از برجسته‌ترین انواع سقف کاذب تایل گچی دیواری می‌باشد و در ابعاد و انواع گوناگون برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بزرگترین نمایندگی تایل گچی در یزد قرار دارد. این نمایندگی‌ها با فروش تایل گچی دیواری و سقفی تحولی نوین در صنعت خرید و فروش سقف کاذب ایجاد نموده‌اند. اگر شما نیز قصد خرید بهترین تایل گچی را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به آدرس‌های موجود در همین سایت مراجعه نمایید.

برای خرید تایل دیواری کلیک کنید.بزرگ ترین نمایندگی رسمی فروش تایل گچی دیواری و سقفی در یزد

لیست قیمت انواع تایل گچی در شیراز

لیست قیمت انواع تایل گچی در شیرازبا توجه به گسترش تجارت انواع تایل گچی در جهان و استعداد ایران در تولید و صادرات تایل گچی، هر ساله میزان زیادی از این نوع تایل‌ها در سطح گسترده ای تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می‌گردد.
خریداران تایل گچی در واقع عمده فروشان و یا نمایندگی‌هایی هستند که با خرید عمده این محصول، آنها را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند و به این صورت سبب رونق اقتصادی در کشور می‌شوند.در حال حاضر تایل گچی در شیراز به دلیل کیفیت بالای تولید و بهره‌گیری از مواد اولیه درجه یک در تولید آنها، بسیاری از کشورهای خارجی علاقه زیادی به خرید این محصولات نشان داده‌اند. جهت اطلاع از آخرین لیست قیمت تایل گچی در شیراز به آدرس‌های مندرج در همین سایت مراجعه نمایید.
بزرگ‌ترین خریدار تایل گچی تولید ایران بسیاری از کشورهای همسایه در خاورمیانه مانند کشورهای عربی و بسیاری از کشورهای دیگر هستند که جزء مشتریان دایمی و همیشگی این محصول شناخته می‌شوند و این نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این محصولات است که سبب افتخار کشور عزیزمان ایران و شناخته شدن برند ایرانی در بازارهای خارجی شده‌اند.جهت آشنایی بیشتر شما با تایل گچی در ادامه این مطلب توضیح مختصری در این باره ارائه می‌کنیم.
تایل های گچی نوعی از تایل هستند که در قطعه‌های مشخصی به صورت مربع برش خورده‌اند و به صورت پیش ساخته در صنعت ساختمان سازی مدرن به کار می‌روند. این تایل‌ها دارای انواع مختلفی هستند که برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
از انواع تایل گچی می‌توان به تایل گچی سفید ساده، تایل گچی حصیری، تایل گچی تخم مرغی، تایل گچی کراس فیشر،تایل گچی با سوراخ های نامنظم و تایل گچی بدون سوراخ  اشاره کرد. این نوع تایل ها بر اساس سلیقه مشتری و متناسب با فضای مورد استفاده در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.در یک تقسیم بندی دیگر این تایل ها از نظر جنس در دو نوع ساده و آکوستیک تولید شده و به بازار عرضه می شوند. نوع ساده این تایل ها قابلیت جذب صورت را ندارند و در رنگ های متنوعی تولید شده و هم اکنون در بازار به فروش می رسند. این تایل ها به دلیل هزینه پایینی که دارند در پوشش دهی سقف مدارس، اداره‌ها و بسیاری از مکان های دیگر که نمی خواهند هزینه زیادی را متقبل شوند مناسب می باشند.
تایل گچی آکوستیک نوعی از تایل است که با دارا بودن عایق صوتی و حرارتی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و به دلیل طراحی شیک و قابلیت فراوانی که دارد با استقبال ویژه ای چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای جهانی روبرو شده است.
این تایل ها با دارا بودن رویه مشبک و سوراخ های هم اندازه با شکل های متنوع، نمای زیبایی دارند و به دلیل اینکه در برابر رطوبت و حرارت مقاوم‌اند، قابل استفاده در پوشاندن سقف حمام و سرویس بهداشتی و مکان‌هایی که نوسانات دمایی زیادی در آنجا وجود دارد می‌باشند.
تایل های آکوستیک با روکش PVC و آلومینیوم استحکام بالایی دارند و در برابر ضربه های ناشی از زلزله نیز بسیار مقاوم هستند. تایل های آکوستیک خود در انواع مختلف و مدل های زیادی تولید شده و به بازار ارائه می شوند.

تولید و توزیع تایل گچی ضد آب درجه یک در سراسر کشور

کارخانه تولید تایل گچی ضد آب در سراسر ایران با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص و همچنین با استفاده از مواد اولیه درجه یک موفق به تولید نوع خاصی از تایل گچی دیواری شکل شده‌اند که با دارا بودن رویه برجسته و سوراخ های تعبیه شده در درون آن به عنوان نوعی عایق صوتی عمل می‌کند و مانع از خروج و ورود صدا می‌شود.
این تایل‌ها دارای ظاهر فوق‌العاده‌ای هستند و می‌توان گفت بیشترین کاربرد تایل گچی دیواری ضد آب برای استفاده در مکان‌های لوکس می‌باشد. وجود طرح های برجسته و هندسی به صورت نامنظم و یا مربعی شکل جلوه زیبایی به آنها می‌بخشد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.
ایران از بزرگترین کارخانه داران در زمینه تولید و فروش و عرضه انواع تایل محسوب می‌شود که توانسته است با ارائه بزرگترین و به روزترین مدلها در این صنعت موفقیت زیادی را از آن خود  کند. شرکت‌های ایرانی در بالاترین سطح از کیفیت خود این محصولات را تولید می‌کنند. از آنجایی که این محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیاست سبب رضایت خاطر مشتریان فراوانی شده است.
مراکز تولید و توزیع انواع تایل گچی ضد آب را با وزن سبکی تولید می‌کنند که این امر سبب نصب راحتتر آن شده که روند کار را بالا می‌برد.
انواع تایل تولید شده در ایران به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد در برابر زلزله نیز بسیار مقاوم بوده. بنابراین برای استفاده در سرویس بهداشتی بسیار مناسب می‌باشند.

میزان صادرات تایل گچی دیواری در سال 98

میزان صادرات تایل گچی دیواری در سال 98امروزه در راستای فعالیت بسیاری از شرکت‌های ایرانی و افزایش تولید انواع تایل گچی ایرانی جدیدترین مدل های تایل گچی دیواری به صورت کالای صادراتی مورد توجه قرار می‌گیرند. صادر کنندگان تایل گچی انواع مختلفی از مدل‌های جدید تایل گچی دیواری را برای ارسال به کشورهای دیگر آماده می‌کنند و با در نظر گرفتن نیازهای کشور مقصد به تولید آن‌ها اقدام می‌کنند. با توجه به این موارد میزان صادرات تایل گچی در سال 98 پیشرفت چشمگیری داشته است.
به این صورت نه تنها سبب افزایش رضایت مشتریان می‌گردند، بلکه به رونق اقتصادی کشور نیز کمک فراوانی می‌کنند. صادرات تایل گچی سقف کاذب به کشورهایی مانند عراق با قیمت مناسبی انجام می‌شود تا همواره این کشور بتواند محصولات خود را از کشور ما خریداری کند. مارک های معروف تایل گچی بهترین و جدیدترین طرح‌ها را در ساخت این محصول به کار می‌برند تا بتوانند این محصول را با ویژگی‌های منحصر به فردی به مشتریان ارائه نمایند.این تایل ها به دلایل زیادی مورد توجه کشور همسایه به ویژه عراق قرار گرفته است.
تایل‌های گچی به دلیل اینکه به صورت آماده و پیش ساخته تولید شده‌اند سبب افزایش سرعت ساخت و ساز می‌شوند و در بسیاری از مکان‌ها که محل ورود لوله های تاسیسات است را کاملا می‌پوشانند و به این ترتیب سبب زیبایی سقف و فضا می‌گردند.

مرکز خرید جدیدترین برند تایل گچی در اصفهان

همانطور که می دانید خرید و فروش محصولات به دو صورت انجام می‌شود. روش حضوری و غیر حضوری. در روش حضوری بسیاری از خریداران با مراجعه به مراکز خرید محصول مورد نظر خود را در هر اندازه ای که دوست دارند خریداری می‌کنند و آن را در همان زمان تحویل می‌گیرند. در روش غیر حضوری خریداران می‌توانند از طریق مراجعه به سایت‌های اینترنتی، در هر جایی که قرار دارند آن را سفارش دهند تا برای آن‌ها ارسال گردد.
اما کدام یکی از این روش‌ها مناسب‌تر است؟ چگونه می‌توان بهترین مرجع خرید را در سریع‌ترین زمان پیدا کرد؟ بهترین مرکز خرید جدیدترین برند تایل گچی در اصفهان کدام است؟امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی و ارتباطات اینترنتی روش های خرید حضوری بسیار کمرنگ شده است، زیرا در این روش خریدار باید وقت زیادی بگذارد تا بهترین مرکز خرید را پیدا کند و برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود به بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز خرید سر بزند، این روش هم زمان بر است و هم از حوصله افراد خارج است.
در مقابل در روش اینترنتی خریدار با مراجعه به سایت های اینترنتی انواع مختلفی از محصولات را با تمام برند های تولید شده و مشخصات و قیمت های درج شده آن‌ها مشاهده می‌کند و پس از بررسی دقیق در سریع‌ترین زمان محصول مورد نظر خود را سفارش می‌دهد.کاربر در این روش نیاز نیست که برای پیدا کردن مدل دلخواه خود زمان زیادی صرف کند، زیرا اغلب تنوع مدل‌هایی که در این سایت‌ها قرار می‌گیرند به حدی بالا هستند که برای هر سلیقه ای مناسب‌اند و تنها با جستجوی کوتاهی می توان آنها را یافت.
بنابراین می‌توان گفت که بهترین مرجع خرید تایل گچی دیواری در اصفهان، مراکز و مراجعی هستند که معرفی محصول خود را در سطح گسترده ای آغاز کرده‌اند و با این روش با مشتریان ارتباط برقرار کرده و در جهت راحتی و رضایت مشتریان عمل می‌کنند به علاوه با فروش بی واسطه و مستقیم محصولی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که از قیمت آن راضی باشند.

خصوصیات بارز تایل گچی با قیمت ارزان

خصوصیات بارز تایل گچی با قیمت ارزان خرید تایل گچی دیواری طرح دار با قیمت ارزان به صورت گسترده به روش های مختلفی انجام می‌شود. شرکت های تولیدی با توزیع بی واسطه این محصول به سراسر کشور آن را با نازلترین قیمت به دست خریداران می‌رسانند. از جمله ویژگی‌های بارز تایل گچی این است که از نظر زمان اجرا نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کوتاه مدت است و فقط  دارای یک مرحله اجرا به نام ساخت و ساز خشک بوده. همچنین از نظر کیفیت نیز نتیجه نهایی کار بسیار چشمگیرتر از دیگر روش‌های اجرا بوده و از نظر نفرات برای اجرای کار افراد کمتری را شامل می‌شود. همچنین قیمت آن نیز نسبت به دیگر موارد بسیار مقرون به صرفه بوده است. همین خصوصیات بارز آن سبب شده افراد و شرکتهای بسیاری از این نوع پوشش استفاده نمایند.
از جمله خصوصیات تایل گچی با قیمت ارزان این است که با قابلیت دو جداره بودن مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارند و در زمان بارش از ورود هر نوع رطوبت و نم به سقف جلوگیری می‌کنند و به این ترتیب مانع از فرو ریختن سقف می‌گردند. به علاوه در هنگام ضربه های ناشی از زلزله استقامت بالایی دارند و باعث پیشگیری از هر گونه ضرر و زیان و خسارت های احتمالی می‌شوند.

این تایل های مخملی ضخامت بالایی دارند و عایق نسبتا خوبی در برابر صدا محسوب می‌شوند. این تایل ها در ابعاد استانداری تولید شده‌اند و ظاهر بسیار لوکسی به خانه می‌بخشند و با نورپردازی تایل گچی جلوه زیبایی به مکان‌های قابل استفاده برای خود بی آفرینید.

جالب است بدانید از تایل گچی دیواری نیز به راحتی می‌توان در مکانهایی که در معرض رطوبت قرار دارند جهت نور پردازی استفاده نمود. این تایل ها معمولا فاقد جذب صوت هستند و در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. جنس روکش این تایل ها به گونه ای است که به راحتی می‌توان آنها را تمیز کرد. تایل های گچی دیواری را می‌توان در مکانهایی که رطوبت زیاد وجود دارد و یا محل عبور لوله‌های تاسیساتی می‌باشد نیز استفاده کرد اما باید یک سیستم تهویه مناسب و کنترل شده در این مناطق وجود داشته باشد.

چه کسانی برای اولین بار از انواع سقف کاذب استغاده کردند؟

تایل گچی و سقفی یکی از بهترین تایلهای موجود در بازار است که در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوعی تولید می‌شود. با توجه به اینکه انواع سقف کاذب برای استفاده در تمام محیط‌ها مناسب بوده و همچنین زیبایی نهایی کار در آنها فوق‌العاده عمل می‌کند متخصصان این حوزه برای اولین بار از آنها برای کارهای ساختمانی استفاده نمودند. این تایل‌ها با دارا بودن روکش مخملی لطافت منحصر به فردی دارند و معمولا به صورت دو جداره نیز می‌باشند. همچنین قابلیت نصب ارزان و آسانی را شامل می‌شوند. تایل های گچی به دلیل اینکه از اتصالات آلومینیومی ساخته شده‌اند بسیار سبک هستند و به راحتی قابل تعویض و نصب می‌باشند. این تایل ها به دلیل داشتن ظاهر شیک برای محیط های گوناگون کاربرد دارند و به دلیل اینکه سبب کاهش ارتفاع و کم شدن فضای مورد نیاز جهت سرد کردن و گرم کردن محیط می شوند سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و باعث کاهش هزینه های زیادی می شوند.

تایل گچی با قابلیت نصب سریع و آسان یکی از بهترین راه‌ها جهت بالا بردن سرعت روند کار در ساختمان سازی می‌باشد.

از ویژگی های دیگر این تایل ها می‌توان به  قابلیت ضد حریق بودن، مقرون به صرفه بودن، دوام و استحکام بالا، امکان تهیه نورپردازی مخفی در آن، انعطاف پذیری و قابلیت برش کاری، قابلیت رنگ پذیری مناسب و آبکاری، سبک نمودن ساختمان، تنوع در جنس و رنگ،  عدم تلف شدن انرژی فضا و قابل نصب بودن در فضاهای مختلف اشاره کرد.

شرکتها توزیع این محصول با توجه به موارد فوق و اقدام به استفاده از این نوع سقف کاذب نموده‌اند که آنها را به صورت عمده و خرده تولید کرده و آن را به صورت حضوری و یا از طریق وب سایت‌های اینترنتی به فروش می‌رسانند.

انواع تایل های گچی کناف را از کجا بخریم؟

انواع تایل های گچی کناف را از کجا بخریم؟خوشبختانه افراد و شرکت‌های فراوانی در ایران توانسته‌اند با تولید انواع تایل گچی کناف به اقتصاد کشور کمک فراوانی بنمایند. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس‌های موجود در سایت به بررسی انواع تایل گچی کناف متناسب با نیاز خود بپردازید و با مشاوره کارشناسان فروش ما اقدام به خرید بهترین تایل کناف بنمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید