امروزه با توجه به این که به دکوراسیون داخلی و زیبایی فضا های داخل ساختمان ها اهمیت فراوانی داده می شود محصولات و متریال های مختلفی برای اجرای انواع دکوراسیون در منزل وجود دارد که روز به روز بر تنوع آن ها افزوده می شود این متریال ها در جاهای مختلفی از جمله دیوار، سقف و… استفاده می گردند.

یکی از جدید ترین این متریال ها تایل pvc مناسب برای پوشش کاذب سقف می باشد.

از این ماده جهت اجرای انواع پروژه های سقف کاذب استفاده می گردد که علاوه بر کاربرد زیبایی و دیزاین بهتر فضا کاربرد های دیگری نیز دارند که در ادامه انواع مطالب مربوط به انوع تایل pvc از قبیل قیمت تایل pvc درجه یک و سایر مطالب مربوط به آن را بررسی خواهیم کرد.

در ادامه مطالب بیشتر در مورد تایل را از جمله خرید عمده تایل گچی 60×60 را بررسی خواهیم کرد.

خرید عمده تایل گچی 60×60 باکیفیت به زیر قیمت بازار

میزان صادرات تایل گچی سوراخ منظم در بازار 98

میزان صادرات تایل گچی سوراخ منظم در بازار 98همانطور که می دانید کشور عزیزمان ایران با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در آن وجود دارد همچون نیروی متخصص و دارای دانش فنی، ماشین آلات به روز و پیشرفته و نیز کارگران زحمت کش و با مسئولیت در زمینه تولید انواع و اقسام تایل های پی وی سی با تنوع بسیار زیاد از پیشگامان تولید این صنعت است.

این محصول در کشور ما در جنس های گوناگون از جمله پی وی سی و فلزی و… و همچنین طرح های متنوع از جمله معرق، سنتی، فانتزی و… تولید می گردد.

این محصول در کاربرد های مختلفی طراحی و تولید می گردد.

تولید کنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز هایی که در داخل کشور به این محصول وجود دارد بتوانند نیاز های خارج از کشور را نیز برطرف کنند و انواع و اقسام تایل در طرح های متنوع را به کشور های خارجی صادر کنند.

صادرات این محصول باعث ارز آوری به کشورمان شده و باعث می گردد تا چرخ تولید رونق داشته باشد و اقتصاد کشورمان بهبود پیدا کند و روز به روز تقاضا برای این محصول به بالا ترین حد خود برسد و یکی از بزرگ ترین مزیت های آن این است که فرصت های شغلی برای نیرو های جوان و متخصص به وجود می آید و آن ها می توانند از نیرو و تخصص خود استفاده کرده و درآمد کسب کنند.

همچنین صادرات باعث می شود تا نام و آوازه محصول ایرانی در همه جای دنیا پیچیده شود و با توجه به اهمیتی که به کیفیت این محصولات داده  می شود روز به روز شاهد درخواست های بیشتری برای این محصولات تولید شده در کشور عزیزمان خواهیم بود.

ما به عنوان یک حامی از تولیدات داخلی وظیفه داریم تا با خرید کردن از محصولات ساخت داخل به رونق چرخه ی تولید کمک کنیم تا تولید کنندگان و کارگران نیز با انگیزه و امید بیشتری به کار خود ادامه دهند.

شما نیز اگر قصد خرید انواع و اقسام تایل برای اجرای سقف کاذب را دارید به شما توصیه می کنیم تا این محصول را از تولید کننده  اصلی آن خریداری کنید.

خرید از تولید کننده مزایای فراوانی دارد که از جمله مزایای آن می توان به قیمت بسیار مناسب این محصول اشاره کرد زیرا هنگامی که خرید از تولید کننده اصلی و بدون واسطه و به صورت مستقیم صورت می گیرد به دلیل اینکه در این روش دلال ها وجود ندارند قیمت محصول بسیار مناسب خواهد بود و این مزیت برای کسانی که قصد خرید عمده دارند بسیار مقرون به صرفه است .

علاوه بر این ها مزیت دیگری که خرید از تولید کننده اصلی دارد این است که در این روش شما از کیفیت محصول مطمئن هستید زیرا تولید کننده را می شناسید و محصول را بدون واسطه از او خریده اید.

یکی از راه هایی که برای ارتباط با تولید کننده اصلی برای تهیه محصول وجود دارد این است که شما خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاینی که وجود دارند انجام دهید.

خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی نسبت به خرید حضوری دارد از جمله مزایای آن می توان به عدم نیاز به خروج از منزل اشاره کرد.

مزیت دیگر آن این است که شما در هر ساعت از شبانه روز حتی روز های تعطیل می توانید خرید خود را انجام دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که خواستید تحویل بگیرید.

از دیگر مزیت های آن این است که شما می توانید نظرات کاربران و مشتری های قبلی آن فروشگاه را در رابطه با محصولات و نیز کیفیت محصولات بخوانید همچنین می توانید نظر آن ها را راجع به سرعت ارسال محصولات و نیز پیگیری های لازم جهت ارسال مرسوله را بپرسید.

نکته ای که لازم به ذکر است این است که هنگامی که قصد خرید محصولی را دارید قبل از انتخاب فروشگاه اینترنتی خود حتما فروشگاه های مختلف را از نقطه نظرات مختلف با یکدیگر بررسی کنید به عنوان مثال آن ها را از لحاظ کیفیت و قیمت بررسی کنید و پس از بررسی های فراوان فروشگاهی را انتخاب کنید که در اصطلاح منصف است و علاوه بر منافع خود منافع مشتریان خود را نیز در نظر می گیرد و فقط به فکر سود خود نیست

بزرگترین وارد کننده تایل گچی سفید و رنگی در کشور

کشور ایران با توجه به موقعیت های جغرافیایی که دارد و نیز با توجه به منابعی که در اختیار دارد همچنین به کار گیری نیروی متخصص و برخوردار از توانایی علمی و نیز تجهیزات و ماشین آلات به روز دنیا در زمینه تولید انواع تایل با ویژگی های مختلف جهت کاربرد های متفاوت بسیار خوب عمل کرده و انواع و اقسام این محصولات را از جمله تایل های فلزی، تایل های پی وی سی،تایل ها با طرح های متنوع مثل تایل پی وی سی معرق و مدل های مختلف دیگر با کیفیت بسیار عالی و تنوع بسیار گوناگون تولید کرده و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

لازم به ذکر است تولید کنندگان این محصولات تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته اند تا بتوانند محصولی با کیفیت و نیز با تنوعی گوناگون در طرح و نقش تولید کرده و نیاز بازار را به انواع و اقسام تایل رفع کنند.

در داخل کشور عزیزمان ایران کارخانه های بسیار زیادی وجود دارند که همگی نهایت تلاش خود را به کار می برند تا بتوانند چرخ تولید را روشن نگه دارند و نیازی به واردات محصولات بی کیفیت و نا مرغوب از کشور هایی هم چون چین نباشد و علاوه بر پاسخگویی به نیاز داخلی صادرات تایل گچی دیواری و فروش تایل گچی سقف کاذب و سایر انواع تایل گچی را به دیگر کشور ها انجام دهند و با صادرات این محصول به دیگر کشور های جهان باعث ارز آوری به داخل کشور عزیزمان شوند و این ارز آوری خود باعث رونق اقتصادی و گسترش فعالیت های اقتصادی و تولیدی یک کشور و در نهایت باعث خودکفایی در تولید انواع و اقسام محصولات در داخل کشور می گردد.

فروشنده بهترین و جدیدترین تایل گچی دیواری در یزد

فروشنده بهترین و جدیدترین تایل گچی دیواری در یزدهمانطور که می دانید امروزه در کشور عزیزمان کارخانجات بسیاری انواع و اقسام تایل ها را با جنس ها و مدل های مختلفی تولید می کنند و تولیدات خود را به شهر های مختلف می فرستند پس نگرانی از بات تهیه و ارسال این محصولات وجود نخواهد داشت.

شرکت ها و کارخانجات تولیدی انواع تایل گچی کاذب و سقف کاذب رابیتس و کلیه محصولات مربوط به دکوراسیون داخلی منازل این محصولات را تولید کرده و امکان تهیه مستقیم آن را نیز به وجود آورده اند به این صورت که شما می توانید به صفحات این کارخانجات و وب سایت های آن ها مراجعه کرده و به صورت مستقیم با تولید کنندگان این محصولات و فروشنده تایل گچی تخم مرغی و سایر محصولات در ارتباط باشید و کالا های مورد نظر خود را در تعداد و ابعاد مد نظر خود به آن ها سفارش دهید و پس از آن سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که خواستید تحویل بگیرید درگیر مشکلات مربوط به حمل و نقل سفارشات خود نباشید.

اما فروشندگانی نیز وجود دارند که در شهر های مختلف این محصولات را به فروش می رسانند به عنوان مثال اگر قصد خرید این محصولات را در یزد دارید می توانید لیست فروشندگان بهترین و جدیدترین تایل گچی در یزد را با سرچی ساده در اینترنت به دست آورید.

بورس انواع مدل های تایل گچی 60×60 متری

همانطور که می دانید تایل های گچی در تنوع بسیار زیادی تولید می گردند به عنوان مثال از تنوع آن ها می توان به مدل های تایل های گچی روکش دار با روکش پی وی سی تایل های گچی با روکش آلومینیوم در پشت آن ها به جهت این که هنگامی که در معرض رطوبت قرار گرفت آسیبی نبیند اشاره کرد.

از لحاظ تنوع در شکل ظاهری آن ها نیز می توان به مدل های رنگی و ساده اشاره کرد علاوه بر این ها تنوع ظاهری آن ها شامل مدل هایی با طرح برجسته به عنوان مثال طرح حصیری و یا طرح های موج دار و سایر طرح ها اشاره کرد تنوع طرح های موجود بسیار زیاد می باشند و برای مشاهده این طرح ها باید به کاتالوگ شرکت ها دسترسی به پیدا کنید.

این محصولات در ابعاد متنوعی نیز تولید می شود که از بین تمامی آن ها بازار تایل گچی 60 در 60 بسیار پر رونق تر از انواع دیگر آن است.

تایل های گچی روکش دار چیست؟

تایل های گچی روکش دار چیست؟ سقف کاذب تایل گچی از انواع پر طرفدار و پر کاربرد سقف کاذب دکوراتیو می باشد که برای مقاومت در برابر انواع عوامل محیطی از جمله رطوبت در محیط هایی که تاسیسات وجود دارد در پشت این تایل ها از روکش آلومینیوم استفاده می گردد.

این صفحات در انواع دیگری همچون ساده و یا با روکش در اشکال هندسی همچون دایره و مربع و مستطیل تولید می گردند.

این نوع سقف کاذب مزایای بسیار زیادی دارد از مزایا آن می توان به سادگی، سرعت و سهولت در نصب و جذب صدا های محیط که باعث می شود این سقف عایق صدا باشد اشاره کرد.

این تایل ها در انواع و اقسام مختلف تولید می شوند که سوراخ های موجود در این تایل ها صوت را به لایه های عایق بالاتر که از جنس پشم سنگ یا انواع ماده های جذب کننده هستند انتقال می دهند.

تفاون تایل گچی با سقف کاذب رابیتس

از تفاوت های تایل گچی با سقف کاذب رابیتس می توان به وزن آن ها اشاره کرد وزن تایل های گچی بسیار کم بوده و این سازه ها بسیار سبک هستند و اما وزن سقف کاذب رابیتس بسیار بیشتر بوده و این سقف ها خیلی سنگین هستند.

نکته بعدی زمان بندی اجرای نور مخفی می باشد به عنوان مثال برای اجرای نور پردازی و نصب چراغ های نور مخفی در سقف های تایل گچی زمان بسیار کم تری نیاز است و این کار به سرعت انجام می شود اما در مورد سقف های رابیتس این نورپردازی به زمانی نزدیک یه 10 روز نیاز دارد.

طبق مشخصات فنی سقف های کاذب تایل مقاومت بسیار بیشتری در زلزله داشته و برای مقاومت ساختمان در مقابل ریزش ناشی از زلزله بسیار اهمیت دارد.

استفاده از سقف های تایل علاوه بر زیبایی و دکوراسیون ساختمان را در مقابل زلزله مقاوم کرده و باعث می شود تا در زمان زلزله کم ترین خسارت ممکن به ساختمان وارد شود.

قیمت تایل گچی بسیار مناسب تر از رابیتس می باشد و باعث می شود تا در هزینه های کل برای ساختمان بسیار صرفه جویی شود.

در کل تایل گچی مزایای بسیاری نسبت به رابیتس دارد.

موارد استفاده از تایل گچی با ضخامت 12.5 میلی‌متر

موارد استفاده از تایل گچی با ضخامت 12.5 میلی‌مترتایل ضخامت ۱۲.۵ در جاهای بسیاری استفاده می گردد از موارد استفاده آن در ساختمان می توان به دیوار داخلی، دیوار خارجی، دیوار پارتیشن و سقف کاذب اشاره کرد.

دیوار های ساخته شده به وسیله این ماده بسیار مناسب و سبک بوده و عایق صدا می باشند.

در موارد استفاده این تایل ها از سقف به دلیل این که این ها بسیار انعطاف پذیر هستند اجرای انواع و اقسام طرح های مختلف امکان پذیر است.

علاوه بر آن بسیار مقرون به صرفه و جایگزین بسیار مناسبی برای رابیتس می باشند.

با گذشت زمان از عمر ساختمان ممکن است تجهیزاتی که در پشت سقف کاذب قرار دارند دچار مشکل شوند و نیاز به دسترسی به آن ها باشد در این هنگام لازم است تا سقف را خراب کرده و به آن قسمت دارای مشکل دسترسی پیدا کنیم از مزایای این سقف ها این است که بعد رفع مشکل مربوط به تاسیسات می توان به آسانی سقف را ترمیم کرده و به حالت اولیه برگرداند.

علاوه بر آن این محصول به عنوان پارتیشن در نقش دیوار استفاده می گردد برای جدا سازی فضا های مختلف یک ساختمان از یکدیگر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید