مراکز متعدی برای فروش تایل pvc در کشور وجود دارد.

در این متن ما به بررسی انواع تایل ها به خصوص تایل های pvc و مراکز مختلف توزیع و عرضه تایل و هم چنین بازرگانی هایی که واردات تایل ها را بر عهده دارند می پردازیم.

مرکز فروش تایل pvc مختلف در کشور

قیمت روز تایل تیغه ای

قیمت روز تایل تیغه ایتایل های تیغه ای یکی از انواع تایل های پرطرفدار است که علاوه بر ظاهر زیبا و پوشش دادن تاسیسات و ایجاد نمایی مطلوب برای سقف و یا کف ساختمان ویژگی هایی دارد که آن را نسبت به دیگر تایل ها متمایز میکند یکی از این ویژگی ها سبک بودن این تایل ها می باشد دیگر ویژگی این تایل ها امکان تعویض و برداشتن آنها به سهولت و سرعت میباشد همچنین امکان نصب سریع این تایل ها از جمله ویژگی هایی است که ممکن است هر کسی را به استفاده از این تایل ها ترغیب کند.قیمت تایل تیغه ای توسط عرضه کننده های سراسر کشور و داخل سایت های آنها قابل رویت میباشد و همانطور که گفته شد امکان خرید آنلاین هم وجود دارد قیمت این تایل ها در اندازه استاندارد یعنی ابعاد ۶۰×۶۰ بستگی به جنس و کیفیت آنها دارد و در حاشیه هر عدد ۲۰ هزار تومان میباشد شما میتوانید با یک جستجوی ساده استعلام قیمت روز آن را بگیرید.

فروش ارزان تایل گچی کناف

هرکدام از افرادی که در زمینه تایل و نصب آن فعالیت میکنند از انواع مختلف تایل بسته به محیط و سلیقه و البته قیمت تمام شده استفاده میکنند.تایل گچی از جمله محصولات پرفروش است که میتوان آنها را در نمونه های ساده و یا طرحدار خریداری کرد.

تایل های گچی را میتوان در برندهای مختلف که برخی ایرانی و برخی خارجی هستند تهیه کرد.نمونه های خارجی از طریق واردات و فعالیت شرکت های بازرگانی در دسترس قرار میگیرند و میتوان در زمانی که میزان عرضه و تقاضا با هم همخوانی ندارد فعالیت این شرکت ها را مشاهده کرد.

تایل های گچی انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها میپردازیم:

تایل های گچی pvc

تایل های گچی آلومینیومی

تایل های گچی استیل

تایل های گچی کناف

فروش تایل گچی کناف در کنار سایر تایل ها توسط تولیدی ها صورت میگیرد و شما میتوانید با قیمتی مقرون به صرفه به طور مستقیم از تولیدی و بدون واسطه این تایل ها را تهیه و به نمای ساختمان خود زینت ببخشید.

خریداران تایل سقفی pvc

خریداران تایل سقفی pvc

اگر خریدار تایل pvc هستید و از طرفداران این نوع تایل ها میباشید ما به شما تایل pvc سفالی را پیشنهاد میکنیم.تایل های pvc با طرح سفال از زیباترین و جذاب ترین انواع سقف های کاذب میباشند.این نوع تایل ها که بیشتر برای پوشش دهی سقف های شیب دار مورد استفاده قرار میگیرند در رنگ های بسیار متنوعی تولید و به فروش میرسند. اگر به عنوان خریدار سقف های کاذب قصد خرید دارید و علاوه بر کیفیت،زیبایی ظاهری نیز برای شما اهمیت دارد پیشنهاد ما انتخاب تایل های pvc با طرح سفال است که جزء محبوبترین تایل ها بین خریداران تایل های سقفی pvc میباشد.

این نوع سقف های کاذب با نام آکروتایل نیز شناخته میشوند که قیمت بسیار مناسبی دارند.همچنین درصورت خرید آنلاین میتوانید از نماینده های فروش تخفیف بگیرید.

جنس تایل های pvc با طرح سفال از پلی وینیل کلراید با پوشش رزین بوده که بیشترین مصرف آن در صنعت ساختمان سازی میباشد. این مدل از سقف های کاذب بهترین جایگزین برای ورق های گالوانیزه،فایبرگلاس و ایرانیت میباشد و برخلاف آنها به مرور زمان و بر اثر تابش خورشید و یا شرایط جوی،وزش باد و بارش باران تحت تاثیر قرار نمیگیرند و کیفیت خود را همچنان حفظ میکنند.

مهم ترین مزایای خرید این نوع تایل به شرح زیر است:

در برابر اسید و باز و مواد خورنده بسیار مقاوم است

عایق الکتریسیته میباشد

در برابر وزن بالا،فشار و ضربه مقاوم است و نمیشکند

در برابر اشعه uv مقاوم میباشد

ضد حریق بوده و آتش نمیگیرد

همانطور که میدانید یکی از پرطرفدار ترین  و پر کاربرد ترین سقف های کاذب تایل های آمستردانگ میباشد در واقع این نوع تایل به صورت سقف های شبکه ای و یکپارچه بوده و استفاده زیادی در پروژه های مختلف دارند.تایل های آمستردانگ را حتی میتوان در سقف سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار داد .قیمت تایل های آمستردانگ به صورت روزانه توسط تولید کننده تعیین میشود و شما در این مورد میتوانید با مشاور تلفنی ارتباط برقرار نمایید.

تایل های آمستردانگ را با نام گچ برگ هم میشناسند و در ساختار این تایل ها بیشتر مواد زیر کاربرد دارد:

گالوانیزه ، تایل های pvc ، آگوستیک ، تایل های آلومینیومی

شرکت بازرگانی انواع گوناگون تایل ایران

فروش تایل pvc به صورت عمده در شیراز توسط مرجع فروش عمده صورت میگیرد.علاوه بر خرید حضوری انواع تایل میتوانید به صورت آنلاین و اینترنتی هم تایل مورد نظر خود را تهیه نمایید.

تایل های pvc انواع مختلفی دارد که استفاده های گوناگونی هم دارد . بیشترین کاربرد این تایل ها در پوشش دهی سقف ها و دیوار ها میباشد .تایل ها امروزه نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون دارند که در ساختمان های مدرن میتوان انواعی از آنها را مشاهده کرد و در جنس های مختلفی تولید میشوند که اندازه استاندارد این تایل ها معمولا ۶۰×۶۰ میباشد.

این نوع سقف ها از نظر وزنی بسیار سبک هستند و بهترین گزینه برای پوشش دهی به تاسیساتی هستند که وجود آنها زیبایی ساختمان را تحت تاثیر قرار میدهد. این سقف ها میتوانند لوله های فاضلاب ، اتصالات برق ، لوله های گاز ، لوله های آب و سایر اتصالات و ارتباطاتی که ممکن است نیاز به بازدید و تعمیر مستمر و دسترسی آسان داشته باشند را پوشش دهد و در صورت نیاز به راحتی باز شده و یا حتی در صورت خرابی به سادگی جایگزین شود. 

امروزه استفاده از متریال های مختلف در ساخت بناهای مسکونی و حتی غیر مسکونی ، فضاهای اداری ، کارخانه جات و … از اهمیت زیادی به لحاظ زیبایی برخوردار است. انواع تایل یا سقف های کاذب از زیباترین و در عین حال از بهترین نوع متریال ها به شمار میروند . انواع تایل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه میشوند از جمله نمونه های پرفروش تایل ها میتوان انواع سقف کاذب تیغه ای ، انواع تابل های گچی pvc ، تایل گچی کناف ، سقف کاذب اکوستیک را نام برد.

شرکت های بازرگانی انواع تایل در ایران به خوبی با عرضه انواع تایل قدرت انتخاب زیادی را به خریداران داده اند و خریدار میتواند بسته به سلیقه و کیفیت و محیط مورد استفاده تایل مورد نظر خود را انتخاب کند همچنین میتوان با مدیر فروش بازرگانی ها در این مورد مشورت کرد و بهترین و مناسب ترین تایل را به صورت حضوری و یا آنلاین تهیه کرد.

برای خرید تایل ها میتواند پرسوجویی در مورد محبوب ترین تایل ها و یا پرطرفدار ترین و حتی پرفروش ترین تایل ها انجام دهید و در نهایت تصمیم خود را برای خرید بگیرید.

شاید بازدید از ساختمان های مدرن و طراحی های به روز و مدرن بتواند پیشنهاد خوبی برای انتخاب و خرید تایل باشد گرچه در نهایت تصمیم شما که تا حد زیادی از سریقه شما تاثیر میپذیرد مهم است قابل ذکر است در این بین نکات ایمنی و استاندارد های تایل های مختلف را در خرید خود مورد توجه قرار دهید.

چگونه تایل پی وی سی را تمیز کنیم؟

چگونه تایل پی وی سی را تمیز کنیم؟تایل پی وی سی از محبوبترین و پراستفاده ترین تایل ها میباشند که با فراهم کردن تنوع در طراحی و رنگ توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کند.

از سری نکاتی که در انتخاب تایل اهمیت دارد دوام و پایستگی تایل و مقاومت آن در برابر فشار و شرایط آب و هوایی و همچنین استهلاک در اثر گذشت زمان میباشد. در مورد تایل های پی وی سی باید بگوییم که از هر نظر خیالتان راحت باشد چراکه این تایل ها همانطور که میدانید از جنس پلی وینیل کلراید بوده و مقاومت بالایی در برابر انواع گوناگون فشار ها و عوامل محیطی دارد همچنین این نوع تایل ها به سادگی تعویض میشوند و همچنین در صورتی که کثیف شوند به سهولت میتوان آن ها را تمیز کرد درواقع پی وی سی هم مانند اکثر پلیمر ها یک سطح تقریبا نچسب فراهم میکند که به سادگی کثیف نمیشود و به راحتی تمیز میشود در اینجا لازم به ذکر است که رنگی که برای سقف کادب خود انتخاب میکنید اهمیت بسیاری در زیبایی و حتی تمیز به نظر رسیدن سطوح آن دارد در این مورد میتوانید با مسئول فروش تولیدی ها و یا بازرگانی ها مشورت نمایید.

طرح های منحصر به فرد و متـنوع تایل پی وی سی

همانطور که میدانید تایل های پی وی سی در طرح ها و رنگ ها و حتی در کنار سایر متریال ها تولید و عرضه میشود و انتخاب طرح تایل پی وی سی به سلیقه و نظر شما بستگی دارد و از این بابت خیالتان راحت باشد چراکه تنوع بسیار زیاد این تایل ها میتواند هر آدم مشکل پسندی را راضی کند.تایل های پی وی سی در انواع مختلفی وجود دارند که ازین دست میتوان به تایل های پی وی سی گچی ، تایل های پی وی سی طرح سفال ، تایل های پی وی سی آلومینیومی ، تایل های پی وی سی کناف و … اشاره کرد.در واقع تنوع اجناس و کیفیت و طرح ها به قدری زیاد میباشد که ممکن است برای انتخاب تایل مدت زیادی زمان صرف کنید و یا احتیاج به مشاوره با افراد متخصص در این زمینه داشته باشید.در نهایت با انتخاب و خرید یکی از انواع گوناگون تایل های پی وی سی میتوانید جلوه و نمای منحصر به فری به ساختمان خود بدهید که نظر هر بیننده ای را جلب کند همچنین میتوانید ساختمان را به فضاهای مختلف تفکیک کرده و در هر قسمت از تایل مخصوص به خود استفاده کنید در این صورت شما کلکسیونی از طرح ها و رنگ ها را خواهید داشت که احتمالا تا سالیان سال برایتان تکراری نخواهد شد.

نقد و بررسی تخصصی انواع مدل تایل پی وی سی

نقد و بررسی تخصصی انواع مدل تایل پی وی سی قبل از بررسی و نقد انواع تایل میتوان گفت همان طور که میدانیم  با روی کار آمدن تایل ها تغییر شگرفی در دکوراسیون و نماسازی به وجود آمد و استقبال از انواع تایل ها موجب شد تا توجه تولید کننده ها به این نکع محصول افزایش یابد و حتی باعث تولید رقابتی این نوع از محصولات شد که در پی آن تولید تایل ها در انواع طرح ها و رنگ ها صورت گرفت و در نهایت طی دسته بندی ای به صورت ساده و یا طرحدار روانه بازار شد، در نتیجه تایل های پی وی سی دو دسته اند ساده و یا طرحدار.

در این بین پرطرفدار ترین تایل سقفی نوع ساده میباشد که خود آن نیز در دو نوع روکش دار و یا رنگ شده در بازار موجود است، در نوع روکش دار از روکش پی وی سی و یا آلومینیوم استفاده میکنند که به راحتی تمیز شده و قابلیت نصب در فضاهای مختلف را دارد.

قابل ذکر است که تایل های پی وی سی نقش بسیار مهمی در جلوگیری از اتلاف انرژی دارد زیرا گزینه بسیار مناسبی برای عایق کردن محیط در برابر صدا و گرما میباشد.به طور کلی انواع طرح ها در سقف های کاذب پی وی سی شامل : مدل لوزی کوچک ، مدل لوزی بزرگ ، مدل بامبو ، مدل دیجیتال و مدل ستاره میباشد که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارد.توجه داشته باشید استفاده از این سازه ها در مغازه ها ، ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری ،سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ها ، ساختمان های تجاری و سالن های کنفرانس قابل استفاده میباشد.همانطور که گفته شد مهمترین ویژگی این سقف ها نظافت راحت آنها میباشد،همچنین این سقف ها در برابر نفوذ حشرات مقاوم بوده و بعد از سفت کاری بلافاصله میتوان از آنها استفاده کرد.

اما تایل های آکوستیک و upvc هم نوع دیگر از این سقف ها میباشد که بسیار پرکاربرد است و عایق صوتی میباشد و برای سالن های کنفرانس و آمفی تئاترها و اتاقک های اکوستیک بسیار مناسب میباشد این سقف ها به صورت رنگ شده یا روکش pvc عرضه میشود که انتخاب آن به عهده مشتری است دیگر نوع سقف کاذب سقف های یو پی وی سی بوده که جنبه دکوراتیو دارد و میتوان گفت نسبت به دیگر انواع محصولات از قیمت بالاتری برخوردار است. این سقف کاذب از مشتقات اصلی نفت تشکیل شده و امروزه برای مصارف تجاری به صورت گسترده استفاده میشود.از مهمترین ویژگی های سقف کاذب یو پی وی سی مقاومت آن در برابر خراشیدگی و پوسیدگی میباشد و همچنین دارای طرح های بسیار متنوعی بوده که افراد میتوانند بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند از طرفی به دلیل اینکه این سازه ها دارای قابلیت عبور نور است به کمک آن ها میتوان نور پردازی ویژه ای انجام داد و فضا را زیبا نمود.با همه این ها باید بدانید که این نوع از متریال کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به دلیل ظاهر شیکی که دارد جایگزین مناسبی برای سقف های کاذب قدیمی میباشد 

نوع دیگر این تایل ها،تایل سقفی گچی میباشد که دارای طراحی های زیبا بر روی سطوح خود میباشد این نوع از سقف کاذب میتواند فضایی بسیار یکنواخت ایجاد کند و زیبایی زیادی را به فضا ببخشد. سقف های کاذب گچی دارای انواع مختلفی از جمله: حصیری،تایل های ساده،تایل های سوراخ منظم و نامنظم،سقف کاذب ۵ مربعی سقف های تخم مرغی و … میباشد.که بیشتر آن از روکش پی وی سی تشکیل شده.

در این متن توضیحات جامعی در مورد انواع تایل ها داده شد امیدواریم با انتخابی مناسب فضای زیبایی را برای خود ایجاد کرده و بهترین استفاده را از این مطلب برده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید