انواع کفپوش پی وی سی تایل در شرکت های تولید کننده به وسیله بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی و با استفاده از متریال درجه یک و طبق استانداردهای لازم تولید و ارائه می شود و به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارد مورد پسند افراد زیادی در داخل و خارج از کشور واقع شده است و یکی از پرفروشترین کفپوش ها در کشور می باشد. این محصول با توجه به قابلیت ها و محاسن زیادی که دارد،از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. فروش کفپوش pvc تایل اینترنتی این روزها رونق زیادی پیدا کرده است.

فروش اینترنتی تایل کفپوش pvc با کیفیت

قیمت روز کفپوش pvc

قیمت روز کفپوش pvcقیمت کفپوش pvc به عوامل مختلفی بستگی دارد و موارد متعددی بر قیمت این محصول می توانند تأثیر گذار باشند و مواردی همچون کیفیت کفپوش،برند و شرکت سازنده،نحوه خرید و فروش این محصول،میزان عرضه و تقاضا کفپوش پی وی سی،نوع،طرح و مدل،رنگ کفپوش پی وی سی،ضخامت این محصول،کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند و قیمت در خرید و فروش عمده ارزانتر از قیمت جزیی این محصول می باشد و بیشتر خریداران معمولا به شکل کلی این محصول را خریداری می کنند و هر چه کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در این محصول بهتر باشد مسلماً قیمت نیز بالاتر می باشد.

کفپوش های پی وی سی نسبت به انواع کفش های چوبی قیمت مناسب تری دارند و این کفپوش ها سبک و مقاوم بوده و انعطاف پذیری بسیار خوبی دارند و مهمترین ویژگی آنها بهداشتی و ضد آب بودن می باشد. این کفپوش ها دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح بوده و به راحتی شستشو و نظافت می شوند.

کفپوش پی وی سی از نوعی مواد پلاستیکی پرکاربرد که از مشتقات نفتی می باشد و ترکیبی از موا فشرده پی وی سی و چند لایه دیگر ساخته می شود که محصول نهایی بسیار مقاوم و نازک می باشد. کفپوش های پی وی سی بر روی هر سطح صافی مانند موزاییک،بتن و سیمان و … به آسانی نصب می شوند و به دلیل بهداشتی بودن هیچ ضرری برای انسان ها ندارند.

صادرات تایل کفپوش بسته بندی شده به خارج

صادرات تایل کفپوش بسته بندی پی وی سی به کشورهای مختلف صورت می گیرد. امروزه بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی این کف پوش بادوام، مدرن و زیبای و کاربردی ایرانی هستند و به همین دلیل شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع کفپوش pvc تایل به کشورهایی نظیر عراق،افغانستان،ترکیه،ارمنستان،گرجستان و … در حال فعالیت هستند که انواع این محصول را با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های متنوع و استاندارد به کشورهای مذکور صادر می نمایند و به دلیل زیبایی ظاهری و کیفیت بالا در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار بوده و مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.

از مزایای صادرات انواع کفپوش پی وی سی به کشورهای همسایه می توان به مواردی نظیر سود بالا برای تاجران ایرانی،ارزآوری مناسب برای کشور،رونق تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه،ایجاد مشاغل جدید،کاهش نرخ بیکاری،معرفی برندهای معتبر تولید کننده کفپوش در بازارهای بین المللی و … اشاره نمود.

این روزها شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع کفپوش پی وی سی در حال فعالیت هستند که با استفاده از متریال درجه یک به وسیله تکنولوژی پیشرفته و مجهز سعی می کنند تا بهترین انواع این محصول را طراحی و ارائه نمایند که در این امر رقابت بسیار خوبی با یکدیگر دارند و از اهداف این شرکت ها کسب رضایتمندی مشتری، ارتقاء کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید و ارائه طرحهای جدید و متنوع  متناسب با سلیقه مشتری می باشد و هر چه کیفیت بالاتر و قیمت مناسبتر باشد مسلماً فروش نیز بیشتر خواهد شد.

امروزه این محصول توانسته است جایگزین خوبی برای بسیاری از کفپوش های قدیمی،کاشی ها و سرامیک ها در منازل مسکونی و اداری و … گردد و بسیاری از مشتریان به دلیل زیبایی و دوام بالایی که این محصول دارد ترجیح می دهند از این محصول استفاده نمایند.

مرکز خرید و فروش تایل کفپوش مقاوم

مرکز خرید و فروش تایل کفپوش مقاومدر حال حاضر بازار خرید و فروش کفپوش پی وی سی بسیار داغ می باشد و مشتریان و طرفداران زیادی دارد. یکی از مراکز فروش ارزان و مقرون به صرفه مدل های مختلف کفپوش تایل همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید تایل کفپوش و مشخصات محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده صورت می گیرد که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی است و برای خریدار و فروشنده سود بسیار خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

از مزیت های خرید از این مرکز می توان به ارائه برند معتبر،کیفیت درجه یک،خدمات دهی بیست و چهار ساعته و پاسخگویی مناسب،ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید،صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب،تسریع و سهولت در خرید و … اشاره نمود.

کفپوش پی وی سی به دو صورت تایل و رولی و در ضخامت های مختلف طراحی و ارائه می شود. برای محیط های کم تردد از ضخامت های کمتر این محصول استفاده می شود. علاوه بر ضخامت کفپوش لایه ای بر روی آن قرار دارد که هر چه این لایه ضخیمتر باشد کفپوش مقاومت بیشتری در مقابل ساییدگی از خود نشان می دهد و این کفپوش ها در مقابل عواملی نظیر گرما،سرما و رطوبت نسبت به انواع دیگر کفپوش ها مقاوم تر می باشند.

تجارت آنلاین کفپوش pvc

 این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی و با دسترسی قشر وسیعی از مردم به اینترنت و فضای مجازی اغلب خرید و فروش ها از طریق اینترنت و غیر حضوری انجام می شود و بسیاری از بازرگانان از این طریق اقدام به فروش کالاهای خود می نمایند که به دلیل مزیت های فراوانی که دارد با استقبال بسیاری از مشتریان همراه بوده است. امروزه تجارت کفپوش pvc به صورت آنلاین به یکی از تجارت های پرسود تبدیل شده است. 

در کارخانه های کشور در شهرهایی از جمله تهران،اصفهان،کرج،تبریز و شیراز و … نمونه های مختلف کفپوش پی وی سی با کیفیت عالی تولید می شود و در بسته بندی های متنوع برای ارائه در داخل و خارج از کشور ارائه می گردد. به علت تنوع کفپوش pvc در طرح و رنگ این محصول طرفداران زیادی در شهرهای مختلف کشور همچنین اغلب کشورهای اطراف دارد.

معمولاً شرکت های تولید کننده طرح های بروز و جدید را عرضه می کنند تا بتوانند نیاز مشتری با هر سلیقه ای را تأمین نمایند. مقاومت بالای این محصول باعث شده تا بیشتر مشتریان علاقمند به خرید این کفپوش ها شده همچنین رعایت استانداردهای لازم در روند تولید و استفاده از مواد اولیه درجه یک هنگام تولید و تنوع در رنگ و طرح و …. سبب شده تا این کفپوش به یکی از پرطرفدارترین انواع کفپوش در کشور تبدیل شود.

موارد استفاده از کفپوش pvc تایل

موارد استفاده از کفپوش pvc تایل در حال حاضر کفپوش پی وی سی تایل یکی از پرفروش ترین انواع این محصول در کشور می باشد. این کفپوش به دلیل مریت های فراوانی که دارد مورد پسند متقاضیان زیادی واقع شده است و در مکان های مختلفی از جمله منازل مسکونی،ادارات،بیمارستان ها،مراکز تجاری،بیمارستان ها،مراکز ورزشی و باشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کفپوش پی وی سی از چند لایه تشکیل شده است که هر لایه وظیفه خاصی دارد که عبارت است از: لایه یووی:وظیفه این لایه محافظت از سطح کفپوش است و هر چه ضخامت این لایه بیشتر باشد کفپوش مقاومت بالاتری در برابر خط و خش دارد. لایه پوششی: که وجود این لایه سبب می شود کفپوش در برابر لکه و خراشیدگی بسیار مقاوم باشد. لایه طرح: لایه چاپ و طرح این محصول است. لایه اصلی: از مواد پی وی سی مرغوب ساخته شده و باعث استقامت و دوام بالای کفپوش می شود. لایه زیرین:از تاب برداشتن این محصول پیشگیری می کند و باعث طول عمر و دوام کفپوش می شود.

کف پوش پی وی سی بعد از نصب لبه ندارد که باعث جدا شدن و خرابی آن شود و برای نصب آن باید زیر سازی صاف و یکدست باشد. این محصول به دلیل ضد آب بودن در آشپزخانه نیز قابل استفاده می باشد همچنین وزن سبکی داشته و نصب آن راحت است. ضخامت استاندارد این محصول از 1.5 تا 3 میلیمتر می باشد و طول و عرض آن نیز در اندازه استاندارد به صورت مربع و یا مستطیل می باشد. مهمترین مورد در استاندارد این کفپوش ها این است که ضخامت باید در تمام سطوح آن یکسان و یکنواخت باشد.

کفپوش pvc تایل در طرح های مختلف

کفپوش های pvc دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح می باشد و مشتری با توجه
به نیاز  و سلیقه خود می تواند محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید. کفپوش پی
وی سی در واقع نوعی پلاستیک است که در طراحی دیزاین داخلی منازل امروزی
کاربرد زیادی دارد. وجود ویژگی ها و قابلیت های فراوانی از جمله ضد آب بودن
و مقاوم بودن در برابر ضربه آن را به محصولی با کیفیت تبدیل نموده است.

این محصول قابلیت هماهنگی و اجرای دکوراسیون داخلی را به آسانی دارد و در
اندازه و استانداردهای متفاوتی تولید می شود که در شکل های مستطیلی و مربعی
قابل اجرا می باشد. از این کفپوش برای سطوح که صاف و صیقلی می باشند استفاده
می شود همچنین به راحتی می توان قطعات آن را که دچار آسیب دیدگی و رنگ
پریدگی می شوند تعویض نمود.

کفپوش هایی با طرحهای عروسکی و فانتزی بیشتر در
اتاق های کودکان مورد استفاده قرار می گیرند و از طرح های کلاسیک برای اتاق
نشمین و پذیرایی استفاده شده و نمونه ساده آن برای محیط های اداری و ورزشی
و تجاری کاربرد دارد.

بالا بودن طول عمر کفپوش یکی از مزیت هایی است که مورد توجه مشتری قرار می گیرد همچنین نظافت آن نیز بسیار مهم است که این کفپوش ها دارای دوام بالا و نظافتی آسان می باشند و به راحتی بر روی سطوحی مانند بتن، چوب سخت، موزاییک و سرامیک و … نصب می شوند.

در برابر آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و هر نوع لکه ای بر روی آنها به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک می شود و از زیبایی خاصی برخوردار بوده که آن را نسبت به سایز کفپوش ها متمایز می کند. کف پوشهای پی وی سی در برابر خراشیدگی نیز مقاومت خوبی دارند.

تنوع زیاد کفپوش های PVC در بازار

تنوع زیاد کفپوش های PVC در بازار کفپوش ها با توجه به رنگ،طرح همچنین ساده بودن و یا داشتن طرح و نقش و  … کاربرد متفاوتی دارند و مشتری می تواند با توجه به دکوراسیون منزل  خود و فضای مورد نظر طرح و رنگ آن را انتخاب و خریداری نماید. همانطور که می دانید کف پوشهای پی وی سی به صورت تایل و یا رولی تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند.

کفپوش رولی پی وی سی از مواد غیر بازیافتی تولید می شود و دارای مقاومت و دوام بالایی است و در مکان های پرتردد مانند اماکن تجاری و ورزشی کاربرد زیادی دارد. این محصول تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. این کفپوش از چند لایه تشکیل شده است که یکی از این لایه ها ضد باکتری می باشد و در برابر مواد شوینده و اسید و حلال ها مقاوم هستند.

کفپوش رولی در ضخامت های مختلفی تولید می شود. کفپوش پی وی سی از پلاستیک تولید شده و قیمت آن نسبت به نمونه های دیگر بیسیار ارزانتر است و می توان آن را مطابق با دکوراسیون منزل انتخاب و هماهنگ نمود و به دلیل مقاومت در برابر حرارت،سرما و گرما در محیط های اداری،بیمارستانها و آزمایشگاه و … نیز قابل استفاده می باشند.

این ماده دارای خاصیت ضد استاتیکی بوده و در تمام سطوح با کیفیت و طول عمر بالا قابل نصب می باشد. به دلیل خاصیت ضد باکتریایی بودن در مراکز درمانی کاربرد زیادی دارد و نصب و راه اندازی آن بسیار آسان است. از ویژگی های کفپوش پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این کفپوش عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی است.
  • از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند و در انواع ساده و طرح دار با رنگ های زیبا و شیک تولید می شود.
  • در برابر ضربه و ساییدگی مقاومت بسیار خوبی دارد همچنین وزن بسیار سبکی دارد.
  • به دلیل داشتن سطحی آجدار از سرخوردن اجسام روی آن پیشگیری می شود.
  • احتمال شکستن اجسام در برخورد با سطح آن بسیار کم می باشد.
  • نصب بسیار سریع و راحتی داشته و به آسانی با پارچه نمدار تمیز می شود.
  • قابلیت نصب در مکان های مختلف از جمله ادارت و منازل مسکونی و مراکز تجاری و … را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید