با وجود این که هر پوششی که برای کف استفاده می‌شود را کفپوش می نامند. ولی در بازار خرید و فروش فقط کفپوش های PVC را کفپوش می‌ نامند.

کفپوش پی وی سی برخلاف دیگر کفپوش ها ضد آب است و امروزه به دلیل تنوع در رنگ و مناسب بودن قیمت کفپوش pvc تایل ایران طرفداران زیادی دارد و به دلیل تقاضای بالای کفپوش PVC با طرح چوب به بازار عرضه می گردد. 

قیمت ارزان تایل کفپوش pvc ایران با بهترین کیفیت

قیمت کفپوش pvc بهداشتی در بازار روز

قیمت کفپوش pvc  بهداشتی در بازار روز

کفپوش PVC یکی از کفپوش های ارزان قیمت نسبت به سایر کفپوش ها مانند پارکت چوبی و لمینت می باشد. محصولات PVC و کفپوش پی وی سی سبک و مقاوم و انعطاف پذیر می باشد و مهم ترین ویژگی کفپوش PVC بهداشتی ضد آب بودن و قابل شستشو بودن آن می باشد از لحاظ زیبایی نیز کفپوش PVC با تنوع طرح و رنگ که دارد می توانند متناسب با تمام سلیقه ها باشد.

کفپوش های PVC آن قدر با کیفیت هستند که از لحاظ ظاهری می توانند تا حد زیادی مشابه سنگ و یا چوب ساخته شود و قابل تشخیص نباشد.

کفپوش PVC از نوعی مواد پلاستیکی پرکاربرد که از مشتقات نفتی می باشد و ترکیبی از مواد فشرده PVC و چند تا لایه دیگر درست می‌ شود. که در پایان کار محصول نازک زیبا و مقاوم به دست می آید. قیمت کفپوش PVC بهداشتی بستگی به واردات و تولید آن دارد.

بعضی از شرکت‌ ها فقط به کمیت اهمیت می‌دهند و در برخی از تولیدی ها هم بر کمیت و هم کیفیت اهمیت می دهند. این موضوع نیز بر قیمت نهایی کفپوش PVC تاثیرگذار می‌باشد. کفپوش ها از لحاظ ضخامت نیز متفاوت می‌باشند و این تفاوت در ضخامت بر قیمت نهایی آن ها تاثیر می گذارد.

کفپوش ها ۱۰۰% ضد آب و قابل شستشو می باشد و بر روی هر سطح صافی قابل نصب هستند و این کفپوش ها مورد تایید وزارت بهداشت می باشد و هیچ چگونه ضرری بر روی انسان ندارد. 

مرکز فروش کفپوش رولی

کفپوش PVC به دو صورت تایل و رولی و در ضخامت های گوناگون عرضه می شود. کفپوش رولی pvc از مواد غیر بازیافتی تهیه می‌شود و این محصول بسیار مقاوم و بادوام می باشد اصولاً برای مکان های پر تردد تجاری، ورزشی، و آشپز خانه های مسکونی به کار می رود.

کفپوش های رولی که به صورت رول در بازار وجود دارد کاملا قابل شستشو می باشد این کفپوش ها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع تولید می‌ شود و از آن جا که تقاضای طرح چوب و سنگ بیشتر می باشد معمولاً در طرح هایی مانند پارکت چوبی و یا مدل سنگ های کف تولید می شود.

کفپوش های رولی از چند لایه تشکیل شده اند که یکی از این لایه ها لایه ضد باکتری می باشد و در برابر مواد شوینده و اسید و حلال ها مقاوم می باشد. همچنین در برابر آتش سیگار نیز مقاوم می باشد.به همین دلیل برای بیمارستان‌ ها نیز از این کفپوش ها استفاده می شود. زیرا نظافت آن ها بسیار آسان می باشد. 

این کفپوش ها دارای چند لایه هستند که هر کدام مزیتی دارد مثلاً لایه زیر آن سبب چسبیدن کفپوش و مانع از سر خوردن آن می شود و لایه دیگری که برای محکم نگه داشتن کفپوش استفاده می‌شود.

کفپوش های رولی در انواع ضخامت تولید می‌شود و به صورت رولی با عرض های گوناگون به فروش می رسند از کف پوش های رولی با ضخامت ۲ میلیمتر معمولاً برای مصارف خانگی استفاده می‌شود و کفپوش های با ضخامت ۳ تا ۵ میلیمتری برای مصارف ورزشی و اماکن تجاری، که در انواع طرح ها تولید می شود استفاده می کنند.

کفپوش های رولی به دلیل داشتن لایه شفاف بر روی سطح آن کار نظافت را آسان کرده و در طرح های گوناگون مخصوص بچه ها نیز تولید می شوند و به همین دلیل در مکان هایی که برای بچه ها مورد استفاده قرار می گیرد این کفپوش ها اغلب ضد خش بوده و طرح های گوناگونی دارد.

همچنین دوام بالایی دارد برای خرید و انتخاب کفپوش ها باید به مراکز فروش آنها مراجعه کنید. در این مراکز فروش کفپوش رولی در انواع طرح ها و رنگ ها و ضخامت های گوناگون بنا به کاربرد خریدار موجود می باشد

نمایندگی پخش کفپوش تایل pvc

نمایندگی پخش کفپوش تایل pvc

در معماری جدید کفپوش ها یکی از پر کاربرد ترین متریال ها ‏در فضای داخل ساختمان ها محسوب می‌شوند. که کفپوش ها انواع مختلفی از لحاظ جنس و طرح و رنگ دارند و نسبت به کاربرد و هزینه نهایی آن ها انتخاب می شود.

فراورده های PVC به دلیل مقاومت و انعطافی که دارند در صنعت کاربرد های زیادی دارند و یکی از این کاربرد ها ساخت کفپوش های pvc می باشد که از ترکیب با چند ماده دیگر کفپوش های بسیار زیبا و کاربردی با قیمت مناسب تر نسبت به انواع دیگر کفپوش تولید می‌ شود و به دلیل این که این کفپوش ها ضد آب می باشند برای استفاده در آشپزخانه ها بسیار پرکاربرد است.

کف پوش pvc معمولاً در در دو گروه رولی و تایل تولید می‌ شوند و نسبت به کاربردی که دارند دارای ضخامت های مختلف می باشند. که برای محیط های کم تردد از ضخامت های کمتر آن استفاده می شود. علاوه بر ضخامت کفپوش، لایه ای بر روی کفپوش وجود دارد که هر چه این لایه ضخیم تر باشد کفپوش مقاومت بیشتری در مقابل ساییدگی از خود نشان می‌ دهد.

نمایندگی تایل کفپوش معمولاً کفپوش تایل و یا رولی را در انواع طرح ها و ضخامت ها عرضه می کند چون این کفپوش ها علاوه بر تنوع رنگ و طرح در مقابل عواملی مانند گرما و سرما و رطوبت نیز نسبت به سایر کفپوش ها و پارکت های چوبی مقاوم تر هستند. در نتیجه از تقاضای بیشتری برخوردار می باشند و نکته مهم تر این است که با همه این مزایا قیمت مناسب تری نسبت به کف پوش های دیگر دارد. 

راهنمای خرید انواع کفپوش pvc

 کفپوش های PVC که یک نوع پلیمر می باشد از جنس پلاستیک است. که در فضاهای مسکونی، تجاری و ورزشی کاربرد دارد. کفپوش PVC دارای دو نمونه رولی و تایل است که هرکدام از آن ها در ابعاد و ضخامت گوناگون تولید می شوند.

کفپوش PVC معمولاً از چند لایه تشکیل شده است که هر لایه وظیفه خاصی دارند:

  • لایه یووی: وظیفه این لایه حفاظت از سطح کف پوش می باشد هرچه ضخامت این لایه بیشتر باشد کفپوش مقاوم تر در مقابل خط و خش است.
  • لایه پوششی: وجود این لایه باعث می‌شود که کفپوش بسیار مقاوم باشد و در برابر لکه و خراشیدگی بسیار مقاوم می باشد.
  • لایه طرح: همانطور که معلوم است لایه چاپ و طرح کف پوش می باشد.
  • لایه اصلی: این لایه از مواد PVC می باشد و باعث استقامت کف پوش است.
  • لایه زیرین: لایه زیر کفپوش چسبیده است و از تاب برداشتن کفپوش جلوگیری می کند و باعث مقاومت و دوام تایل می شود.

کفپوش ها در ضخامت های گوناگون تولید می شود که ضخامت های کمتر آن برای مکان هایی که رفت و آمد کمتر می باشد مورد استفاده قرار می گیرند و ضخامت های بالاتر برای مکان‌ های شلوغ مانند سالن های ورزشی تئاتر و یا بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر برای منزل مسکونی به خرید کفپوش پی وی سی نیاز داشتید باید دقت کنید که کفپوش با ضخامت کمتر نیز مناسب می باشد و نیاز به صرف هزینه بالاتر نیست.

از آن جا که کفپوش ها در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می‌شود می‌توان برای آشپز خانه ها از آن ها استفاده کرد به طوری که می توان با انواع رنگ کابینت ها آن ها را ست کرد و همینطور این کفپوش ها در دو نوع آجدار و ساده در قسمت لایه روی آن می باشد که در کف پوش های آجدار برجستگی های کوچک بر روی آن ها احساس می شود که این برجستگی ها از سر خوردن و جابجا شدن فرش بر روی کفپوش ها جلوگیری می کند.

با توجه به راهنمای خرید کفپوش و در هنگام خرید کفپوش باید بسته به نوع کاربری و محل نصب کفپوش دقت کرد تا متناسب با نوع کاربری خرید کنید و برای محل هایی که امکان سرخوردن وجود دارد باید از نوع آجدار آن استفاده کنید به طور کلی توصیه می‌شود که برای آشپزخانه ها امکان ریختن آب زیاد است باید از کفپوش های آجدار استفاده شود. 

مشخصات فنی کفپوش PVC پلیژن ایران

مشخصات فنی کفپوش PVC پلیژن ایران

کفپوش های پلیژن از نوع کفپوش PVC می باشد که از نام تجاری پلیژن استفاده می کنند مجموعه تولیدی کفپوش پلیژن کفپوش های pvc از نوع تایلی تولید می کند که هدف از تولید کفپوش PVC بی نیاز کردن کشور از تولیدات خارجی است.

کفپوش PVC پلیژن در طرح های متنوع و اندازه و سایز های گوناگون مطابق با سلیقه همه افراد تولید می شود و نسبت به کفپوش های وارداتی تنوع بیشتری دارد این کفپوش‌ های پلیژن از مواد اولیه و مرغوب و غیر بازیافتی ساخته می‌شود.

که ای کفپوش ها بسیار مقاوم و بادوام و قابل استفاده در همه مکان ها از جمله مکان های تجاری، اداری و مسکونی نیز می باشد و این کفپوش ها دارای تنوع در طرح و رنگ بیشتر شبیه طرح‌ چوب هستند که می تواند جایگزین مناسبی برای پارکت ها یا لمینت ها باشد.ولی با قیمت بسیار ارزان تر از کف پوش های دیگر که به صرفه می باشد.

ضخامت هر تایل از کف پوش های پلیژن ۲ میلی متر می باشد. البته مطابق با نیاز و سفارش خریدار در ضخامت های دیگر نیز تولید می‌ شود در حال حاضر کفپوش های پلیژن با بیش از ۲۰ کد رنگ مختلف از زیر شاخه‌ های رنگ چوب و طرح مشابه با پارکت و لمینت وجود دارد که بسیار قیمت مناسب تری نسبت به پارکت و لمینیت دارند.

برای اینکه کفپوش پلیژن مستحکم باشد باید از چسب مرغوب استفاده کرد که چسب تاثیر بسیار زیادی در سه استحکام کفپوش و کنده نشدن آن دارد. 

معرفی کفپوش pvc راک فلور ایران

کفپوش PVC راک فلور با روکش PVC است که تولید ایران می باشد برای اکثر مکان ها از جمله آشپزخانه‌ ها، پذیرایی، اتاق ها و مکان هایی که امکان ریزش آب دارند می توانند از کفپوش راک فلور استفاده کرد این کفپوش با روکش بسیار مقاوم و زیبا در برابر ضربه های احتمالی ضد سایش می باشد.

کف پوش ایرانی راک فلور به صورت تایلی و با ضخامت ۲ میلیمتر عرضه می شود که ابعاد هر تایل آن 15 * 90سانتی متر می باشد.  این کفپوش از مرغوب ترین کفپوش های تولید ایران می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارد و به همین دلیل به خوبی به کف می چسبد.

کفپوش PVC راک فلور دارای موج نیست و در تمام سطح آن یکسان می باشد و قسمت های ضخیم یا نازک در این کفپوش وجود ندارد و همچنین آجدار بودن روکش آن باعث می شود که از سر خوردن بر اثر راه رفتن جلوگیری شود.

کفپوش PVC بعد از نصب لبه ندارد که باعث جدا شدن و خرابی آن شود و بر خلاف لمینت نیاز به قرنیز نیست و از هزینه های جانبی که برای تهیه قرنیز می شود جلوگیری می کند. برای نصب این کفپوش باید زیر سازی آن کاملاً صاف و یکدست باشد این کفپوش بر روی انواع سطوح بتن موزاییک و غیره نصب می شود و فقط لازم است که سطح آن کاملاً صاف و یکدست باشد برای نصب کفپوش راک فلور برای اینکه با دمای اتاق هم دما شود باید چند ساعت در دمای اتاق بماند و بعد از آن شروع به نصب کنند. 

استاندارد کفپوش pvc تایل

استاندارد کفپوش pvc تایل

کفپوش ها قسمت زیادی از خانه‌ها را شامل می‌شود بنابراین باید در انتخاب کفپوش بسیار دقت کرد. یکی از کفپوش هایی که می توان انتخاب کرد کفپوش PVC می باشد که انواع کفپوش PVC وجود دارد.

کفپوش PVC تایل یکی از این مدل ها می باشد که این کفپوش دارای استاندارد های زیادی است. مهم ترین نکته که در تولید کفپوش باید رعایت شود این است که باید از مواد مرغوب و با کیفیت و غیر بازیافتی تهیه شده باشد.

ضد آب بودن کفپوش  PVC برای قسمت های پر رفت و آمد و آشپزخانه ها بسیار حائز اهمیت است که این کفپوش ها باید ضد آب باشند تا به راحتی شستشو شود. کفپوش PVC باید در برابر لکه نیز مقاوم باشد و در برابر مایعاتی مانند روغن، گریس، اسید ها و غیره به راحتی پاک شود و تحت تاثیر قرار نگیرد.

کفپوش PVC در مقایسه با سایر کفپوش های دیگر وزن سبکی داشته و قابلیت نصب آن آسان می باشد. کفپوش های PVC باید ضد خش باشد که در مکان های پر تردد در برابر خط و خش مقاومت کند.

ضخامت استاندارد این کفپوش ها از یک و نیم تا ۳ میلی متر می باشد و طول و عرض آن نیز در اندازه های استاندارد به صورت مربع یا مستطیل می باشد. مهم‌ترین مورد در استاندارد این کفپوش ها این است که ضخامت کفپوش باید در تمام سطح آن یکسان باشد و کفپوش دارای موج نباشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید