از جمله مصالح ساختمانی ای که به عنوان سقف کاذب در مکان های گوناگونی از آن استفاده می شود، تایل گچی است. ولی استفاده از این محصول چه ویژگی هایی دارد؟ چطور می شود از مرکز خرید و فروش تایل گچی  60×60 در تهران و سایر شهرهای دیگر آن را به دست آورد؟ برای کسب معلومات بیشتر، مقاله پیش رو را مطالعه کنید. 

 مرکز خرید و فروش انواع تایل گچی 60×60 در تهران

خرید مستقیم تایل گچی سقف کاذب ضد آب به قیمت درب کارخانه

خرید مستقیم تایل گچی سقف کاذب ضد آب به قیمت درب کارخانه تایل ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها گچی است. یعنی فرآورده ای می باشد که از پودر گچ ساخته شده و در ابعاد و کیفیت های گوناگونی ارائه می گردد. شاید برای این سوال پیش آمده باشد که تایل چیست؟ در واقع این واژه (Tile) انگلیسی است که در برابر آن ما در پارسی، واژه زیبای کاشی را داریم. 

حالا چرا به محصولاتی که در سقف های کاذب قرار می گیرند، این واژه به کار می رود؟ مسئله اصلی در این است که خود کاشی ها نیز برای نازک کاری استفاده می شوند و زیبا سازی مکان های گوناگون، با آنان صورت می گیرد. یکی از دلایل نام گذاری به این شیوه، می تواند علتش این باشد و شباهت ظاهری ای که با کاشی دارد. 

ولی تایل ها از جمله مصالح ساختمانی اند که برای دکوراتیو کردن سقف ها به کار گرفته می شوند. آنان را از جنس های گوناگونی می سازند و بی تردید شما نیز در ساختمان های مختلفی با چنین محصولاتی مواجه شده اید. 

اکنون که با این محصول به خوبی آشنایی حاصل کردید، خوب است بدانید که می شود خرید مستقیم تایل گچی سقف کاذب ضد آب را به قیمت درب کارخانه تهیه کرد. این محصول، در واقع، تولید شده از پودر گچ می باشد؛ ولی هسته ای تقویت شده ای دارد که به همراه روکش فایبر گلاس مخصوص آن را پوشانده اند. 

با استفاده از این محصول دیگر نگرانی ای بابت رطوبت سقف نخواهید داشت. امروزه از آن بیشتر به جای فایبر سمنت و اکوآپنل استفاده می کنند و به جزء از سقف، در نمای بیرون و دیوارها هم کارایی بالایی پیدا کرده است. بایستی اشاره کرد که چنین محصولی در تنوع بالایی ساخته می شوند و حتی نوع رنگی و طرح دار آنهم وجود دارد. 

این محصولات به دلیل وزن سبک، نرخ مناسب و همین طور مقاومتی که در برابر حرارت دارند، از جمله بهترین ها محسوب می شوند. در حال حاضر، سقف بیشتر اماکن تجاری و اداری را با این تایل ها می پوشانند و از سوی دیگر، دیده شده که در خانه های عصری نیز به صورت گسترده ای از آن کار می گیرند. 

تولید و عرضه محصولات گچی و دکوراسیون داخلی منزل در سراسر کشور

گچ، ماده ای معدنی است که ابتداء به شکل سنگ از معادن گوناگون جدا می شود و سپس طی فرآیندی طولانی مدت، به پودر تبدیل می گردد. بد نیست بدانید که این گونه از مصالح ساختمانی در انواع مختلف و زیر نام های متنوعی ساخته می شوند که معروف ترین شان گچ زیر کار، گچ های آلفا، بتا و همینطور گچ گچبری می باشد. 

در هر حال، این محصولات را شرکت های مختلفی تولید و عرضه می کنند. گچ ها در واقع هنگامی که استخراج می گردند، خام هستند؛ ولی آن را در کوره های متفاوتی می پزند و به شکل پودر در می آیند که ما می توانیم از آن استفاده کنیم؛ ولی محصولات متفاوتی از گچ ها تولید می شوند که می توان از کالاهای دکوراتیو یاد کرد. 

در این زمینه بیشتر می شود به انواع مجسمه های تزیینی و اقلام دیگری از این دست اشاره نمود. روی هم رفته، گچ، یکی از مصالح ساختمانی بسیار با ارزشی به شمار می رود. آن را در دکوراسیون داخلی منزل در سراسر کشورمان، به شکل وسیعی استفاده می کنند. 

اما چرا گچ اینقدر محبوبیت دارد؟ دلیل این مسئله چیست؟ به چند نکته در این حوزه اشاره نماییم که حتماً پاسخ این سوالات را در آن ها خواهید یافت: 

  • گچ ها محصولاتی ارزان قیمت به شمار می روند.  
  • آنها را به راحتی و به شکل وفور می توان یافت. 
  • چسبندگی و گیرش بالایی در مدت زمان کوتاهی دارند. 
  • مقاومت زیادی در برابر حرارت، رطوبت و حتی سرما و گرما دارند. 
  • به نوعی عایق صدا هم به شمار می روند و به همین سبب نیز در دیوارها کاربرد دارند. 
  • پایداری شان بالا است و به منزل زیبایی ویژه ای می دهند. 
  • و مزیت های بی شمار دیگری از این دست 

خوب است بدانید که از گچ ها افزون بر سفید کاری منازل، به زیباسازی شان هم می پردازند و کالاهای گوناگونی از جمله سقف های کاذب را نیز می سازند. همین مسئله باعث شده تا از اهمیت ویژه ای برخوردار شوند و طرفداران زیادی پیدا کنند. 

فروشنده ارزانترین تایل گچی دیواری 60×60 رنگی در تبریز

فروشنده ارزانترین تایل گچی دیواری 60×60 رنگی در تبریز به عنوان دیوارپوش هم از تایل گچی استفاده می کنند. خوب است بدانید که این محصولات ابعاد استاندارد خود را دارند. هر چند می شود آنان را در ابعادی مانند 60*60 و 80*80 هم مشاهده کرد. با همه این ها، تایل های گچی در دیوارهای بسیاری از بناها استفاده می شوند. آن ها بخشی از انواع تایل گچی محسوب می شوند. 

در تبریز و یا هر شهر دیگری که باشید، می توانید به فروشنده ارزانترین تایل گچی دیواری 60*60 رنگی مراجعه کرده و خرید را با بهترین نرخ ها انجام دهید. 

در هر حال، همان گونه که به صورت عادی از گچ در پوشش و سفید سازی دیوارها استفاده می نمایند، امروزه برخی از شرکت ها آن را به صورت پیش ساخته تولید کرده که به آن طرح های مختلف و رنگ بندی های گوناگونی می دهند. در این زمینه می شود از برجسته ترین مدل آن که به سه بعدی معروف است، اشاره کرد. 

ولی تایل های رنگی گچی کدام ها هستند؟ در این زمینه نیاز است که اندکی معلومات بیشتر برای آشکار سازی ارائه شود. تایل ها با الوان اکریلیک و غیره رنگ آمیزی می شوند. این محصولات خاصیتی ضد باکتری و آنتی استاتیک دارند. آن ها به نوعی مناسب پوشش ها در مکان های مختلف می باشند و نرخ مناسبی را نیز دارا هستند. 

روی هم رفته، فروشنده تایل گچی دیواری این محصولات را نه تنها در رنگبندی های متفاوت، بلکه در طرح های گوناگون نیز ارائه می دهد که این مسئله موجب شده تا بسیاری از این گزینه جهت دیوارپوش نمای داخلی ساختمان ها استفاده کنند. به کارگیری از این فرآورده ها مزایای مختلفی هم دارد. 

آن ها سریع نصب می شوند که زمان کمتری نیاز دارد. در کار ملات و گچ کمتری استفاده میگردد که در هزینه ها صرفه جویی شده و از همه مهمتر اینکه در طرح های بسیار متنوعی عرضه می شوند و به این ترتیب می توان آن ها را به رنگ سفید تهیه کرد و سپس به دلخواه رنگ آمیزی نمود؛ هر چند نوع رنگ شده آن نیز وجود دارد. 

ویژگی های تایل گچی صادراتی اصفهان

تایل های گچی، در شهرهای مختلف و از سوی شرکت های گوناگونی ساخته می شوند. تولید آنان با استفاده از قالب های متفاوتی صورت می گیرد. روی هم رفته، این چنین کالایی به عنوان اقلام صادراتی هم به شمار می رود و به کشورهای مختلفی نیز مشاهده می کنیم که ارسال می شوند؛ از جمله همسایگان مان. 

ولی ویژگی تایل گچی صادراتی اصفهان چیست؟ چرا چنین کالایی صادر می گردد؟ در این بخش به چند موضوع اشاره می کنیم که عبارت هستند از: 

  • از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و هزینه کمتری را در بر می گیرند. 
  • کیفیت مناسبی دارند و همین طور بر اساس استانداردها ساخته می شوند. 
  • تنوع در این محصولات بسیار زیاد به چشم می خورد و از نوع برجسته تا صاف و سه بعدی ساخته می شوند. 
  • در هر مکانی می شود از آن ها بر اساس نوعی که دارند (ضد رطوبت، حریق و صدا) استفاده به عمل می آید. 

بایستی به این موضوع نیز اشاره کرد که در حال حاضر، این محصولات به وسیله زمینی و دریایی به کشورهای مختلفی صادر می شود و تجارت آن سودآوری نیز بوده است. از سویی، به دلیل کیفیت مناسب و قیمت ارزان، مشتریان زیادی پیدا کرده که فروش آن را بالا برده است. 

برتری تایل گچی 60×60 نسبت به سایر سقف های کاذب

برتری تایل گچی 60×60 نسبت به سایر سقف های کاذب همان طور که اشاره کردیم، برای سقف های کاذب از مواد مختلفی استفاده می شود که از آن جمله می توان به پوشش های پی وی سی، آلومینیوم و غیره اشاره کرد. در این میان، گچ نیز یکی از آن ها بوده که به دلایل مختلفی و از جمله مزیت هایی که دارد، کارایی آن بیشتر می باشد و مورد توجه بسیاری از معماران قرار گرفته است. 

ولی برای این که برتری تایل گچی 60*60 نسبت به سایر سقف های کاذب را بهتر درک کنید، به مزایای استفاده از آن اشاره می کنیم. 

نصب شان همان گونه که گفتیم بسیار آسان است و سریع انجام می شود. از طرف دیگر، تعمیر و نگهداری پرهزینه ای ندارد و راحت می شود با دستمال کشیدن و یا رنگ آمیزی ساده، مراقبت کرد. سریع و راحت می شود به آن دست پیدا کرد و در صورت خراب شدن، جایگزین مناسبی برایش یافت. 

با آن همینطور تنظیم شرایط آکوستیکی را که از این طریق جذب صدا صورت می گیرد، انجام می دهند. این ها از جمله خواص استفاده از این تایل ها بود. حالا خودتان راحت می توانید حدس بزنید که چرا محبوبیت بیشتری این گونه از محصول دارد. 

تفاوت قیمت انواع تایل های گچی 60×60

تایل های گچی نیز مانند سایر مصالح ساختمان، انواع مختلفی دارند و از سوی دیگر، همین قضیه باعث شده تا نرخ های شان با همدیگر فرق داشته باشد. از سوی دیگر تولید محصولات گچی ای از این دست به روش های گوناگونی صورت می گیرد که این موضوع هم بی تاثیر در این زمینه نیست. 

اگر می خواهید که خرید تایل گچی سقف کاذب و یا مدل های دیگر آن را انجام دهید، خوب است بدانید که تفاوت قیمت انواع تایل های گچی 60*60 گوناگون می باشد و بر اساس یک سری از فاکتورها به ارزش گذاری این محصول می پردازند. 

برای مثال می شود در این خصوص به برندی که آن را تولید می کند اشاره کرد. طبعاً شرکت ها یکی از عوامل مهم در این زمینه هستند. همین طور به ضخامت تایل پرداخت. از این نظر می توانند متفاوت باشند. این که چه طرحی دارند و کدام رنگ ها را دارا می باشند نیز عامل دیگری در قیمت گذاری محسوب می شود. 

از چه نوع گچی ساخته شده و این که کاربرد آن چیست، نیز بسیار امر مهمی است. در کل، نرخ ها بر اساس عوامل گوناگونی متغیر هستند. در شرایط کنونی نمی شود از مسائل اقتصادی، تورم و بالا رفتن نرخ ارز نیز چشم پوشی کرد. این ها همه روی قیمت ها و تفاوت های آن تاثیر مستقیمی می گذارد. 

انواع تایل های گچی 60×60 بر اساس کاربرد

انواع تایل های گچی 60×60 بر اساس کاربرد کاربردهای تایل گچی 60*60 گوناگون است. برای نمونه می شود از آن ها در سقف منازل، اداره جات دولتی و خصوصی، شرکت های بزرگ، کارخانه جات، بناهای تجاری، سرویس های بهداشتی، لابی و مکان های گوناگون دیگری استفاده کرد. به همین ترتیب به کارگیری از آن ها در دیوارهای این مکان ها هم انجام پذیر است. 

ولی انواع تایل های گچی وجود دارد که این محصولات را بر اساس موارد گوناگون دسته بندی می کنند. در این بخش به این موضوع بیشتر می پردازیم و آن ها را این گونه معرفی می نماییم: 

  • تایل گچی در ابعاد 60*60 سانتی متر در نوع ساده که به نوعی عایق صوتی نیست. این محصول جلو خارج شدن صدا را نمی تواند بگیرید. 
  • تایل هایی که آکوستیک هستند و به همین منظور ساخته(عایق صدا) ساخته شده اند. 
  • تایل ها سازه پنهان که از آنان قابلیت های مختلفی دارند و از جمله می شود به نصب از پایین آن اشاره کرد. 
  • تایل های نمایان که این گونه از محصول را از بالا نصب می کنند. 

این ها از جمله مدل های متفاوتی از این محصول بود که خدمت شما عرض شد. شما می توانید هر نوع از این کالای با ارزش و پر سود را که نیاز دارید، به دست آورید. قابل یادآوری است که یکی از ویژگی های اینچنین تایل هایی اجرای راحت آن است و این که می شود آن را در هر طرحی که نیاز داریم، سفارش دهیم. 

به همین گونه بایستی اشاره نمود که تایل های گچی طرح دار، عمدتاً در سقف هایی کاذب مشبک کنافی کارایی دارند. آن را می شود با پوشش آلومینیومی و پی وی سی نیز به دست آورد. با تهیه این کالا، دیگری نیازی به رنگ آمیزی محصول وجود ندارد و تمیزکاری شان بسیار ساده است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید