انواع کفپوش pvc تایل در ایران در انواع مدرن و جدید به عنوان یک طراحی داخلی بسیار مهم به بازار عرضه شده است که کاربردهای فراوانی دارد طراحی این کفپوش به صورتی است که در آن بیشترین خلاقیت ها را به کار گرفته و باعث تغییرات شگرفی در دکوراسیون داخلی می شود، قیمت این محصول به هزینه تولید و سطح کیفی آن بستگی دارد و می تواند به راحتی در هر مکانی نصب شود.

خریداران انواع کفپوش pvc تایل در ایران

قیمت روز عمده کفپوش

قیمت روز عمده کفپوش

قیمت عمده کفپوش بسته به نوع کفپوش انتخاب شده متغیر است انواع اقسام این کفپوش های تولید شده از جمله رولی و ساده در بازار وجود دارد که هر یک با توجه به میزان کاربرد و میزان سطح کیفی متغیر است مشتریان برای خرید عمده این محصول می توانند با مراجعه به سایت و دیدن انواع اقسام تولید شده آن به راحتی مدل مورد نظر خود را با توجه به مکان خود انتخاب کرده استفاده نمایند.

با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم هایی که در کشور با آن مواجه هستیم قیمت ثابتی را نمی‌توان برای آنها در نظر گرفت اما به طور کلی می‌توان گفت که از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند در اینجا به توضیح چند نوع از این کفپوش های تولید شده می‌پردازیم، این محصول از مواد غیر بازیافت بسیار مقاوم و بادوام تولید می شود.

و برای مکان هایی که بسیار پر تردد هستند مانند مکان های تجاری، ورزشی مسکونی مناسب است این محصول به صورت رول به بازار عرضه می شود و قابل شستشو می باشد و دارای رنگ ها و طرح های گوناگونی است که می توان از جمله آنها به طرح چوب، طرح سنگ نیز اشاره کرد، طرح نقطه یکی دیگر از نقوش استفاده شده در تولید این کفپوش ها می باشد.

از مزیت های این کفپوش می توان به این نکته اشاره کرد که ضد باکتری می باشد و در برابر مواد شوینده و حلال مقاومت از خود نشان می دهد به همین دلیل نظافت آن کار بسیار ساده و آسان می باشد و استفاده از آن در مکان‌هایی مانند بیمارستان نیز انتخاب خوبی است.

همچنین نصب آسان آن سبب شده است تا مشتریان زیادی به سوی آن جذب شوند و پس از آن برای کفپوش کردن مکان های مورد نظر خود استفاده کنند. عرض آنها به صورت دو متری با ضخامت ۲ میلیمتر ای برای مصارف خانگی و از ۳ تا ۵ میلیمتری برای اماکن ورزشی و کارگاهها و مناطق و مکانهای تجاری  مناسبی باشد انواع طرحهای مختلف آن با هر مکانی قابل انتخاب است.

همچنین می‌توان گفت که پوشش های pvc بر اساس کفپوشهای پارکت لمینت از جنس پلاستیک هستند از فروش و کارایی بالایی برخوردار بوده و مزایای خوبی را از خود نشان می دهند و نسبت به کفپوش هایی که از جنس چوب و لمینت درست می‌شوند دوام بالاتری دارند تقریبا می‌توان گفت که بر روی عمر ۲۰ ساله این کفپوش ها می توان حساب باز کرد و وابسته به این شرط است که تمامی نکات در رابطه با نگهداری آن به خوبی رعایت شود بنابراین تعویض و تعمیر آنها به تعویق خواهد افتاد.

انتخاب این کفپوش ها با توجه به کاربری متفاوت برای اتاق خواب، اتاق نشیمن اتاق بازی و اتاق کار، پاسیو و به طور کلی تمام مکان هایی که متفاوت می باشد با توجه به مزیت آن انجام می گیرد. طرح ها، دوام بالا، خاصیت ارتجاعی خوب و عایق حرارتی  از نکات مثبت آن هستند این کفپوش می تواند خانه را در تابستان خنک نگه داشته و در زمستان گرم کند. از دیگر مزایای آن نسبت به سایر محصولات دیگر آن است که از مصرف انرژی و هزینه های جانبی بسیار دیگر جلوگیری می کند.

آشنایی با انواع گوناگون کفپوش pvc

کفپوشهای pvc دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشند که اما در رابطه با تولید هر یک از آنها می تواند اطلاعات جالبی را به دست آورد که در اینجا به چند نکته اشاره می کنیم پرسش این سوال که کفپوش pvc چیست؟! سوالی است که مشتریان حتماً به آن فکر خواهند کرد.

همانگونه که توضیح داده شد کفپوش pvc در واقع نوعی پلاستیک است که در طراحی دیزاین داخلی منازل امروزی کاربرد زیادی دارد, وجود قابلیت های زیادی از جمله ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر ضربه آن را به محصولی با کیفیت تبدیل کرده است.

این پارکت قابلیت هماهنگی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه را به راحتی دارد  این محصول امروزه در اندازه ها و استانداردهای متفاوتی تولید می شود که در شکل مربعی و مستطیلی قابل اجرا است.

به این ترتیب می توان از کفپوش های تایل pvc بر روی بسیاری از سطوحی که صاف و صیقلی هستند و حتی بر روی سطوحی که خاکی هستند نیز استفاده کرد مدلهای به کار رفته در تولید این کفپوش ها برای طراحی بسیار زیبا هستند و بیشتر آنها در راهروها، منازل و اتاق ها استفاده می شود از دیگر ویژگی های کفپوش این است که به راحتی می‌توان قطعات آن را عوض کرد به خصوص قطعاتی از آن که دچار آسیب دیدگی شده را با نو تعویض نمود همچنین در صورتی که دچار رنگ پریدگی شود به راحتی می‌توان آن قسمت را دوباره کفپوش کرد و تمام این ها بستگی به میزان تردد  و نحوه نگهداری دارد.

شرکت تولیدی تایل کفپوش در کرج

شرکت تولیدی تایل کفپوش در کرج

شرکت تولیدی تایل کفپوش در کرج از بهترین تولید کنندگان این محصول است  که توانسته از پیشگامان  بازار روز کشور باشند به طور کلی تولیدی تایل کفپوش pvc مناسب یکی از مهم ترین صنایع در داخل کشور است که علاوه بر تامین نیازهای داخلی نیازهای کشورهایی از جمله کشورهای عربی، همسایه و حتی کشورهای اروپایی را نیز تامین کرده است.

و دلیل آن رعایت کردن تمام استانداردهای تعریف شده برای تولید این محصول می باشد کفپوش تایل pvc برای فضاهایی که کم رفت و آمد هستند و یا پرتردد هستند قابل استفاده می باشد و اگر از آنها در داخل منزل استفاده شود می توان بدون کفش بر روی آن راحت راه رفت.

این محصول در بازار توانسته است تا جایگزین خوبی برای بسیاری از کف پوش های قدیمی و کاشی های سرامیکی در منازل مسکونی شود و قابلیت‌های بالایی را از خود نشان دهد، بنابراین امروزه بیشتر مشتریان علاقمند به استفاده از این محصول در تزئین و کفپوش کردن منازل خود می باشند، همچنین نمای فرش بر روی این کفپوش بسیار زیباتر جلوه می کند و به راحتی می‌توان اطراف فرش را خالی گذاشته و به راحتی آنها را با هم ست کرد.

مرکز خرید کفپوش طرح دار pvc

 خرید کفپوش طرح دار برای مشتریان امکان پذیر است و آنها می توانند خانه خود را به صورت رویایی تری بسازند، مرکز معتبر فروش این کفپوش ها عرضه بهترین نوع کیفیت خود توانسته است همواره جایگاه مناسبی را در کشور به دست آورده و در بین مشتریان خاص خود، معماران و انبوه سازان ساختمان و طراحان دکوراسیون داخلی محبوبیت زیادی را به دست آورد.

برای خرید این کفپوش ها مشتریان می توانند با مراجعه به سایت و دیدن انواع و اقسام تولید شده آنها از ساده و طرحدار طرح‌های چوب، عروسکی نقطه‌ای و … محصول مورد نظر خود را با توجه به سطح کیفی انتخاب کرده و اقدام به سفارش و خرید نمایند.

همچنین در صورت خرید عمده محصولات می‌توانند با کارشناسان فروش مربوطه تماس حاصل کرده و ضمن گرفتن اطلاعات لازم از آنها نسبت به گرفتن مشاوره‌ای دقیق و ثبت سفارش به خرید نیز اقدام نمایند و خریدی رضایت بخش را تجربه کنند.

کفپوش pvc مناسب برای فضای شما

کفپوش pvc مناسب برای فضای شما

کفپوش های تولید شده با توجه به رنگ و مدل مورد نظر به لحاظ سادگی و داشتن طرح و نقش برای هر مکانی کاربرد متفاوتی دارد لذا به مشتریان توصیه می شود که در زمان خرید نسبت به فضای مورد نظری که در اختیار دارند و مکانی که می خواهند برای آن کفپوش تهیه کننده دقت بیشتری را به خرج دهند تا بتوانند مناسب با مکان و سلیقه خود انتخابی جذاب داشته باشند.

کفپوش هایی با طرح های فانتزی و عروسکی بیشتر مناسب برای اتاق های خواب کودکان و فانتزی نیز برای اتاق خواب های دیگر است، استفاده از طرح های کلاسیک برای اتاق نشیمن و پذیرایی بسته به سلیقه مشتری متغیر است، استفاده از کفپوش های ساده نیز برای مکان های اداری، تجاری و ورزشی توصیه می شود.

مزایای استفاده از کفپوش pvc در منزل

 بیشتر مشتریان به دنبال استفاده از کفپوشی هستند که بتواند با مبلمان و لوازم خانگی آنها هارمونی جالبی را ایجاد کند و برای یک مدت طولانی بماند بنابراین بهترین انتخاب استفاده از کفپوش هایی هست که دارای طرح های کاشی، چوب، عروسکی و … می باشند و ماهیت مقرون به صرفه بودن خود را همیشه حفظ می کند،از دیگر مزایای استفاده از کفپوش پی وی سی می توان به طول عمر آن اشاره کرد.

بالا بودن طول عمر کفپوش یکی از مزایای مهمی است که همه مشتریان به آن توجه می‌کنند، همچنین تمیز نگهداری کردن آن نیز بسیار مهم است که باید در نظر داشت کفپوش در این صورت عمر طولانی تری خواهد داشت و همچنین تحمل بارهای سنگین را داشته باشد و از گذاشتن اشیایی که تیز هستند بر روی آن خودداری شود چرا که ممکن است در دراز مدت به آن آسیب برساند.

این کفش ها به اندازه‌ای مقاوم هستند که بتوانند در صورت نگهداری خوب بین ۱۰ تا ۱۵ سال حتی تا ۲۰ سال سالم باقی بمانند همچنین نصب آسان، می‌تواند در انتخاب آن بسیار موثر باشد این کفپوش ها می توانند به راحتی بر روی سطوحی از جمله بتن، چوب سخت، سرامیک و موزاییک و همچنین سطوح دیگر نصب شود، استفاده از چسب خاصی که به زمین و کفپوش محکم چسبانده می‌شود قابلیت نصب در هر مکانی را به وجود می آورد.

اما نکته مهم در نصب این کفپوش صاف و صیقلی بودن و یکدست بودن سطوح زیر سازی است، از دیگر مزایای آن می‌توان به ضد آب بودن اشاره کرد و نسبت به سایر کفپوش ها از مقاومت بیشتری در برابر رطوبت برخوردار می باشد و همچنین وجود نداشتن اتصال اضافی سبب شده که آب نتواند به زیر کفپوش ها نفوذ کند، از این رو یکی از گزینه‌های مناسب برای کف پوش کردن آشپزخانه نیز محسوب می‌شود.

این محصولات قابلیت پاک شوندگی راحتی دارند که می تواند هر نوع لکه ای را بر روی خود نگه دارد و در برابر آنها مقاوم است بنابراین بعد از اینکه مایعاتی مانند رنگ و روغن و… بر روی آن بریزد به آسانی با یک پارچه مرطوب رفع می شود، این کفپوشها از زیبایی خاص خود همیشه برخوردار هستند و دارای وزن سبکی بوده که نسبت به سایر کفپوش ها آن را متمایز می کند.

از مزایای دیگر می‌توان به ضد خش بودن آن اشاره کرد، این محصول دارای ضخامت لایه محافظ بالاتری نسبت به کفپوشهای دیگر است و در برابر خش بسیار مقاوم است و کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری دارد اما باید در رابطه با اجسام نوک تیز و مواد شیمیایی خاص بیشتر مراقب این محصول بود. همچنین نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد چرا که نور مستقیم می‌تواند باعث رنگ پریدگی این کفپوشها  در دراز مدت گردد.

نکات قابل توجه درخرید کفپوش pvc

نکات قابل توجه درخرید کفپوش pvc

خرید کفپوش pvc در منزل نیز امکان پذیر بود و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت و دیدن انواع مدلهای کفپوشهای pvc تولید شده با توجه به سلیقه خود رنگ و مدل مورد نظر را انتخاب کرده و آن را سفارش دهند.

در زمان خرید این محصولات باید به نکات مهمی از جمله انتخاب آن برای مکان مورد نظر،طرح و نقش، کیفیت، مقاومت و ماندگاری آنها توجه کرد که این امر با کسب اطلاعات از کارشناسان فروش مربوطه و همچنین جمع آوری اطلاعات دیگر به راحتی امکان پذیر است.

مقاومت بالای این محصولات سبب شده است تا بیشتر مشتریان علاقمند به خرید این کفپوش ها برای منازل خود شوند رعایت استانداردهای تولیدی در استفاده از مواد اولیه آن ها، در روند تولید، رنگ بندی و سایر فاکتورهای دیگر یکی از فاکتورهای دیگر برای پررونق شدن فروش این محصول در بازار شده است.

طراحی های منحصر به فرد طراحان متخصص و متعهد از جمله فاکتورهایی است که می تواند علاوه بر تامین خواسته های مورد نظر مشتریان توقع زیادی را در آنها به سبب به‌روز شدن هر روزه این کفپوش ها ایجاد نماید چرا که از کیفیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند، رعایت نکاتی که در اینجا ذکر شد در هنگام خرید می تواند به مشتریان در انجام خریدی رضایتمندانه کمک شایانی کند.

به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از این کفپوش ها به عنوان جایگزین مناسبی برای کفپوش های قدیمی موثر تر بوده و نصب آن ساده تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید