استفاده از سقف کاذب در طراحی دکوراسیون های داخلی نقش بسیار زیادی در زیبا سازی و مدرن به نظر رسیدن فضای اطراف ایفا می کند. یکی از انواع سقف های کاذب جدید که طی سال های اخیر تولید شده اند، تایل سقفی می باشد که خود در انواع بسیار متفاوتی یافت می شود. تایل ها امروزه بسیار کاربرد داشته و هر کدام از انواع آن از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. از جمله یکی از تایل های سقفی بسیار پر کاربرد، می توان به تایل سقفی pvc اشاره نمود که در کیفیت های بسیار اعلایی ارائه می گردد. در زمینه تهیه این محصول نیز، راه های گوناگونی وجود دارد که یکی از این راه ها خرید تایل سقفی pvc درجه یک به صورت مستقیم از بازار می باشد.

برای استعلام قیمت تایل سقفی pvc کلیک کنید.

قیمت روز تایل پوشالی کناف

قیمت روز تایل پوشالی کنافهمانطور که ذکر شد تایل ها جدیدترین سقف های کاذب تولید شده می باشند که در انواع مختلف وجود دارند. یکی دیگر از انواع تایل ها، تایل های گچی می باشند که کاربردهای مخصوص به خود را داشته و طرفداران خاص خود را نیز دارد. این تایل ها خود در انواع گوناگونی یافت می شوند که از جمله آن ها، تایل پوشالی کناف که موضوع مورد بحث ما نیز است، می باشد.

تایل پوشالی کناف که از ترکیب آب و پشم چوب طبیعی و پودر مگنزیت تشکیل شده است، دارای ویژگی های متعددی می باشد که از جمله مهم ترین آنها می توان از استحکام بالای این محصول نام برد. اگر بخواهیم از دیگر مزایا و ویژگی های خاص این نوع تایل صحبت کنیم، می توان به موارد زیر به طور خلاصه اشاره نمود:

  • از مقاومت بسیار بالایی نسبت به انواع دیگر تایل های گچی برخوردار می باشد.
  • عایق خوبی برای صدا بوده و از پخش صدای زیاد نیز جلوگیری می کند.
  • در برابر عوامل محیطی مختلف همچون رطوبت نیز، مقاومت بالایی دارد.
  • قابلیت رنگ آمیزی متنوع را دارد.
  • دارای دوام خوبی نیز می باشد.
  • و …

با توجه به ویژگی ها و مزایایی متعددی که تایل های پوشالی کناف از آن بهره مند می باشند، تقاضاهای زیادی برای این محصول در بازارهای مختلف کشور وجود دارد. هم چنین این تایل با توجه به ساختار خود و داشتن بافتی زیبا یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که توسط معماران و طراحان بسیاری در زیبا سازی و مدرن سازی فضای ساختمان از آن استفاده می شود.‌

در رابطه با قیمت تایل های پوشالی کناف نیز، قیمت های متفاوتی برای این محصولات در بازار وجود دارد. این تفاوت در قیمت ها تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای متعددی می باشد که در بازار وجود داشته و روی قیمت محصول تاثیری مستقیم  می گذارد. بر این اساس و با توجه به نوسانات بازار و متغیر بودن بسیاری از پارامترها، نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را به عنوان قیمت‌ قطعی محصول در نظر گرفت. با توجه به این موضوع نیز، قیمت تایل پوشالی کناف به صورت روز در بازار تهیه و تنظیم می گردد.

لذا برای اطلاع از قیمت ها می توان به طرق مختلف برای مثال از طریق سایت های گوناگون از قیمت روز تایل پوشالی کناف که طبق قوانین و استانداردهای بازار تنظیم گشته اند، مطلع شده و سپس نسبت به سایر مراحل خرید خود اقدام‌ نمود.

بازار بزرگ فروش تایل سقفی طرح دار

تایل های سقفی طیف وسیعی از مدل ها را شامل می شوند که هر کدام طبق سلیقه هایی خاص طراحی و تولید گشته اند و کارایی های ویژه خود را نیز دارند. از دیگر نمونه این محصولات، تایل های سقفی طرح دار می باشند ک در طرح های بسیار زیبا و بی نظیر تولید و عرضه می گردند.

استفاده از تایل های طرح دار می تواند در خلق محیطی زیبا و لوکس تاثیر شگرفی داشته باشد. این محصولات که از تنوع گسترده ای در طرح و رنگ بندی برخوردار می باشند، می توانند در محیط های مختلفی اعم از مسکونی، تجاری، ادرای و محیط هایی از این قبیل به کار برده شوند.

تایل های طرح دار که در طراحی دکوراسیون محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، دارای یک سری ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد می باشد که اگر بخواهیم به مهم ترین ویژگی های این محصول اشاره ای داشته باشیم، می توان به طور خلاصه از موارد زیر نام برد:

  • تایل های طرح دار در کوتاه ترین زمان و به آسانی نصب و اجرا می شوند.
  • این تایل ها در برابر عواملی همچون رطوبت بسیار مقاوم بوده و ضد آب می باشند. یکی از بهترین گزینه ها جهت محیط های مرطوب این تایل می باشد.
  • قابلیت تنظیم شدن در هر ابعادی را دارد.
  • در زمینه طرح و رنگ بسیار متنوع است.
  • با توجه به مواد به کار رفته در آن، ضد حرارت و آتش سوزی می باشد.
  • امکان چاپ تصویر دلخواه نیز روی آن وجود دارد.
  • و …

با توجه این عوامل می توان گفت تایل های طرح دار یکی از پر استقبال ترین تایل ها در بازارهای بزرگ کشور می باشند. فروش این محصول در طرح های بسیار متنوع و زیبا و در سایزهای مختلف در بازار فروش تایل طرح دار در سراسر کشور با کیفیت مرغوب و درجه یک صورت می گیرد.

مرکز خرید تایل سقفی سیاه رنگ

مرکز خرید تایل سقفی سیاه رنگگاهی استفاده از رنگ سیاه و مشکی در طراحی دکوراسیون می تواند در زیباتر به نظر رسیدن فضای اطراف نیز بسیار موثر واقع شود. در واقع استفاده از تایل ها کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد. تایل های سقفی سیاه می تواند در فضایی که معماری خاصی در آن به کار نرفته نیز جلوه زیبایی داشته باشد و جذابیت بی نظیری را ایجاد کند.

هم چنین علاوه بر مزیتی که تایل سقفی سیاه رنگ از نظر زیبایی بخشی به محیط اطراف داشته، می تواند به خوبی عیوب ساختمان از جمله لوله کشی و ..‌. را نیز با توجه به تیره بودن رنگ خود پوشش دهد. برای زیباتر به نظر رسیدن محیطی که با سقف کاذب مشکی طراحی شده است نیز می توان از ترکیب رنگ سفید در کنج سقف و یا در قسمت هایی از دیوارهای خانه استفاده کنید. تضاد این دو رو رنگ، زیبایی چشمگیری را در دکوراسیون ایجاد می کند.

در رابطه با خرید تایل مشکی رنگ نیز همچون سایر محصولات، مراکز خرید مرتبط در این امر به صورت تخصصی و به شکل های مختلف فعالیت دارند که این محصول را در ابعاد گوناگون به مشتریان عرضه و به فروش می رسانند.

توزیع و پخش انواع تایل pvc به سراسر کشور

تایل های pvc که از جمله پر کاربردترین تایل ها در کشور محسوب می شوند، از پلاستیکی به نام پلی وینیل کلراید تشکیل شده اند. این تایل ها را می توان با توجه به مواد به کار رفته در آن،‌ به هر شکلی در آورد. هم چنین انواع تایل های pvc یک ویژگی خاص دارند که آن هم جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد.‌

به طور کلی امروزه انواع سقف های کاذب پی وی سی در طرح های متنوع تولید و عرضه می گردد که متناسب با سلایق گوناگون بوده و هر کدام کاربردهای وسیعی را نیز در صنعت ساخت و ساز شامل می شوند. انواع تایل های pvc به شرح زیر آورده شده اند:

  • تایل های pvc  روکش دار
  • تایل های pvc مدل سفید
  • تایل های pvc با روکش مخمل
  • تایل های pvc با روکش استامپ

هر کدام از انواع این تایل ها در رنگ بندی های متنوع ارائه می گردند. هم چنین در زمینه پخش و توزیع انواع تایل های pvc  نیز شرکت های متعددی با برندهای گوناگون به توزیع این محصول پر کاربرد ساختمانی مشغول به فعالیت می باشند که در حال رقابت با یکدیگر بوده و محصولی به روز و در عین حال با کیفیت اعلا را به مشتریان گوناگون در سراسر کشور ارائه می دارند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه به مشخصات کلی تایل های pvc که توسط  شرکت های گوناگون در بازار عرضه می گردند، اشاره ای داشته باشیم می توان موارد زیر را نام برد:

  • نسبت به سایر سقف های کاذب، این نوع تایل ها از کم ترین مواد افزودنی ممکن تشکیل شده اند.
  • از نظر اقتصادی نیز تایل های pvc بسیار کم هزینه تر و با صرفه تر برای مشتری می باشد.
  • این سقف ها از مواد ضد قارچ ساخته شده اند که از خوردگی آن ها نیز جلوگیری به عمل می آورد.
  • و از همه مهم تر این که تایل pvc از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد.

شرکت های تولید کننده تایل سقفی pvc در کشور

شرکت های تولید کننده تایل سقفی pvc در کشور در زمینه تولید مدل های بسیار متنوع تایل های سقفی pvc شرکت های تولیدی مختلفی با ظرفیت های بسیار بالا به تولید انواع این محصولات با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و نیز به کار گیری به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و هم چنین بهره مندی از دانش های نوین روز، فعالیت های بسیار گسترده ای دارند.

تایل های تولید شده در این شرکت ها که در اندازه های استاندارد و در نهایت کیفیت تولید شده اند، دارای طرح های بسیار متنوعی می باشند که با توجه به تمام این عوامل می توان به علت استقبال از تایل های pvc در کشور به خوبی پی برد.

در واقع وجود تولید کنندگان مختلف در زمینه تولید این نوع تایل ها، پاسخ به نیازها و درخواست هایی می باشد که در بازار وجود داشته و از این نظر دارای اهمیت ویژه ای می باشند.

هم چنین با توجه به کیفیت مرغوب و درجه یک تایل های pvc تولید شده در کشور توسط برترین تولید کنندگان، این محصولات کیفیت هایی برابر با استانداردهای جهانی داشته و از اعتباری جهانی نیز برخوردار می باشند. به طوری که در بازارهای بین المللی توجه ویژه ای به تایل های pvc  تولید شده در کشور شده است. با توحه به این موضوع و نیز ظرفیت های تولیدی بالای کشور در تولید این محصول، باعث شده است که این تایل ها جزو منابع صادراتی کشور محسوب شده و صادرات آن به کشورهای متعددی صورت می گیرد.

نمایندگی پخش تایل های سقفی pvc

نمایندگی های معتبری وجود دارند که به پخش تایل های سقفی pvc به صورت گسترده در سراسر کشور ارائه خدمت می کنند. در واقع از آن جایی که افراد اصولا به دنبال محصولاتی با کیفیت و در عین حال اصل می باشند، بهتر است از طریق نمایندگی های معتبر که در این زمینه تخصص های لازم را دارا می باشند، اقدام نمود.

این قضیه در رابطه با همه انواع تایل ها اعم از pvc و … صدق می کند. لذا برای تهیه انواع تایل pvc اصل و با کیفیت تضمینی، بهتر است از طریق نمایندگی های معتبر که در سراسر کشور به صورت های مختلف به این امر فعالیت دارند اقدام به تهیه محصولی با کیفیت اصل و درجه یک نمود.

ترکیب تایل سقفی pvc معرق و آسمان مجازی

ترکیب تایل سقفی pvc معرق و آسمان مجازی در زمینه طراحی دکوراسیون، انواع متعددی از تایل های pvc به کار گرفته می شوند که هر کدام از این انواع زیبایی بی نظیر و خیره کننده ای را به محیط القا می کنند‌. یکی از جدیدترین و لوکس ترین تایل های pvc که امروزه در طراحی محیط کاربرد ویژه ای دارد، تایل pvc معرق می باشد‌ این تایل که دارای جنس تمام پی وی سی می باشد، مصارف بسیار متعددی را شامل می شود.

علت نام گذاری تایل های معرق در واقع این می باشد که با دستگاه هایی خاص به نام سی ان سی برش خورده اند و به اشکال مختلف و متنوعی در آمده اند.

یکی از مزیت های این نوع تایل ها این است که برای نصب و اجرای آن نیازی به زیر سازی خاصی نمی باشد. هم چنین لازم به ذکر می باشد که تایل سقفی معرق را می توان در ترکیب با انواع تایل های دیگر به عنوان سقفی مکمل نیز به اجرا در آورد. از جمله این مورد می توان به ترکیب تایل سقفی pvc معرق در کنار سقف آسمان مجازی اشاره کرد. قبل از توضیح در این مورد، بهتر است به سقف آسمان مجازی نگاه مختصری داشته باشیم.

یکی دیگر از تایل های جدید و پر طرف دار که توانسته جایگاه ویژه ای را در بین انواع تایل ها به خود اختصاص دهد، تایل سقفی آسمان مجازی می باشد که از جمله سقف های تصویری محسوب می شود. این تایل که به صورت مشبک بوده در اشکال گوناگونی تولید و عرضه می گردد و کاربردهای ویژه ای نیز دارد. هم چنین این تایل از مزایای متعددی نیز بهره مند می باشد که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند:

  • تایل آسمان مجازی امکان چاپ طرح های متنوعی را دارا می باشد.
  • امکان عبور نور را از خود دارد.
  • در مکان های مرطوب نیز می توان از این تایل استفاده نمود.
  • و برخی ویژگی های دیگر.

همانطور که ذکر شد تایل معرق را می توان به صورت ترکیب با تایل سقفی آسمان مجازی به کار برد. از آن جایی که هر دو این تایل ها روی سقف نصب می شوند، می توان با ترکیب آنها در کنار هم محیطی بسیار زیبا و در عین حال جذاب را رقم زد که نگاه هر بیینده ای را روی خود خیره می سازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید