تجارت تایل pvc به عنوان یکی از متریال های جدید برای ساخت بنا های مسکونی و غیر مسکونی در حال حاضر بسیار رونق پیدا کرده است. به طور کلی لازم است بدانید این تایل ها دارای انواع مختلفی بوده و در دسته های متفاوتی قرار می گیرد که هر فرد قبل از خرید آن باید با انواع آن آشنا شده تا بتواند بهترین گزینه را انتخاب کند.

تجارت بین المللی تایل pvc ایران

قیمت روز تایل pvc مدل عنکبوتی

قیمت روز تایل pvc مدل عنکبوتیامروزه با وجود اینکه زیبایی و دکور فضا اهمیت بسیار زیادی داشته، طبیعتاً مشاهده می شود که در ساخت بنا های مختلف از متریال های گوناگونی استفاده می شود.
در این بین تایل ها جزو انواع متریال ها هستند که جذابیت زیادی به فضا می دهند و از این رو در انواع مختلفی تولید می گردند.

به طور کلی می توان گفت تایل سقفی نوعی سقف کاذب است که بسیار زیبا و شیک بوده و کاربرد های زیادی دارد؛ حال با وجود این که تولدی های متعددی اقدام به تولید و فروش انواع تایل سقفی نموده اند، طبیعتاً مشاهده می شود که این محصولات در دسته های مختلفی قرار می گیرند.

به طور کلی در خصوص تاریخچه استفاده از سقف های کاذب لازم است بدانید این سقف ها در اوایل سال ۱۳۳۷ تا ۱۵۷۳ به دلیل زیبایی شناسی در کشور ژاپن مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن در سال 1586 در کشور انگلستان برای تئاتر بلک فرایزر در لندن جهت کمک به سیستم آکوستیک، از سقف کاذب استفاده شده است.
در آن زمان این سقف ها بسیار ابتدایی بوده اما با گذشت زمان تولید آنها تغییرات زیادی پیدا کرده و انواع بسیار جدیدی روانه بازار گشته است.

در این بین لازم است بدانید تایل پی وی سی یکی از انواع این محصول است. این تایل ها که بسیار پرکاربرد هستند دارای روکش از جنس pvc بوده و این امر موحب می شود به راحتی تمیز شده و قابلیت نصب در فضا های مختلف را داشته باشد.

توجه داشته باشید در بین تایل های pvc، انواع طرح دار این محصول نیز موجود بوده که جذابیت زیادی دارند، مثلاً تایل پی وی سی مدل عنکبوتی یکی از پرکاربرد ترین و جذاب ترین انواع این تایل ها به شمار می روند.

لازم است بدانید این نوع متریال معمولاً در اندازه ۶۰ در ۶۰ به صورت لوزی تار عنکبوتی موجود بوده که نصب آن جذابیت زیادی به فضا می دهد. به طور کلی می توان گفت با وجود تفاوت هایی که در بین مدل های مختلف این تایل ها وجود دارد، طبیعتا این متریال در قیمت های مختلفی نیز به فروش می رسد. و اما اطلاع از قیمت روز این تایل ها تنها با ارتباط برقرار کردن با مشاور فروش محصول امکان پذیر می باشد.
بدون شک هر چه تایل تولید شده کیفیت بالاتری داشته و دارای طرح های زیبا تری باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

مراکز خرید ارزان تایل سفید و ساده

علی رغم این که تایل های pvc در طرح های مختلف تولید می شود لازم است بدانید این متریال به صورت ساده نیز تولید می شود که خریداران زیادی دارد و در مکان های خاصی استفاده می شود.
به طور کلی باید توجه داشته باشید این نوع سقف کاذب از پلاستیکی به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده است که می تواند نقش بسیار زیادی در پیشگیری از اتلاف انرژی داشته و گزینه ای مناسب برای عایق کردن فضا در برابر صدا و حرارت می باشد.
با این حال اگر شما به دنبال خرید ارزان تایل سفید باشید می توانید مدل های ساده آن را از مراکز خرید این محصول تهیه نمایید، زیرا امروزه بسیاری از افراد متریال های ساده را انتخاب کرده و با وجود اینکه تایل های ساده به راحتی با فضا های مختلف هماهنگی پیدا می‌ کند پس انتخاب آن می‌ تواند برای هر فضایی مناسب باشد.

به طور کلی باید بدانید تایل های ساده سفید در دو نوع مات و براق به فروش می‌رسند که شما می توانید متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید.
به طور کلی لازم است توجه داشته باشید که تایل های پی وی سی امکان نصب در فضا های مسکونی، اداری، ساختمان‌ های تجاری، مغازه ها، سرویس‌ های بهداشتی، سالن های کنفرانس و آشپزخانه ها را دارد.

حال با وجود این که تایل های ساده پی وی سی طرح خاصی نداشته و طبیعتاً تولید آن راحت تر می باشد، بدون شک از قیمت ارزان تری نیز برخوردار می باشد.
با این وجود افراد می توانند جهت صرفه جویی در هزینه های خود از این نوع تایل پی وی سی که زیبایی چشم گیری نیز دارند، استفاده نمایند.

اما با تمام این موارد باید بدانید یکی دیگر از مواردی که در قیمت این تایل ها تاثیر می گذارد شرکت تولید کننده محصول است زیرا در هر کدام از این شرکتها از مواد اولیه خاصی جهت تولید تایل پی وی سی استفاده کرده که طبیعتاً این امر در قیمت نهایی محصول تاثیر خواهد داشت.

صادرات مستقیم تایل pvc حصیری به خارج

صادرات مستقیم تایل pvc حصیری به خارجیکی دیگر از پر فروش ترین انواع تایل پی وی سی، تایل pvc حصیری بوده که لازم است بدانید این تایل ها که در مکان های مختلفی کاربرد دارند محصولی هستند که دارای روکش پی وی سی می باشند.

به طور کلی می توان گفت استفاده از فایل های پی وی سی حصیری همچون دیگر انواع این متریال در مکان هایی که احتمال ریزش آب ناشی از تعرق همچون عبور لوله های تاسیساتی وجود دارد و یا در مناطق مرطوب شمال یا جنوب کشور بسیار مناسب می باشد.

یکی از مهمترین دلایلی که موجب شده است در حال حاضر خرید و فروش تایل پی وی سی حصیری رونق پیدا کند طرح بسیار زیبای این محصول می باشد که بدون شک نصب آن در فضا های مختلف جذابیت زیادی خواهد داشت.
با این حال باید توجه داشته باشید در حال حاضر این تایل ها با به کارگیری آخرین دستاورد های علمی و تکنولوژی روز و همچنین با بهره گیری از مواد اولیه کاملا مرغوب در کارخانه های کشور تولید شده و به عنوان یکی از محصولات صادراتی شناخته می شود. به طور کلی لازم است بدانید در حال حاضر صادرات تایل حصیری به عنوان یکی از بهترین انواع این متریال ها به بسیاری از کشور های منطقه انجام می شود.
لازم است بدانید آن چه که جهت صادرات انتخاب می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که اگر خریداران خارجی به صورت مستقیم اقدام به خرید محصول کنند، تا حد زیادی می توانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

عمده فروشی انواع تایل کناف و pvc

به طور کلی باید توجه داشته باشید انواع تایل کناف و پی وی سی که بخشی از سقف کاذب می باشند، برای زیبایی و پوشش سقف اصلی به کار می روند.

حال طبیعتا در مراکز فروش تایل کناف انواع مختلف این محصول مشاهده می شود به طوری که شما می توانید انواع تایل سفید و براق پی وی سی، تایل ساده سفید، تایل ستاره، مربع، عنکبوتی و حصیری پی وی سی را انتخاب کنید.
توجه داشته باشید هنگامی که به عمده فروشی این تایل ها مراجعه می نمایید می توانید پس از بررسی ویژگی های هر کدام از این تایل ها از قیمت آن آگاهی پیدا کرده و سپس متناسب با سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید محصول کنید.
در اینجا یکی از مهمترین مزایای تایل های پی وی سی علاوه بر زیبایی و جذابیت که به فضا می دهد، غیر قابل آتش‌ سوز بودن آن می باشد؛ به طوری که شما با نصب این تایل ها می توانید بنای مورد نظرتان را در برابر آتش مقاوم کنید.

از طرفی تایل پی وی سی با وجود تنوع زیادی که در رنگ بندی دارد، با  شما این امکان را می دهد تا به راحتی محصولی که با فضای مورد نظر شما هماهنگ بوده را انتخاب نمایید.
همچنین از آنجایی که این تایل ها از جنس پی وی سی می باشند قابلیت شست و شوی راحتی داشته و  در برابر رشد باکتری، قارچ و گیاه مقاوم هستند.

از این رو می‌ توان گفت استفاده از آن در تمامی مکان ها به خصوص در فضا های مرطوب مناسب خواهد بود. وزن سبک تایل ها موجب شده است که مقاومت بالایی در برابر زلزله داشته و از طرفی به راحتی نصب شود و بار مرده ساختمان را نیز کاهش می دهد. همچنین تایل ها در برابر اسید ها و باز ها مقاومت دارند.

خطوط تولید پیشرفته تایل های pvc در کشور

خطوط تولید پیشرفته تایل های pvc در کشور استفاده های روز افزون از تایل pvc برای سقف کاذب موجب شده است که امروزه در شهر های مختلف کشور خطوط تولید پیشرفته تایل پی وی سی راه اندازی شده که این امر طبیعتا موجب شده است انواع مختلفی از محصول روانه بازار گردد.

با این حال باید توجه داشته باشید در این تولیدی ها از پیشرفته ترین دستگاه ها و همچنین بهترین مواد اولیه استفاده شده که این امر موجب می‌ شود تا محصول نهایی از کیفیت لازم برخوردار باشد. حال طبیعتا خریداران می توانند در سراسر کشور با اطمینان کامل از کیفیت محصول اقدام به خرید آن کنند.

طرح های به روز انواع تایل بر اساس سلایق مختلف

علاوه بر این که تایل های سقف کاذب با روکش پی وی سی تولید می‌ شود لازم است توجه داشته باشید نوع دیگری از این تایل ها وجود داشته که تیل های ساده و بدون سوراخ بوده و با استفاده از آلومینیوم پوشش داده می‌ شود.
به طور کلی می توان گفت این نوع تایل سقف کاذب برای مکان هایی که تاسیسات ساختمانی از آن عبور می کند بهترین گزینه می باشد. با این حال باید بدانید تایل های آلومینیومی نیز دارای انواع گوناگونی بوده که افراد می‌ توانند متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند، که شامل تایل آلومینیومی پانچ، وسط پانچ، سفارشی و ساده می شود.
این نوع سقف کاذب نیز در برابر شستشو و آتش مقاوم بوده و در رنگ های مختلف موجود می باشد.

دیگر نوع این تایل ها، تایل سقفی آرمسترانگ می باشد که به دلیل یک پارچه بودن قابلیت استفاده در طراحی پروژه های مختلف همچون خانگی و اداری را دارد.
همچنین استفاده از این سازه برای پارکینگ های مجتمع مسکونی، اداری و سرویس‌ های بهداشتی نیز مناسب است.
طرح های تایل گچی سقفی نیز بسیار متنوع بوده و از دیگر متریال های مناسب برای سقف کاذب می باشند. سقف های کاذب گچی نیز انواع مختلفی داشته که شامل حصیری، تایل های ساد،ه تایل سوراخ منظم، سوراخ نامنظم، سقف کاذب ۵ مربعی و …. می شوند.

و اما تایل آکوستیک دیگر سقف کاذب پرکاربرد بوده که به دلیل عایق صوتی مناسب، استفاده از آن در آمفی تئاتر ها و سالن‌ های کنفرانس بی‌ نظیر است.
این سقف‌ ها نیز به صورت رنگ شده یا با روکش پی وی سی عرضه می گردد که انتخاب آن کاملا بر عهده مشتری می باشد.

آخرین دسته از این تایل ها، تایل یو پی وی سی بوده که جنبه دکوراتیو دارند و می‌ توان گفت نسبت به دیگر انواع محصول از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند.

تایل pvc بهترین گزینه برای اجرا در خانه

تایل pvc بهترین گزینه برای اجرا در خانه اما با تمام آن چه در خصوص انواع تایل های سقف کاذب گفته شد به طور کلی می‌ توان گفت تایل pvc بهترین گزینه برای اجرا در خانه ها و بنا های غیر مسکونی می باشد که بدون شک این امر موجب رونق خرید و فروش محصول شده است.

علاوه بر آن چه در خصوص مزایای این تایل‌ ها بیان شد لازم است بدانید قیمت تایل pvc نسبت به محصولات مشابه بسیار کمتر می باشد و به راحتی می‌ توان قسمتی از آن که خراب شده است را تعویض نمود.

حال شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که اهداف استفاده از تایل پی وی سی به عنوان سقف کاذب چه می باشد؟ در  اینجا لازم است بدانید یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین اهداف استفاده از این تایل ها زیبایی شناسی می باشد؛ زیرا این تایل ها که به عنوان سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد بهترین گزینه جهت مخفی کردن زیر ساخت‌ ها همچون لوله کشی، سیم کشی و غیره می باشد.
از طرفی استفاده از این تایل ها می تواند برای مخفی کردن مشکلاتی چون آسیب های ساختاری ساختمان بی‌ نظیر می باشد.

دیگر اهداف استفاده از این تایل ها، تعادل آکوستیک بوده به طوری که به راحتی می تواند عایق صدا و حرارت باشد.

حال با وجود آن چه در خصوص این متریال بیان شد اگر شما هم قصد استفاده از تایل pvc را داشته باشید باید بدانید که به راحتی می توانید این تایل ها را برداشته و دسترسی سریع به سقف جهت انجام تعمیرات و تغییرات داشته باشید.
از طرفی طراحی این سقف ها به گونه ای انجام می گیرد که شما به راحتی می توانید به سیم کشی و لوله کشی ساختمان و دیگر تأسیسات دسترسی داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید