تایل گچی صادراتی مرغوب توسط برند های معتبر در یزد و دیگر شهرستان‌ های ایران تولید می‌ شود. در بزرگترین مرکز تولید انواع تایل گچی از رنگ ها و پوشش های مختلفی برای تولید این محصول استفاده می‌ شود. در راستای همین موضوع در زمان خرید این محصول نمونه های مختلفی از آن به مشتریان معرفی می شود.

بزرگترین مرکز خرید تایل گچی صادراتی مرغوب در یزد

عرضه کننده تایل گچی 60 در 60 سفید درجه در کشور

عرضه کننده تایل گچی 60 در 60 سفید درجه در کشورتایل گچی در گروه پرکاربرد ترین تایل های تولید شده به صورت کاذب است. این محصول در گروه سقف های دکوراتیو کاذب دسته بندی می شود و برای پوشش دهی سقف و دیوار مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

در طراحی و تولید نمونه های مختلف تایل گچی با هدف بیشتر کردن مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب در مکان های مرطوب و تاسیساتی از روکش های آلومینیوم برای پوشش دهی پشت این تایل ها استفاده می شود.

تایل های گچی از نظر ابعاد و همچنین از نظر رنگی که به خود می گیرند دارای تنوع بسیار زیادی هستند. در واقع می توان گفت این محصولات در درجه بندی های متفاوت به مشتریان در سراسر کشور معرفی می‌ شوند.

تایل گچی ۶۰ در ۶۰ سفید با کیفیت درجه یک یکی از بهترین سقف های کاذب مورد استفاده در طراحی فضای درونی ساختمان‌ های مسکونی می باشد. تایل های گچی در راستای تجهیزات و طراحی های که روی سطح آن ها انجام می گیرد، می توانند در زمینه عایق بودن صدا نیز تاثیر داشته باشند.

تایل های گچی آکوسیت به نوع طراحی می شوند که سوراخ های بر روی سطح آنها تعبیه می شود. در این سوراخ‌ ها مواد مختلفی که می‌توانند جذب صدا را بر عهده بگیرند قرار داده می‌ شود. در راستای این موضوع صدا به واسطه این سوراخ ها و موادی که جذب صدا را بر عهده می‌ گیرند به بالای سقف  فرستاده می شود و در راستای این موضوع از خروج صدا به بیرون جلوگیری می شود.

فروش تایل گچی دیواری در سال جاری

تایل گچی به عنوان سازه پیش ساخته دارای نمونه های مختلفی است که بنا به مصارف متفاوتی که دارد در اشکال متفاوتی در بازار به مشتریان معرفی می‌ شود.

تایل های گچی را از نظر ظاهری و نحوه نصبی که دارند به طور عمده می‌ توان در دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

  1. سازه های پنهان که دارای قابلیت نصب از طرف پایین هستند.
  2. سازه‌ های نمایان که قابلیت نصب آنها از بالا به پایین است.

یکی دیگر از مهمترین تقسیم‌ بندی‌ های تایل گچی در نمونه های سقفی و دیواری دیده می‌ شود. تایل گچی دیواری در سال های جاری، استفاده های زیادی به خود گرفته است زیرا به عنوان محصولی پیش ساخته می تواند در عملیات تعمیر یا ترمیم سطوح در منازل مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای استفاده از تایل های گچی بسیار زیاد است و در این زمینه می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای نصب سریع و آسان هستند و در صورت آسیب دیدن تایل ها می توان آنها را به راحتی با تایل های جدید جایگزین کرد.
  • با استفاده از تایل های گچی باید عملیات رنگ آمیزی را حذف کرد.
  • دسترسی آسان به فضای تاسیساتی یکی دیگر از نمونه مزایای استفاده از تایل گچی می باشد. 

فروش تایل گچی دیواری و سقفی به صورت عرضه مستقیم با روش های اینترنتی انجام می پذیرد.

صادرات جدیدترین برند تایل گچی به کشور عراق

صادرات جدیدترین برند تایل گچی به کشور عراق

در راستای فعالیت‌ های گسترده برند های تولید کننده انواع تایل گچی در ایران، امروزه جدیدترین نمونه های تایل گچی به صورت کالای صادراتی مورد داد و ستد قرار می گیرد. به عبارت دیگر می توان گفت تایل های گچی در جدیدترین نمونه ها به عنوان بهترین کالای صادراتی به کشور های همچون عراق ارسال می‌ شوند.

جدیدترین برند تایل گچی در طراحی این محصول از طرح ها و پوشش های متفاوت استفاده می‌ کند تا بتواند این محصول را با ویژگی های منحصر به فرد به مشتریان ارائه دهد. در طراحی تایل های گچی امروزه در جدیدترین نمونه ها از روکش های پی وی سی استفاده می شود. این روکش ها با خاصیت آنتی استاتیکی که دارند می توانند دارای مزیت های فوق‌العاده باشند و می توانند در مکان هایی مانند محل عبور لوله های تاسیساتی و مناطق مرطوب مورد استفاده قرار گیرند و به وسیله سیستم تهویه هوا می توانند رطوبت وارد شده در این مکان ها را کنترل نمایند.

تایل های گچی روکش دار به کمک پی وی سی می توانند با داشتن خاصیت آنتی استاتیک و خاصیت ضد باکتری از رشد میکروارگانیسم های موجود روی سطح تایل جلوگیری کنند و در راستای این خاصیت این محصولات می توانند برای پوشش دهی سقف های کاذب شبکه ای مورد توجه قرار بگیرند.

تایل های گچی دارای کاربرد هایی مانند استفاده  در پوشش دهی کناف نیز می باشند. تایل های گچی مورد استفاده در این صنعت به صورت طرح دار است. در طراحی انواع تایل گچی مخصوص کناف سقف از پوشش های لایه آلومینیوم استفاده می شود تا این محصولات بتوانند در محیط‌ های مرطوب مقاومت های لازم را داشته باشند.

قیمت کارخانه ای تایل گچی حصیری

تایل گچی به عنوان سقف کاذب به صورت پیش ساخته و آماده مورد استفاده قرار می گیرد. تولید تایل گچی در نمونه های حصیری و فلزی در کارخانه انجام می پذیرد و تنها تفاوت این نوع سقف کاذب و دیوار کاذب با دیگر پیش ساخته ها در همین موضوع است که این محصولات به صورت آماده شده مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که برخی از سازه های پیش ساخته در محل پروژه ساختمانی آماده می شوند.

تایل های گچی در نمونه های مختلف با قیمت کارخانه‌ ای می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. در راستای عرضه تایل گچی با قیمت کارخانه فعالیت برند های تولید کننده در بستر اینترنت انجام  می پذیرد.

به عبارت ساده تر می توان گفت تایل گچی با قیمت مناسب و قیمت کارخانه را می توانید از طریق اینترنت خریداری نمایید. در بستر خرید و فروش اینترنتی تایل های گچی، می توان به صورت آنلاین نحوه نصب تایل گچی  را  به مشتریان آموزش داد و در راستای این موضوع می‌ توان گفت مشتریان می توانند با خرید از سبک اینترنتی در زمینه نصب این محصولات نیز اطلاعاتی به دست آورد. ناگفته نماند که قیمت تایل حصیری در مقایسه با تایل های فلزی کمتر است و این موضوع با مواد اولیه بکار گیری شده در تولید این محصولات رابطه مستقیم دارد.

زمان لازم برای نصب تایل گچی چند روز است ؟

زمان لازم برای نصب تایل گچی چند روز است ؟زمان لازم برای نصب تایل گچی چند روز است؟ این سوال برای اکثر کاربران استفاده کننده تایل گچی پیش می آید. در راستای پاسخ به این سوال می توان در مورد نمونه های مختلف تایل گچی صحبت کرد. به عبارت دیگر زمان لازم برای نصب تایل گچی در نمونه های مختلف در بازه های چند روزه متفاوت است.

در راستای تقسیم بندی انواع تایل گچی کناف می توان این محصولات را در نمونه های مختلفی مورد استفاده قرار داد. در ادامه مطلب به برخی از این محصولات اشاره خواهیم کرد:

  • تایل گچی فلزی
  • تایل گچی پوشالی
  • تایل گچی معدنی ام دی اف

در طراحی هر یک از این تایل های گچی از مواد اولیه متفاوت استفاده می شوند. به عنوان مثال برای پوشش دهی تایل های گچی فلزی از فلز آلومینیوم با فلیس مشکی در پشت آن استفاده می شود. سطح تایل گچی فلزی بعد از عملیات نصب تقریبا ۸ میلی متر پایین تر از سازه‌ های دیگر خواهد بود. در روی تایل های گچی فلزی سوراخ های تعبیه شده اند که این سوراخ ها بر روی تایل های پیش ساخته شده از فلز آلومینیوم پر می شوند.

در طراحی و تولید تایل گچی پوشالی از پشم چوب طبیعی و پودر مگنزیت استفاده می شود.  تایل های گچی پوشالی دارای استحکام بسیار بالا در برابر ضربات مختلف هستند. علاوه بر این خاصیت، این محصولات می‌ توانند در مقابل رطوبت مقاومت بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند. تایل های گچی پوشالی از نظر تنوع رنگی در بالاترین سطح قرار می‌ گیرند و این محصولات در زیبا ترین و متنوع ترین رنگ ها به مشتریان ارائه داده می شوند. تایل های گچی پوشالی دارای سطح و بافت بسیار زیبا و ظریف هستند. در راستای همین موضوع معماران و طراحان داخلی از این محصول برای پوشش دهی فضاهای داخلی ساختمان ها استفاده می کنند.

در طراحی و ساخت تایل های معدنی ام دی اف از الیاف معدنی پشم سنگ، خاک رس و پرلیت استفاده می شود. این محصولات در طرح های زیبا و متنوع تولید می شوند و دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند. در راستای مشخصاتی که برای تایل معدنی ام دی اف در نظر گرفته شده است، استفاده از این محصول در محیط های مختلف دیده می شود. تایل های معدنی ام دی اف توانایی این را دارند که صدا را به خوبی جذب کنند و می توانند در برابر آتش سوزی و حریق مقاومت بسیار بالایی داشته باشن.و در راستای تمامی این مشخصات تایل های گچی معدنی برای فضا های که نیاز به امنیت و ایمنی بالا دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

تعیین وزن تایل گچی بر اساس نوع پوشش کاری

تعیین وزن تایل گچی بر اساس نوع پوشش کاری و بر مبنای صفحه روکش دار محاسبه می شود. به عبارت دیگر تایل های گچی در نمونه های مختلف دارای وزن های متفاوت هستند. ولی در کل می توان گفت این متریال ها در گروه سبک ترین سازه های پیش ساخته دسته بندی می شوند و در واقع می توان گفت یکی از مهمترین دلایل استفاده گسترده از این محصولات وزن سبکی است که برای آنها در نظر گرفته می شود.

وزن تایل گچی می تواند با محیط که می خواهد مورد استفاده قرار بگیرد، متناسب باشد. به هر حال در زمان خرید و انتخاب تایل گچی باید به این موضوع توجه کافی اعمال شود که این محصول می‌خواهد در چه پروژه و در چه محلی مورد استفاده واقع شود.

معرفی صفحه ی روکش دار گچی لبه صاف

معرفی صفحه ی روکش دار گچی لبه صاف

در راستای معرفی بهتر تایل گچی و نحوه استفاده این محصول بهتر است با انواع صفحه روکش دار گچی لبه صاف که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، آشنا شوید. د در زمینه معرفی صفحه روکش دار گچی می‌ توان به این موضوع اشاره کرد که این محصولات به عنوان صفحات پیش ساخته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در طراحی و ساخت صفحات روکش دار گچی از هسته‌ های گچی استفاده می‌ شود که سطح و لبه های طولی این محصولات با کاغذ های مخصوص پوشش داده می‌ شود. در طراحی صفحات روکش دار گچی از فرآیند ها و مواد اولیه متفاوتی استفاده می‌شود که در راستای این موضوع می توان این متریال ها را در چهار نوع  تولید کرد. هر یک از  چهار مدل این محصول می توانند بسته به عملکرد مورد نیاز مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه مطلب چهار نمونه صفحات روکش دار گچی تولید شده در برند های ایرانی را معرفی خواهیم کرد:

  1. صفحات معمولی: این صفحات بیشتر با رنگ های کرم روشن طراحی می‌ شوند و از آنها در امتداد محور میانی کناف استفاده می شود. صفحات معمولی می تواند به عنوان دیوارهای جداکننده، دیوارهای پوششی و سقف های کاذب مورد استفاده قرار بگیرد.
  2. صفحات مقاوم در برابر رطوبت: این محصولات در راستای ترکیب گچ با مواد مقاوم در برابر رطوبت طراحی می شوند. این محصولات در برابر رطوبت و در فضا های مرطوب مانند آشپزخانه و سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و می‌توانند در این مکان ها مقاومت لازم را از خود به نمایش بگذارند. در طراحی صفحات مقاوم در برابر رطوبت از رنگ های سبز استفاده می شود.
  3. صفحات مقاوم در برابر  حریق:  این نوع پنل های گچی به نوعی طراحی می‌ شوند که مواد اولیه آن ها که گچ است با موادی حاوی الیاف شیشه ترکیب می‌ شود. در راستای این ترتیب این محصولات در برابر حریق مقاوم هستند و می‌توانند در محل هایی که نیاز به محافظت در برابر آتش سوزی دارند، مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً استفاده از صفحات مقاوم در برابر حریق در پوشش دهی ستون ها و تیرهای فولادی دیده می‌ شود. طراحی این صفحات با رنگ صورتی انجام می پذیرد.
  4. صفحات مقاوم در برابر حریق و رطوبت: در طراحی این پنل های گچی از گچ و مواد حاوی الیاف شیشه به همراه مواد مقاوم در برابر رطوبت استفاده می شود. این پنل ها برخلاف دو نمونه دیگر می‌توانند هم در برابر حریق و هم در برابر رطوبت از خود مقاومت های نشان دهند و می تواند این دو خاصیت را به طور همزمان اجرا نمایند. از این پنل ها برای پوشش دهی چاه های تاسیساتی استفاده می شود. صفحات مقاوم در برابر حریق و رطوبت با روکش سبز رنگ شناخته شده می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید