تایل گچی یکی از انواع سازه های ساختمانی است که خود دارای انواع متفاوتی است، تایل گچی در بخش های مختلف ساختمان سازی نقش فراوان دارد و سبب سرعت بیشتر در ساختمان سازی می شود به همین دلیل خرید تایل گچی با قیمت مناسب بسیار مورد توجه است.
خرید تایل گچی با قیمت مناسب در بازارهای داخلی

فروشنده بهترین مارک تایل پی وی سی ضد آب در ایران

فروشنده بهترین مارک تایل پی وی سی ضد آب در ایرانامروزه به علت گسترش و تغییر در نوع ساختمان سازی، جهت انجام کارهای ساختمان سازی و نیز به دلیل نیاز های گوناگون، سازه های مختلفی به وجود آمده اند که سبب تسریع در ساختمان سازی و نیز زیبایی ظاهری ساختمان ها شده اند.

سازه های ساختمانی به وجود آمده انواع مختلفی دارند که تایل ها از نمونه های آن ها هستند، تایل ها به علت کاربرد های مختلفی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند، به عنوان نمونه می توان به انواع تایل‌ های گچی، تایل‌ های آلومینیومی، تایل‌ های شیشه ای، تایل‌ های گرانیتی اشاره کرد.

تایل ها در بخش های مختلف ساختمان سازی کارایی دارند به عنوان مثال از تایل ‌های گرانیتی، شیشه ای و آلومینیومی بیشتر در فضای بین کابینتی و موارد مشابه مانند کمدهای دیواری استفاده می‌شود اما تایل های گچی عمدتا به عنوان سقف کاذب و برای پوشش های سقفی استفاده می شوند.

تایل های گچی در ابعاد متنوع ساخته می شوند، نصب این گونه تایل‌ ها سریع و آسان است و در صورت صدمه و آسیب دیدگی تعمیر و تعویض آن‌ها به سرعت و به صورت جداگانه امکان پذیر است. چون این قابلیت اجرایی را دارند، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌اند.

تایل‌ های سقفی گچی بسته به طرح به کار رفته در آن‌ ها، دارای تنوع ظاهری هستند و در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی به بازار عرضه شده‌ اند. به علت این که تایل ها خود دارای زیبایی کافی هستند، در صورت استفاده از آن ‌ها نیازی به رنگ آمیزی ندارند.

همچنین این سقف های کاذب دسترسی به تاسیسات ساختمانی که از سقف رد شده اند، مثل لوله کشی ها و سیم کشی ها که از سقف ساختمان عبور می‌کنند، را آسان و قابل دسترس کرده است. همین خصوصیات و محاسن باعث شده امروزه استفاده گسترده از تایل‌های گچی در انواع مختلف برای پوشش سقف، همچنین انواع دیگر تایل‌ها در صنعت ساختمان فراگیر شود.

تایل گچی با روکش پی وی سی یکی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین تایل ها به عنوان سقف کاذب است و همانطور که گفته شد به علت زیبایی ظاهری، سبک و بی خطر بودن، مقاوم بودن، عایق رطوبت و حرارت بودن، عدم نیاز به رنگ آمیزی، نصب آسان و سریع، عدم ایجاد کثیف کاری در هنگام نصب، قابل تعویض بودن در صورت مخدوش شدن و تغییر دکوراسیون خانه و قابلیت تمیز شدن آسان و سریع و نیز به علت به صرفه بودن از نظر اقتصادی بسیار مورد توجه هستند و به همین علت ساخت و فروش آنها نیز بالا می باشد.

به علت دلایلی که در بالا بیان شد، امروزه فروشندگان زیادی در راستای عرضه انواع تایل پی وی سی فعالیت دارند و به همین علت مراکز فروش فراوانی برای این صفحات در کشور دایر است، اما اگر می خواهید بهترین برند تایل گچی را خریداری کنید حتما قبل از خرید، جهت خرید مطمئن با فروشندگان معتبر آشنایی پیدا کنید آنگاه اقدام به خرید کنید.

جهت آشنایی با فروشندگان بهترین مارک تایل پی وی سی ضد آب در ایران از طریق همین سایت و یا با شماره تلفن های موجود در سایت می توانید با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و ضمن دریافت راهنمایی های لازم سفارش خود را ثبت کرده و در اولین فرصت دریافت کنید.

بزرگترین نمایندگی فروش و نصب تایل گچی سقفی

همانطور که می دانید تایل های گچی انواع متفاوتی دارند و در حالت کلی می توان آن ها را به دو دسته سقف کاذب گچی ثابت و یکپارچه و سقف کاذب گچی مشبک دسته بندی کرد.

امروزه شمار زیادی نمایندگی های فروش و نصب تایل گچی سقفی در ایران فعالیت دارند اما شما برای خرید و دریافت راهنمایی های لازم می توانید به بزرگترین نمایندگی تایل گچی ساده مراجعه کنید تا ضمن خرید مطمئن و با قیمت مناسب از خدمات پس از فروش مانند نصب تایل گچی سقفی در اولین فرصت بهره مند شوید.

نصب تایل گچی سقفی در این نمایندگی توسط نیرو های متخصص و کاربلد به صورت تخصصی و استاندارد انجام می شود تا ضمن داشتن زیبایی لازم، امکان مخدوش شدن و یا کنده شدن تایل ها به حداقل برسد و خریداران نیز از نتیجه کار رضایت کامل را داشته باشند.

برای فروش تایل گچی سقفی در این نمایندگی جهت سهولت در خرید برای خریداران امکان خرید غیر حضوری از روش های اینترنتی و نیز تلفنی وجود دارد و این کار به علت بالا بودن سطح خرید و سطح سفارشات به منظور جلوگیری در ازدهام جمعیت و رسیدگی سریع تر به کار مشتریان انجام شده است تا خریداران راحت تر نیاز های خود را دریافت کنند.

اولین کارخانه تولیدکننده انواع تایل گچی طرح دار و ساده

اولین کارخانه تولیدکننده انواع تایل گچی طرح دار و ساده  آیا در خصوص اولین کارخانه تولیدکننده انواع تایل گچی طرح دار و ساده در ایران آگاهی دارید؟

این کارخانه هنوز هم در تولید انواع تایل گچی طرح دار و ساده و تامین نیاز کل کشور به این صفحات نقش به سزایی دارد،

کارخانه آداک پوشش شرق اولین و بزرگترین تولید کننده تایل گچی در ایران است که برای اولین بار اقدام به تولید تایل گچی در ایران کرد و تولیدات با کیفیت این کارخانه منجر به تامین نیاز های کشور در حوزه ساختمان سازی شد. این کارخانه که در مشهد فعالیت دارد امروزه جدید ترین انواع تایل ها را تولید می کند و شما برای خرید عمده و یا جزئی می توانید نیاز های خود را از تولیدات این کارخانه تامین کنید.

بورس و قیمت مرغوبترین تایل گچی دیواری در سال 98

 به علت بالا بودن سطح مصرف انواع تایل های گچی دیواری و سقف در کشور بورس و تجارت این صفحات به یکی از قابل توجه ترین بورس ها تبدیل شده است. امروزه ایران در تولید انواع تایل به حد خودکفایی رسیده است و به علت بالا بودن سطح تولیدات بخشی از آن ها در ایران و بخشی دیگر از طریق صادرات به کشورهای همسایه به فروش می رسند.

همانطور که گفته شد یکی از دلایل استفاده از تایل گچی دیواری به صرفه بودن آن ها از لحاظ اقتصادی است، اما به دلیل ثابت نبودن قیمت این صفحات لازم است که خریداران بتوانند از قیمت روز انواع تایل گچی با خبر باشند تا بتوانند هر مدلی را که می خواهند مطابق میل و سلیقه شخصی خود انتخاب کنند.

اگر شما هم قصد راه اندازی تجارت در زمینه تایل های گچی را دارید می توانید با برقراری رابطه با متخصصان فروش و دریافت راهنمایی های لازم از آن ها و نیز برای خرید هر گونه تایل از طریق همین سایت اقدام کنید.

در بخش فروش اینترنتی انواع تایل گچی به منظور ارائه ی لیست قیمت روز تایل گچی به خریداران اقدامات لازم انجام شده، این کار که از طریق اینترنت و به وسیله ی سایت های اینترنتی تخصصی انجام می شود به این صورت است که انواع تایل گچی و قیمت های آنها به همراه تصاویر واضح و با کیفیت مشخص و به روز است و اطلاعات لازم و کافی در این مورد موجود است، به طوری که وقتی شخص خریدار به منظور کسب آگاهی به این سایت ها مراجعه می کند می تواند اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کند.
عرضه کنندگان و فروشندگان تایل گچی همچنین در سایت های اینترنتی طراحی شده امکان خرید غیر حضوری و نیز امکان طرح سوال یا درخواست راهنمایی را برای خریداران فراهم کرده اند و با پاسخ دادن به تمام سوالات و نظرات آنان در این زمینه نهایت راهنمایی را برای آنان انجام می دهند.
البته امروزه بخش قابل توجهی از خرید و فروش ها از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی انجام می پذیرد و برخی افراد تمایل دارند که نیاز های خود را تنها به این وسیله خریداری و برطرف کنند و این راهی است که به علت سهولت در خرید و به علت سرعت بالا و نیز به علت به صرفه بودن آن و همچنین خرید غیر حضوری کالا طرفداران زیادی دارد.

همچنین از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و با توجه به این که کارشناسان و متخصصان فروش پاسخگو خواهند بود تمام خدمات پاسخگویی به سوالات خریداران و راهنمایی آنان در خصوص ثبت سفارش و اطلاع از نرخ و قیمت روز تایل گچی به صورت عمده و جزئی انجام می شود، همچنین خریداران می توانند از طریق مراکز عرضه کننده ما هر نوع تایل گچی را تهیه کنند.

چند نوع تایل گچی وجود دارد؟

چند نوع تایل گچی وجود دارد؟ از میان همه ی انواع تایل ها، تایل های گچی در صنعت ساختمان سازی جزء محصولات پر کاربرد می باشند، این تایل ها خود دو نوع می باشند: 

  1. سقف کاذب گچی ثابت و یکپارچه
  2. سقف کاذب گچی مشبک

اما تایل ها از لحاظ روکش هم به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. تایل گچی با روکش آلومینیوم
  2. تایل گچی با روکش پی وی سی

در حالت اول علت استفاده از روکش آلومینیومی در واقع ایجاد خاصیت ضد رطوبت کردن تایل ها است، از این تایل ها به عنوان سقف کاذب استفاده می شود و در واقع هنگام نصب اندکی از سقف فاصله دارند.

اما تایل های گچی با روکش پی وی سی به علت دارا بودن زیبایی بسیار و تمام ویژگی های خوبش، از جمله سبک بودن، دارای خاصیت عایق رطوبت، حرارت و صوتی بودن، دارای استحکام بالا، بی خطر بودن، قابل تعویض بودن و… بسیار مورد توجه هستند و با استفاده از آن ها بهترین دکوراسیون ها ساخته و طراحی می شود.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم انواع تایل ها مناسب بودن قیمت خرید و نصب این صفحات نسبت به سایر پوشش ها مانند گچ کاری است و بنابراین امروزه سطح تولیدات در کارخانه های ایرانی بسیار بالا است و شمار زیادی فروشنده تایل گچی ارزان در راستای فروش انواع تایل به روش های مختلف اینترنتی، تلفنی و حضوری فعالیت می کنند.

معرفی تایل گچی سقف حیاط خلوت

 یکی از ویژگی های تایل ها این است که قابلیت استفاده برای سقف حیاط خلوت را دارا می باشند، برخی از تایل ها به علت داشتن مقاومت بالا و نیز ضد رطوبت و حرارت بودن و نیز به علت سبک بودن برای پوشش دادن سقف حیاط خلوت ها و نیز سقف ایوان ها و اماکن مشابه بسیار مورد توجه هستند.

با استفاده از این تایل ها از مقادیر حرارت و گرمای خورشید در فصل تابستان و نیز مقادیر سرما و ریزش برف و باران و تگرگ در فصل های سرد جلوگیری می شود به همین علت امروزه سفارش و خرید تایل حیاط خلوت بسیار مورد توجه است.

دلایل فنی استفاده از تایل گچی

دلایل فنی استفاده از تایل گچی  یکی از مهم ترین دلایل استفاده از تایل های گچی زیبایی این صفحات است که منجر شده افراد که به طور ذاتی به زیبایی علاقه مند هستند، برای زیباسازی خانه هایشان به آن ها رو آورند.

اجرا کردن سقف کاذب با استفاده از تایل های گچی کاری آسان است و به مدت زمان کمی هم احتیاج دارد، سادگی در نصب، این محصول را در رده محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در صنعت ساختمان سازی تبدیل کرده است.

دلیل دیگر این است که این تایل ها دارای وزن سبکی می باشند که این ویژگی در زمان ساختن سقف کاذب اهمیت زیادی دارد و به همین علت باعث بی خطر بودن آن ها نیز شده است.

این تایل ها در دو نوع عایق صوت و ساده تولید می شوند و افرادی که تمایل به خرید نوع عایق صوتی دارند، این امکان برای آن ها فراهم شده است تا بتوانند محیط را دارای خاصیت آکوستیک کنند.

همچنین این تایل ها دارای خاصیت عایق حرارت و ضد حرارت نیز هستند و این یک ویژگی بسیار مهم است که از اتلاف انرژی تا اندازه زیادی جلوگیری می کند، همچنین این صفحات عایق رطوبت هستند و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کنند.

تایل های گچی در برابر زلزله مقاومت خوبی دارند و در صورتی هم که آسیب ببینند و ریزش کنند، به همان دلیلی که در بالا اشاره شد که وزنی پایین و سبک دارند خسارت کمتری را وارد می کنند. 

این تایل ها باعث دسترسی به تجهیزات ساختمانی مانند انواع لوله کشی در پشت خود می شوند.

تایل های گچی به علت طراحی های زیبا نیازی به رنگ کردن و طراحی ندارند.

به دلیل پیوسته نبودن این صفحات، اگر به هر دلیلی بخشی از آن ها مخدوش شود، امکان عوض کردن تایل ها به آسانی امکان پذیر است.

به علت ساخته شدن از مواد مرغوب این صفحات دارای استحکام بالایی می باشند و در برابر هر گونه ضربه به خوبی مقاومت می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید