خرید و فروش عمده تایل pvc در انواع تایل سقفی و پانل پی وی سی هم به صورت داخلی و هم در جهت صادرات تایل ایرانی به کشورهای دیگر، با توجه به کیفیت و تنوع محصولات تولید شده و همچنین افزایش استفاده از انواع تایل سقفی در ساخت و سازها باعث رشد تجارت در این حوزه شده است. در حال حاضر شرکتهای متعددی به تولید انواع تایل و پانل پی وی سی مشغول می باشند و تنوع آنها بسیار زیاد می باشد. تایل در واقع نوعی سقف کاذب است که باعث زیباسازی در ساخت و ساز می شود و همچنین کاربرد آن بسیار راحت است و به راحتی قابلیت تعویض و جا به جایی دارد. انواع مختلف تایل با توجه به کاربردهایی که دارند در نمایندگی های شهرهای مختلفی همچون رشت، تهران، اصفهان، مشهد و شیراز به صورت عمده و با بهترین قیمت برای عرضه به مشتریان موجود است.

نمایندگی خرید و فروش عمده تایل pvc در رشت

قیمت بازاری تایل معرق pvc

قیمت بازاری تایل معرق pvcقیمت تایل معرق pvc با توجه به اندازه های  آن و مرغوبیت جنس و طرح به کار رفته در آن مشخص می شود. در حال حاضر طرح های خیلی متنوعی از تایل معرق ساخته می شوند که به راحتی می تواند تمامی سلیقه های مختلف برای مشتریان را برآورده کند.

قیمت بازاری تایل معرق به صورت عمده و به نرخ درب کارخانه عرضه می شود. با توجه به اینکه تایل های معرق توسط لیزر سی ان سی برش می خورند، همین امر باعث تنوع خیلی زیاد آن شده است، چون به راحتی می توان هر طرح دلخواهی را با لیزر برش زد، رنگ تایل معرق خام سفید می باشد که بسته به نیاز و درخواست مشتریان می توان به دلخواه آن را رنگ نمود.

استفاده از انواع تایل معرق و سقف pvc لیزری باعث زیبایی در ساخت و ساز می شود و همچنین می توان در آن از سیستم های نور مناسب جهت روشنایی فضای های داخلی استفاده کرد. در مجموعه ما انواع تایل سقفی و پانل پی وی سی با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می شود.

فروش تایل لوزی شکل از تولیدی

فروش تایل لوزی شکل به صورت مستقیم از تولیدی های ما در سرتاسر کشور انجام می شود و شما می توانید برای خرید انواع این تایل ها در رنگها و طرح های مختلف از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه ما بهره مند شوید تا با کمترین هزینه بتوانید سفارشات خود را دریافت کنید. این تایل ها به دو صورت لوزی بزرگ و لوزی کوچک ساخته و طراحی می شوند.

این تایل ها به صورت آینه ای نیز موجود هستند که به خاطر انعکاس نور باعث می شوند فضای داخلی ساختمان بزرگتر به نظر بیاید و بیشتر از تایل های لوزی آینه ای برای زیباسازی استفاده می شود و به خاطر مقاومت تایل در برابر آب و رطوبت به راحتی می توان آن را در سرویس بهداشتی و حمام و استخر به کار برد.

مرکز خرید تایل تمام pvc دیوار پوش

مرکز خرید تایل تمام pvc دیوار پوشخرید تایل دیواری یکی از مهمترین مراحل در اجرای دکور و زیباسازی دیوارها می باشد. انواع مختلفی تایل تمام pvc دیوار پوش در طرح ها و رنگهای متنوع تولید می شوند که در مراکز زیادی در سرتاسر کشور به فروش می رسند و می توانند به راحتی نیاز مشتریان در سلیقه های مختلف را پوشش دهند.

با توجه به محیطی که قرار است تایل دیوار پوش در آن کار شود باید برای انتخاب نوع مناسب آن اقدام کرد. تایل های دیوار پوش جنس های مختلفی دارند که شامل، پی وی سی، چوبی، گچی، چرمی، فومی، بتنی و آجری می شوند.

یکی از موادی که در ساخت دیوار پوش ها به کار می رود پی وی سی می باشد،  زیرا که مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت و گرما دارد و همچنین از نظر بهداشتی و تمیزی محیط کاربرد گسترده تری دارد. چندین مرکز خرید تایل تمام pvc دیوار پوش در شهرهای بزرگ کشور، اصفهان، تهران، رشت و شیراز به راحتی در دسترس مشتریان می باشد.

pvc در واقع همان پلی وینیل کلراید می باشد که موارد استفاده خیلی زیادی دارد و یکی با ارزش تر محصولات صنایع پتروشیمی می باشد، و بیش از پنجاه درصد از پی وی سی تولید شده در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد، چون هم ارزان و مقرون به صرفه است و هم به راحتی می توان آن را برای موارد مختلفی به کار برد. در حال حاضر می توان گفت که پی وی سی جایگزین مواد قدیمی که در ساخت و ساز به کار می رفته، شده است.

صادرات مستقیم انواع تایل کاذب و pvc به کویت

برای صادرات تایل ایرانی به کشورهای دیگر می توانید از طریق مجموعه ما اقدام کنید، یکی از کشورهایی که هر ساله میزان زیادی تایل کاذب و pvc به آن صادر می شود، کویت می باشد که با توجه به رشد ساخت و سازها در آنجا انواع زیادی تایل که در داخل تولید شده است به صورت مستقیم به آنجا ارسال می شود.

برای صادرات مستقیم انواع تایل به کویت می توانید از طریق کارخانه های تولید کننده سفارشات خود را ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن محموله شما برای ارسال به کشور مقصد بارگیری و آماده شود.

انواع تایل های کاذب:

  • تایل گچی
  • تایل آکوستیک
  • تایل pvc
  • تایل آلومینیمی
  • تایل آسمان مجازی
  • تایل کناف
  • تایل کشسان در چندی مدل متفاوت

صادرات مستقیم علاوه بر کویت، به کشورهای افغانستان، پاکستان، امارات متحده عربی، عراق، ارمنستان، ترکیه و سوریه نیز انجام می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در این موارد می توانید با یک تماس از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید تا بتوانید به راحتی و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. 

تفاوت تایل با پانل پی وی سی

تفاوت تایل با پانل پی وی سی تایل در واقع نوعی سقف کاذب می باشد که برای زیبایی و ایجاد فضایی مناسب در ساخت و ساز به کار می رود، با توجه به اینکه تایل ها توسط کارخانه های زیادی تولید می شوند، بنابراین تنوع آنها بسیار بالا است و می تواند هر گونه سلیقه ای را پوشش دهد. این تایل ها معمولا در اندازه 60 در 60 تولید می شوند.

زمانی که در فضای داخلی ساختمانها سقف های بلندی وجود دارد که به خاطر وجود تاسیسات و رد شدن لوله و کانال های کولر نمای نامناسبی را ایجاد کرده است، با استفاده از این تایل ها می توان این موضوع را به راحتی حل کرد. نصب و استفاده از تایل به راحتی انجام می شود و همچنین همیشه می توان به راحتی به فضای بالای سقف کاذب در صورت نیاز دسترسی داشت. علاوه برا این از نظر هزینه ای مقرون به صرفه هستند و در بازسازیها هم استفاده زیادی دارند.

انواع تایل سقفی:

  • تایل سقفی ساده
  • تایل آرمسترانگ
  • تایل سقفی pvc
  • تایل سقفی upvc
  • تایل سقفی گچی
  • تایل سقفی آکوستیک

پانل پی وی سی به طور معمول به عنوان دیوارپوش به کار می رود، زمانی که دیوارها به دلیل رطوبت خراب می شود، می توان به راحتی به جای رنگ از دیوارپوش های پی وی سی استفاده کرد که با توجه به تنوع بالایی که دارند می توانند در زیباسازی دیوارها نقش فوق العاده ای داشته باشند. علاوه بر این پانل های پی وی سی عایق مناسبی برای سر و صدا می باشند و همچنین با توجه به اینکه عایق حرارتی بودن تاثیر زیادی در صرفه جویی انرژی دارند.

این پانلها ضد آب هستند و می توان به راحتی در بسیاری از فضاهای داخلی مانند آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد و به راحتی تمیز می شوند. از دیگر مزایای این دیوار پوشها هزینه مناسب آنها و همچنین نصب سریع و آسان می باشد. از دیوارپوش های سه بعدی برای شیک سازی در طرح و دکور فضای داخلی استفاده می شود.

مهمترین خصوصیات پانل پی وی سی:

  • ضد آب بودن و قابلیت استفاده در حمام و آشپزخانه
  • به آسانی تمیز می شوند.
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • نصب سریع و آسان پانل
  • عایق صوتی و حرارتی خوبی هستند.
  • سبک هستند و باعث کاهش وزن سازه ها می شوند.

مشخصات سقف کاذب پی وی سی لیزری

سقف کاذب پی وی سی برای کاهش ارتفاع سقف در داخل ساختمانها، برای عایق صوتی و حرارتی و ایجاد زیبایی به کار برده می شود. به خاطر اینکه در تهیه این سقفها از پی وی سی استفاده شده است به این نام شناخته می شوند و با توجه به تولید داخلی pvc شاهد رشد چشمگیر کارخانجات تولید کننده انواع تایل سقفی می باشیم.

از مزایای pvc این است که به خاطر انعطاف پذیری می توان آن را به هر طرحی در آورد و انواع رنگها را نیز به اضافه کرد. تمام سقف های کاذب پی وی سی دارای ظاهری زیبا هستند و تنوع در رنگ و مدل، قابلیت نصب آسان در هر منطقه آب و هوایی، عایق صدا و حرارتی و همچنین طول عمر بالایی دارند. سقف کاذب پی وی سی لیزری به خاطر استفاده از برش cnc دارای طرحهای خیلی زیادی می باشند. در این مدل سقفها با دادن هر طرحی به دستگاه برش لیزری به راحتی می تواند آن را بر روی پی وی سی پیاده سازی کند.

مشخصات سقف کاذب لیزری:

  • تنوع گسترده در طرح و مدل برای انواع سلیقه ها
  • قابلیت تولید در هر سایز و اندازه ای به صورت سفارشی
  • وزن بسیار سبک آن و استفاده و نصب آسان و سریع
  • استفاده در محیطهای دارای رطوبت مانند حمام و آشپزخانه و سرویس های بهداشتی و استخرها

این نوع سقف های کاذب هم در نوع پی وی سی و هم در نوع ام دی اف در رنگهای چوب تولید می شوند. البته باید توجه داشت که در نوع ام دی اف فقط باید در مکانهایی استفاده شود که فاقد رطوبت می باشد.

انواع مختلف طرح های تایل سقفی PVC

 انواع مختلف طرح های تایل سقفی PVC تایل های سقفی pvc در طراحهای مختلفی ساخته می شوند که با توجه به نیاز مشتریان می توانند برای زیباسازی سقف به کار روند. 

انواع طرح های تایل سقفی:

  • سقف کاذب تیغه ای
  • تایل سقفی فلزی
  • تایل گچی کناف
  • سقفی آکوستیک
  • سقف کاذب چوبی
  • تایل سقفی گچی ساده کناف
  • تایل پوشالی کناف
  • تایل گچی طرح دار کناف.

سقف های کاذب و آکوستیک آلومینیمی جزوه سقف های قابل حرکت هستند و برای دکورسازی کاربرد دارند. در این سقفها با توجه به نحوه ساخت آنها می توان برای نورپردازی و اجرای سه بعدی در مکان های اداری و تجاری استفاده کرد. از مشخصات این مدل سقفها، به کار بردن آنها با بقیه سقف های کاذب، نورپردازی حرفه ای آنها، انواع مختلف رنگهای موجود می باشد و باعث مدرن شدن فضای به کار رفته در آن می شود. این سقفها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند.

تایل های فلزی کناف از آلومینیوم تهیه می شوند و بیشترین مورد استفاده آنها در سازه های T24 می باشد، این تایل ها در ساخت و سازهای خشک و در بازسازی و نوسازی کاربرد خیلی بالایی دارند. با شکل دادن به ورق های آلومینیمی و گالوانیزه در اندازه های استاندارد و در مدل لبه دار و بدون لبه ساخته می شوند. دلیل اصلی استفاده زیاد از این محصول نصب سریع و آسان و همچنین دسترسی راحت به محدوده پشت سقف کاذب می باشد. برخی از ویژگیهای تایل های فلزی، وزن کم و سبکی آنها، دسترسی به قسمت پشت سقف، سرعت باز و بسته کردن قطعات، عایق صوتی خوب، آسانی در شست و شو، قابلیت نور پردازی و منعکس کردن نور، قابلیت بازیافت، عایق حرارتی خوب، ضد حریق، ضد گرد و غبار و ضد خش بودن می باشند. این تایل ها در طرحهای مختلفی تولید می شوند و بیشترین کاربرد آنها در آموزشگاهها، امکان ورزشی و صنعتی و بیمارستانها می باشد.

تایل گچی کناف به دلیل عدم وجود سوراخ در آن به صورت معمول به عنوان عایق صدا به کار می رود و در رنگهای متنوع تولید می شود با توجه به مزیتهای بسیار استفاده از تایل، با توجه به اینکه آنها در طرحهای مختلفی استفاده می شوند باعث جذابیت و زیباسازی فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی هستند، اندازه استاندارد به صورت 60 در 60 می باشد که در صورت درخواست و سفارش مشتریان می توان ابعاد دیگر را نیز تولید کرد. این تایل ها به صورت تایل گچی طرح دار، تایل فلزی، تایل پوشالی، تایل معدنی کناف تولید می شوند.

تایل آکوستیک کناف یکی از بهترین عایق های صوتی می باشد که در مکانهایی مختلفی که صدای زیادی در آنجا وجود دارد مانند، سینماها استفاده می شود و قابلیت جذب صدای بسیار بالایی دارند. سقف آکوستیک الیاف معدنی که توسط آلمان ساخته می شود، با توجه به کیفیت بالایی که دارد در داخل کشور استفاده زیادی دارد، از خصوصیات اصلی آنها، بسیار سبک، ضد باکتری بودن و زیبایی در خور توجه می باشد. تایل آکوستیک کلینو یکی دیگر از محصولات آلمانی می باشد که ویژگی اصلی آن تسویه هوا می باشد و می توانند سطح آلاینده های موجود در هوا را به مقدار قابل توجهی کاهش دهند.

سقف کاذب چوبی را می توان در بعضی جاها برای ایجاد زیباسازی در فضای داخلی ساختمان به کار برد و فضایی گرم و دلنشین را ایجاد کرد. سقف گچی کاذب در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود و به نام سقف شبکه نیز شناخته می شود که به آسانی قابل نصب هستند و به راحتی می توان به فضای پشت سقف کاذب هم دسترسی داشت. تایل های گچی کناف نسبت به تایل های گچی از استحکام بالاتری برخوردار هستند و در برابر ضربه و رطوبت مقاوم می باشند و می توان آنها را به رنگ دلخواه خود، رنگ آمیزی کرد. از تایل های گچی طرح دار هم برای زیباسازی استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید