سقف های کاذب در انواع مختلفی یافت می شوند. یکی از جدیدترین انواع سقف های کاذب تولید شده، تایل سقفی می باشد. این تایل که خود نیز در انواع گوناگونی ارائه می گردد، نقش بسیاری در زیبایی ظاهری سقف ها ایفا می کند و علاوه بر این موضوع، باعث ترمیم سقف های آسیب دیده نیز می شود. از جمله تایل های سقفی، تایل pvc می باشد که یکی از بهترین تایل های سقفی محسوب شده و نقش بسیار موثری در جلوگیری از اتلاف انرژی نیز‌ ایفا می کند. مراکز خرید متعددی در شهرهای مختلف با قیمت های متفاوت به فروش این محصول فعالیت دارند که از آن جمله می توان به خرید تایل سقفی pvc با بهترین قیمت در تهران اشاره نمود.

مراکز خرید تایل سقفی pvc با بهترین قیمت در تهران

قیمت روز تایل سقفی سفید و براق

قیمت روز تایل سقفی سفید و براقهمانطور که ذکر شد تایل سقف کاذب یکی از جدیدترین و به روزترین سقف های کاذب تولید شده می باشد که کاربردهای وسیعی را امروزه شامل می شود. این تایل ها که نقش بسیار مهمی در دکوراسیون های داخلی و زیبایی سقف و فضای اطراف ایفا می کنند، از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند که با توجه به این موضوع، توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود بروز دهند.

تایل سقفی کاذب به طور کلی در دو نوع زیر تولید می شود:

  • تایل سقفی ساده
  • تایل سقفی طرح دار

هر کدام از این  تایل ها نیز خود شامل مدل های متنوعی می شوند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. یکی از پرکاربردترین تایل های سقفی، تایل ساده می باشد که در دو نوع سفید و روکش دار تولید و ارائه می گردند.

تایل های ساده همچون تایل سفید و براق که مصارف مختلفی در صنعت ساختمان ایفا می کنند، قیمت های متفاوتی را نیز شامل می شوند. این تفاوت قیمت ها تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی می باشند که در بازار وجود داشته و ارتباط مستقیم با قیمت این محصولات دارند. بر این اساس و با توجه به نوسانات بازار، نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را به عنوان قیمت قطعی محصول در نظر گرفت.

با توجه به این موضوع و متغیر بودن پارامترهای مختلف موجود در بازار، قیمت تایل های ساده سفید و براق به صورت روز در بازار تهیه و تنظیم می گردد. لذا برای اطلاع از قیمت تایل سفید ساده، می توان به طرق مختلف مانند سایت های گوناگون از قیمت های روز این تایل ها که طبق قوانین و استانداردهای بازار تنظیم گشته اند، مطلع شد و سپس نسبت به ادامه مراحل خرید خود اقدام نمود. 

مرکز فروش تایل آکوستیک

در میان انواع مختلف تایل های سقفی، نوع دیگری از این تایل ها وجود دارند که معمولا در ساختمان های شلوغ و پر رفت و آمد نصب می شوند. این نوع تایل ها تحت عنوان تایل های آکوستیک با توجه به ساختار تولیدی خود و نیز‌ با توجه به قابلیتی که دارند می توانند به عنوان یک عایق صوتی عمل کرده و مانع از سر و صدا و شلوغی شوند. تایل های آکوستیک در انواع محیط ها به سه شکل قابل اجرا و نصب می باشند که عبارتند از:

  • تایل آکوستیکی که بر روی سقف نصب و اجرا می شود.
  • تایل هایی که از سقف آویزان می شوند.
  • نوع سوم نیز بر روی دیوار نصب و به کار برده می شوند.

سقف های کاذب آکوستیک در طرح های بسیار متنوع ساخته می شوند. هم چنین با توجه به قدرتی که این سقف ها در جذب و کنترل صدا دارند، می توان آن را برای فضاهایی مانند فضای تجاری، اداری، انواع پارکینگ ها، کنسرت و انواع همایش به کار برد و از مزایای متعدد آن بهره مند شد. برخی از مزایای سقف های آکوستیک به شرح زیر می باشند:

  • قابلیت نصب سریع و آسان
  • استحکام بالا
  • دارای طرح های متنوع
  • کاهش آلودگی صدا در محیط های شلوغ
  • و …

با توجه به ویژگی و کاربردهای متعدد و گسترده ای که تایل آکوستیک در محیط های گوناگون دارند، امروزه تقاضاهای بسیار زیادی برای این محصول در بازار وجود دارد. بر این اساس نیز، این نوع تایل ها توانسته اند به خوبی بخش عمده ای از فروش را در بازار به خود اختصاص دهند.

در رابطه با فروش تایل های آکوستیک مراکز فروش متخصص در این امر فعالیت دارند که انواع مختلف این سقف را به صورت های مختلف عرضه و به فروش می رسانند. هم چنین فروش تایل آکوستیک به سه شکل در مراکز فروش ارائه می گردد که عبارتند از:

  • تایل آکوستیک  متحرک
  • تایل آکوستیک بسته
  • تایل آکوستیک باز

بر این اساس جهت تهیه و خریداری سقف آکوستیک، می توان به طرق مختلف و به اشکال گوناگون طبق نیاز و خواست خود اقدام نمود.

صادرات انواع تایل سقفی pvc به خارج

صادرات انواع تایل سقفی pvc به خارجیکی از انواع تایل های سقفی که در طرح ها و مدل های بسیار کاربردی و متنوع تولید و عرضه می گردند، تایل های pvc می باشند که امروزه کاربردهای بسیار وسیعی را در انواع مختلف خود شامل می شوند. از آن جایی که در تولید هر محصولی کیفیت حرف اول را می زند، در تولید انواع تایل pvc که توسط برترین تولید کنندگان کشور و با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و نیز به کار گیری تکنولوژی های روز دنیا صورت می گیرد، همواره سعی شده است تا محصولاتی بسیار با کیفیت تولید و عرضه گردند.

انواع تایل های  سقفی pvc تولید شده در کشور که در کیفیت های درجه یک تولید می گردند، بسته به نوع خود کاربردهای زیادی دارند و به طور کلی به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

  • تایل سقفی pvc روکش دار: این نوع سقف ها با توجه روکش به کار رفته در آن که به عنوان یک عایق عمل می کند، در مکان هایی همچون آشپزخانه به کار می روند و از مقاومت بسیار خوبی نیز در برابر عوامل مختلف مانند گرما، حرارت و آب برخوددار می باشند.
  • تایل سقفی pvc سفید و چاپی: این سقف نیز که در طرح های متنوع چاپی یافت می شود بیشتر در مکان های ادراری به کار برده می شود.
  • تایل سقفی pvc با روکش هات استامپ: این نوع تایل نیز مناسب برای مکان های صنعتی می باشد.
  • تایل سقفی  pvc با روکش مخمل: این تایل ها با طرح های بسیار زیبا و جنس بسیار عالی خود می توانند زیبایی خیره کننده ای را به محیط القا کنند. این محصول نیز در منازل و سالن های کنفرانس بیشتر کاربرد دارد.

انواع تایل های سقفی pvc با بهترین و مرغوب ترین کیفیت ها تولید گشته اند. کیفیت تولیدی این سقف ها به حدی بوده که از اعتباری جهانی برخوردار بوده و صادرات تایل pvc در انواع مختلف به کشورهای مختلفی صورت می گیرد.

انواع تایل pvc در بازارهای بین المللی توانسته اند سهم ویژه ای را در تبادلات به خود اختصاص داده و از این حیث دارای اهمیت زیادی می باشند. در واقع این نوع سقف های کاذب که در مدرن ترین طرح ها و مرغوب ترین کیفیت یافت می شوند جزو یکی از منابع صادراتی کشور بوده و صادرات آنها در حجم های عمده ای صورت می گیرد.

خرید ویژه تایل گچی

یکی دیگر از انواع مختلف تایل ها که جزو تایل های دکوراتیو محسوب می شود، تایل گچی می باشد. تایل های گچی در انواع گوناگون و با طرح ها و پوشش های مختلف تولید و عرضه می گردند. این نوع تایل که به سرعت و آسانی نصب و اجرا می گردد در دو نوع کلی تولید می گردد که عبارتند از:

  • تایل های ساده که فاقد جذب صوت می باشند.
  • تایل های آکوستیک که دارای قابلیت جذب صوت بالایی می باشند.

هم چنین لازم به ذکر است که تایل های ساده گچی خود به دو نوع تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

  • تایل های گچی بدون روکش که قابلیت رنگ آمیزی متنوع را دارند.
  • تایل های گچی روکش دار از جنس pvc که سرعت اجرای کار بالایی دارند. هم چنین تایل گچی با روکش آلومینیوم نیز وجود دارند که در مناطقی شرجی و نیز مکان هایی که امکان نفوذ رطوبت وجود دارد همانند محل عبور لوله ها، از این تایل ها استفاده می شود.

به طور کلی تایل های گچی دارای مزایای متعددی می باشند که با توجه به مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته اند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نمایند و از فروش خوبی نیز برخوردار باشند. به طور خلاصه از جمله مزایای این تایل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت بالایی در نصب و اجرا دارد.
  • عایق صورتی و حرارتی مناسبی می باشد.
  • ضد رطوبت و ضد حریق می باشد.
  • در برابر ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است.
  • از ثبات رنگ خوبی نیز برخوردار می باشد.
  • و …

بر اساس این عوامل و کاربردهای گسترده تایل های گچی، مراکز فروش بسیاری به صورت حضوری و آنلاین به فروش این محصول مشغول به فعالیت می باشند که با قیمت های خرید متفاوتی به فروش و عرضه تایل های گچی فعالیت دارند.

برخی از مراکز نیز با ارائه شرایط ویژه برای خرید تایل گچی، سعی نموده اند تا این محصول را با قیمت خرید ویژه و مناسب به مشتریان ارائه دارند. در این میان نیز، مجموعه ما سعی نموده است با ارائه شرایط مناسب برای شما مشتریان عزیز، انواع تایل گچی با کیفیت را با قیمت های مناسب به شما عزیزان ارائه دارد.

استفاده از تایل پی وی سی منقش در سقف

استفاده از تایل پی وی سی منقش در سقفتایل های پی وی سی در مدل های گوناگون امروزه در دکوراسیون های داخلی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. یکی از مدل های جدید این تایل ها که طی سال های اخیر بسیار مورد‌ استفاده قرار گرفته اند، تایل های پی وی سی طرح دار یا همان تایل های منقش می باشند که استفاده از آن ها بسیار رایج و مرسوم شده است.

استفاده‌ از‌ تایل های پی وی سی منقش در سقف که شامل نقش ها و طرح های بسیار متنوع و زیبایی می باشند،  می تواند سبب خلق محیطی زیبا و مدرن شده و حس خوبی را در افراد ایجاد نماید. تایل های منقش علاوه بر ایجاد محیطی زیبا و خیره کننده، می توانند مزایایی را نیز با خود به همراه آورند. برخی از مزایای استفاده تایل های pvc منقش در سقف ها که دلیل استفاده بسیاری از افراد از این تایل می باشد به طور خلاصه شامل موارد زیر می شوند:

  • این تایل ها با توجه به جنس روکش خود ضد آب و رطوبت می باشند.
  • چاپ طرح ها و رنگ های متنوع و دلخواه روی تایل های منقش به راحتی امکان پذیر می باشد.
  • دارای طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی هستند.
  • در برابر مواد شیمیایی و عوامل محیطی مختلف از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشند.
  • با توجه به ماندگاری بالایی که دارند، از نظر اقتصادی نیز بسیار‌ با صرفه هستند.

با توجه به ویژگی های متعدد و هم چنین زیبایی خاصی که تایل های منقش پی وی سی از آن برخوردار می باشند، این محصولات‌ از استقبال بسیاری در بازارهای مختلف برخودار می باشند.

کاربرد تایل pvc در سقف کاذب

تایل های pvc با توجه به انواع گسترده خود و نیز کاربردهای بسیار وسیعی که دارند توانسته اند قابلیت های متعددی را در طراحی دکوراسیون اماکن مختلف اعم از اداری، تجاری، مسکونی و … از خود بروز دهند. در واقع این تایل ها با توجه به جنس به کار رفته در آن که از پلاستیکی به نام پلی وینیل کلراید تشکیل شده است، از مقاومت بسیار بالایی در مدل های گوناگون خود دارا می باشد که طبق این مزیت و بسیاری از مزایای متعدد دیگری که این تایل از آن برخوردار می باشد، در حال حاضر یکی از پر کاربردترین تایل های سقفی می باشد.

تایل های pvc بر حسب نوع خود در مکان های مختلفی به کار برده می شوند مانند اتاق نشیمن، آشپزخانه، اماکن عمومی و غیره.‌ بر این اساس با به کارگیری تایل pvc در انواع متعدد می توان علاوه بر زیبایی حاصل از استفاده این محصول، از کارایی ویژه آن نیز بهره مند شد.

هم چنین ذکر این نکته نیز دارای اهمیت می باشد که تایل pvc با توجه به مواد به کار رفته در آن، از نظر قیمت نیز یکی از تایل های با صرفه برای مشتری می باشد.

انواع تایل pvc منقش در بازار

انواع تایل pvc منقش در بازار تایل های pvc منقش در انواع طرح های زیبا و دل نشین در بازار یافت می شوند که استفاده از این تایل در سقف کاذب، می تواند نظر هر بیننده ای را به سمت خود جلب نمایند. تایل های منقش pvc که دارای تنوع زیادی در طرح می باشند، در چند نوع در بازار یافت می شوند که برخی از مهم ترین این طرح ها عبارتند از:

  • تایل pvc منقش کلاسیک
  • تایل pvc منقش مدرن
  • تایل pvc منقش اسلیمی
  • تایل pvc منقش اسلامی

هر کدام از این تایل ها از زیبایی بی نظیری در طرح و رنگ برخوردار بوده و طبق سلایق مختلف طراحی و تولید گشته اند. لذا بر طبق سلیقه و انتخاب شخصی می توان تایل منقش در طرح دلخواه را به طرق مختلف و به بهترین شکل ممکن خریداری نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید