خریدار تایل گچی صادراتی این تایل را با قیمت مناسب خریداری کرده و به کشور های دیگر صادر می کند.

تولید انبوه این محصول زمینه صادرات آن را به نقاط مختلف جهان فراهم کرده است. صادرات این کالا از طریق پایانه های مرزی مختلفی صورت می گیرد.

بهترین خریدار خارجی تایل گچی صادراتی در کشور

از کجا میتوانیم تایل گچی ضد آب تهیه کنیم

از کجا میتوانیم تایل گچی ضد آب تهیه کنیم

تایل گچی ضد آب از نمونه تایل گچی هایی است که فصل سرد زمستان، بارش باران به سقف و تایل گچی نفوذ نمی کند و خاصیت ضد آب دارد. افرادی که به دنبال تهیه تایل گچی ضد آب هستند، می توانند این محصول را باید از نمایندگی تایل گچی خریداری کنند.

انواع تایل گچی

برای فیکس کردن تایل گچی با کیفیت بر روی دیوار داخلی ساختمان ها از انواع سازه های فلزی، خمیر ها و چسب های مخصوص، بتونه های درزگیر استفاده می کنند. سبکی و استحکام این پنل ها توجه بسیاری از معماران و طراحان داخلی را به خود جلب کرده است به طوری که توانسته است با فروش بالا و محبوبیت زیادی روبرو شود.

همان‌طور که گفتیم گچ برگ و تایل در ضخامت ها و ابعاد متفاوت ساخته می شوند اما از لحاظ نوع کاربردشان به چهار دسته ی زیر طبقه بندی می شوند. که هر کدام از آن ها از لحاظ ابعاد هندسی، نوع لبه، وزن، پایداری در مقابل رطوبت و فشار و مقاومت تقسیم بندی می کنند.

• گچ برگ یا صفحات روکش دار گچی ساده: مشخصه بارز این صفحه ها این است که سطح و لبه طولی آن ها توسط کاغذ یا مقوای محکمی پوشیده شده است. موارد استفاده ی این گچ برگ دیوار های جدا کننده، پوشش دیوار های سنتی و سقف کاذب می باشد.

• گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت: گچ و کاغذ استفاده شده در این گچ برگ ها توسط مواد مقاوم در برابر رطوبت ترکیب شده است و برای مکان هایی که در معرض رطوبت قرار می گیرند مانند حمام، دستشویی و آشپزخانه مناسب می باشد.

• صفحات مقاوم در برابر آتش: گچ به کار رفته در تولید این گچ برگ ها با الیاف فایبر گلاس ترکیب شده است تا در معرض آتش مقاومت کافی را داشته باشد‌. از مهم‌ ترین کارایی های این محصول پوشش دیوار های سنتی، دیوار های جدا کننده، پوشش ستون و تیر های فلزی و بتنی و … می باشد.

• گچ برگ های مقاوم در برابر رطوبت و آتش: این محصول که در ترکیبات آن از مواد مقاوم در برابر رطوبت و الیاف فایبر گلاس استفاده شده است در تمامی مکان ها کارایی دارد.

از انواع تایل های گچی مورد استفاده در ساخت و ساز ها شامل تایل ساده و تایل اکوستیک می باشد. که تایل های ساده در دو نوع ساده و رنگی در طرح های متفاوت وجود دارد.

عمده فروشی محصولات گچی و دکوراسیون منزل در کشور

تایل های گچی بسیار پرکاربرد هستند و به صورت عمده عرضه می شوند. فروش عمده سبب شده است قیمت تمام شده این محصولات کاهش یافته و خریداران بزرگ استقبال بیشتری از این نوع خرید داشته باشند. تایل گچی بیشتر برای پوشش دادن سقف های کاذب استفاده می شود. تنوع بالا و اندازه های مختلف این نوع پوشش سبب شده است تا مشتریان فراوانی داشته باشد.

تایل ها انواع مختلفی دارند و از جنس های مختلفی تولید می شوند. از جمله پرفروش ترین انواع این پوشش می توان موارد زیر را نام برد.

تایل گچی سقفی

تایل آلومینیومی

تایل سقفی ساده

تایل PVC

بر روی تایل های گچی طرح های بسیار زیبایی نقش بسته است که می تواند در جلب نظر مشتری بسیار موثر باشد. تایل های گچی می توانند با ایجاد فضایی یکنواخت جلوه خاصی به سقف ببخشند. این نوع از پوشش بر روی انواع سقف های کاذب که از جنس کناف هستند به راحتی قابل اجرا بوده و هزینه نصب آن بسیار مقرون به صرفه است.

اگر قصد دارید به صورت اینترنتی خرید کنید می توانید با جستجو در بین طرح های متنوعی که عرضه شده است، انتخاب خود را انجام دهید. در این شیوه از خرید امکان مقایسه قیمت ها نیز وجود دارد و خریدار می تواند با خیالی آسوده نسبت به انتخاب طرح تایل گچی مطابق با سلیقه و بودجه اش اقدام نماید.

همه انواع طرح های عرضه شده در فروش آنلاین دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند و شما می توانید با اطمینان نسبت به خرید تایل گچی مورد نیاز خود اقدام کنید.

تولید باکیفیت ترین تایل گچی سقف کاذب در تبریز

تولید باکیفیت ترین تایل گچی سقف کاذب در تبریز

یکی از مدل های گوناگون تایل های گچی از نوع کناف ساده می باشد. این محصول دارای روکش پی وی سی آنتی استاتیک می باشد و به دلیل نداشتن سوراخ هیچ گونه صدایی را به داخل منتقل نخواهد کرد. تایل های گچی در قیاس با تایل های دیگر بیشترین میزان طراحی را دارند و می توان بر روی آن ها طرح های مختلفی را اجرا کرد. این محصول طیف رنگ بندی متنوعی دارد و مشتریان گرامی می توانند با توجه به دکوراسیون داخلی خود هر یک از این طرح ها را انتخاب نمایند.

شما عزیزان می توانید در مکان هایی که دارای بیشترین میزان رطوبت است از تایل های گچی کناف ساده استفاده کنید. این کالا از نفوذ رطوبت به قسمت دیواره های منزل شما جلوگیری خواهد کرد. این محصولات خاصیت آنتی باکتریال دارند و می توانند محیطی بهداشتی و امن را برای شما عزیزان ایجاد کنند. تولید جدید ترین مدل های این محصول در ایران از سال ها قبل آغاز شده است. تولید این کالای ارزشمند و کاربردی موجب شده تا صنعت ساختمان سازی ایران تا حد بسیار زیادی رشد کند.

در خط تولید تایل گچی سقف کاذب از امکانات گسترده ای استفاده می شود. استفاده از این امکانات باعث می شود تا سطح کیفی این کالا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. نمونه های مختلفی از این کالا در ایران تولید شده است که از متنوع ترین آن ها می توان به تایل های گچی پوشالی اشاره کرد. در ساخت این مدل از پشم چوب طبیعی و پودر مگنزیت استفاده می شود. این پودر در زمان تولید با آب مخلوط می شود و ساختاری مستحکم را برای این کالا ایجاد خواهد کرد.

تولید بالای مدل های تابل گچی در کشور باعث شده تا ارسال این کالا به کشور های همسایه آغاز گردد. میزان تولید این محصول در سال ۹۸ در مقایسه با سال های دیگر تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید تایل های گچی موجب شده تا بتوان این محصول را در مکان های گوناگون مورد استفاده و کاربرد قرار داد.

برای تولید گچ برگ و تایل ابتدا پودر گچ را با آب و مواد دیگری نظیر چسب مخلوط می کنند تا دوغاب گچ به دست بیاید. در مرحله بعد دوغاب گچ را بر روی مقوای کرافت به ضخامت۶/۰ و وزن ۳۰۰ تا ۳۵۰ گرم در هر متر مربع که در روی نوار متحرکی قرار گرفته و به صورت مداوم حرکت می کند، می ریزند هم‌زمان که این عمل انجام می شود رول ورق مقوایی دیگری را بر روی دوغاب قرار می دهند و آن را از بین غلتک شکل دهنده عبور می دهند تا فرم لبه، ضخامت موردنیاز و عرض گچ برگ به دست آید. پس از این مراحل که تایل گچی تقریباً آماده شده مشخصات آن را بر روی آن چاپ می کنند. در مرحله ی بعدی ورقه های گچی را در طول های دلخواه برش می زنند و برای اینکه آب اضافه گچ خارج شود و گچ برگ کاملاً خشک شود از یک خشک کن مداوم تونلی با سیستم انتقال غلتکی و سیستم ورود خروج اتوماتیک استفاده می کنند و در پایان محصول را بسته بندی و برای عرضه آماده می کنند.

این محصول به صورت یک عایق حرارتی عمل می کند و از خارج گرمای درون منزل به خارج جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این انواع تایل گچی مانند یک عایق صوتی بسیار قوی کار می کنند و باعث می شوند تا صدای بیرون وارد منزل نشود. خرید این کالا به شیوه های گوناگونی صورت می گیرد که از جمله آن می توان به خرید مستقیم اشاره کرد. در خرید مستقیم مشتریان گرامی می توانند محصول مورد نیاز خود را زیر قیمت بازار و با صرف هزینه بسیار کمی تهیه کنند. خرید مستقیم مزیت های مختلفی را برای فروشندگان و مشتریان ایجاد می کند که مهم ترین آن ایجاد ثبات در بازار های داخلی خواهد بود.

فروش ویژه تایل گچی تخم مرغی به زیر قیمت بازار

فروش تایل گچی تخم مرغی به چندین شیوه ممکن انجام می شود. این محصول با برند های متنوعی در بازار عمده فروشی محصولات گچی عرضه می شود و هر برند علاوه بر داشتن نمایندگی های فروش حضوری با داشتن سایت های رسمی فروش محصولات خود را عرضه می کنند. اما بیشتر افراد هم مستقیماً از خود کارخانه محصول خود را خریداری می کردند که قیمت پایینتری به دلیل حذف واسطه ها دارد.

برای اطلاع از قیمت دقیق گچ برگ و تایل گچی می توان در فروشگاه های اینترنتی لیست قیمت محصول را مشاهده کرد. قیمت تایل گچی و گچ برگ بر طبق معیار هایی نظیر کیفیت، برند، مواد اولیه، روکش پانل های گچی، نوع تایل و نحوه فروش بستگی دارد. قیمت های موجود در لیست فروش این محصول بر حسب متر مربع و با توجه به قیمت های کارخانه به روز می شود. اگر محصول تمام استاندارد های لازم را رعایت کرده قطعاً از کیفیت بالا و قیمت بالاتری نسبت به طرح های ساده و معمولی دارد.

شرایط اعطای نمایندگی تایل های گچی صادراتی

شرایط اعطای نمایندگی تایل های گچی صادراتی

تایل  یک نوع پوشش کاذب است که از آن برای زیبا تر شدن منازل استفاده می شود. این پوشش از جنس های مختلفی می باشد که از کاربردی ترین آن ها می توان به تایل های گچی اشاره کرد. تایل های گچی دارای طراحی های بسیار زیبایی هستند که امروزه در طراحی های داخلی از آن استفاده می گردد. تایل های گچی برای پوشش های مختلفی استفاده می شوند که از جمله آن ها می توان به سقف اشاره کرد. استفاده از این محصولات برای پوشش سقف منازل علاوه بر زیبایی ظاهری باعث شده تا سقف منازل در معرض آسیب و ضربه قرار نگیرد.

استفاده از این محصولات بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که لوله تاسیسات از زیر آن عبور کرده است. بسیاری از طراحان داخلی برای دیده نشدن این لوله ها از تایل های گچی استفاده می کنند تا آن قسمت منازل پوشانده شود. این محصولات در اندازه های مختلفی موجود هستند که از کاربردی ترین آن ها می توان به تایل های ۶۰*۶۰ اشاره کرد. تایل هایی به این اندازه را می توان برای سقف اکثر منازل مورد استفاده قرار داد. استفاده از این محصول برای منازل مزیت های گوناگونی دارد که از جمله آن می توان به عبور حرارت از آن اشاره کرد.

کاهش وزن ساختمان با استفاده از تایل های گچی

تایل های گچی را می توان با توجه به معیار های گوناگونی طبقه بندی کرد که از مهم ترین آن ها می توانیم به نوع روکش استفاده شده در این کالا اشاره کنیم. نوع روکش های استفاده شده در هر یک از مدل های این محصول متفاوت می باشد. این تقسیم بندی به صورت زیر می باشد:

تایل گچی ساده

تایل گچی فلزی

تایل های گچی آلومینیومی

تایل های گچی پوشالی

تایل های گچی آکوستیک

هر یک از مدل های این محصول دارای ویژگی های مختلفی می باشند. برای مثال تایل گچی فلزی از میزان ضخامت بیشتری برخوردار می باشد که این عامل باعث شده تا سطح استحکام آن نیز تا حد بسیار زیادی بالا رود. مدل های تایل گچی به دلیل زیبایی خاص خود اغلب در هتل ها و رستوران ها به کار گرفته می شوند. تایل های گچی آکوستیک معمولا به رنگ سفید می باشند و استفاده از آن ها در کنفرانس های خبری رواج زیادی دارد. اگر به دنبال تهیه یک نوع تایل گچی مناسب هستید که از ورود و خروج صدا جلوگیری کند، می توانید از انواع تایل های آکوستیک استفاده نمایید.

کاربرد گچ برگ و تایل

از مهم‌ ترین کاربرد های گچ برگ و تایل در صنعت ساختمان سازی می توان به مواردی نظیر دیوار های جدا کننده، پارتیشن، سقف کاذب، سقف های ساده و دکوراتیو، تزیین سقف تالار ها، ساختمان های بزرگ، پارکینگ ها، فضا های اداری و تجاری و … می توان نام برد.

مزایای استفاده از گچ برگ و تایل

از مهم ترین مزایای گچ برگ و تایل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• اجرا و ساخت تایل های گچی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

• برای این کار نیاز به زیر سازی خاصی نیست.

• عدم نیاز به گچ و خاک

• گچبرگ ها عایق حرارتی و صوتی هستند.

• استحکام این محصولات بسیار بالا می باشد.

• اضافه شدن فضای مفید در ساختمان ها

• هزینه اجرای این متریال ها بسیار پایین است.

• ضایعات ساختمانی و مصرف رنگ به حداقل می رسد.

• وزن پایین این پانل ها با مزیت کم کردن وزن ساختمان، کاهش میزان مصرف میلگرد و بتون مصرفی در سازه همراه است.

• عدم نیاز به مصالحی نظیر گچ، سیمان، ماسه و …

• در صورت خرابی هر کدام از تایل های گچی به راحتی می توان فقط قسمت آسیب دیده را تعویض کرد.

آیا تایل های گچی قابل ترمیم است ؟

آیا تایل های گچی قابل ترمیم است ؟

سبکی، سرعت اجرای بالا، سهولت در نصب، امکان تعویض و تعمیر سقف، ضد حریق و ضد رطوبت، مقاوم در برار زلزله، عایق صوتی و آکوستیک بودن، عایق حرارتی، کاهش امکان خطا، امکان عبور دادن تاسیسات مکانیکی و الکتریکی از پشت سقف، انعطاف معماری بالا و غیره. استفاده از سقف کاذب گچی باعث میگردد دغدغه پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف از بین برود. به منظور افـزایش مقاومت تایـل ها در بـرابر نفـوذ آب در محیط های تاسیساتی از روکش آلومینوم در پشت صفحه استفاده می شود. سرعت و سادگی نصب سقف مشبک و دسترسی آسان به پشت سقف بعد از اتمام کار، قابلیت نورپردازی متنوع، از دلایل استفاده ی روزافزون این سیستم است. سقف کاذب در مواردی مانند پوشش تأسیسات زیر سقف اصلی، آکوستیک کردن فضا، ایجاد احجام دکوراتیو، هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت، نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و… قابلیت خود را بروز می‌دهد.

تعمیر و نگهداری آسان:

در صورت آسیب دیدگی تایل قابل ترمیم بودن آن، نیازی به انجام عملیات تعمیری یا تایل قابل ترمیم نبوده و صرفا با برداشت و جایگزینی تایل ها، آسیب دیدگی بر طرف می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید