تایل ها از انواع سقف کاذب می باشد در طرحها و شکل های مختلف در بازار وجود دارد تایل گچی صادراتی که در داخل ایران تولید می شود  کیفیت بسیار خوبی دارد به کشورهای همسایه صادر می شود. امروزه در صنعت ساختمان سازی از تایل ها به دلیل زیبایی و دوام بسیار بالای آنها استفاده های فراوانی می شود.

نمایندگی خرید و فروش انواع تایل گچی صادراتی

خریدار بهترین برند تایل گچی روکش دار پی وی سی در کشور

خریدار بهترین برند تایل گچی روکش دار پی وی سی در کشور خریدار تایل گچی روکش دار  باید به فروشگاه ها و نمایندگی های فروش این تایل ها مراجعه کنند. فروشگاه و نمایندگیها، تایل ها را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه ارائه می کند همچنین خریداران می توانند با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند این فروشگاهها تنوع بسیار زیادی دارند و محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می کنند. همچنین این وب سایتها سفارشات را به صورت پست و یا پیک در بسته بندی های مناسب که مانع از آسیب دیدن این تایرها می‌شود ارسال می‌کنند و از این نظر نیز مشکلی برای خریداران به وجود نمی‌آید.

تایل های گچی روکش دار در برابر رطوبت بسیار مقاوم اندو معمولاً در آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی بیشتر مصرف می شوند به علاوه در برابر حرارت نیز مقاومت خوبی دارند به عبارتی ضد حریق می باشند و می توانند جایگزین بسیار خوبی برای سقف های کاذب سنتی باشند.  همچنین سبب کاهش هزینه های مواد اولیه مصرفی نیز می گردند و علاوه بر اینها نسبت به سقف های کاذب قدیمی دور ریز کمتری دارند. تایل های روکش دار وزن بسیار کمی دارند و در عین حال بسیار مستحکم می باشند،  ضد زلزله هستند و بسیار خوب به سقف متصل می شوند و معمولاً تایرهای روکش دار می‌توانند وزن سقف را به راحتی تحمل کنند و در هنگام زلزله تا حدود زیادی از ریزش سقف جلوگیری می کنند. علاوه بر زیبایی روشنی محیط را نیز تا حدودی تامین می کنند همچنین شما می توانید از نورپردازی مناسبی برای این طرحها استفاده کنید که سبب زیباتر و شکیل تر شدن محیط می شود. این تایل ها داری ویژگی های زیادی هستند که از مهمترین ویژگی های تایل های گچی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت اجرای بالای آنها نسبت به سقف های کاذب گچی
  • هزینه کمتر سقف کاذب کناف نسبت به سقف گچ و رابیتس
  • سقف کاذب کناف در بازسازی و نوسازی فقط کمی کرد و خاک دارد اما سقف های گچی کثیفی بیشتری دارند
  • مصالح مورد نیاز برای سقف های کاذب خیلی کمتر از سقف های گچی هست که هم در  هزینه و هم  در وقت صرفه جویی میشود.
  • مقاومت سقف های کناف نسبت به گچ در رطوبت بیشتر است
  • باز کردن و ترمیم مجدد کناف ها بسیار راحت تر از گچ می باشد.
  • وزن کمتر سقف کناف
  • ایجاد نورهای متمرکز در سقف های کناف به راحتی و با یک گردبر میسر می شود اما سقف های کاذب رابیتس و گچ باید از قبل محل نورها مشخص شده باشد.

معروف ترین شرکت های صادرکننده تایل گچی رنگی در تهران

امروزه تایل های گچی بسیار پرفروش هستند و مورد استقبال خریداران می باشند. این تایل ها انواع مختلفی دارند و در طرح های مختلفی تولید می شوند مانند: تخم مرغی، حصیری، برفی، ساده و…که هر یک از این طرحها طرفداران خاص خود را دارند، این طرحها در رنگ های متفاوتی تولید می شوند و خریداران می توانند رنگ بندی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.شرکت های صادرکننده تایل گچی برای موفقیت بیشتر در کار خود از مواد اولیه بسیار مرغوب در خط تولید استفاده می کنند و بنابراین تایل های بسیار با کیفیت و زیبا تولید می کنند و همچنین تولید کنندگان به پیشرفته ترین دستگاه ها خود را مجهز کردند و کشورمان ایران در تولید تایل های گچی بسیار پیشرفت داشته است. امروزه خرید و فروش تایل گچی در صنعت ساختمان سازی بسیار رونق یافته است و معماران بسیار به زیبایی و دکوراسیون سقفها اهمیت می دهند تایل های گچی در شهرهای مختلفی تولید می شوند و علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می شوند. از ویژگی های تایل های صادراتی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • به صرفه هستند و هزینه بسیار کمی دارند 
  • تایل های گچی کیفیت های بسیار مناسبی دارند و طبق استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند
  • تایل های گچی تنوع بسیار زیادی دارند و در مدل های برجسته و غیر برجسته و سه بعدی با طرحها و رنگها و شکل های مختلف ساخته می شوند.
  • از این تایل ها می توان بر اساس ویژگی که دارند ضد آب، ضد حریق، ضد صدا  در مکان های مختلف استفاده کرد

تایل های صادراتی امروزه از طریق زمینی و دریایی به کشور های دیگر صادر می شوند و همچنین ارز آوری بسیاری زیادی برای کشور دارند. قیمت تایل گچی صادراتی بسیار مناسب است و این تایل ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارند . صادرات و تقاضای بسیار بالا برای این تایل ها در کشور سبب اشتغال زایی زیادی در کشور شده است.

بازار خرید و فروش باکیفیت ترین تایل گچی پانچ دایره منظم

بازار خرید و فروش باکیفیت ترین تایل گچی پانچ دایره منظمتایل های گچی دارای طرح های بسیار زیادی هستند که هر کدام از این طرحها جذابیت خاص خود را دارند و طرفداران خود را دارند. یکی از طرح های پرطرفدار تایل گچی پانچ دایره های منظم است. بسیاری از تولید کنندگان نیز خود اقدام به فروش این تایل ها می کند و همچنین تولیدکنندگان می توانند مشاوره های بسیار خوبی در هنگام خرید به شما بدهند و و کالا را بسیار با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند. تایل های گچی از پودر گچ تولید می شوند که  دارای هسته‌ای تقویت شده که با روکش فایبر گلاس مخصوص پوشیده شده است ساخته می شوند.

تایل ها ضد آب، ضد حریق و ضد زلزله هستند و همچنین به دلیل وزن سبک، قیمت مناسب و استحکام بسیار بالایی که دارند یکی از محصولات پرفروش در کشور می باشند. در مکان های مختلف تجاری اداری و منازل مسکونی بسیار استفاده می شوند .  همچنین امروزه فروشنده ها سایت های فروشی برای محصولات خود دارند و طرفداران خرید اینترنتی می توانند به این سایت مراجعه کنند و از محصولات متنوع این تولیدکنندگان دیدن کنند و با مقایسه محصولات با یکدیگر محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

این سایتها محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی بسیار مناسب را ارائه می‌کنند، همچنین سفارشات شما را در بسته بندی های بسیار مقاوم در برابر ضربه به دست شما می رسانند تا آسیبی به محصول مورد نظر نرسد و رضایت مشتری را جذب کنند و اگر کوچکترین نقصی در محصولات وجود داشته باشد شما می توانید این محصول را ارجاع دهید و محصول سالم و با کیفیت را دریافت کنید.

قیمت روز تایل گچی صادراتی در بازارهای جهانی

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های تایل گچی می باشد، تولیدکنندگان کشورمان با استفاده از متریال های مرغوب و تکنولوژی روز دنیا تایل های بسیار با کیفیت و در طرحها و مدل های مختلف تولید می کنند ، این تایل ها رنگ بندی زیاد دارند و قیمت این تایل ها بسیار مناسب می باشد و در بازار داخلی و خارجی بسیار پرفروش هستند.

تایل های گچی روکش دار از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و در برابر انواع ضربات و آسیبها مقاوم اند همچنین  این تایل ها ضد آب، ضد حریق و ضد زلزله هستند و یکی از مهمترین ویژگی‌های این تایل‌ها این است که قابلیت شستشو دارند و به راحتی تمیز می شوند همچنین در برابر آتش مقاوم هستند و در زلزله به راحتی فرو نمی ریزند.

تایل های گچی بسیار سبک هستند و در عین حال بسیار استوار و محکم اند و همچنین وزن سقف را نیز می توانند تحمل کنند. سقف کاذب گچی در هنگام زلزله نمی ریزد و دلیل آن این است که این تایل ها دارای روکش هایی از جنس آلومینیوم و پی وی سی هستند که در برابر گرما و سرما و رطوبت، حرارت و ضربات مقاومت اند.

تایل های صادراتی در دو نوع ساده و طرحدار تولید می شود که شما می توانید بسته به سلیقه خودتان انتخاب انواع رنگ تایل های گچی بسیار زیاد است و تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و نظر مشتریان را به خود جلب می کنند. ابعاد استاندارد تایل گچی ۶۰×۶۰ می باشد اما در اندازه های سفارشی نیز ساخته می شوند .

تایل های صادراتی به کشورهای همسایه از طریق راه های زمینی و دریایی صادر می شوند و ارز آوری بسیار خوبی برای کشور دارند. همچنین خریداران خارجی می توانند این محصولات را در سایت های اینترنتی نیز خریداری کند و از تنوع و کیفیت بسیار بالایی محصولات در این سایتها نیز بهره مند شوند.

پر مصرف ترین سقف های کاذب گچی در گشور

پر مصرف ترین سقف های کاذب گچی در گشور تایل های گچی بسته به محل مورد استفاده، شرایط محیطی دارای ضخامت های متفاوت هستند و همچنین کاربرد این تایل ها با هم متفاوت است.

تایل گچی با ضخامت ۶ میلی متر: این تایل ها بیشتر در طرحهایی که قوس و انحنای بسیار تندی دارند استفاده می شوند.

تایل گچی با ضخامت ۹/۵ میلی متر:  این تایل ها نیز شکل پذیری خوبی دارند و در طرح های انحنا دار و قوس دار به استفاده می شوند.البته نباید از این تایل ها به عنوان سقف کاذب کناف یا دیوار به تنهایی استفاده کنید.

از تایلهای ۶ و ۹/۵ میلی متری به هیچ عنوان نباید به عنوان دیوار و سقف کاذب یکپارچه استفاده شود از این طرحها بهتر است در نواحی دارای انحنا و قوس استفاده شود در غیر این صورت در طولانی مدت سبب خیز سقف می شوند.

تایل گچی با ضخامت ۱۲میلی متر: در انواع پارتیشن ها، دیوارهای جداکننده، دیوارهای پوششی و سقف کاذب دکوراتیو بسیار کاربرد دارند. همچنین این تایل ها مانند تایل های ۶ و ۹/۵ میلی متری نیز قابلیت شکل پذیری دارند.

تایل با ضخامت ۱۵ میلی متر: این تایل ها بیشتر به عنوان دیوار در فضایی که در معرض ضربه و برخورد اند استفاده می‌شوند زیرا نسبت به بقیه تایل ها از مقاومت بسیار خوبی برخوردارند

تایل گچی با ضخامت ۱۸ میلی متر و بالاتر: این تایل ها استحکام بسیار بالایی دارند و در اثر ضربات و برخوردهای بسیار شدید آسیب نمی بینند، بنابراین در فضا های خاص که نیاز به استحکام  بسیار بالا است استفاده می شوند

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا سقف های گچی دارای طرح و شکل متفاوتی از هم هستند که ترکیب های رنگ بسیاری دارند، خریداران بسته به سلیقه و نیاز خود طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب می کند و نام بردن از یک طرح خاص که پرمصرفترین باشد عملا غیر ممکن است.

انواع رنگ های به کار رفته در تایل گچی

امروزه تایل ها گچی در دو نوع ساده و آکوستیک تولید می شوند. تایل های ساده بدون سوراخ هستند و عایق صدا نیستند و دارای دو نوع روکش دار و بدون روکش اند. تایل های بدون روکش معمولا به صورت ساده و یا به رنگ سفید در بازار عرضه می شوند. تایل هایی که با رنگ سفید آکریلیک رنگ آمیزی شده اند دارای خاصیت آنتی باکتریالی هستند و از آلوده شدن سطح جلوگیری می کنند.

تایل های گچی طرح دار به عنوان سقف کاذب کناف استفاده می شوند و طرح های مختلفی دارند و همچنین یک پوشش آلومینیوم در پشت آنها وجود دارد.زیبایی منحصر به فردی دارند و مزیت بسیار  جالب آنها این است که نیازی رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه تمیز کردنشان بسیار راحت است و با سرعت بسیار بالایی نصب می شوند.

استفاده از تایل گچی در لابی مجتمع های مسکونی

استفاده از تایل گچی در لابی مجتمع های مسکونی امروزه تایل های گچی در انواع سطوح، دیوار ها و سقف های منازل مسکونی، لابی های مجتمع مسکونی، اداره ها و مکان های تجاری، سالن های فیلم برداری ، کنسرت ها و … کاربرد دارند. از این تایل ها می توان برای زیبایی  بیشتر محیط  در طرح و رنگ های مختلف استفاده کرد. بهتر است برای هر چه زیبا تر شدن محیط مورد نظرتان از یک طراح دکوراسیون کمک بگیرید این طراحان با علم رنگ شناسی و دکوراسیون به شما بهترین پیشنهاد های ممکن را می دهند و شما محیطی دلپذیر تر خواهید داشت.همچنین این طراحان با توجه به جنس و ضخامت مورد نیاز برای طرح تایید شده ی شما بهترین و با کیفیت ترین تایل گچی موجود در بازار را پیشنهاد میکنند.همانطور که قبلا گفته شده تایل ها با توجه به جنس و ضخامت و مواد اولیه ساختشان در طرح ها و مکان های مختلفی استفاده می شوند. همچنین تایل های گچی به دلیل ویژگی های بارزی از جمله ضد آب و ضد حریق بودن توجه بسیاری از طراحان را برای دکوراسیون محل های مختلف به خود جلب کرده اند علاوه بر این ویژگی این تایل ها قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای دارند که برای اکثر افراد صرفه هزینه زیبایی و دکوراسیون را اقتصادی تر کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید