب افزایش دستمزد کارگران و هزینه های جاری می شود که این نیز در هزینه های اجرای  تایل های سقفی تاثیرگذار است.

با وجود تمام این عوامل و تفاوت های بین تایل pvc و تایل ساده قیمت تایل پی وی سی نسبت به ساده کمی گران تر می باشد. که شما با توجه به محیط که میخواهید تایل را در آن اجرا کنید و در نظر گرفتن هزینه دکوراسیون می توانید تایل مناسب را انتخاب کنید.

اطلاعاتی درباره تایل pvc مخصوص حمام

اطلاعاتی درباره تایل pvc مخصوص حمامسقف های کاذب pvc یکی از محبوب ترین تایل های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشند. این تایل ها از از مشتقات نفتی هستند که در صنایع پتروشیمی از پلاستیک فشرده پلی وینیل کلراید تولید می شوند. این سقف های کاذب pvc عمر بسیار طولانی دارند و به همین دلیل بسیار محبوب هستند  خرید آن ها بسیار صرفه اقتصادی دارد. هر چه موادpvc در این تایل ها بیشتر استفاده شده باشد آنها استحکام و مقاومت بیشتری دارند و در نتیجه کیفیت بالاتری دارند. این سقف ها ضد آب، ضد حرارت و ضد زلزله می باشند و به دلیل ضد آب بودن این سقف ها در مکان های مرطوب نیز قابل استفاده هستند مانند سرویس های بهداشتی و حمام بنابراین هیچگونه محدودیتی مکانی برای نصب این تایل ها وجود ندارد. همچنین به دلیل ضد رطوبت بودن به راحتی قابل تمیز کردن و شستشو می باشد و به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می شوند. با شستشو و تمیز کردن این تایل ها مشکلی برای آن ها به وجود نمی آید و دچار ترک خوردگی و پوسیدگی نمی‌شوند زیر این این تایل ها از مواد pvc ساخته شده اند درصد ضد آب می باشند. بنابراین تایل pvc حمام یکی از بهترین متریال ها خوب برای نصب در مکان های مرطوب مانند حمام  و استخر ها می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید