تایل های سقفی همان سقف های کاذبی هستند که در انواع مختلف تولید شده. بهترین تایل سقفی pvc می باشد زیرا دارای یک روکش پی وی سی بوده و نیازمند هیچ رنگ آمیزی نخواهد بود.

برای استعلام قیمت تایل سقفی pvc کلیک کنید.

 

نمایندگی خرید و فروش بهترین تایل سقفی pvc در اصفهان

قیمت روز تایل سقفی چوبی

قیمت روز تایل سقفی چوبیتایل پی وی سی معمولا دارا یک روکش پی وی سی بوده و عایق های صوتی نیز هستند.  بر روی این روکش های پی وی سی یک طرح دلخواه چسبانده می شود. و بیشترین کاربرد این تایل ها برای دکوراسیون های داخلی می باشد.

قیمت پنل های چوبی معمولا به اندازه و کیفیت آن بستگی دارد. این پنل ها دارای طرح های زیبایی خاصی هستند. این تایل های سقفی یکی از شاخه ای از دکوراسیون داخلی است. این سقف های چوبی به وسیله آویز های فلزی از سقف اصلی آویزان می شوند.

تایل دکوراتیو بیشتر برای زیبا سازی ساختمان ها استفاده می شوند. و برای پنهان سازی تاسیساتی مثل لوله ها از سقف نیز استفاده می شود. این تایل ها در انواع ساختمان های بتنی، آهنی، گچی قابل استفاده هستند.

تایل های دکوراتیو معمولا دارای انعطاف بالایی هستند، باعث ایجاد جای لوستر و نور های مخفی نیز می باشند. این نوع از تایل دکوراتیو قابلیت رنگ پذیری بالایی هستند. و با هر سلیغه ای می توان آن ها را رنگ آمیزی کرد.

جنس این تایل های چوبی معمولا: پی وی سی، MDF ، ورقه های چندلایه چوب، osb، چوب های راش، پروفایل های ترمووود، جعبه های خالی ام دی اف روکش دار، می باشند.

برای خرید انواع تایل سقفی ابتدا باید فاک‌تور های خود را یادداشت کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. معمولا هر دکوری جنس مورد نظر خود را می خواهد بهتر است قبل هر انتخابی با مشاوران خوب صحبت کنید.

قیمت تایل سقفی چوبی کاملا به جنس چوب آن و اندازه آن بستگی دارد. هرچه اندازه آن بیشتر باشد و از چوب های محکم تری ساخته شده باشند، قیمت بیشتری نیز دارند.

بیشترین صادرات تایل ها در کشور ما به کشور های عربی می باشد. این تایل ها با بهترین چوب و نوع کیفیت تولید شده و در بیرون از مرز های محبوبیت زیادی دارد. کارخانه و کارگاه های تولید تایل چوبی معمولا با مجربترین متخصصان درحال کار می باشد و بسیاری از کارگران نیز در این کارخانه ها مشغول به کار می باشند.

تایل های تولید شده در داخل ایران هیچ گونه تفاوتی با نمونه های خارجی آن نخواهد داشت و کاملا از نظر کیفی و طرحی ، با آنها یکسان هستند پس بهتر از نمونه های داخلی خود استفاده کنیم تا در چرخه اقتصادی خود کمکی کرده باشیم .

در واقع صادرات کمک زیادی به اقتصاد کشور انجام می دهد. و باعث رونق کسب کارها می شود البته اگر با حمایت مردم رو به رو شود، بسیاری از تولید کنندگان ما علاوه بر عرضه های داخلی از چنان کیفیتی در محصولات خود برخوردار هستند که آنها را در برون مرز نیز صادر خواهند کرد.

فروشگاه مرکزی تایل گچی در اصفهان

فروش تایل گچی معمولا در سراسر جهان دارای رونق زیادی می باشد. این تایل های دارای انواع بسیار زیادی هستند، که قیمت های متنوعی نیز دارند. بازار سطح کشور معمولا دارای فروشگاه های پنل های گچی می باشند. این فروشگاه ها همان طور که دارایی شعاب زیادی در بازار هستند، دارای خرید و فروش آنلاین نیز می باشند.

این فروشگاه های آنلاین در واقع همان تنوع رنگی و طرحی از پنل های گچی را در اختیار مردم می گذارد. و تمامی خریداران می توانند با آسودگی خاطر اقدام به ثبت سفارش خود کنند.

این فروشگاه های آنلاین همانند فروشگاه های بازاری دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. درواقع می توان با خرید از آنها و حذف واسطه ها قیمتی ارزان تر از قیمت بازاری داشته باشند.

همین طور با دادن مشاوره های رایگان شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در اصل این فروشگاه ها محصولات خود را از تولید به مصرف می رسانند و کاملا هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است.

یکی از شهرهایی که هر ساله نمایشگاه های تایل در آن برگزار می شود، اصفهان است. بسیاری از شرکت های تولیدی تایل های گچی  داخلی با ارائه نمونه های محصولات خود اطلاعات زیادی را به بازدید کنندگان نمایشگاه ارائه می دهند و انتخاب های خوبی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

فروشگاه های آنلاین معمولا دارای حراج های تایل گچی نیز هستند تا شما خریداران عزیز بتوانید با قیمتی مقرون به صرفه تر تایل مورد نظر خود را خریداری کنید.

تجارت جهانی تایل پوشالی کناف

تجارت جهانی تایل پوشالی کنافتایل پوشالی همان گچ برگ یا سقف های کاذب هستند که از براده های طبیعی چوب ساخته شده اند و در پشت آنها یک لایه پوشش از چسب چوب وجود دارد.

این تایل های پوشالی درواقع قادر به داشتن عایق های صوتی نیز هستند. و محیط را از آلودگی های صوتی حفظ خواهند کرد. تایل های پوشالی قابلیت رنگ آمیزی دارند و می توان آنها را در هر رنگی با توجه به سلیقه خود رنگ کرد.

تایل پوشالی بیشتر جنبه دکوراتیو دارد و در هر محیطی قادر به نصب است. تجارت تایل ها چه پوشالی و چه غیر پوشالی درواقع در سطح جهان در رونق است. زیرا همان طور که می دانید پنل ها یکی از محبوب ترین متریال ساختمان می باشد. و دارای کاربرد های زیادی هستند.

یکی از این کاربرد های تایل ها سقف های کاذب است. درواقع سقف های کاذب قادر به تغیر شکل ظاهری تاسیساتی هستند که از روی سقف تشکیل شده اند. درواقع سقف های کاذب می توانند عایق های حرارتی خوبی نیز باشند. و در مقابل آتش تا ۴ ساعت مقاومت نشان دهند.

تایل ها بسته به محیطی که از آن های استفاده می‌شود کاملا متفاوت هستند. مثلا برای سقف های آزمایشگاه ها از تایل هایی که عایق حرارت و ضد باکتریال هستند استفاده می شود . و یا برای مکانهایی که دارای رطوبت زیادی هستند از تایل های آلومینیومی یا فلزی استفاده می شود که در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند.

تجارت تایل پوشالی کناف درواقع بسیار پر سود بوده اما بسیاری از تاجران، از بازدهی سود خود اطلاعی نداده اند اما می توان با توجه به تقاضای جهانی میزان سود دهی آن را تخمین زد.

خرید استثنایی انواع تایل سقفی pvc

دلیل های پی وی سی دارای مزایای زیادی هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد : از مزایای استفاده تایلpvc :

  • قابل نصب در هر ارتفاعی  می باشند.
  • قابلیت مخفی سازی انواع تاسیسات ساختمان در پشت خود می باشند
  • قابلیت دسترسی راحت به پشت سقف کاذب را دارا هستند.
  • دارای انواع طرح و رنگ و اندازه می باشند
  • تایل پی وی سی می تواند با ایجاد سوراخهایی و نصب پوشش پشم شیشه بر پشت خود قابلیت عایق صوتی داشته باشد
  • تایل های سقفی پی وی سی قادر به ایجاد فضاهایی برای نصب چراغ های ال ای دی درون خود دارند
  • نور پردازی زیبایی را با استفاده از این نوع تایل پی وی سی می توان انجام داد.
  • پنل پی وی سی درواقع قادر خواهد بود کاملا ضد حریق باشد .
  • می توان طرح های دلخواهی را بر روی آن نصب نمود

به دلیل مزایای بالا ، تایل های  پی وی سی معمولا پر فروش هستند. قیمت این پنل پی وی سی به اندازه و طرح آن بستگی دارد. معمولا این پنل ها به صورت عمده در فروشگاه های بازاری و اینترنتی نیز به فروش می رسد.

تایل های پی وی سی دارای نوع معرق و ساده نیز هستند. نوع معرق آن دارای طرح و شکل های خاصی می باشد و گران تر از نوع ساده آن است. بعضی از شرکت ها تایل پی وی سی را با طلق ترکیب کرده و یک سقف کاذب زیبایی را تولید کرده اند. وجود طلق بر روی آن شباهت زیادی را به شیشه می دهند. و برای دکور های داخلی بسیار پر استفاده می باشند.

هزینه خرید پنل پی وی سی کاملا متفاوت بوده و هر برند قیمت خاص خود را دارد. معمولا تا حدودی نیز به قیمت ارز نیز بستگی دارد.  خرید پنل ها در سال های اخیر به شدت افزایش یافته زیرا افراد به دکوراسیون داخلی و هزینه های خود اهمیت داد و خواهان آرامش در مکان های خود هستند.

این پیشرفت در تزئینات داخلی باعث شده تا سالانه متریال های زیادی برای آن تولید شود. اما در بین این متریال ها همیشه کم هزینه ترین آنها مورد استقبال عموم قرار گرفته است. اما قبل از توجه به هزینه باید به کیفیت این متریال ها توجه  کرد زیرا قیمت بالا نشانه کیفیت آن نیست.

تفاوت تایل سقفی pvc و دکوراتیو

تفاوت تایل سقفی pvc و دکوراتیو تایل های pvc با تایل های دکوراتیو هر دو از جنس چوب هستند و می توانند از ام دی اف نیز باشند. اما دارای تفاوت هایی نیز هستند. بیشترین تفاوت این تایل ها با یک دیگر در کاربرد آنها می باشد.

تایل های پی وی سی بیشتر برای سقف های کاذب استفاده می شوند اما تایل های دکوراتیو تنها جنبه طراحی داخلی را دارند. پنل پی وی سی معمولا دارای عایقها گرمایی و رطوبت هستند اما تایل دکوراتیو هیچ جنبه کاربردی در سقفها ندارد و بیشتر بر زیبایی محیط تمرکز دارد. هزینه تایل های دکوراتیو بیشتر از تایل های پی وی سی هستند پنل های پی وی سی معمولا عایق صوتی نیز هستند اما پنل دکوراتیو هیچ گونه عایقی نخواهد داشت. و بیشتر به شکل معرق ساخته می شوند.

تایل های دکوراتیو به شکل های مختلفی ساخته می شوند . که به شرح زیر می باشد.

  • تایل دیواری
  • تایل چوبی سقفی
  • تایل پارچه ای سقفی
  • تایل چوبی طرح سنگ
  • تایل آگوستیک
  • تایل چرمی
  • تایل طلقی و چوبی

هر کدام از این تایل ها درواقع جنبه دکوراتیو داشته و به بعضی از قسمتها قابل نصب می باشد.

مقایسه تایل سقفی pvc سفید براق با تایل هات استامپ

با توجه به افزایش مدرن شدن طراحی داخلی ، متریال های زیادی در صنعت ساخت و ساز تولید شده . یکی از این متریال ها تایل ها می باشند که همان درپوش می توان معرفی کرد.

‌این تایل ها در انواع مختلفی وجود دارند که دو مورد از آن های تایل پی وی سی و تایل هات استامپ است. تایل هات استامپ نوعی درپوش می باشد که در انواع مختلف دیواری و سقفی وجود دارد.

‌این تایل کاملا براق بوده و دارای قابلیت ضد خش بودن است. این تایل در برابر گرما کاملا مقاوم بوده و قادر است یک عایق گرمایی نیز باشد. این تایل هارا می توان در اشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی نیز استفاده کرد. قیمت تایل های هات استامپ کاملا ارزان تر از پی وی سی است. این محصول دارای تنوع بیشتری از پنل های پی وی سی می باشد و بسیار از تولید کنندگان از این پول بیشتر استقاده می کنند.

تایل های پی وی سی قیمت بیشتری نسبت به پنل هات استامپ دارند و تنوع رنگی و طرحی این پنل کمتر از آن است . این پنل برای تمامی محیط ها قابلیت استفاده دارد اما پنل هات استامپ فقط برای بعضی از محیط ها کارایی دارد.

نکاتی درباره ی تایل سقفی pvc

نکاتی درباره ی تایل سقفی pvc تایل های pvc دارای چند نکته هستند که باید با آن آشنایی داشت:

  • تایل سقفی پی وی سی در دو نوه ساده و طرح دار قابلیت تولید دارد.
  • تایل های دی وی سی قادر به نصب به شکل معلق هستند
  • تایل پی وی سی معمولا عایق صوتی خوبی نیز می باشند
  • تایل پی وی سی  قادر است به عنوان تایل دکوراتیو نیز عمل کند
  • قابلیت عایق حرارتی در تایل های پی وی سی وجود دارد.
  • رنگ امیزی این تایل ها بسیار راحت بوده است
  • تایل پی وی سی قادر است در بسیاری از محیط ها استفاده شود.
  • این تایل ها قدر مخفی کردن تاسیسات را در پشت خود دارند
  • می توانند به فضایی که قابلیت استفاده نداشته اند، کارایی بهتری دهند
  • قابلیت دسترسی به پشت سقف را قادر می سازند
  • می توانند از رنگ های ضد آب بر روی آنها استفاده کرد
  • قابلیت نصب چراغ های ال ای دی را درون خود دارند.
  • می توانند باعث جلوگیری هدر رفتن و انتقال  انرژی هارا بین طبقات شوند .
  • مصرف سوخت را کاهش می دهند
  • محبوبیت زیادی در بین طراحان داخلی دارند.
  • نوپردازی زیبایی با استفاده از نور مخفی می توانید در آن به وجود آورید.
  • در رنگ و ابعاد مختلفی تولید خواهند شد تنوع طرحی بالایی دارند.

این تایل های چوبی معمولا در بسیاری از محیط ها قابل استفاده هستند که می توان به زیر اشاره کرد:

  • دفاتر و محل کار
  • ساختمان های مسکونی ( حمام ، توالت ، پذیرایی)
  • راه روها
  • ساختمان های صنعتی( مانند دفاتر اداری کارخانه ها)
  • بیمارستانها
  • مدارس و مهد کودکها
  • پانسیونها
  • خانه های سالمندان
  • مراکز تجاری( پاساژها ، دفاتر تجاری، مراکز خرید، مغازه ها)
  • مترو و ایستگاهی حمل نقل عمومی
  • فرودگاه
  • سالن های کنفرانس
  • تالارها
  • سالن های نمایش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید