دکوراسیون داخلی، نیاز به امکانات و تجهیزاتی دارد که به طراح و ایده‌های او اجازه مانور در اجرا دهد. ورود PVC به خانواده بزرگ صنعت ساختمان‌سازی و طراحی، در این زمینه آنچنان موثر بوده که شاید در برخی موارد استفاده، نتوان برای آن رقیب یا جایگزین یافت. پس از ورود آن به صنعت و ساخت تایل PVC، گستردگی کاربردش را به وضوح در هر مکانی می‌بینیم. تولید و ساخت فراوان آن را، نمی‌توان انکار کرد. این روزها هم شاهد هستیم، که تایل PVC صادراتی عمده، چطور از طریق نمایندگی‌های خود، به بازار خارجی رونق داده است. به این دلیل که سایر کشورها، این محصول را در مساحت بسیار زیاد سفارش می‌دهند، درآمدهای کلانی به کشور، تزریق می‌شود.نمایندگی پخش تایل pvc صادراتی به صورت عمده

صادرات گسترده تایل pvc پذیرایی

صادرات گسترده تایل pvc پذیراییهر خانه، با سبک معماری‌اش، منحصر به فرد و زیبا می‌شود.
از مهم‌ترین مکان‌ها در هر خانه، سالن پذیرایی است که زیبایی‌اش برای صاحب‌خانه بسیار مورد توجه است.
در معماری سنتی، حتی گاهی شاهد نم زدگی در سقف سالن‌های پذیرایی بودیم؛ اما در دنیای مدرن امروز، کمتر کسی حاضر است از این قبیل تغییرات در سطوح را بپذیرد و با آن کنار بیاید.

سقف های کاذب، برای رفع همین دست مسائل و معضلات، ساخته و استفاده شدند؛ به طوری که در نقش پوششی، برای تأسیسات بوده و به راحتی قابل نصب و تعویض هستند.
نه تنها به مرور زمان تغیر شکل نمی‌دهند، بلکه زیبایی ظاهری نیز به محیط می‌بخشند.
تایل PVC، از جمله سقف‌های کاذبی است که تنوع بسیار بالای آن، چنان خاص و ویژه‌اش کرده که می‌توان گفت در بیشتر ساختمان‌های نوساز و یا پس از تعمیر، از آن استفاده می‌شود.

این تایل در سقف و یا دیوارهای تزیینی، همچنین در قالب پارتیشن استفاده شده و به پذیرایی شما جلوه و نمایی خاص می‌بخشد که شاید تا آن زمان، آن را حس نکرده باشید.
جنس PVC به واسطه سبک بودن و قابلیت نظافت، همچنین قیمت مناسب در جای جای جهان، طرفدار دارد.
ایران نیز که یکی از تولیدکنندگان خوب آن است، در مساحت‌های بسیار بالا، این محصول را به کشورهای همسایه به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس، صادر می‌کند.

صادرات تایل پذیرایی، به دلیل کاربرد انحصاری آن، بیشتر برای لوکس سازی منازل، هتل‌ها و همچنین مساجد استفاده می‌شود.
نقوش این تایل ها، با توجه به سلیقه هر فرد و میزان دلخواه نور دریافتی متغیر است؛ همچنین قابلیت رنگ کاری یا انتخاب پوشش دلخواه برای آن، خیلی به صاحب خانه‌ها و طراحان کمک کرده است.

گالری متنوع انواع تایل

انواع اصلی تایل را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • تایل گچی
  • تایل آلومینیومی
  • تایل پی وی سی

از همه این سازه‌های از پیش ساخته، علاوه بر مصارف مختلف، بیشتر به عنوان سقف استفاده می‌کنند.
سقف کاذب PVC، بیشتر به رنگ سفید است و روشنایی فوق‌العاده‌ای به محیط می‌بخشد؛ البته که می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف و روکش‌های گوناگون انتخاب کرد.
ضخامت در آن‌ها متفاوت بوده، ولی ابعاد آن بیشتر 60 در 60 می‌باشد؛ و نصب و اجرای آن به ویژگی‌های هر پروژه بستگی دارد.
از آن علاوه بر سقف و دیوار سالن‌های اصلی و راهروها، در سرویس‌ها، اتاق های انتظار و بعنوان لوگو نیز استفاده می‌شود که کاربردش را چندین برابر می‌کند.

بنابر همین تقاضای بالا، بازار نیز دست به کار تولید بیشتر و عرضه گسترده تری شده است.
در فروشگاه‌های این محصول مدرن، هر نوع طرح و رنگی دیده می‌شود که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می کند.
انواع تایل پی وی سی، در این گالری‌ها موجود است و بهتر است قبل از خرید، با کارشناس مربوطه آن، مشورت کرد تا بهترین گزینه را از بین آن‌ها برگزید.

هر خریدار، با توجه به اینکه می‌خواهد تایل را در چه جایی و با چه کاربردی استفاده کند، آن را تهیه می‌کند؛ برای مثال در نورپردازی از این نوع، بسیار می‌توان بهره جست و طراحی عالی‌ای با آن رقم زد.
برای این امر، از فلکسی نیز به عنوان پوشش زیر کار، استفاده می‌کنند تا نورپردازی را بهتر انجام دهند.
اما در گالری‌های این محصول، به راحتی می‌توان برای هر کاربرد دلخواهی، آن را خرید.

پس اگر در پی تغییر دکوراسیون منزل، پارکینگ یا محل کار خود، با قیمت پایین و سرعت بالا، همچنین دسترسی آسان به سازه و متخصص آن، بدون پشیمانی هستید، این محصول عالی و پرکاربرد را فراموش نکنید و همین الآن برای مشاهده و انتخاب آنها اقدام کنید.

قیمت عمده سقف کاذب مشبک

قیمت عمده سقف کاذب مشبکسقف کاذب مشبک، از انواع تایل‌ها و قاب دور هر شبکه تشکیل شده است، که جنس‌ها و انواع مختلفی دارند.
از این نوع سقف، می‌توان هم به تنهایی و هم در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه بهره برد.
سقف کاذب مشبک نیز مانند سایر انواع، در سایز 60 در 60 می باشد که البته به طور دقیق تر، طول و عرض آن برای قرار گرفتن در قاب خود 59.5 سانتی متر می‌باشد.
کاربرد بسیار زیاد آن به خصوص در اماکن عمومی، مانند درمانگاه و بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس تازه ساخت، خوابگاه و هتل‌ها، تعداد تولیدکنندگان را افزایش داده و دسترسی به آن را در هر مکانی ممکن کرده است.

برای خریدار، بعد از بحث مهم کیفیت، مسلما مهم‌ترین مسئله، قیمت می‌باشد؛ که در این نوع، تقاضاکننده می‌تواند این کالا را به راحتی و با قیمت مناسب، پس از تحقیق، بسته به کاربری خود انتخاب و تهیه کند.
گسترش این فناوری، باعث رشد آن در بازار گشته، که قیمت را به تعادل رسانده است.
در این باره، کیفیت، تأثیر بسزایی در تفاوت قیمت دارد؛ اما در کل می‌توان گفت این سازه از پیش ساخته شده، به خاطر قیمت عالی‌اش، تا این حد کاربردی شده است.

قیمت سقف کاذب مشبک، با توجه به متراژ پروژه بر حسب متر مربع تعیین می گردد؛ اما ویژگی‌هایی که مبلغ هزینه را در مساحت مورد نظر دقیق تر تعیین می‌کنند این گونه بیان می شوند:

  • تولید کنندگان آن تایل
  • روش خرید و فروش آن
  • طرح و نوع شبکه‌ها
  • ابعاد تایل مورد نظر
  • مقدار درخواست آن برای خرید
  • میزان عرضه آن تایل
  • نوع سقف

در صورتی که این سازه را به صورت عمده خریداری کنید، قیمت تمام شده برای شما بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.
این قیمت را می توان با بررسی بین فروشگاهها به دست آورد؛ چه از طریق اینترنت و چه به صورت حضوری.
البته با توجه به تغییرات لحظه‌ای تورم، برای خریداران عمده، بهتر است استعلام به صورت روزانه صورت بگیرد.

خرید و فروش تایل شیشه ای با کیفیت

به تایل شیشه‌ای، کاشی شیشه‌ای نیز گفته می‌شود.
این تایل یا کاشی، همانطور که از نامش پیداست از شیشه ساخته شده است.
در ابعاد و طرح‌های مختلفی وجود دارد؛ همچنین می‌توان آن را با رنگ‌بندی های فراوانی دید و خریداری کرد؛ از جمله زرد، فیروزه ای، لاجوردی، قرمز و برنز، بنفش، سبز و سایر رنگ‌ها.
علاوه بر تایل های شیشه‌ای با رنگ یکدست، می‌توان آن‌ها با طرح‌های مختلف دید، حتی در ترکیب با مواد تزیینی دیگر.

ابعاد آن، طبق مضرب 5 بوده؛ یعنی 5، 10 و 15 سانتی‌متر تا ابعاد دیگر؛ اما قطر آن 1 تا 3 سانتی‌متر است.
این تایل ها به صورت دستی ساخته می‌شوند.

از این سازه تزیینی بسیار زیبا با قیمت مناسب، در امر دکوراتیو نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌کنند.
بسیاری از ما شاهد کاربرد آن‌ها در دیوارها، سقف و کف، ستون، پاسیو، حیاط خلوت همچنین استفاده وسیع در بین کابینت آشپزخانه و سرویس‌ها بوده‌ایم.

کیفیت این نوع تایل مستقیما به جنس آن برمی‌گردد؛ اما برای بهترین بهره از آن، باید به کاربرد درست در مکان مورد نظر دقت کرد؛ برای مثال اگر قرار است از این تایل شیشه ای در کف پارکینگ یا محل پرتردد دیگر مثل پیاده رو کار شود، از ابعاد کوچک آن و در عرض کم استفاده کرد.

در خرید تایل شیشه ای، اولین نکته مد نظر قبل از طرح و رنگ، کیفیت است.
کیفیت بالای این سازه، ما را از مزایای آن بهره‌مند می‌کند؛ در واقع در میزان عملکرد پارامترهای مختص به خود تاثیر می‌گذارد؛ برای مثال میزان عایق بودن حرارت، ضد اشتعال بودن، نور گیری مناسب، استقامت کلی و مقاومت در برابر فشار و ضربه که بسیار در مکان مورد استفاده آن مهم است.
نور بخشیدن به محیط منزل یا محل کار، از مهم‌ترین ویژگی‌های استقبال از این سازه است که علاوه بر زیبایی دوچندان، کاربرد بسیار متفاوت و منحصر به فردی دارد.

انواع این محصول را نیز، می‌توان به صورت حضوری از محل عرضه و از طریق سایت مربوطه، مشاهده کرد و پس از مشورت با متخصص، به خرید آن اقدام کرد.
گاهی برخی از نمایندگی‌ها، خدماتی همچون نصب نیز، ارائه می دهند.

چند دلیل برای استفاده از تایل pvc

چند دلیل برای استفاده از تایل pvc دلایل استفاده وسیع از تایل پی وی سی در نمای داخلی، کم نیستند.

در ادامه به علت‌یابی آن‌ها می پردازیم:

  • به عنوان اولین نکته باید گفت، ابعاد استاندارد و عمومی آن 60 در 60 می‌باشد؛ اما برای استفاده‌های ویژه و سخت پسندان، راه دیگری نیز باز است؛ یعنی می توان آن را به ابعاد دلخواه، با توجه به طول و عرض ثابت ورق‌ها سفارش داد و تهیه کرد.
  • زیبایی و تنوع در طرح، به این صورت که تایل های PVC را، به دو شکل ساده و منقش سنتی و مدرن می توان یافت که دست خریدار را در انتخاب باز می‌گذارد؛ از ساده آن بیشتر در سرویس‌ها، و از طرح دار آن در پذیرایی‌ها، مساجد و هتل‌ها استفاده می‌شود.
  • ضد آب بودن، همچنین عایق بودن در برابر حرارت و برودت، که میزان انرژی مصرفی را کاهش می‌دهد، به شدت در افزایش میزان تقاضا موثر بوده است.
  • نصب سریع و آسان آن، دیگر ویژگی مثبت است؛ که برای هر کاربر مورد توجه بوده تا سریعتر به نتیجه دلخواه برسد؛ و همچنین به تجهیزات پشت آن دسترسی داشته باشد.
  • از دیگر موارد، می توان به سبک بودن آن اشاره کرد؛ که به دنبالش انتخاب مصالح به کار برده در سقف زیرین را نیز آسان می‌کند.
  • تمیز بودن هنگام نصب، بدون نیاز به استفاده از مصالح پر دردسر مثل سیمان و…
  • گسترده بودن بازار، متخصصین و مشاوران در این زمینه
  • افزایش کیفیت روز افزون، توسط تولیدکنندگان این فناوری برای رقابت در بازار داخل و خارج از کشور

رنگ بندی های موجود انواع تایل پی وی سی

 رنگ بندی تایل PVC، برای استفاده در نقاط مختلف محل مورد نظر، چنان انعطافی در انتخاب به مشتریان و بازار هدف خود داده است، که گاهی خریداران بین این همه تنوع گیج شده و حتما باید با مشاوران ارتباط بگیرند، تا از کمک آن‌ها در انتخاب بهتر، بهره جویند.
انواع طرح و رنگ این تایل‌ها، همانند جنس آن‌ها، بسیار گسترده است.

اول از همه باید مشخص شود که تایل مورد نظر، قرار است برای چه جایی استفاده شود؟ سقف، کف، دیوار، دکور و… .
تایل را برای هر مکان و کاربرد، باید متناسب با همان خریداری کرد.

از نظر رنگ بندی، تایل PVC به 4 دسته تقسیم می‌شود:

  1. سفید ساده (مات)؛ که ارزان‌ترین نوع تایل است.
  2. سفید براق؛ که قیمت براق، کمی بالاتر از مات است.
  3. چاپی یا هات استامپ؛ که بیشتر در سقف کاذب به کار می‌رود و از نظر قیمت، در رده متوسط قرار دارد؛ با طرح‌های محدود، به صورت مستقیم روی تایل چاپ می‌شود.
  4. روکش دار؛ که تنوع رنگ و طرح زیادی دارد؛ در این حالت، روکش با طرح مورد نظر روی تایل قرار می‌گیرد.
    این طرح حتی می‌تواند کاغذ دیواری باشد؛ باید گفت این نوع از نظر استقبال خریداران، قیمت و زیبایی در بالاترین درجه قرار دارد.

رنگ‌بندی تایل های پی وی سی در قیمت آن‌ها موثر است.
پس بهتر است همگام با انتخاب رنگ و طرح، به قیمت‌ها نیز توجه کنید.
در کل، رنگ سفید، در جدول قیمت‌ها، جزء پایین‌ترین قیمت‌هاست.

تایل pvc و دکوراسیون داخلی مغازه

تایل pvc و دکوراسیون داخلی مغازه برای جذب مشتری به داخل فروشگاه و مغازه‌ها، یکی از مواردی که صاحبان پیروز این مراکز، به آن توجه می‌کنند زیبایی ظاهری مکان است.
این امر می‌تواند در این مسیر، بسیار موفق عمل کند؛ اگر به طور آگاهانه و خلاقانه مورد طراحی و ساخت قرار گرفته باشد.

برای انجام این کار باید به مقرون به صرفه بودن و البته کیفیت کار توجه کرد.
همچنین تمایل به سرعت در اعمال، می‌تواند بسیار در انتخاب مصالح و روش مورد استفاده، موثر واقع شود؛ زیرا راه اندازی هرچه سریعتر مجموعه های فروش، به رشد کسب درامد کمک می‌کند.
بنابراین باید از بهترین مصالح موجود در بازار طراحی و ساختمان، استفاده کرد.
به جرات می‌توان گفت استفاده از تایل PVC، یکی از همین بهترین‌هاست.

دکورها و ویترین‌ها، از مهم‌ترین ابزارهای موجود در جذب مشتری هستند.
بعد از ورود مشتری به داخل نیز، او جلب کف ،سقف و دیوارها می‌شود؛ در این مرحله، وقتی مشتری وارد مغازه شده و از نزدیک به دکوراسیون توجه می‌کند، توسط راهنمای فروش به سمت غرفه کالای مورد نظر خود، هدایت می شود.
سپس با معرفی آن مرکز خرید، توسط خریدار به سایرین، شاهد رشد بیشتر هم خواهیم بود.

در واقع دکوراسیون، اولین راه ارتباطی صاحبان مراکز با مشتری است؛ که تا بخش زیادی نشان دهنده سلیقه فروشنده در انتخاب اجناسش هم است.
به وجد و اشتیاق آمدن مشتری، برای فروشندگان نیز می‌تواند بسیار تاثیر گذار و روحیه بخش باشد.

بسته به نوع مغازه، نوع مصالح متفاوت می‌شود؛ که به لطف بازار بزرگ و وسیع تایل های PVC، انتخاب مناسب میسر شده است.
با تایل های PVC می‌توان در نورپردازی، مانور داد که در امر طراحی مراکز فروش، بسیار مورد تاکید قرار گرفته‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید