امروزه به دلیل روی آوردن اکثر مردم به خرید اینترنتی، بسیاری از محصولات از طریق آنلاین به فروش می رسند. تایل های گچی نیز از این امر مستثنا نیستند. در حال حاضر فروش اینترنتی تایل گچی مورد توجه بسیاری از فروشندگان و نمایندگی های فروش قرار گرفته است. این نمایندگیها مصنوعات پیش ساخته گچی را در سایتهای فروش به اشتراک می گذارند و به این صورت امکان خرید راحت تری را برای خریداران فراهم می کنند.
فروش آنلاین تایل گچی سبب می شود که خریداران به انواع مدلهای جدید و قیمتهای روز دسترسی داشته باشند و به این ترتیب بر اساس سلیقه و نوع کاربردشان دست به انتخاب بزنند.

فروش جدیدترین مدل های تایل گچی به صورت اینترنتی

خریدار عمده تایل گچی سوراخ مربعی در بازار

خریدار عمده تایل گچی سوراخ مربعی در بازاراگر شما خریدار تایل گچی سوراخ مربعی به صورت عمده هستید هم اکنون برای خرید بشتابید. مرکز خرید عمده تایل گچی در نظر دارد که تایل گچی مربعی را با نازلترین قیمت به مشتریان ارائه نماید و همواره در صدد است که بر اساس رضایت مشتری بهترین نوع و جنس تایل را به فروش برساند. از آنجایی که این محصول هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی به فروش می رسد، خریداران می توانند به روش دلخواه اقدام به خرید نمایند.
خریدار عمده تایل گچی عمدتا مصرف کنندگان و یا عمده فروشانی هستند که در امر واردات و صادرات نقش دارند و یا این محصول را در مراکز فروش داخلی به فروش می رسانند. فروش تایل گچی سوراخ مربعی به صورت عمده در تمامی بازارهای کشور انجام می شود و مرکزی که بتواند محصول با کیفیت تری را در بازار عرضه کند موفق تر است.
خریداران تایل گچی سوراخ مربعی تنها مصرف کنندگان و یا فروشندگان داخلی نیستند بلکه این نوع تایل ها خریداران زیادی در کشورهای دیگر دارد و به میزان زیادی در بازارهای جهانی به فروش می رسد. به دلیل کیفیت بالای این محصول روز به روز بر افزایش تقاضا چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای خارجی افزوده شده و باعث رونق روز افزون آن گشته است.
برای اینکه شما با مشخصات تایل گچی سوراخ مربعی آشنا شوید در ادامه این مطلب به بیان ویژگیهای این نوع تایل می پردازیم.
تایل های گچی مربعی نوعی از انواع تایل گچی هستند که سوراخهای مربعی منظمی دارند و طول و فاصله هر یک از مربعها یکسان است. این نوع تایل ها در انواع ساده و آکوستیک تولید شده و به بازار عرضه می شوند.
تایل های گچی آکوستیک در واقع نوعی از تایل هستند که به عنوان عایق صوتی عمل می کنند و سبب خروج هر نوع صدایی می شوند.
تایل های گچی سوراخ مربعی دارای ظاهر زیبایی هستند و برای استفاده در مکان های لوکس بسیار مناسب اند. وجود طرح های مشبک مربعی شکل، جلوه زیبایی به آنها می بخشد و نظر هر بیننده ای را جلب می کند.
ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان تایل گچی سوراخ مربعی محسوب می شود که توانسته با ارائه مدلها و طراحی های زیبا و جدید در این صنعت موفقیت بسیار زیادی کسب نماید. شرکت های ایرانی این محصولات را با استانداردهای روز دنیا تولید می کنند. سطح کیفی این تایل ها بسیار بالا است، به همین دلیل سبب رضایت خاطر مشتری می شود.
تولید کنندگان ایرانی انواع این تایل ها را در وزن های بسیار سبک تولید می کنند که این امر علاوه بر اینکه سبب نصب راحت تر تایل می شود سرعت روند کار را نیز بالاتر می برد. این تایل ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند در برابر زلزله بسیار مقاوم هستند. همچنین به دلیل ضد آب بودن به راحتی می توان آنها را در سرویس های بهداشتی استفاده کرد.
به دلیل جذب صوت بالای این تایل ها معمولا آنها را در ساختمان سینما، سالن های نمایش، و ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می دهند.

تولیدکننده لوکس ترین تایل گچی دیواری در سال 98

لوکس ترین تایل گچی دیواری در سال 98 توسط بهترین تولیدکنندگان و کارخانه ها تولید شده و در ابعاد وسیعی به بازار عرضه شده است.  این کارخانه های ایرانی توانستند با تولید بهترین و با کیفیت ترین تایل گچی دیواری،  آنها را به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کنند و نیاز این بازارها را تامین نمایند.
تولید کننده تایل گچی دیواری با آغاز فعالیت خود در این زمینه به انجام هر گونه واردات و صادرات تایل گچی پرداخته و هدف خود را در جهت کمک به رشد اقتصاد و سودآوری برای کشور قرار داده است. این تولید کننده توانسته با دسترسی به بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه درجه یک و با استفاده از دستگاه های مدرن این نوع تایل ها را در سطح وسیعی فرآوری نماید و با ارائه بهترین نمونه کار سبب افزایش میزان تقاضا در این بازار گردد.
امروزه تایل گچی دیواری یکی از بهترین مدل های سقف کاذب محسوب می شود که علاوه بر زیبایی ظاهری از دوام و کارایی بالایی برخوردار است. این تایل ها در طرحهای متنوعی تولید شده و تمام سلیقه ها را پوشش می دهند.
اجرای تایل گچی دیواری بسیار آسان است و به راحتی می توان با مطالعه دستورالعمل های مربوطه و با استفاده از ابزار مناسب عمل نصب آنها را انجام داد. این دیوارها به دلیل ساختارهای خشک و روش اجرایی آسان سبب کاهش خطاهای اجرایی می شوند و به این صورت هزینه های ناشی از میزان خطا نیز کاهش می یابد.
تایل های گچی دیواری مانند تایل های گچی سقفی در انواع مختلف ساده و آکوستیک تولید می شوند. نوع جدیدی از این نوع تایل ها به صورت سه بعدی طراحی و ساخته می شود. تایل های سه بعدی، در واقع به صورت حجم دار تولید شده اند و جلوه زیبایی به نمای داخلی ساختمان می دهند. این نوع تایل ها دارای سیستم عایق حرارتی، عایق صوتی، ضد حریق و آتش سوزی هستند و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشند.
اگر شما به دنبال یک تایل گچی لوکس با مقاومت بالایی هستید، تایل های گچی دیواری گزینه خوبی برای انتخاب می باشند.

فروش آنلاین ارزان ترین تایل گچی سقف کاذب

فروش آنلاین ارزان ترین تایل گچی سقف کاذبارزان ترین تایل گچی سقف کاذب را چگونه می توان تهیه کرد؟ بهترین روش جهت خرید ارزانتر کدام است؟
همانطور که می دانید امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و محدودیت زمان، بسیاری از افراد روش خرید اینترنتی را به روش خرید حضوری ترجیح می دهند. به همین دلیل بسیاری از نمایندگی های فروش با فراهم نمودن فروش آنلاین خرید را برای تمامی افراد آسان نموده اند.
فروش آنلاین در واقع مزایای زیادی برای خریداران دارد. به دلیل اینکه مراکز فروش آنلاین تمامی محصولات را به همراه مشخصات و قیمت های آنها در این سایتها درج می کنند، کاربر به راحتی می تواند با جستجوی کوتاهی محصولات متفاوت را ببیند، قیمتها را مقایسه کند و پس از یافتن محصول مورد نظر خود تنها با چند کلیک خرید خود را انجام دهد.
به علاوه کاربر می تواند در هر ساعتی از شبانه روز به این سایتها دسترسی داشته باشد و بدون طی نمودن مسیر طولانی محصول مورد نیاز خود را در کوتاهترین زمان تهیه نماید. این روش سبب صرفه جویی در هزینه و عدم اتلاف وقت می گردد و در بسیاری از مواقع با تخفیف فروخته می شود.
به همین دلیل اگر شما تصمیم به خرید تایل گچی سقف کاذب با قیمت مناسب گرفته اید، دیگر نگران قیمت آن نباشید مرکز فروش آنلاین تایل گچی در کشور تصمیم گرفته است که محصولات خود را با قیمت استثنایی به فروش برساند.
برای اینکه خرید موفقی داشته باشید می توانید قبل از سفارش محصول جهت کسب هر گونه اطلاعاتی در زمینه خرید با نمایندگان فروش در ارتباط باشید آنها همواره به شما کمک می کنند تا خرید مطمین تری داشته باشید و از خرید خود راضی باشید.

صادر کنندگان بهترین و جدیدترین مدل های تایل گچی در تهران

امروزه در راستای فعالیت بسیاری از شرکتهای ایرانی و افزایش تولید انواع تایل گچی ایرانی بهترین و جدیدترین مدلهای تایل گچی در تهران به صورت کالای صادراتی مورد توجه قرار می گیرند. صادر کنندگان تایل گچی انواع مختلفی از مدلهای جدید تایل گچی را برای ارسال به  کشورهای دیگر آماده می کنند.
صادرات این محصول به کشورهای همسایه مانند عراق و بسیاری از کشورهای دیگر سبب رونق اقتصادی کشور شده است. برند های معروف تایل گچی در ساخت این محصول از بهترین و جدیدترین طرحها استفاده می کنند تا بتوانند این محصول را با ویژگیهای منحصر به فردی به مشتریان ارائه نمایند.
امروزه یکی از جدیدترین نوع تایل ها، تایل هایی با روکش های PVC می باشد. این نوع تایل ها یکی از زیباترین و  پر فروش ترین تایل ها به حساب می آیند و متقاضیان زیادی دارند. تایل PVC از دو نوع روکش آلومینیومی و PVC ساخته شده است که توسط چسب مخصوصی به هم متصل شده اند. لبه های کناری این تایل ها نیز توسط روکش جداگانه ای جهت محافظت پوشانده شده است.
تایل گچی روکش دار بسیار سبک است و به راحتی قابل تعویض است. این تایل به دلیل داشتن ظاهر شیک برای محیط های گوناگون کاربرد دارد و به دلیل اینکه سبب کاهش ارتفاع و کم شدن فضای مورد نیاز جهت سرد کردن و گرم کردن محیط می شود سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و با پوشاندن سیستم های تاسیساتی باعث زیباتر شدن نمای محیط می شود.
تایل های روکش دار به دلیل اینکه تا حدود زیادی سبب مقاومت سقفها می شوند باعث کاهش هزینه های تعمیرات می گردند و در صورت داشتن هر گونه نقصی به دلیل دسترسی آسان به فضای پشت به راحتی قابل تعمیر می باشند.

دلایل معماری استفاده از تایل گچی

دلایل معماری استفاده از تایل گچی امروزه دلایل معماری زیادی برای استفاده از تایل های گچی وجود دارد که در ادامه مطالب لازم می دانیم به بیان آنها بپردازیم.
در سالهای اخیر با توجه به اینکه زیبایی و دکور فضاها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، بسیاری از شرکتهای سازنده به دنبال روشهای راحتتری جهت ساخت و ساز بناها و نماهای داخلی ساختمان بودند. تایل های گچی به دلیل اینکه به صورت آماده و پیش ساخته در طرحهای متفاوت تولید می شوند و سبب افزایش سرعت ساخت و ساز می گردند، مورد توجه بسیاری از مهندسان و معماران قرار گرفته اند.
در روش های قدیمی ساخت و ساز، امکان پوشش دادن لوله های تاسیسات وجود نداشت و نمای نامطلوبی را در مکان ایجاد می کرد، در صورتی که استفاده از تایل های گچی تا حد زیادی این مشکل را حل نموده است. در واقع تایل های گچی به دلیل اینکه روی نمای اصلی ساختمان قرار داده می شوند این لوله های تاسیساتی را پوشش می دهند و سبب زیبایی سقف و فضا می گردند.
از دلایل دیگر معماری استفاده از تایل گچی می توان به مقرون به صرفه بودن، امکان تهیه نورپردازی مخفی در آن، دوام و استحکام بالا، قابلیت رنگ پذیری مناسب و آبکاری، انعطاف پذیری و قابلیت برش کاری، تنوع در جنس و رنگ، سبک نمودن ساختمان، عدم تلف شدن انرژی فضا و قابل نصب بودن در فضاهای مختلف اشاره کرد.

توصیه ها و نکات مورد توجه در اجرای تایل گچی

با توجه به اینکه اجرا و یا نصب تایل گچی، مهمترین قسمت در زیرسازی سقف محسوب می شود ، باید در هنگام اجرای آن توصیه ها و نکاتی را مورد توجه قرار داد تا به بهترین شکل انجام شود و سبب زیبایی نمای داخلی ساختمان گردد.
در اجرای تایل گچی ابتدا باید بر اساس ارتفاع فضا و نورپردازی آنها نوع مناسبی از تایل را انتخاب نمود تا فضا زیاد کوچک به نظر نرسد و آنها را با دقت زیادی اجرا کرد. قبل از اجرای تایل گچی، ابتدا باید اندازه فضا را در نظر گرفت و سپس عملیات اجرایی را شروع نمود. میزان نوسانات آب و هوایی و دمای داخل فضا نیز از عواملی هستند باید در اجرای این سقفها در نظر گرفته شوند.
به همین دلیل افرادی که برای نصب تایل های گچی اقدام می کنند باید در این زمینه تخصص لازم را داشته باشند تا بتوانند صاحب کار را راضی نگهدارند.
توصیه می کنیم که حتما در انتخاب تایل های گچی دقت کنید و قبل از انتخاب از مشاوره افراد متخصص استفاده نمایید.

انتخاب صحیح برای خرید تایل گچی با کیفیت

انتخاب صحیح برای خرید تایل گچی با کیفیت همانطور که در مطالب قبل اشاره شد، تایل های گچی در انواع مختلفی تولید می شوند و بر اساس ویژگیهایی که دارند در مکان های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. تایل ها معمولا روی سازه اصلی ساختمان قرار می گیرند و به کلاف بندی و اسکلت ساختمان متصل می شوند تا در اثر ضربات ناشی از زمین لرزه به دیوار های مجاور خسارتی وارد نگردد.
در واقع یک تایل گچی با کیفیت تایلی است که بتواند:
با ماندگاری و مقاومت بالا ساختمان را در برابر بسیاری از خطرات احتمالی مانند زمین لرزه و آتش سوزی و باران و رطوبت بیمه می کند و سبب عمر طولانی سقف می شود.
جنس مناسبی داشته باشد. تایل های گچی به دلیل اینکه از آلومینیوم ساخته می شوند، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و به راحتی قابل نصب هستند.
دارای تهویه هوای مناسبی باشد.
مجهز به سیستم عایق صوتی باشد.
دارای ثبات رنگ باشد و رنگ آنها در شرایط محیطی مختلف تغییری نکند و … .
انتخاب صحیح زمانی میسر است که تمامی این عوامل در نظر گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید