تایل گچی 60×60 ورق گچی برش خورده ای در قالب مربعی و استاندارد است که امروزه جهت پوشش سقف ساختمان به کار می رود. هم اکنون بسیاری از شرکت ها و کارخانه های ایرانی اقدام به تولید بهترین جنس تایل گچی در ابعاد گسترده نموده اند و آن ها را به صورت مستقیم و بی واسطه به سراسر کشور عرضه می کنند.
قیمت عمده انواع تایل گچی 60×60 بسیار مناسب است و فرصتی مناسب برای خریداران عمده است تا آن را با ارزانترین قیمت تهیه نمایند.خرید انواع تایل گچی 60×60  به قیمت عمده

بزرگترین خریدار خارجی تایل گچی 60 ×60 باکیفیت

بزرگترین خریدار خارجی تایل گچی 60 ×60 باکیفیت با توجه به گسترش تجارت انواع تایل گچی 60×60 در جهان و استعداد ایران در تولید و صادرات این محصول، هر ساله میزان زیادی از این نوع تایل ها در سطح گسترده ای تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می گردد.
خریداران تایل گچی در واقع عمده فروشان و یا نمایندگی هایی هستند که با خرید عمده این محصول، آنها را به کشورهای دیگر صادر می کنند و به این صورت سبب رونق اقتصادی در کشور می شوند.
در حال حاضر به دلیل کیفیت بالای تولید این محصولات و بهره گیری از مواد اولیه درجه یک در تولید آنها، بسیاری از کشورهای خارجی علاقه زیادی به خرید این محصولات نشان داده اند و انواع تایل ها را در بازارهای داخلی خود به فروش می رسانند.
بزرگ ترین خریدار تایل گچی 60*60 تولید ایران بسیاری از کشورهای همسایه در خاورمیانه مانند کشورهای عربی و بسیاری از کشورهای دیگر هستند که جزء مشتریان دایمی این محصول شناخته می شوند و این نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است که سبب افتخار کشور ایران و شناخته شدن برند ایرانی در بازارهای خارجی شده اند.
جهت آشنایی بیشتر شما با تایل گچی 60*60 در ادامه این مطلب توضیح مختصری در این باره ارائه می کنیم تا شما نیز اطلاعات مناسبی قبل از خرید این محصول داشته باشید و با آگاهی بالاتری اقدام به خرید نمایید.
همانطور که گفته شد تایل های گچی 60*60 نوعی از تایل هستند که در قطعه های مشخصی به صورت مربع برش خورده اند و به صورت پیش ساخته در صنعت ساختمان سازی مدرن به کار می روند. این تایل ها دارای انواع مختلفی هستند که برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.
از انواع تایل گچی گچی 60*60 می توان به تایل گچی سفید ساده، تایل گچی حصیری، تایل گچی تخم مرغی، تایل گچی کراس فیشر،تایل گچی با سوراخ های نامنظم و تایل گچی بدون سوراخ  اشاره کرد. این نوع تایل ها بر اساس سلیقه مشتری و متناسب با فضای مورد استفاده در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.
در یک تقسیم بندی دیگر این تایل ها از نظر جنس در دو نوع ساده و آکوستیک تولید شده و به بازار عرضه می شوند. نوع ساده این تایل ها قابلیت جذب صورت را ندارند و در رنگ های متنوعی تولید شده و هم اکنون در بازار به فروش می رسند. این تایل ها به دلیل هزینه پایینی که دارند در پوشش دهی سقف مدارس، اداره ها و بسیاری از مکان های دیگر که نمی خواهند هزینه زیادی را متقبل شوند مناسب می باشند.
تایل گچی آکوستیک نوعی از تایل است که با دارا بودن عایق صوتی و حرارتی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و به دلیل طراحی شیک و قابلیت فراوانی که دارد با استقبال ویژه ای چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای جهانی روبرو شده است.
این تایل ها با دارا بودن رویه مشبک و سوراخ های هم اندازه با شکل های متنوع، نمای زیبایی دارند و به دلیل اینکه در برابر رطوبت و حرارت مقاوم اند، قابل استفاده در پوشاندن سقف حمام و سرویس بهداشتی و مکان هایی که نوسانات دمایی زیادی در آنجا وجود دارد می باشند.
تایل های آکوستیک با روکش PVC و آلومینیوم استحکام بالایی دارند و در برابر ضربه های ناشی از زلزله نیز بسیار مقاوم هستند. تایل های آکوستیک خود در انواع مختلف و مدل های زیادی تولید شده و به بازار ارائه می شوند.
همانطور که مشاهده نمودید انواع مختلف تایل گچی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارند جزء پر فروش ترین ها در بازار محسوب می شوند.
تمامی خریداران داخلی و خارجی به صورت های مختلفی می توانند جهت خرید اقدام کنند و از خدمات ویژه خرید بهره مند شوند.

صادرات تایل گچی سقف کاذب به عراق

امروزه در راستای فعالیت بسیاری از شرکت های ایرانی و افزایش تولید انواع تایل گچی ایرانی بهترین و جدیدترین مدل های تایل گچی 60*60 به صورت کالای صادراتی مورد توجه قرار می گیرند. صادر کنندگان تایل گچی انواع مختلفی از مدل های جدید تایل گچی را برای ارسال به کشورهای دیگر آماده می کنند و با در نظر گرفتن نیازهای کشور مقصد به تولید آن ها اقدام می کنند.
به این صورت نه تنها سبب افزایش رضایت مشتریان می گردند، به رونق اقتصادی کشور نیز کمک فراوانی می کنند.
صادرات تایل گچی سقف کاذب به کشورهایی مانند عراق با قیمت مناسبی انجام می شود تا همواره این کشور بتواند محصولات خود را از کشور ما خریداری کند. برند های معروف تایل گچی 60*60 بهترین و جدیدترین طرح ها را در ساخت این محصول به کار می برند تا بتوانند این محصول را با ویژگی های منحصر به فردی به مشتریان ارائه نمایند.
این تایل ها به دلایل زیادی مورد توجه کشور عراق قرار گرفته است. تایل های گچی به دلیل اینکه به صورت آماده و پیش ساخته تولید شده اند سبب افزایش سرعت ساخت و ساز می شوند و در بسیاری از مکان ها که محل ورود لوله های تاسیسات است را کاملا می پوشانند و به این ترتیب سبب زیبایی سقف و فضا می گردند.

بهترین مرجع خرید تایل گچی دیواری در ایران

بهترین مرجع خرید تایل گچی دیواری در ایران همانطور که می دانید خرید و فروش محصولات به دو صورت انجام می شود. روش حضوری و غیر حضوری. در روش حضوری بسیاری از خریداران با مراجعه به مراکز خرید محصول مورد نظر خود را در هر اندازه ای که دوست دارند خریداری می کنند و آن را در همان زمان تحویل می گیرند. در روش غیر حضوری خریداران می توانند از طریق مراجعه به سایت های اینترنتی، در هر جایی که قرار دارند آن را سفارش دهند تا برای آن ها ارسال گردد.
اما کدام یکی از این روش ها مناسب تر است؟ چگونه می توان بهترین مرجع خرید را در سریع ترین زمان پیدا کرد؟ بهترین مرجع خرید تایل گچی دیواری در ایران کدام است؟
امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی و ارتباطات اینترنتی روش های خرید حضوری بسیار کمرنگ شده است، زیرا در این روش خریدار باید وقت زیادی بگذارد تا بهترین مرکز خرید را پیدا کند و برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود به بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید سر بزند، این روش هم زمان بر است و هم از حوصله افراد خارج است.
در مقابل در روش اینترنتی خریدار با مراجعه به سایت های اینترنتی انواع مختلفی از محصولات را با تمام برند های تولید شده و مشخصات و قیمت های درج شده آن ها مشاهده می کند و پس از بررسی دقیق در سریع ترین زمان محصول مورد نظر خود را سفارش می دهد.
کاربر در این روش نیاز نیست که برای پیدا کردن مدل دلخواه خود زمان زیادی صرف کند، زیرا اغلب تنوع مدل هایی که در این سایت ها قرار می گیرند به حدی بالا هستند که برای هر سلیقه ای مناسب اند و تنها با جستجوی کوتاهی می توان آنها را یافت.
بنابراین می توان گفت که بهترین مرجع خرید تایل گچی دیواری در ایران، مراکز و مراجعی هستند که معرفی محصول خود را در سطح گسترده ای آغاز کرده اند و با این روش با مشتریان ارتباط برقرار کرده و در جهت راحتی و رضایت مشتریان عمل می کنند به علاوه با فروش بی واسطه و مستقیم محصولی را در اختیار مشتریان قرار می دهند که از قیمت آن راضی باشند.

انواع مدل های تایل گچی رنگی و سفید

همانطور که گفته شد تایل ها در انواع مختلفی تولید می شوند و با مدل های گوناگونی روانه بازار می گردند. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به بیان انواع مدل های تایل گچی رنگی و سفید بپردازیم.
تایل های گچی سفید در دو نوع روکش دار و بدون روکش تولید می شوند و دارای صفحه یکدست سفید و فاقد سوراخ می باشند. این تایل ها معمولا فاقد جذب صوت هستند و جنس روکش آن ها به گونه ای است که به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد.
تایل های گچی سفید را می توان در مکان هایی که رطوبت زیاد وجود دارد و یا محل عبور لوله های تاسیساتی است نیز استفاده کرد اما باید یک سیستم تهویه مناسب و کنترل شده در این مناطق وجود داشته باشد.
تایل های رنگ شده نیز دارای انواع مختلفی هستند. این تایل ها معمولا توسط رنگ آکریلیک رنگ می شوند. از انواع مختلف این تایل ها می توان به تایل های طرح دار گچی با روکش PVC، تایل های روکش آلومینیوم، تایل های گچی آکوستیک، تایل های فلزی و  تایل های پوشالی اشاره کرد.
تایل های گچی طرح دار با با روکش PVC مانند تایل های گچی ساده بدون سوراخ هستند و به همین دلیل خاصیت آکوستیک ندارند. این تایل های گچی در طرح های گوناگون و رنگ های متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می گردند. مزیت این نوع تایل ها این است که نیاز به رنگ آمیزی ندارند و مانند تایل های گچی سفید به راحتی تمیز می شوند.
تایل های روکش آلومینیوم به دلیل مقاومت بالایی که دارند می توان آن ها را در مکان هایی که میزان رطوبت بالاست مورد استفاده قرار داد. تایل های آکوستیک به دلیل قابلیت جذب صوت و دارا بودن پشم شیشه در قسمت پشت برای استفاده در مکان های پر سر و صدا، مکان های مرطوب و مکان های با حرارت بالا مناسب اند. این نوع تایل ها هم به صورت ساده و هم به صورت رنگ شده به بازار عرضه می شوند.
تایل های فلزی و تایل های پوشالی نیز به دلیل مقاومت مکانیکی بالا و بافت زیبا و قابلیت رنگ پذیری بالا این امکان را به معماران و طراحان می دهند که با آن فضاهای بسیار زیبایی ایجاد نمایند.

تایل گچی با قابلیت نصب سریع و آسان

تایل گچی با قابلیت نصب سریع و آسان  تایل های گچی به دلیل اینکه از اتصالات آلومینیومی ساخته شده اند بسیار سبک هستند  و به راحتی قابل تعویض و نصب می باشند. این تایل ها به دلیل داشتن ظاهر شیک برای محیط های گوناگون کاربرد دارند و به دلیل اینکه سبب کاهش ارتفاع و کم شدن فضای مورد نیاز جهت سرد کردن و گرم کردن محیط می شوند سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و باعث کاهش هزینه های زیادی می شوند.
تایل گچی با قابلیت نصب سریع و آسان یکی از بهترین راه ها جهت بالا بردن سرعت روند کار در ساختمان سازی می باشد.
از ویژگی های دیگر این تایل ها می توان به  قابلیت ضد حریق بودن، مقرون به صرفه بودن، دوام و استحکام بالا، امکان تهیه نورپردازی مخفی در آن، انعطاف پذیری و قابلیت برش کاری، قابلیت رنگ پذیری مناسب و آبکاری، سبک نمودن ساختمان، تنوع در جنس و رنگ،  عدم تلف شدن انرژی فضا و قابل نصب بودن در فضاهای مختلف اشاره کرد.

چه سقفی را برای بازسازی انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه انتخاب و نصب تایل گچی، مهمترین قسمت در بازسازی سقف محسوب می شود، باید در هنگام انتخاب آن توصیه ها و نکاتی را مورد توجه قرار داد تا بتوان بهترین آن ها را انتخاب کرد.
در انتخاب تایل گچی ابتدا باید ارتفاع فضا و نورپردازی آن را در نظر گرفت و بر اساس آن نوع مناسبی از تایل را انتخاب نمود تا فضا زیاد کوچک به نظر نرسد و آنها را با دقت زیادی اجرا کرد. بهتر است که قبل از اجرای تایل گچی، فضا را دقیق اندازه گرفت و تایل های متناسب با آن را خریداری کرد و سپس عملیات اجرایی را شروع نمود. میزان نوسانات آب و هوایی و دمای داخل فضا نیز از عواملی هستند باید در انتخاب سقف ها در نظر گرفته شود.
در هنگام انتخاب تایل گچی باید یک تایل با کیفیت را خریداری نمایید تا برای مدت زمان زیادی قابل استفاده باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که یک تایل گچی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟
در واقع یک تایل گچی با کیفیت تایلی است که بتواند:
با ماندگاری و مقاومت بالا ساختمان را در برابر بسیاری از خطرات احتمالی مانند زمین لرزه و آتش سوزی و باران و رطوبت بیمه کند و سبب عمر طولانی سقف شود.
جنس مناسبی داشته باشد. تایل های گچی به دلیل اینکه از آلومینیوم ساخته می شوند، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و به راحتی قابل نصب هستند.
دارای تهویه هوای مناسبی باشد.
مجهز به سیستم عایق صوتی باشد.
دارای ثبات رنگ باشد و رنگ آنها در شرایط محیطی مختلف تغییری نکند.
انتخاب صحیح زمانی میسر است که تمامی این عوامل در نظر گرفته شود. توصیه می کنیم که حتما در انتخاب تایل های گچی دقت کنید و قبل از انتخاب از مشاوره افراد متخصص استفاده نمایید.

مراحل اجرای سقف کاذب گچی

مراحل اجرای سقف کاذب گچی اجرای تایل گچی دیواری بسیار آسان است و به راحتی می توان با مطالعه دستورالعمل های مربوطه و با استفاده از ابزار مناسب عمل نصب آنها را انجام داد. این دیوارها به دلیل ساختارهای خشک و روش اجرایی آسان سبب کاهش خطاهای اجرایی می شوند و به این صورت هزینه های ناشی از میزان خطا نیز کاهش پیدا می کند.
برای اجرای این سقف ها نیاز به افراد متخصص و کاردان است تا با در نظر گرفتن تمامی عوامل محیط و بر اساس نورپردازی آن ها سقف کاذب گچی را اجرا نماید تا سبب جلوگیری از ضرر و زیان های مالی گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید