فروش عمده تایل pvc در شیراز توسط مرجع فروش عمده انجام می گیرد. می توانید برای خرید مطمئن و با قیمت مناسب به صورت اینترنتی نیز اقدام نموده و انواع تایل گچی pvc را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید. تایل pvc کاربردهای متعددی دارد و می توان در فضاهای مختلف از انواع متفاوت آن بهره گرفت.
بیشترین کاربرد این نوع تایل ها در پوشش دهی سقف و دیوار است که مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه استاندارد تایل ها معمولا 60*60 است که در جنس های مختلفی تولید می شود. تایل ها نقش مهمی را در دکوراسیون های امروزی دارند و در ساختمان های مدرن می توان مدل های متنوعی از این سقف یا دیوارهای کاذب را مشاهده کرد.

مرجع فروش عمده انواع تایل pvc در شیراز

قیمت روز تایل آرمسترانگ

قیمت روز تایل آرمسترانگ

تایل ها یا همان سقف های کاذب نقش مهمی را در ساخت و سازها و دکوراسیون منازل بر عهده دارند. قیمت تایل آرمسترانگ به صورت روزانه و توسط تولید کننده تعیین و اعلام می شود. می توانید جدیدترین قیمت ها را قبل از خرید از نماینده فروش به صورت حضوری و یا تلفنی بپرسید.

همانطور که می دانید یکی از انواع سقف های کاذب که بسیار پرکاربرد نیز می باشد، تایل های آرمسترانگ است. در واقع این نوع از تایل ها به صورت سقف های شبکه ای و یکپارچه بوده و از قابلیت بالایی در طراحی پروژه ها و اجرای آنها دارند. تایل آرمسترانگ را می توان حتی در سقف سرویس های بهداشتی نیز نصب و مورد استفاده قرار داد.

تایل های آرمسترانگ را با نام گچ برگ نیز می شناسند و در ابعاد استاندارد 60*60 تولید می شود. ساختار این سقف ها بیشتر از مواد زیر تشکیل شده است.

  • گالوانیزه
  • تایل های pvc
  • آگوستیک
  • تایل های آلومینیومی

این نوع سقف ها از نظر وزنی بسیار سبک هستند و بهترین گزینه برای پوشش دهی به تاسیساتی هستند که وجود آنها زیبایی ظاهری ساختمان ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این نوع سقف ها می توانند لوله های آب، برق، فاضلاب و دیگر شبکه هایی را که نیازمند بازدید مستمر هستند به خوبی پوشش داده و در صورت ضرورت و یا خرابی به راحتی تعویض می شوند.

مرکز فروش تایل آلومینیومی

تایل آلومینیومی در مرکز فروش این محصول با قیمت روز به مشتریان عرضه می شود. همه کسانی که به نوعی با صنعت ساخت و ساز سروکار دارند با این نوع از تایل ها آشنایی دارند. تایل های آلومینیومی به دلیل انعطاف پذیری بالا و قیمت مناسب بسیار پرفروش هستند. خرید و فروش تایل آلومینیومی هم به صورت حضوری و هم به روش آنلاین قابل انجام است. تایل های آلومینیومی در دو نوع لبه دار و بدون لبه در ابعاد استاندارد تولید و به فروش می رسد.

تایل های آلومینیومی در واقع از یک ورق کویل آلومینیوم ساخته می شوند. سرعت بالا در اجرای این نوع تایل و سهولت دسترسی به فضای پشت تایل پس از نصب آن را به یکی از پرفروش ترین انواع تایل ها در کشور تبدیل کرده است. از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای تایل های آلومینیومی برشمرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریعی دارند.
  2. قابل شستشو بوده و می توان آن را به راحتی با آب شست.
  3. از اتلاف دما به طور چشمگیری جلوگیری می کند.
  4. قابل بازیافت است.
  5. به راحتی می توان آن را با دیگر سقف های کاذب ترکیب کرد.

ابعاد تایل های آلومینیومی در نوع لبه دار و بدون لبه با یکدیگر متفاوت بوده و خریدار باید در موقع خرید با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را سفارش دهد. برای آنکه رنگ این تایل ها ثابت بماند از رنگ های پودری آکوستیک برای پوشش سطح آن استفاده می شود.

طرح های متنوع این محصول انتخاب و خرید را برای مشتری آسان تر می کند. تایل های آلومینیومی در برابر حریق مقاوم بوده، ضد خش هستند و گرد و خاک را به خود جذب نمی کنند. ضمن آنکه ضد خش بوده و نمای ظاهری آن ها سال ها پس از نصب نیز زیبا باقی می ماند.

گروه تولیدی انواع تایل و سقف کاذب

گروه تولیدی انواع تایل و سقف کاذب

انواع تایل و سقف کاذب توسط گروه تولیدی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به مشتریان در سراسر کشور عرضه می شود. تولیدی سقف کاذب همچنین توانسته است با به کارگیری فناوری های روز، محصولاتی را تولید نماید که علاوه بر رفع نیاز داخلی، محصولات خود را به دیگر کشورها نیز صادر نماید. انواع تایل و سقف کاذب از نظر جنس تنوع بسیار بالایی دارند. همین امر دست خریداران را برای انتخاب باز گذاشته است.

امروزه استفاده از متریال های مختلف در ساخت بناهای مسکونی و حتی غیرمسکونی از اهمیت زیادی برخوردار است. انواع تایل یا سقف های کاذب از زیباترین و در عین حال بهترین نوع از انواع این متریال ها به شمار می روند. انواع تایل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می شوند. از جمله نمونه های پرفروش این محصول در ادامه ذکر خواهد شد.

  • انواع سقف کاذب تیغه ای
  • انواع تابل های گچی pvc
  • تایل گچی کناف
  • سقف کاذب آکوستیک

هر یک از انواع این سقف ها خصوصیات منحصر به فردی دارند که استفاده از آنها را در مکان های مختلف امکانپذیر ساخته است. بسیاری از این نوع سقف ها سبک بوده و به راحتی جابه جا می شوند. برخی از آنها عایق صوت و حرارت بوده و می توانند گزینه مناسبی برای پوشش دهی در فضاهای مسکونی باشند.

جنس، رنگ و قابلیت نصب در هر فضایی از دیگر مزایای ویژه انواع تایل و سقف کاذب است که در جلب نظر و رضایت مشتری تاثیر بسیار زیادی دارد. امکان تعبیه نور مخفی و مقرون به صرفه بودن از جمله دیگر ویژگی های شاخصی سقف های کاذبی است که در گروه تولیدی، تولید عرضه می شود.

خرید تایل pvc با طرح سفال

تایل های pvc  با طرح سفال از زیباترین و جذاب ترین انواع سقف های کاذب به شمار می روند. این مدل از تایل ها که بیشتر برای پوشش دهی سقف های شیبدار مورد استفاده قرار می گیرد در رنگ های بسیار متنوعی تولید و به فروش می رسد. اگر به عنوان خریدار سقف های کاذب قصد خرید دارید و علاوه بر کیفیت، زیبایی ظاهری نیز برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما انتخاب تایل های pvc با طرح سفال است.

این سقف های کاذب را که با نام آکروتایل نیز معروف است می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید. البته خرید به صورت حضوری را نیز می تواند با مراجعه به نماینده فروش انجام دهید. قیمت این نوع تایل ها نیز بسیار مناسب بوده و می توانید با خرید آنلاین، تخفیف خوبی نیز از فروشنده بگیرید.

جنس تایل های pvc طرح سفال از پلی وینیل کلراید pvc با پوشش رزین بوده که بیشترین مصرف آن در صنعت ساختمان سازی می باشد. این مدل از سقف های کاذب بهترین جایگزین برای ورق های گالوانیزه، فایبرگلاس و ایرانیت می باشند که به مرور زمان و بر اثر باد، باران و تابش آفتاب کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.

مهم ترین مزایای که خرید تایل pvc طرح سفال دارد به شرح زیر است.

  • در برابر اسید، باز و سایر مواد خورنده بسیار مقاوم است.
  • عایق الکتریسیته می باشد.
  • در برابر وزن بالا، فشار زیاد و ضربه به خوبی مقاوم است و نمی شکند.
  • در برابر اشعه uv مقاوم بوده و خاصیت ضد آتش دارد.

چه فرآیندهایی برای ساخت تایل پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد؟

چه فرآیندهایی برای ساخت تایل پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد؟

تایل های پی وی سی امروزه بسیار کاربردی هستند. سبک وزن بودن و قابلیت حمل و جابجایی آسان آن را به یکی از پرفروش ترین انواع سقف های کاذب تبدیل کرده است. اما آیا می دانید در تولید این نوع تایل ها چه فرایندهایی طی می شود؟ به عبارت دیگر در تولید تایل پی وی سی از چه مواد اولیه ای استفاده می شود؟ برای یافتن پاسخ این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

برای آنکه بتوان یک تایل پی وی سی باکیفیت تولید نمود نیاز است تا مواد اولیه و اجزای تشکیل دهنده آن به صورت روزانه تهیه شوند. گرانول pvc به عنوان رزین، کربنات سدیم به عنوان ماده پر کننده، روان کننده ها، تیتان، رنگ و سایر افزودنی ها از جمله اجزای اولیه تشکیل دهنده این نوع سقف های کاذب به شمار می روند.

پس از آماده شدن مواد اولیه، ساخت تایل پی وی سی آغاز می شود. دستگاه های میکسر با نسبت تعریف شده مواد اولیه را با یکدیگر مخلوط و به برای پخت اولیه به دستگاه حرارت دهی انتقال می دهند. سرعت همزن، دمای دستگاه و حجم میکسر نقش مهمی در پخت ابتدایی دارد.

در مرحله آخر و برای تولید محصول نهایی، مواد اولیه مخلوط شده وارد دستگاه اکسترودر شده تا پخت نهایی سقف انجام گیرد. در پخت نهایی مخلوط رزین اولیه به حالت مذاب در آمده تا برای قالبگیری آماده شود. پس از قالبگیری و سرد شدن تایل های پی وی سی آماده بسته بندی و عرضه در بازار می شوند.

چرا تایل گچی pvc جایگزینی ایده آل بر دیگر تایل ها است؟

همانطور که می دانید سقف کاذب سقفی است که در سطحی پایین تر از سقف اصلی قرار گرفته و به نوعی پوشش برای سقف اصلی محسوب می شود. این نوع سقف ها تنوع بسیار بالایی دارند اما مدرن ترین و پرکاربردترین آن، تایل های گچی pvc هستند. اما چرا تایل های گچی pvc جایگزینی ایده آل محسوب می شوند؟ پاسخ به این سوال روشن است. عوامل مختلفی بر روی انتخاب و خرید سقف های کاذب اثرگذارند.

تایل های گچی pvc ظاهر بسیار جذابی دارند، طرح های آن بسیار متنوع است و از همه مهمتر ابعاد استاندارد آن سبب شده است تا به سهولت در هر جایی امکان نصب داشته باشند. تایل های گچی از نظر ساختار به 2 دسته سفید و چاپی و روکش دار تقسیم بندی می شوند. مزایای بی شمار این سقف ها می تواند خریداران را به خود جلب کند.

سقف های کاذب pvc انعطاف پذیری بسیار خوبی در زمان تولید دارند. مدل ها و رنگ های متنوعی دارند و در برابر حرارت و صدا عایق بسیار خوبی هستند. به راحتی می توانند تجهیزات ساختمانی که زیبایی ظاهری ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهند پوشانده و در صورت لزوم تعویض شوند.

تایل های pvc به صورت شبکه ای بوده و با پروفیل های سپری شکل آلومینیومی پوشانده شده اند. از مزیت های بسیار خوبی که می توان برای تایل های گچی pvc عنوان کرد این است که می توان آن را به صورت ترکیبی با دیگر تایل ها نیز مورد استفاده قرار داد. همین امر سبب شده بسیاری از افراد در دکوراسیون داخلی خود از این نوع تایل ها استفاده نمایند.

چگونه تایل پی وی سی را رنگ کنیم؟

چگونه تایل پی وی سی را رنگ کنیم؟

تایل های پی وی سی بسیار منعطف هستند. همین امر امکان اجرای هر طرح و رنگی را بر روی آن فراهم کرده است. تایل های پی وی سی طرح های جذابی دارند با این حال شما می توانید آن را به سلیقه خودتان رنگ آمیزی کنید. اما این کار چگونه صورت می گیرد؟ چگونه می توان تایل های پی وی سی را به رنگ دیگر درآورد؟ شاید بهترین روشی که می توان پیشنهاد داد استفاده از نورهای مخفی در داخل تایل می باشد.  

رنگ های شاد می توانند سقف شما رنگی کنند. می توانند زیبایی سقف را چند برابر کرده و در شب زیبایی فوق العاده ای به آن ببخشند. می توان از طرح های چوب با رنگ های متنوع نیز برای تغییر رنگ تایل های پی وی سی کمک گرفت. البته انتخاب رنگ به فضای مورد استفاده نیز بستگی دارد. اینکه قرار است سقف اتاق خواب، پذیرایی یا سرویس بهداشتی و حتی استخر خود را رنگی کنید، در انتخاب نوع رنگ توسط شما تاثیر می گذارد.

می توانید زیباترین طرح ها را با بهترین رنگ های شاد برای پذیرایی و حتی اتاق خواب استفاده کنید. برای نورپردازی امکان استفاده از لامپ های LED نیز امکان پذیر است. برای این کار می توانید با متخصصان این حوزه مشورت کنید. آن ها می توانند با نظرات خود شما را در انتخاب رنگ مناسب برای سقف تان یاری دهند.

امروزه استفاده از تایل های معرق برای زیباسازی فضا جایگاه ویژه ای پیدا کرده و در فضاهای مدرن می توان نمونه های متعدد آن را مشاهده کرد. تایل های معرق ضمن زیبایی بصری، ضد آب بوده و می توان آن را در فضاهای مرطوب به راحتی مورد استفاده قرار داد.

با برش لیزری می توان تایل های معرق پی وی سی را به هر شکلی که دلخواه تان است در آورید. ضمن آنکه امکان ترکیب آن با سقف های کاذب کناف برای ایجاد یک فضای جذاب تر، امکانپذیر است. درون تایل های معرق امکان نورپردازی وجود دارد که همین موضوع سبب می شود به راحتی بتوانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید