تایل pvc صادراتی مرغوب در انواع و اندازه های مختلفی در بازار عرضه می شود. در این مقاله به بررسی این محصول و کیفیت انواع آن می پردازیم. همچنین پیرامون صادرات تایل پی وی سی و قیمت آن مطالبی را ارائه خواهیم کرد. در ادامه به عوامل موثر بر قیمت این نوع تایل اشاره ای خواهیم داشت.
فروش تایل pvc صادراتی مرغوب

قیمت روز تایل لاکچری pvc

قیمت روز تایل لاکچری pvcتایل پی وی سی که به آن تایل سقفی نیز گفته می شود یکی از مصالح مورد استفاده در پوشش سقف می باشد. این محصول ظاهری بسیار زیبا و به اصطلاح لاکچری دارد که در بازار در طرح های گوناگونی عرضه می شود. کیفیت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که در بخش های بعد به آنها اشاره خواهیم کرد. اما لازم است که بدانید کیفیت، یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت این محصول می باشد.

قیمت روز تایل های PVC با توجه به نوع آن متغیر است. عوامل متعددی در تعیین قیمت یک محصول نقش دارند. از این میان می توان به هزینه تامین مواد اولیه اشاره نمود. هر چه مواد اولیه مورد استفاده در این محصول با کیفیت تر باشد و هزینه تامین آن بالا تر برود، به طبع، خروجی کار یعنی محصول مورد نظر از قیمت بالا تری برخوردار خواهید بود.

علاوه بر تامین مواد اولیه مراحل آماده سازی و تولید کالا نیز نقش به سزایی در برآورد قیمت آن دارند. امروزه با توجه به پیشرفته تر شدن روشهای تولید و استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و گران قیمت هزینه تولید تایل های پی وی سی بالا تر رفته و تاثیر این امر بر قیمت تمام شده کالا مشهود است. البته این امر کمک شایانی به تغییر مطلوب کیفیت و ماندگاری این محصولات شده است.

نوع و نحوه خرید از دیگر پارامترهایی ست که در فراهم نمودن محصولی با قیمت مطلوب تاثیری مستقیم دارد. همواره خرید مستقیم از تولیدی های مختلف، با مراجعه به نمایندگی های آنها و یا خرید از سایت های فروش مستقیم این تولید کنندگان امکان خرید با قیمت مناسب را برایتان فراهم می کند. همچنین از دیگر عوامل موثر در خرید با قیمت مناسب خرید عمده محصول می باشد.

شاید برخی از توضیحات ارائه شده شما را در مورد قیمت تایل لاکچری نگران کند، اما جای نگرانی نیست. چرا که در ادامه مسیر خرید این محصول با قیمت مناسب و مطلوب را نشان خواهیم داد.

صادرات تایل گچی به ارومیه

صادرات تایل گچی هم چون دیگر محصولات و صنایع یکی از شاخه های پر قدرت در این صنعت می باشد. البته هر محصولی قابل به صادر شدن نیست و محصولات صادراتی نیازمند دارا بودن سطح مطلوب و معینی از کیفیت می باشند.

دلیل این حساسیت بر کیفیت، وجود فضای رقابت در عرصه محصولات صادراتی می باشد. در بازار پر از رونق امروز تولید کنندگان فراوانی اقدام به تولید و توزیع محصولات در سطوح کیفی متعددی می کنند. لذا تولید کنندگان برای تحت سیطره قرار دادن بخش بزرگی از بازار، نیاز است موارد بی شماری را رعایت نموده و مد نظر قرار دهند.

یکی از این موارد کیفیت بالای محصولات می باشد. مشتریان همواره به دنبال خرید محصولی با ماندگاری و کارایی بالا هستند. هر کسی در مقایسه دو کالای مصرفی با یکدیگر کالای با کیفیت تر را انتخاب خواهد کرد. این مسئله در انتخاب محصولاتی نظیر تایل و دیگر مصالح ساختمانی نمود بیشتری پیدا می کند. چرا که نبود کیفیت مناسب و خرابی و تغییر شکل این مصالح سبب درگیری دوباره در بحث تعمیر و تحمیل هزینه های جانبی دیگر خواهد شد.

مورد دیگر که در کسب رضایت مشتریان تاثیر ویژه ای دارد، ارائه محصول با قیمت مناسب، در عین دارا بودن کیفیت است. قیمت مناسب یکی از ابزار تولید کنندگان پر فروش در فضای رقابتی امروز می باشد. تولید کنندگان برای در اختیار داشتن بازار در اقصی نقاط کشور هم چون شهرهای مختلف نظیر تهران، شیراز، ارومیه و … شرایط خرید ویژه را برای مشتریانشان فراهم می آورند.

این تولید کنندگان با کاهش جزئی سودآوری خود در به صورت محدود، اقدام به افزایش فروش و جذب مشتریان می نمایند. تایل گچی، پی وی سی و انواع دیگر تایل های موجود در بازار را از تولید کنندگان مطرح و معتبر خریداری کنید.

مرکز خرید و فروش تایل پلاستیکی

مرکز خرید و فروش تایل پلاستیکیامروزه در سراسر کشور مراکز فروش متعددی اقدام به ارائه انواع محصولات و مصالح ساختمانی می کنند. خرید و فروش مصالح ساختمانی به عنوان یکی از تجارت های مطرح در این سالها بخش عمده ای از گردش مالی بازار را به خود اختصاص داده است. شاهد این امر افزایش ساخت و سازهای مدرن در نقاط مختلف کشور و همچنین نوسازی واحد های مسکونی و تجاری می باشد. هر چه پیش می رویم و ظاهر ساختمانها و معماری آنها تغییر می کند، مصالح کاربری جدیدی نیز پا به عرصه این صنعت می گذارند.

تایل پی وی سی در موارد بسیاری کاربرد دارد. از جمله این کاربردها می توان به مصرف در بخش زیر سقف های ساختمانها، بالا بردن خاصیت عایق صوتی و حرارتی طبقات مختلف، ایجاد نوعی سقف کاذب برای کم کردن ارتفاع فضای اتاق و … اشاره کرد.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که مواد اولیه مورد استفاده در این محصول چیست؟

جالب است بدانید که نام این محصول خود ارتباط مستقیمی به مواد به کار رفته در تولید این دارد. پلاستیک انواع فراوانی دارد، یکی از انواع پلاستیک های فشرده پلی وینیل کلراید می باشد. کنار هم قرار دادن حروف اول این ترکیب پی وی سی می باشد. این ماده کاربری های فراوانی در پتروشیمی دارد.

گارانتی تایل پلاستیکی

تا کنون آشنایی نسبتاً زیادی با انواع تایل های PVC و کاربردهای آنها پیدا کرده اید. همچنین سعی شد تا شما را با مزایای این محصول آشنا کنیم. پیرامون خرید و فروش و عوامل موثر بر این امر در تجارت تایل ها و در مجموع مصالح ساختمانی گفتیم و نشان دادیم چگونه پارامترهای مختلفی بر این زمینه تاثیر می گذارند.

در ادامه به مرور عوامل ذکر شده می پردازیم تا بتوانیم یکی از موارد بسیار مهم در این زمینه را به گفته های پیشین بیفزاییم. گفته شد کیفیت بدون شک از عوامل بسیار تاثیر گذار در استقبال یا عدم استقبال از یک محصول می باشد. بالا بودن کیفیت نیز تاثیر پذیر از مواد اولیه مناسب و فرایند تولید استاندارد معرفی شد. از طرفی مبحث قیمت و تفاوت قیمتها در بازار و گرایش مشتریان به خرید محصولات با قیمت پایین تر مطرح شد. اما آیا اینها تنها دلایل و اهرم هایی هستند که تولید کنندگان در بازار از رقیبان خود پیشی می گیرند؟

خیر. به نظر شما چه نقطه اتکای دیگری می تواند به تولید کنندگان در بازار برتری بخشد؟

درست است، گارانتی. گارانتی به عنوان یکی از کلید واژه های اساسی این روزها در بازار نقش ویژه ای ایفا می کند. اما آیا استفاده از واژه به سادگی قابل اجراست؟ خیر. گارانتی چیست؟ گارانتی در واقع به نوعی عرض اندام تولید کنندگان معتبر و با کیفیت در زمینه کیفیت کالای تولیدی شان می باشد. ارائه خدمات گارانتی هزینه کمی در بر ندارد. اما چرا تولید کنندگان زیر بار این مسئله می روند؟ چه تولید کنندگانی اقدام به ارائه گارانتی برای محصولشان می کنند؟ جوابتان درست است. تولید کننده ای که به کیفیت کالای خود اطمینان کافی را دارد و می داند در صورت بروز مشکلات جزئی هزینه بالایی را متحمل نخواهد شد اقدام به تضمین کالای خود در هنگام فروش می کند. برای مثال در فروش تایل پلاستیکی مقوله گارانتی تایل پلاستیکی به نسبت گارانتی انواع کالاها جا افتاده نیست. اما یک تولید کننده معتبر وقتی می داند که کالایی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهد از کیفیت مطلوب برخوردار می باشد، این تضمین را به مشتری می دهد که در صورت هر گونه خرابی اقدام به جبران این مسئله از روش های گوناگون می کند.

البته همواره مقوله گارانتی شامل موارد خاصی شده و نیازمند شرایط ویژه ای می باشد.

کیفیت های گوناگون انواع تایل پی وی سی در بازار

کیفیت های گوناگون انواع تایل پی وی سی در بازار  تایل پی وی سی ممکن است بنا به سلیقه تولید کنندگان در ابعاد مختلفی تولید شود. اما اندازه و ابعاد استاندارد این محصول در طول و عرض 60 سانتی متر می باشد. ابعاد دیگر معمولاً بنا به سفارش خریداران طراحی و تولید می شوند. ضخامت این تایل ها غالباً 8 میلی متر می باشد. از مزایای استفاده از این نوع تایل وزن پایین آن می باشد. این محصول در رنگهای متعددی عرضه می شود و این یکی از مزیتهای ویژه آن می باشد که پاسخگوی سلایق متفاوتی است. تایل های pvc با امکان عبور نور از خودشان این موقعیت را فراهم می کنند که در صورت تمایل با قرار دادن منابع نور در پشت آنها فضایی زیبا و خیره کننده را ایجاد کنند.

همان طور که بخشی از مقاله که مطالعه کردید کیفیت تایل پی وی سی به عوامل متعددی بستگی دارد. یک نمونه با کیفیت از این محصول در بازار باید دارای ویژگی های خاصی باشد. ویژگی هایی نظیر ضد آب و ضد خش بودن جزئی از این مقوله می باشند. همچنین این مواد باید قابلیت مقاومت در برابر مواد شیمیایی را داشته باشند. انواع با کیفیت این محصول در برابر پوسیدگی مقاوم می باشد. عدم اشتعال پذیری از دیگر پارامتر های مهم می باشد که باید بتوان در این محصول دید.

خواص و قابلیت های ارائه شده در بالا نیازمند دقت و مهارت در مراحل تولید و همچنین به کار گیری مواد اولیه استاندارد و با کیفیت می باشد. تولید کنندگان مطرح و استاندارد این محصول با به کارگیری دستگاه های فوق پیشرفته و رعایت نکات و اصول فنی در این زمینه اقدام به تولید محصولاتی درجه یک در انواع گوناگون می کنند. از دیگر ویژگیهای تولید کنندگان استاندارد به کار بردن نیروی حرفه ای متخصص در این زمینه می باشد.

بهترین مدل تایل pvc برای طراحی سقف خانه

پیرامون مزایای استفاده از سقف کاذب پی وی سی در بخش های قبل به اختصار توضیح دادیم. یکی از این موارد اشاره شده تاثیر بسیار بالای استفاده از این محصول در زیبایی فضای داخلی ساختمان می باشد. این محصول جایگزین محبوبی برای سقف های با طرح های گچی و دیگر انواع سقف می باشد. چرا که هزینه تامین و پیاده سازی این نوع سقف به مراتب پایین تر از دیگر انواع آن است.

علاوه بر بعد هزینه ای این موضوع سهولت در نصب و تمیز تر بودن پروسه و امکان اجرای آن به طور موازی با دیگر مراحل در حال اجرا از مزایای دیگر استفاده از تایل های پی وی سی می باشد. همچنین استفاده از این تایل ها امکان نصب و اجرای انواع مختلف نور پردازی های توکار را به کاربران می دهد.

همان طور که گفته شد تایل پی وی سی قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند. این خاصیت به تولید کنندگان اجازه می دهد بتوانند طرح های متعددی را بر این محصولات پیاده می کنند. انواع مختلفی از طرحهای این محصول در بازار موجود است. خریداران می توانند بر اساس معیارهای مختلفی اقدام به انتخاب طرح مورد نظر خود نمایند.

عوامل موثر بر طرح انتخاب شده طیف گسترده ای از موضوعات را در بر می گیرند. قبل از هر چیز اولین فاکتور تاثیر گذار بر محبوبیت یا عدم محبوبیت طرحی خاص، سلیقه می باشد. در وهله دوم هماهنگی و هارمونی طرح سقف با رنگ دیوار مد نظر می باشد. همچنین زمانی که قرار است سقف طی پروسه پیاده سازی طراحی داخلی آماده شود، توجه به دیگر بخش های طراحی، همچون انتخاب دکوراسیون و اثاثیه منزل بر انتخاب نوع طرح تایل تاثیر گذار است.

نوع کاربری محل مورد نظر که بناست از تایل pvc در آن استفاده شود، تعیین می کند چه سبکی از میان طرحها در اولویت قرار گیرد. به این منظور که نمی توان از تایل مناسب و طراحی شده برای اتاق خواب، در پذیرایی استفاده کرد. همچنین برخی از طرحها تناسبی به محل کار نداشته و در طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر و ادارات نمی توان هر نوع تایلی را استفاده کرد.

نامگذاری طرح های مختلف بر اساس استانداردها و سیستمهای قراردادی تولید کنندگان مختلف صورت می پذیرد.

دو نمونه از تفاوت های تایل های pvc با دیگر سقف های کاذب

دو نمونه از تفاوت های تایل های pvc با دیگر سقف های کاذب در بخش های پیشین به بررسی انواع تایل پی وس سی پرداختیم. با هم مزایای استفاده از این محصول را مورد بررسی قرار دادیم و دیدید که انواع مدل تایل pvc چه کاربردهایی داشته و چگونه با استفاده از آنها در جهات متعددی از فواید آن بهره مند خواهید شد.

تفاوت تایل های pvc با دیگر انواع تایل محبوبیت بیش از پیش این محصول را در بر داشته است. موارد بی شماری که در بخش های قبل بر شمردیم از زمره این برتریها بودند. برای مثال این سقف کاذب نسبت به انواع دیگر سقف های کاذب همچون کناف، سقف کاذب آلومینیوم و … سبک تر و مقاوم تر می باشد. نصب آن ساده تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردارند. همچنین وجود طرحهای گوناگون جذاب سبب اولویت این نوع از سقف کاذب به نسبت دیگر انواع آن در هنگام خرید در نزد مشتریان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انواع سقفهای کاذب و تایل های پی وی سی و اطلاع از قیمت آنها با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید