امروزه در صنعت ساختمان سازی مصالح مدرن و پیشرفته ای تولید می شود که یکی از زیباترین آنها تایل گچی می باشد که در انواع طرح و مدل های متنوع با استفاده از متریال درجه یک تولید و ارائه می شود. تایل های گچی علاوه بر استحکام و دوام بالایی که دارند،موجب زیبایی دکوراسیون داخلی مراکز مسکونی و تجاری و … می شوند که به دلیل ویژگی ها و قابلیت فراوان مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است. خرید اینترنتی تایل گچی 60 ×60 از همین سایت امکان پذیر می باشد.

خرید اینترنتی انواع مدل های تایل گچی 60×60 با بهترین قیمت

فروشنده بهترین مارک تایل گچی دیواری در بازارهای داخلی

فروشنده بهترین مارک تایل گچی دیواری در بازارهای داخلی امروزه بازار خرید و فروش انواع تایل گچی دیواری و سقفی رونق زیادی پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارد و فروشنده تایل گچی دیواری از فروش این محصول سود خوبی می برد. یکی از انواع این محصول تایل گچی ساده است که به دلیل نداشتن سوراخ نمی تواند صدا را جذب نماید و در انواع روکش دار و رنگ شده ارائه می شود و به علت جنس خوبی که دارد به راحتی نظافت و تمیز می شود.

دارای یک لایه آلومنیومی بوده و برای عبور تأسیسات لوله کشی آب بسیار مناسب است همچنین از رشد باکتری و قارج پیشگیری می کند. ازخصوصیات مهم تایل گچی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک زیادی می کند.
  • ضد زلزله می باشد.
  • عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی است.
  • به راحتی نصب و تعویض می شود.
  • از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

تایل های گچی در کارخانه های سازنده در طرح و جنس های مختلفی تهیه می شوند که از مهمترین آنها می توان به تایل گچی پی وی سی،تایل گچی آلومنیومی،تایل گچی استیل و تایل گچی کنافی اشاره نمود. یکی از انواع کاربردی و پرمصرف این محصول تایل گچی پی وی سی می باشد که ضد آب بوده و قابلیت شستشو را دارد و در بسیاری از اماکن کاربرد دارد.

ایران یکی از کشورهای پیشرفته در تولید و ساخت مصالح ساختمانی تزئینی و مدرن در منطقه خاورمیانه می باشد که انواع سقف های کاذب را با استفاده از بهترین مواد و به کارگیری از تکنولوژی مدرن تولید و ارائه می نماید و بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی این محصولات کاربردی و زیبا می باشند و سالانه میزان قابل توجهی از انواع مصالح ساختمانی به ویژه تایل های گچی در طرح و مدل های متنوع به این کشورها صادر می شوند.

لیست شرکت های تولید کننده تایل گچی صادراتی در تهران

این روزها شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع تایل گچی در حال فعالیت هستند که با استفاده از بهترین متریال و جدیدترین طرح و مدل انواع این محصول را تولید و ارائه می نمایند و به علت دوام و زیبایی مورد استقبال مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور واقع شده است.

تولیدکننده تایل گچی صادراتی به وسیله تکنولوژی مدرن و پیشرفته این محصول را با کیفیت عالی تولید و ارائه می نماید. صادرات این محصول توسط شرکت های بازرگانی به کشورهای همسایه نظیر عراق، ترکیه، افغانستان، کویت، امارات و عمان و … صورت می گیرد. از فواید صادرات انواع تایل گچی به کشورهای اطراف می توان به مواردی همچون ارزآوری مناسب برای کشور، معرفی برندهای معتبر به بازارهای بین المللی، ایجاد مشاغل جدید، بهبود تبادلات تجاری و اقتصادی ایران با سایر کشورها، سود بالا برای تاجران و … اشاره نمود.

تایل های گچی پی وی سی ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارند و دارای طرح های متنوعی بوده و از ابعاد و اندازه استانداری برخوردار می باشند،به آسانی در هر مکانی قابلیت استفاده را دارند. تایل گچی از نظر ساختار به دسته های سفید،چاپی و روکش دار تقسیم می شود. این نوع سقف از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد.

 این محصول دارای رنگبندی مختلفی است. تایل های پی وی سی به صورت شبکه ای بوده و با پروفیل های سپری شکل آلومنیومی پوشیده شده است. از مزیت های خوب این نوع از تایل ها این است که به صورت ترکیبی با تایل های دیگر قابلیت استفاده را دارد و همین ویژگی موجب شده که بسیاری از افراد در دکوراسیون داخلی از ابن نوع تایل بهره ببرند. انتخاب رنگ این تایل ها باید متناسب با فضای دکوراسیون انتخاب شود و برای نور پرداری نیز از لامپ های کم مصرف ال ای دی استفاده می کنند.

بزرگترین واحد فروش تایل گچی 60×60 متری ارزان قیمت

بزرگترین واحد فروش تایل گچی 60×60 متری ارزان قیمت بزرگترین واحد فروش تایل گچی را با کمی تحقیق و جستجو می توانید پیدا نمایید. یکی از مراکز فروش تایل گچی با بهترین کیفیت همین شرکت می باشد. برای اطلاع از نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود بسیار خوبی به همراه دارد و مشتری از این نوع خرید استقبال بهتری می کند.

تنوع در طرح و مدل،ارائه برند معنبر،کیفیت درجه یک،خدمات دهی مناسب و به صورت شبانه روزی،ارسال کالا به نشانی مورد نظر خریدار،تسریع و سهولت در خرید،صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد و … از مزیت های خرید از این سایت می باشد.

تایل گچی به طور استاتدارد در ابعاد شصت در شصت تهیه می شود و در دو نوع گچی و معدنی ارائه می گردد که هر کدام دارای شرایط خاصی بوده و در محیط های مختلف استفاده می شوند.

قیمت تایل گچی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر اندازه تایل،روش فروش،تولید کننده آن، طرح و مدل تایل، میزان عرضه و تقاضای تایل گچی،نحوه خرید و فروش، برند و شرکت تولید کننده تایل گچی،نوسانات اقتصادی موجود در کشور،کیفیت متریال به کار رفته در آن،جنس تایل گچی و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند و هر چه کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت این محصول مرغوب تر باشد،ارزش آن نیز بالاتر می رود و در خرید عمده و کلی نیز قیمت ارزانتر می باشد.

تایل شصت در شصت با روکش لمینیشن پی وی سی یکی از محصولات پرفروش بوده که از مزیت های فراوانی برخوردار بوده و در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد و زیبایی خاصی به محیط می بخشد. تایل های گچی در دو نوع سقفی و دیواری تولید می شوند که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند. این تایل ها در نمونه های ساده و طرح دار طراحی و ارائه می شوند.

معرفی انواع مدل های تایل گچی دیواری و سقف کاذب

تایل های گچی به دلیل مزیت های فراوان در بسیاری از ساختمان های مسکونی،اداری و تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرند. تایل گچی در انواع تایل گچی دیواری و تایل گچی سقفی با بهترین کیفیت تولید می شود. تایل از مقاوم ترین و زیباترین انواع دکوراسیون داخلی است که آب و رطوبت از آن نفوذ نمی کند و برای مناطق پر باران و مرطوب گزینه بسار مناسبی است.

این تایل ها در انواع و اقسام متنوع روکش دار،بدون روکش،مربعی،دایره ای و … تهیه می شود. تایل ها نصب بسیار ساده و آسانی دارند و در سرعت بالایی نصب می شوند. یکی دیگر از ویژگی های این تایل ها عایق صدا بودن آن ها می باشد که باعث جلوگیری از خروج صدا از ساختمان می شود.

این محصول در رنگ ها و پوشش های متنوعی تولید می شود. تایل ها دارای وزن بسیار سبکی بوده و در برابر خوردگی مقاومت قابل توجهی دارند. به دلیل مقاومت بالا ضد زلزله بوده این صفحات پیش ساخته گچی یک پوشش محافظ آلومنیومی دارند که برای استفاده بر روی سقف ها و دیوارهای کاذب ایده آل می باشند. این تانل ها علاوه بر مقاومت بالا زیبایی زیادی به منزل می بخشند.

معرفی تایل گچی آکوستیک مدل منظم

معرفی تایل گچی آکوستیک مدل منظم یکی از پرطرفدارترین انواع تایل ها نمونه آکوستیک منظم می باشد و یکی از مهمترین خصوصیات آن ها داشتن فویل آلومنیومی با سوراخ های منظمی است که در روی آن قرار دارد و زیبایی منحصر بفردی به آن بخشیده است. این تایل ها در رنگ های طلایی،سفید و آئینه ای تولید می شوند و در مکان هایی که در آنها رطوبت و نم وجود ندارد،کارایی بهتری دارند.

دارای تنوع بالایی در طرح بوده و در برابر پوسیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و با گذشت زمان در ساختار و کیفیت این محصول خللی ایجاد نمی شود و همین ویژگی باعث شده که طراحان زیادی از این نوع سقف برای انواع مراکز مسکونی بهره برده و با نور پردازی زیبا به فضا جلوه ای بسیار جذاب و زیبا ببخشند.

تایل گچی آکوستیک منظم عایق حرارتی خوبی بوده و ضد حریق می باشد همچنین از دیگر مشخصات آن قابلیت بازیافت و مقاومت در برابر رطوبت می باشد. با توجه به مزیت های فراوان و زیبایی ظاهری امروزه بازار فروش بسیار پررونقی داشته و دارای محبوبیت زیادی می باشد.

این روزها برندهای معتبری در داخل کشور در زمینه تولید انواع پانل گچی در طرح و رنگبندی متنوع مشغول کار هستند که در تلاش می باشند تا محصولی با کارایی و عملکرد عالی تهیه نموده تا بتوانند رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند که در این امر بسیار موفق بوده اند؛زیرا امروزه یکی از پرفروش ترین انواع مصالح ساختمانی تایل های گچی می باشند که توانسته اند توجه بسیاری از طراحان داخلی را به خود جلب نموده و فروش بالایی را به خود اختصاص دهند.

معرفی تایل گچی آکوستیک مدل مربعی

یکی از پرفروش ترین و معروف ترین تایل های مورد استفاده در کشور تایل گچی آکوستیک مدل مربعی است و از ویزگی ها و خصوصیات منحصر به فرد این محصول قابلیت جذب صدا می باشد و صدا از طریق سوراخ هایی که روی تایل وجود دارد به لایه پشم شیشه قرار گرفته در سقف منتقل شده و به این صورت جذب صدا را با بالاترین قدرت امکان پذیر می کند و انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در سالن های کنفرانس و همایش می باشد.

از این سقف ها در سقف مراکز تجاری و منازل و برخی از شرکت ها نیز استفاده می کنند. از مزیت های استفاده از تایل گچی آکوستیک می توان به بازتاب نور،تنوع در رنگ، زیبا سازی سقف و کاهش آلودکی صوتی  … اشاره نمود. این مدل از سقف نقش مهمی در روشن سازی فضا و بازتاب نور دارد و به همین منظور از این سقف آکوستیک برای صرفه جویی در مصرف انرژی و روشنایی بهره می برند.

امروزه انواع مدل های تایل گچی با استفاده از متریال درجه یک و با بهترین کیفیت در مدل های متنوع تایل گچی آکوسیت مربعی،تایل گچی ساده،تایل گچی طرح دار،تایل گچی بدون روکش،تایل گچی روکش دار،تایل گچی مدل حصیری و تایل گچی تخم مرغی و …  تولید می شوند.

شرکت های تولید کننده با استفاده از جدیدترین دانش روز و تکنولوژی مدرن این محصول را ارائه می کنند که با تولید انواع طرح ها و مدل های متنوع توانسته اند نیاز مشتری را با هر سلیقه و بودجه ای تأمین نمایند و مشتری با توجه به نیاز خود می تواند محصول مورد نظر را از بین مدل های زیبا و جذاب انتخاب و خریداری نماید.

مقایسه تایل آکوستیک مدل مربعی و منظم

مقایسه تایل آکوستیک مدل مربعی و منظم  تایل گچی بر روی سقف اصلی کار می شود و حالت شبکه ای بوده و به صورت آویز متصل می شود  و تایل های گچی درون آن قرار می گیرند. این محصول در دو نوع ثابت و یکپارچه و مشبک تولید و ارائه می گردد که هر کدام دارای زیبایی و خصوصیات متفاوتی می باشند.

تایل آکوستیک مدل منظم دارای روکش آلومنیومی یا پی وی سی می باشد و همچنین دارای نوار دور پوش در لبه می باشد و برای عایق کردن صوتی فضا مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح محبوبیت زیادی داشته و در بسیاری از مکانها نظیر مراکز درمانی و بیمارستان ها و … کاربرد زیادی دارد.

در هنگام خرید این محصول باید به نکاتی همچون اندازه و ابعاد،کیفیت سطوح که خط و خشی در لبه ها نباشد و وزن مناسب و یکنواخت آن توجه نمایید. این محصول برای اماکنی که نیاز به آرامش دارند،بسیار مناسب است و به دلیل طرح و مدل آن در مدت زمان کوتاهی نصب می شود.

این تایل اگر در ابعاد مناسب و استاندارد تولید شده باشد،به راحتی در جای خود قرار می گیرد. به علت تعویض آسان،تایل ها هزینه نگه داری پایینی داشته و در صورت خرابی احتمالی به راحتی تعویض می شوند. دسترسی به فضای پشت تایل ها بسیار راحت و آسان می باشد و در موقع ضروری به سادگی تعمیرات آن انجام می شود و یکی از ویژگی های مهم آن پوشاندن هر نوع سیم کشی و لوله کشی در سقف می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید