تایل گچی روکش دار نوعی سقف کاذب پیش ساخته گچی است که در صنعت ساختمان سازی مدرن به کار می رود. هم اکنون نمایندگی فروش با صادرات تایل گچی به عراق و همچنین فروش آن در داخل، این مصنوعات پیش ساخته را در سطح وسیعی به سراسر کشور ارسال می‌کند و با فروش بی واسطه و مستقیم، آنها را با بهترین قیمت در دسترس خریدار قرار می‌دهد. اگر شما خریدار عمده این محصول هستید جهت اطلاع از آخرین قیمت تایل گچی صادراتی می‌توانید با نمایندگی های فروش در ارتباط باشید و لیست قیمت را از آنها دریافت نمایید. 

صادرات مرغوب ترین تایل گچی روکش دار به عراق

بزرگترین تولید کننده تایل گچی سقفی و انواع پانچ در ایران

بزرگترین تولید کننده تایل گچی سقفی و انواع پانچ در ایرانانواع تولید کننده تایل گچی سقفی و انواع پانچ در ایران با بهره گیری از کادر مجرب و مواد اولیه درجه یک موفق به تولید نوع خاصی از تایل شده‌اند که با دارا بودن رویه مشبک و سوراخ های تعبیه شده روی آن به عنوان نوعی عایق صوتی عمل می کند و مانع از خروج صدا می‌شود.

این تایل‌ ها دارای ظاهر زیبایی هستند و می‌توان گفت بیشترین کاربرد تایل گچی روکش دار برای استفاده در مکان‌های لوکس می‌باشد. وجود طرح های مشبک به صورت نامنظم و یا مربعی شکل جلوه زیبایی به آنها می‌بخشد و نظر هر بیننده ای را جلب می‌کند.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان تایل گچی سقفی و انواع پانچ محسوب می‌شود که توانسته با ارائه مدلها و طراحی های زیبا و جدید در این صنعت موفقیت بسیار زیادی کسب نماید. شرکت های ایرانی این محصولات را با استانداردهای روز دنیا تولید می‌کنند. سطح کیفی این تایل ها بسیار بالا است، به همین دلیل سبب رضایت خاطر مشتری می‌شود.

تولید کنندگان ایرانی انواع این تایل ها را در وزن های بسیار سبک تولید می‌کنند که این امر علاوه بر اینکه سبب نصب راحت تر تایل می‌شود سرعت روند کار را نیز بالاتر می‌برد. این تایل ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند در برابر زلزله بسیار مقاوم هستند. همچنین به دلیل ضد آب بودن به راحتی می‌توان آنها را در سرویس های بهداشتی استفاده کرد.

تایل های گچی سقفی در انواع مختلفی تولید می‌شوند و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. به دلیل تنوع زیاد و قیمت مناسب، این نوع تایل طرفداران زیادی دارد و مناسب هر سلیقه ای است. 

صادرات تایل گچی روکش دار pvc

در حال حاضر شرکت تولیدی تایل گچی توانسته صادر کننده مرغوبترین تایل گچی روکش دار pvc به بازارهای جهانی باشد و نیاز بسیاری از این کشورها را تامین نماید.

شرکت صادراتی سقف کاذب در ایران با آغاز فعالیت خود در این زمینه به انجام هر گونه صادرات انواع تایل گچی پرداخته و هدف خود را در جهت کمک به رشد اقتصاد و سودآوری برای کشور قرار داده است. این شرکت توانسته با دسترسی به بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه درجه یک این محصول را به بازارهای جهانی عرضه کند و با ارائه بهترین نمونه کار سبب افزایش میزان تقاضا در این کشور گردد.

صادرات تایل گچی روکش دار توسط نمایندگی های معتبر در کشور انجام می‌شود. نمایندگی تایل گچی سقف با فروش بی واسطه و مستقیم، این محصول را با نرخ بسیار ارزانی در دسترس مشتریان داخلی و خارجی قرار می‌دهد.

این مراکز در واقع با تبلیغ برند شرکت های تولیدی و ثبت سفارشات مشتریان و تحویل به موقع این محصولات، توزیع تایل گچی سقف را در سراسر کشور و صادرات را به عهده دارند و به این طریق سبب فروش بیشتر محصولات تولیدی و در نتیجه سودآوری و ارز آوری بالایی به کشور می‌شوند.

برای آشنایی بیشتر شما با تایل گچی روکش دار در ادامه مطلب به شرح مختصری از ویژگی های این محصول می پردازیم.

تایل گچی روکش دار ویژگی های منحصر به فردی دارد و در مکان های مختلفی قابل استفاده است. بیشترین مزیت این تایل ها این است که آنها را به راحتی می توان در مکانهایی که در معرض رطوبت قرار دارند استفاده نمود.

تایل گچی روکش دار یکی از زیباترین انواع تایل است و جزء پر فروش ترین تایل ها به حساب می آید و متقاضیان زیادی دارد. این نوع تایل از دو نوع روکش آلومینیومی و PVC ساخته شده است که توسط چسب مخصوصی به هم متصل شده اند. لبه های کناری این تایل ها نیز توسط روکش جداگانه ای جهت محافظت پوشانده شده است.

تایل گچی روکش دار بسیار سبک است و به راحتی قابل تعویض است. این تایل به دلیل داشتن ظاهر شیک برای محیط های گوناگون کاربرد دارد و به دلیل اینکه سبب کاهش ارتفاع و کم شدن فضای مورد نیاز جهت سرد کردن و گرم کردن محیط می شود سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و با پوشاندن سیستم های تاسیساتی باعث زیباتر شدن نمای محیط می شود.

تایل های روکش دار به دلیل اینکه تا حدود زیادی سبب مقاومت سقفها می شوند باعث کاهش هزینه های تعمیرات می گردند و در صورت داشتن هر گونه نقصی به دلیل دسترسی آسان به فضای پشت به راحتی قابل تعمیر می باشند.

اگر شما یکی از خریداران تایل گچی روکش دار هستید می توانید قبل از سفارش محصول جهت کسب هر گونه اطلاعاتی در زمینه خرید با نمایندگی های فروش در ارتباط باشید آنها همواره به شما کمک می کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید و به این صورت خرید موفقی داشته باشید.

خرید تایل گچی ساده

خرید تایل گچی ساده خرید و توزیع و پخش تایل گچی بسته بندی شده به روش های مختلفی انجام می‌شود. شرکت های پخش با توزیع بی واسطه این محصول به سراسر کشور آن را با نازلترین قیمت به دست خریداران می‌رسانند. این شرکتها توزیع این محصول را به صورت عمده و خرده انجام می‌دهند و آن را به صورت حضوری و یا از طریق وب سایت های اینترنتی به فروش می‌رسانند.

روش حضوری در واقع یکی از روش های معمول خرید محسوب می‌شود که از گذشته تا به حال رواج داشته و خریدار با مراجعه حضوری به مراکز فروش محصول را در اندازه دلخواه خریداری می‌کند. اما یکی از ساده ترین روشهایی که امروزه بیشتر مورد توجه مراکز پخش و خریداران قرار گرفته است روش خرید اینترنتی است.

شرکت های پخش با طراحی سایت های اینترنتی به معرفی محصولات خود در این سایتها می پردازند و شرایط آسانی را برای خرید فراهم می‌کنند. در این سایتها تمامی مدلها و طرحهای تایل گچی به همراه مشخصات و قیمت های آن درج شده است و خریدار می تواند با مشاهده آنها و بر اساس سلیقه خود مدل دلخواه خود را انتخاب نماید.

در این روش به دلیل اینکه امکان مقایسه قیمتها وجود دارد و تنوع محصولات ارائه شده در سایت زیاد است خریدار می‌تواند انتخاب بهتری داشته باشد. به علاوه بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی، و در هر ساعت از شبانه روز می تواند به این سایتها دسترسی داشته باشد و سفارش خود را ثبت نماید. پس از ثبت سفارش این محصول در سریعترین زمان برای وی ارسال خواهد شد.

پخش تایل گچی به صورت بسته بندی شده سبب جلوگیری از آسیب آن در زمان حمل و نقل و ارسال می‌گردد و باعث رضایت خاطر مشتری می‌گردد.

تایل گچی روکش دار چیست و چه کاربردی دارد ؟

تایل گچی روکش دار نوعی سقف کاذب پیش ساخته گچی است که در صنعت ساختمان سازی مدرن به کار می رود. در واقع تایل گچی روکش دار به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند در بازارهای خارجی مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند. برای اینکه شما با تایل گچی روکش دار و ویژگی های آن آشنا شوید در ادامه این مطلب به شرح مختصری در این باره می‌پردازیم.

تایل گچی روکش دار یکی از انواع سقف کاذب با روکش PVC است که دارای صفحه یکدست سفید و فاقد سوراخ می‌باشد. این تایل ها معمولا فاقد جذب صوت هستند و در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. جنس روکش این تایل ها به گونه ای است که به راحتی می‌توان آنها را تمیز کرد. تایل های گچی سفید را می‌توان در مکانهایی که رطوبت زیاد وجود دارد و یا محل عبور لوله های تاسیساتی می‌باشد نیز استفاده کرد اما باید یک سیستم تهویه مناسب و کنترل شده در این مناطق وجود داشته باشد.

این تایل ها با رنگ آکریلیک سفید رنگ می‌شوند و بسیار مقاوم هستند و با خاصیت ضد باکتریایی موجب جلوگیری از رشد میکرو ارگانیسمهایی که روی سطح تایل قرار گرفته اند می‌شوند. این تایل ها به دلیل هزینه پایینی که دارند گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شوند و در ابعاد مختلفی تولید شده و برای صادرات و فروش در بازارهای داخلی و خارجی آماده می‌گردند.

امروزه از این نوع تایل ها به صورت گسترده ای در پروژه های عظیم استفاده می‌شود و در واقع جایگزین روش های قدیمی ساخت و ساز شده است. تایل های گچی دارای وزن سبکی هستند به همین دلیل حمل و نقل آنها بسیار راحت است. از این تایل ها به راحتی می‌توان در اجرای دیوارهای داخلی ساختمان و سقف‌ها استفاده نمود.

همانطور که مشاهده کردید تایل‌ های سفید برفی به دلیل ویژگی های مذکور علاوه بر اینکه در بازارهای داخلی مورد توجه زیادی از طرف مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند باعث جلب مشتری در بازارهای خارجی نیز شده‌اند.

برای صادرات تایل گچی سفید آنها را در بسته بندی های مناسب قرار می‌دهند تا در هنگام صادرات صحیح و سالم به دست خریداران برسد. 

تایل سقفی گچی دارای نوار محافظ لبه تایل

تایل سقفی گچی دارای نوار محافظ لبه تایل تایل محافظ لبه دار سقف دار یکی از انواع تایل های گچی است که در طرحها و رنگ بندی های بسیار زیبایی تولید شده و به بازار عرضه می شود. این تایل ها با روکش مخملی لطافت خاصی دارند و معمولا به صورت دو جداره تولید می شوند.

تایل های مخملی با قابلیت دو جداره بودن مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارند و در زمان بارش از ورود هر نوع رطوبت و نم به سقف جلوگیری می کنند و به این ترتیب مانع از فرو ریختن سقف می گردند. به علاوه در هنگام ضربه های ناشی از زلزله استقامت بالایی دارند و باعث پیشگیری از هر گونه ضرر و زیان و خسارت های احتمالی می شوند.

تایل های مخملی ضخامت بالایی دارند و عایق نسبتا خوبی در برابر صدا محسوب می شوند. این تایل ها در ابعاد استانداری تولید شده اند و ظاهر بسیار لوکسی به خانه می بخشند.

معرفی تایل گچی مناسب مراکز خرید بزرگ

در هنگام خرید تایل گچی ساده معمولا سوالی که برای خریداران پیش می‌آید این است که از کجا می‌توانیم یک تایل گچی با کیفیت بخریم؟ چگونه می‌توانیم تایل گچی را با قیمت مناسبی از مراکز خرید بزرگ خریداری کنیم؟

در سال های اخیر با توجه به اینکه پیشرفت های نوینی در حوزه صنعت ساختمان سازی حاصل شده است تایل گچی در کشور با برند های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد. این تایل ها با استفاده از فناوری روز دنیا توسط شرکت های معتبری که در زمینه تولید مصنوعات ساختمان و سقف کاذب فعالیت می‌کنند تولید شده است.

اما اکنون این سوال پیش می‌آید که معتبرترین برند تایل گچی در کشور کدام است؟

با توجه به وجود کارخانه های متعدد در کشور ایران و فعالیت آنها در زمینه تولید تایل گچی، می‌توان گفت که بهترین برند های تولید کننده این محصول در واقع برند هایی هستند که شرکت های سازنده آنها رضایت مشتری را در دستور کار خود قرار می‌دهند و با تولید با کیفیت ترین و پیشرفته ترین تایل ها سبب اطمینان خاطر مشتریان و بالا بردن عمر مفید سازه های ساختمانی می‌شوند.

در هنگام خرید تایل گچی باید با در نظر گرفتن ویژگی های محیط و فضا اقدام به خرید تایل کنید . برای مثال باید تعیین کنید که آن را برای یک محیط خشک می‌خواهید یا مرطوب؟ و همچنین بر اساس نورپردازی که قرار است روی سقف انجام شود نمونه مناسبی را خریداری نمایید.

قبل از خرید تایل گچی می‌توانید با جستجوی کوتاهی معتبرترین برند تایل گچی در کشور را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

مقایسه تایل های گچی و تایل های پوشالی

مقایسه تایل های گچی و تایل های پوشالی همانطور که در مطالب قبل اشاره شد، تایل های گچی در انواع مختلفی تولید می‌شوند اعم از تایل گچی و تایل پوشالی.  تایل گچی بر اساس ویژگیهایی که دارند در مکان های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تایل ها معمولا روی سازه اصلی ساختمان قرار می‌گیرند و به کلاف بندی و اسکلت ساختمان متصل می‌شوند تا در اثر ضربات ناشی از زمین لرزه به دیوار های مجاور خسارتی وارد نگردد.

تایل پوشالی مناسب با ماندگاری و مقاومت بالا در واقع ساختمان را در برابر بسیاری از خطرات احتمالی مانند زمین لرزه و آتش سوزی و باران و رطوبت بیمه می‌کند و سبب عمر طولانی سقف می شود. از ویژگی های دیگر تایل های گچی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تایل های گچی به دلیل اینکه از آلومینیوم ساخته می‌شوند، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و به راحتی قابل نصب هستند.

دارای تهویه هوای مناسبی می باشند.

مجهز به سیستم عایق صوتی می باشند.

دارای ثبات رنگ هستند و رنگ آنها در شرایط محیطی مختلف تغییری نمی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید