قیمت روز تایل گچی در ایران با توجه به کاربرد هایی که دارد و نیز با توجه به انواع ارائه شده آن متفاوت می باشد. انواع تایل گچی به سادگی در سقف ها و دیوار های کاذب نصب می شوند. این تایل ها به دلیل سبک وزن بودنشان فشار چندانی به سقف و دیوار اصلی وارد نمی کنند. وزن تایل های گچی استفاده شده به شبکه آن وارد می شود و از طریق آن به سقف اصلی متصل می گردد.

برای خرید تایل دیواری کلیک کنید.

قیمت روز جدیدترین مدل های تایل گچی دیواری در ایران

عرضه کننده تایل گچی روکش دار طرح تخم مرغی در تبریز

عرضه کننده تایل گچی روکش دار طرح تخم مرغی در تبریز

تایل های گچی روکش دار طرح تخم مرغی تبریز، دارای هسته گچی بوده و سطح داخلی آن ها با یک روکش آلومینیومی پوشیده شده، این در حالیست که در سطح خارجی دارای روکش پی وی سی می باشند، دور این تایل ها روکش داشته و دارای خاصیت ضد آب هستند، عایق حرارتی دارد و در برابر زلزله مقاوم است. تایل گچی تخم مرغی به راحتی  تمیز می شود. رونق استفاده از این محصول علاوه بر قابلیت شستشوی آن به این دلیل است که در صورت آسیب دیدگی به راحتی قابل تعویض می باشد و از جمله عواملی که باعث مقبولیت و توسعه این مدل از تایل های گچی شده است همین سهولت و سرعت تعویض و جا به جایی آن می باشد. این محصول علاوه بر زیبایی خاص، دوام بسیار مناسبی نیز دارد. جدید ترین و لوکس ترین تایل روکش دار طرح تخم مرغی در کارخانه های تبریز تولید شده و از بالاترین کیفیت و بیشترین تنوع برخوردار می باشد. امروزه در صنعت ساختمان سازی از جمله  مواردی که به تازگی مورد استفاده قرار می گیرد تایل های تخم مرغی تبریز می باشد که در اغلب موارد آن را به علت کیفیت و کاربرد بسیار بالایش بعنوان تایل گچی صادراتی می شناسند. کارخانه تولید تایل گچی تبریز یکی از تولید کنندگان برتر تایل گچی در جهان بشمار می آید که در تهیه و تولید انواع تایل گچی، بیشترین کیفیت و ظرافت را ارائه نموده و تایل هایی با متنوع ترین و لوکس ترین طرح و رنگ به بازار عرضه می نماید.

بزرگترین کشورهای تولید کننده تایل گچی در جهان

بزرگ ترین کشور های تولید کننده تایل گچی در جهان با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی دنیا و بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و به روز ترین ابزارها در زمینه تولید متنوع ترین انواع تایل گچی از لحاظ رنگ، کیفیت، طرح و اندازه مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از آن ها با تولید تایل های گچی مرغوب و پر کاربرد بازر جهانی این صنعت را در دست گرفته اند. تعداد زیادی از این تولید کنندگان اقدام به صادرات محصولات خود نموده و از این طریق برند تجاری خود را نام آشنای کشور های دور و نزدیک نموده اند. تولیدات این شرکت ها محدود به تولید و توزیع تایل های گچی نبوده و شامل انواع ادوات و ابزار موثر در نصب و الصاق سقف ها و دیوارهای کاذب، تولید انواع پارتیشن، کف پوش، انواع دیوار و درب های آکاردئون، پله، نرده، حفاظ، ابزار دکوراسون داخلی و مانند اینها می شود.

خرید مستقیم ارزان ترین برند تایل گچی دیواری از کارخانه تولیدی

خرید مستقیم ارزان ترین برند تایل گچی دیواری از کارخانه تولیدی

با افزایش قیمت دلار و نوسانات قیمت در بازار امروز، ارزانی یک مزیت وسوسه انگیز به شمار می آید. خرید و فروش مصالح و لوازم زیبا سازی ساختمان نیز از این مزیت دور نیست. بسیاری از افراد برای تهیه تایل گچی یا سقف های کاذب، فقط به چند مرکز فروش سر می زنند و همیشه به دنبال ارزان ترین تایل گچی دیواری هستند، غافل از اینکه هیچ ارزانی بدون حکمت نیست. بسیاری از تایل هایی که با قیمت کم به فروش می رسند بی کیفیت بوده و از همان ابتدای نصب دچار خراشیگی می شوند یا پس از مدت کوتاهی تغییر رنگ می دهند. بهترین راهی که برای رهایی از خرید کالای بی کیفیت وجود دارد مراجعه مستقیم به کارخانه تولید تایل می باشد. قیمت انواع تایل با توجه به طرح، رنگ، مواد اولیه ای که در ساخت تایل استفاده شده است، ابعاد تایل، متراژ فضایی که قصد داریم سقف و دیوارهای آن را با تایل پوشش دهیم و … متفاوت است. علاوه بر همه اینها، هزینه های حمل و نقل، هزینه‌های مربوط به نصب مثل دستمزد دیزاینر و نصاب را نیز باید در نظر گرفت. در حال حاضر بهترین روش برای کاهش هزینه ها، خرید مستقیم تایل گچی دیواری از کارخانه تولیدی می باشد. با مراجعه مستقیم به کارخانه هم خیال فرد از بابت کیفیت روند تولید راحت می شود و باعث می شود که فرد با طیب خاطر دست به انتخاب بزند هم اینکه تایل مورد نظر را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه می کند.

بازرگانی فروش ویژه انواع تایل گچی صادراتی

وقتی درباره محصولی با کیفیت و مرغوب سخن از فروش ویژه می آید متقاضیان زیادی به بازار کشیده می شوند، این امر راجع به  تایل های گچی صادراتی نیز صدق می کند. تولید کنندگان تایل گچی با فروش ویژه، محصول خاصی از تولیدات خود را از رقابت بازاری خارج می کنند. فروش ویژه معمولا وقتی صورت می پذیرد که تولید کننده، محصول خود را نسبت به تولیدات سایر رقبای خود چنان خاص و با کیفیت می بیند که محصولات سایرین را قابل رقابت با تولیدات خود نمی داند، از اینرو با پیشنهاد فروش ویژه به دیگر شرکت ها اجازه رقابت با تولیداتش را نمی دهد. این تولید کنندگان شناختی کامل از شرایط کمی و کیفی تایل های گچی خود دارند همچنین سلیقه مشتریان خاص هر یک از محصولات خود را می شناسند، بنابراین فروش ویژه برای آنان تبدیل به یک ابزار قدرتمند جهت جذب مشتریانشان می شود. آن ها خوب می دانند کدام ویژگی، محصولشان را منحصر به فرد کرده است. مثلا در تایل های مربعی، خاصیت عایق صدا بودن بیشتر به چشم می آید، از طرفی تولید کننده می داند که برای سالن های سینما و سالن های سمینار بیشترین کاربرد را دارد، آن ها براحتی از این دو گزینه استفاده کرده و محصولشان را با یک پیشنهاد فروش ویژه بدون اینکه وارد بازار رقابت شوند به فروش می رسانند. در بسیاری از موارد، لازم نیست وجه تمایز، یک ویژگی خاص واقعی باشد بلکه تولید کننده با عباراتی ساده مانند بهترین کیفیت، ارزان ترین قیمت، رنگ خاص یک محصول و مانند آن محصولاتش را روانه بازار فروش ویژه می نمایند. بیشترین میزان فروش ویژه تایل گچی صادراتی مربوط به تایل های معرق است که در تمام دنیا بویژه کشور های آسیایی متقاضیانی را به خود اختصاص داده است. تایل های معرق صادراتی نقش بسزایی در زیبا سازی محیط داشته و با انواع سلیقه ها مطابقت دارد. همچنین با داشتن قابلیت عبور نور مورد استقبال دیزاینر های حرفه ای سراسر دنیا قرار دارد و این همان ویژگی منحصر به فردیست که منجر به فروش ویژه ی این نوع تایل می شود.

خاصیت آکوستیک تایل گچی مربعی ۲۵-۱۲

خاصیت آکوستیک تایل گچی مربعی ۲۵-۱۲تایل گچی آکوستیک یا آکوستیک تایل گچی نوع خاصی از تایل های گچی است که بطور معمول به صورت مشبک تولید می شوند. پشت آنها با پشم سنگ پر می شود و بواسطه سوراخ هایی که روی آن تعبیه شده است صدا را جذب کرده و از ورود سر و صدا به درون منزل یا محل کار جلوگیری بعمل می آورد همچنین مانع خروج صدا به فضای بیرون می شود. تایل های گچی اکوستیک دارای ظاهر زیبایی می باشد. طرح های مشبک آنها معمولا به شکل نامنظم و یا مربعی بوده و ظاهر زیبایی به آنها بخشیده است. تایل گچی مربعی ۱۲-۲۵  سوراخ های مربعی به ابعاد دوازده میلی متر دارد که  فاصله مرکز به مرکز مربع های آن بیست و پنج میلی متر می باشد . بیست و سه درصد سطح تایل ها دارای سوراخ می باشد. وزن لایه نمدی در پشت تایل بیش از چهل و پنج گرم نمی باشد. تایل آکوستیک مربعی قابلیت بسیار بالایی در جذب صوت داشته و از ورود و خروج صدا بطور قابل توجهی جلوگیری بعمل می آورد. عملکرد این صفحات بعنوان عایق صوتی به دلیل هدایت سر و صدا از طریق سوراخ های موجود در آن به لایه پشم سنگ یا ماده جاذبی که  بالای سقف کاذب کار می شود، بوده و جذب صوت را تا بیشترین حد ممکن امکان پذیر می سازد. به همین دلیل در ساختمان سینما ها، تالار های نمایش، استودیو های موسیقی، ساختمان های اداری، مهد کودک ها و … بکار برده می شود. الصاق و نصب این تایل ها از حساسیت بسیار بالایی برخودار بوده و می بایست توسط متخصصین ماهر صورت پذیرد. پشم سنگ استفاده شده در پشت تایل گچی آکوستیک یک عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی است که قدرت عایقی آن چندین برابر یک دیوار سیمانی است. این عایق صنعتی الیافی مصنوعی از جنس بازالت است که گاهی با یک رو کش آلومینیومی پوشش داده می شود. بیشترین کاربرد پشم سنگ ها، عایق کاری حرارتی، صوتی و رطوبتی ساختمان با بکارگیری آن در پشت تایل های گچی می باشد.

معرفی تایل گچی روکش دار طرح کبری

تایل گچی روکش دار طرح کبری در برابر نم و رطوبت بسیار مقاوم است و بیشترین کاربرد آن در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها می باشد. همچنين در برابر حرارت و آتش پايداري قابل توجهي را از خود نشان مي دهد و مانند یک عایق حرارتی عمل نموده و به حفظ تعادل دمای محیط کمک موثری می نماید. تايل گچي روکش دار طرح کبری جايگزين مناسبی برای سقف هاي كاذب سنتی مي باشد كه باعث کاهش هزينه مواد اوليه مصرفي می گردد. پرتی و دور ريز حاصل از الصاق آن ها نسبت به نمونه های قديمي آن بسيار كمتر مي باشد. تایل گچی با رو کش طرح کبری  به دلیل وزن کم مواد تشکیل دهنده آن و همچنین مستحکم بودن، ایمنی بالایی در برابر زلزله دارا می باشد، اتصالاتی که در نصب این تایل ها استفاده می شود  توسط ابزارهای تخصصی نصب تایل به خوبی در سقف اصلی ملصق می شود. این نوع اتصالات  به راحتی می توانند وزن سقف را تحمل کنند. جنس سقف قبل از نصب تایل گچی مشخص می گردد تا بر اساس آن ابزار نصب مناسب انتخاب گردد. سقف بیشتر سالن های تجمعات عمومی مثل کتاب خانه ها یا مساجد بزرگ که توسط معماران و متخصصین تزیین دکوراسیون طراحی می گردد بوسیله ی تایل های رو کش دار طرح کبری پوشش داده می شود. بسیاری از طراحان دکوراسیون، تاثیر پذاری این تایل را در زیبایی و روشنایی محیط مورد توجه قرار نمی دهند، این در حالیست که یک نور پردازی مناسب در کنار تایل ظاهری بسیار لوکس و زیبا به مکان مورد نظر می بخشد. استفاده از نورپردازی روی سقف هایی که با تایل گچی طرح کبری پوشیده شده اند در حقیقت زیبایی آن را چند برابر میکند چون این تایل های گچی دارای دامنه گسترده ای از طرح و نقش هستند به همین دلیل می توان انواع روش های نور پردازی را روی آن ها کار کرد و جلوه خاصی به سقف و دیوارها داد.

ایجاد نور پردازی مناسب برای تایل گچی

ایجاد نور پردازی مناسب برای تایل گچی

نورپردازی سقف با کنافیکی از روش های معمول برای نورپردازی سقف ها، استفاده از متریالی به نام کناف است، استفاده از این متریال میتواند جلوه زیبایی به محیط بدهد، و مهمترین مزیت آن امکان استفاده از انواع روش های نور پردازی سقف است.برخی از افراد ترجیح میدهند که برای ساخت سقف از متریال هایی مانند تایل گچی و کناف استفاده کنند و به این دلیل که این متریال ها دارای طیف گسترده ای هستند، میتوان به راحتی از آنها استفاده کرد.قرار دادن باکس های نور مخفی در محیط داخلی منازل بسیار رایج است، تایل های گچی با داشتن رنگ، طرح و شکل های مختلف و همچنین قابلیت قرار دادن باکس های نور مخفی  که دارند این روز ها از پرطرفدارترین و پرکاربردترین سقف های کاذب بشمار می آیند. برای اینکه نور پردازی دلچسب و چشم نواز باشد باید از میان انواع مختلف تایل گچی مناسب ترین تایل را انتخاب کرد. طراحان دکوراسیون با استفاده از ابزار خاصی مانند تفنگ میخکوب، میخ، لامپ های ال ای دی، مهتابی های رنگی کوچک و … نور پردازی را انجام می دهند. آنچه که طراح نورپرداز باید به آن توجه نماید عبارت است از: حفظ فاصله منبع نوری از تایل ها که نباید کمتر از ده سانتیمتر باشد، استفاده از سرب در صورتی که رنگ سقف تیره باشد، منبع نور نباید از روی شبکه بندی رد شود بلکه نور پردازی هر تایل باید در محدوده همان تایل باشد(عدم رعایت این نکته منجر به ایجاد سابه تایل در سقف می شود)، محل الصاق منبع نور روی تایل ها باید تقسیم بندی شود و … همه‌ این ها دست به دست هم می دهد تا با بهره گیری از انواع تایل و نورپردازی مناسب آن، فضایی شیک و دلنواز ایجاد شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید